Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .bruszli.

    aktív tag

    válasz axioma #24044 üzenetére

    Ezt írtam volna ? :U Nyilván nem...de akkor azért bővebben is leírom ( bár így még jobban bele fog bonyolódni,aki kevésbé jártas a szövegértésben... :B )

    1. Volt ötszázpár ft egyenlegem,megrendeltem volna a 490 ft-os opciót -> nem engedte megrendelni
    2. ÜFSZ felhív ( 1 ) : kaptam az infót,hogy nem elég,ha van annyi egyenlegem,feltétele a megrendelésnek még az elmúlt 30 napban legalább 1500 ft értékű feltöltés az adott kártyára
    3. Feltöltöttem,így lett 2e ft körüli egyenlegem
    4. Próbáltam a *111#-en megrendelni a pakkot;itt kaptam a rendszertől a hibaüzenetet,hogy "nincs elegendő egyenlegem a megrendeléshez" --> na ezt nem annyira értettem
    5. ÜFSZ felhív ( 2 ) : nagy nehezen aktiválták a csomagot ( szombaton este )
    6. Másnap jött az sms,hogy aktív a 2 GB net + Deezer csomagom; ill. ekkor vonták le a 490 ft-ot is ---net ennek ellenére nyomokban sem volt a masinán. Ekkor jöttek a keresztpróbák...kártya másik telefonokban és tabletben is netmentesnek bizonyult. Az eredeti eszköz másik SIM kártyával netre-futott...szóval nem az eszközökben volt a hiba.
    7. ÜFSZ ( 3 ) átpasszoltak a technikus segítőknek,aki nemsokára visszahívott. Ekkor kezdődött az "állítsuk be a készüléket"-mizéria; új hozzáférési pont,ami fullra megegyezett a már meglevővel...hisz korábban már használtam a szolgáltatást.
    Ez természetesen nem hozott eredményt. A technikus kollega javasolta,hogy cseréltessem ki a SIM kártyát...biztos az okozza a problémát.
    8. SIM csere Telenor üzletben...a netmentesség maradt az új kártyával is,több eszközön,az elvileg jó beállítások ( újabb azonos hozzáférési pont,biztos ami biztos alapon,vol2 ) mellett. Az üzletben javasolták újra hívjam fel a 1220-at.
    9. ÜFSZ ( 4 ) Átpasszoltak a supporthoz,jó idő múlva visszahívtak--->állítsuk be a készüléket,vol3. Elmondtam újra,hogy ezeken már párszor túlestem,plusz friss ropogós kártya,stb. Sablonszöveg...nekem meg 4 azonos tartalmú hozzáférési pont a készüléken. Persze semmi eredmény.
    Említettem a segítőkész hölgynek,hogy meg kellene vizsgálni ezt a frissen aktivált csomagot,mert eddig minden rendben volt...ő annyit mondott,hogy azt látja : aktív. Ez megnyugtató lenne,ha működne;így kicsit necces.
    Kaptam egy hatjegyű "hibabejelentés-azonosítót",majd azzal érdeklődjek,hol tart az ügy. Mondjuk arra kíváncsi lennék,mivel "próbálkoznak",ha egyáltalán foglalkozik ezzel valaki. Az biztos,hogy több hozzáférési pontot nem állítok a készülékeken...nincs az az Isten. :D

    Netem nincs továbbra sem...itt tartok most. Ma talán okosabb leszek.

    ...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !

Új hozzászólás Aktív témák