-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
.bruszli.
aktív tag
válasz axioma #24044 üzenetére
Ezt írtam volna ? Nyilván nem...de akkor azért bővebben is leírom ( bár így még jobban bele fog bonyolódni,aki kevésbé jártas a szövegértésben... )
1. Volt ötszázpár ft egyenlegem,megrendeltem volna a 490 ft-os opciót -> nem engedte megrendelni
2. ÜFSZ felhív ( 1 ) : kaptam az infót,hogy nem elég,ha van annyi egyenlegem,feltétele a megrendelésnek még az elmúlt 30 napban legalább 1500 ft értékű feltöltés az adott kártyára
3. Feltöltöttem,így lett 2e ft körüli egyenlegem
4. Próbáltam a *111#-en megrendelni a pakkot;itt kaptam a rendszertől a hibaüzenetet,hogy "nincs elegendő egyenlegem a megrendeléshez" --> na ezt nem annyira értettem
5. ÜFSZ felhív ( 2 ) : nagy nehezen aktiválták a csomagot ( szombaton este )
6. Másnap jött az sms,hogy aktív a 2 GB net + Deezer csomagom; ill. ekkor vonták le a 490 ft-ot is ---net ennek ellenére nyomokban sem volt a masinán. Ekkor jöttek a keresztpróbák...kártya másik telefonokban és tabletben is netmentesnek bizonyult. Az eredeti eszköz másik SIM kártyával netre-futott...szóval nem az eszközökben volt a hiba.
7. ÜFSZ ( 3 ) átpasszoltak a technikus segítőknek,aki nemsokára visszahívott. Ekkor kezdődött az "állítsuk be a készüléket"-mizéria; új hozzáférési pont,ami fullra megegyezett a már meglevővel...hisz korábban már használtam a szolgáltatást.
Ez természetesen nem hozott eredményt. A technikus kollega javasolta,hogy cseréltessem ki a SIM kártyát...biztos az okozza a problémát.
8. SIM csere Telenor üzletben...a netmentesség maradt az új kártyával is,több eszközön,az elvileg jó beállítások ( újabb azonos hozzáférési pont,biztos ami biztos alapon,vol2 ) mellett. Az üzletben javasolták újra hívjam fel a 1220-at.
9. ÜFSZ ( 4 ) Átpasszoltak a supporthoz,jó idő múlva visszahívtak--->állítsuk be a készüléket,vol3. Elmondtam újra,hogy ezeken már párszor túlestem,plusz friss ropogós kártya,stb. Sablonszöveg...nekem meg 4 azonos tartalmú hozzáférési pont a készüléken. Persze semmi eredmény.
Említettem a segítőkész hölgynek,hogy meg kellene vizsgálni ezt a frissen aktivált csomagot,mert eddig minden rendben volt...ő annyit mondott,hogy azt látja : aktív. Ez megnyugtató lenne,ha működne;így kicsit necces.
Kaptam egy hatjegyű "hibabejelentés-azonosítót",majd azzal érdeklődjek,hol tart az ügy. Mondjuk arra kíváncsi lennék,mivel "próbálkoznak",ha egyáltalán foglalkozik ezzel valaki. Az biztos,hogy több hozzáférési pontot nem állítok a készülékeken...nincs az az Isten.Netem nincs továbbra sem...itt tartok most. Ma talán okosabb leszek.
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !