-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
repvez
addikt
Mindegy már lesz@rom nem foglalkozok többet arra eg nincs szügségem, hogy magamra haragitsak bákit is.
Amugy meg még hab a tortán, hogyha az első üzletbe érkezésemkor sikerül felmondanom akkor nem kellene a mostani honapot is még kifizetnem, mert akkor még a fordulónap elött voltam és ma már elkezdtek egy uj ciklust igy mindenképpen ki kell fizetnem a havidijat ha használom ha nem .
De legalább tudnám használni akkor már ha fizetek érte,de nem, EDGE lefedettséggel laptopon több mint halál a netezés. -
axioma
veterán
Hat szerintem meg a felugyeleti szerveknek...
Ha valamit nagyon nem akarnak megcsinalni, en jo hangsulyosan meg szoktam kerdezni, hgoy ugyan mar, ennek a cegnek ki is a felugyeleti szerve? Altalaban nem tudjak, hanem fonokoket meg ufsz-t kell kerdezniuk. Igy mar az legalabb sokszorozodik, hogy problema van. Hatha valamelyiknek eszebe jut kozben, hogy akar meg is oldhatnak a problemat anelkul, hogy ki kene deriteniuk a felugyeleti szerv elerhetoseget...
repvez:
En egyebkent megprobalnam visszakerni toluk azt a havi dijat, nem is arra hivatkozva hogy csak 1 nap telt el (az ugy van a szerzodesben - akar a teljes adatmennyiseget elhasznalhattad volna es elsosorban arra, nem pedig idoszakra szol), hanem arra hivatkozva, hogy az elso ugyintezonek lehetosege lett volna a problemadat megoldja (o ad neked egy uj telefonos kodot), de ezt nem tette meg. Tok mind1 hogy szandekosan vagy sem, de akadalyozott a felmondasban, es ezzel az akadalyozassal neked kart (+havidij) okozott. (O meg tovabbterhelheti a telefonos ufsz-ra, mert oket is megkerdezte, de ok se segitettek neki ezt a megoldast megtalalni.)