-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
.bruszli.
aktív tag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy mitől függ egy Praktikum kártyánál az "egyedi ajánlatom" ? Eddig egész baráti "akciók" voltak ( net miatt használom leginkább,nem nagyon van Telenoros ismerős,legalábbis akivel gyakran beszélek ) de most,hogy kb 1 hónapja nagyobb összeggel feltöltöttem a kártyát,azóta csak egy horribilis,számomra nem kihasználható ajánlatot kapok folyamatosan ( 225 perc-225 sms-1125 MB net 1350 ft-ért kicsit sok nekem 1 hétre arra,hogy néha használom a tabletben ) Milyen gyakran változik ez az ajánlat ?...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
.bruszli.
aktív tag
De ekkora ugrást ? Eddig kb. 7-8 alkalommal vettem igénybe és mindig 3-500 ft közti,pont nekem való ajánlatok jöttek. Mondjuk eddig mindig csak kicsi összeggel töltöttem,szerintem nem véletlen,hogy most a nagyobb összegű feltöltés miatt kaptam durvább csomagot...legalábbis más logikus magyarázatot nem találtam rá.
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
.bruszli.
aktív tag
Sziasztok !
Történt pár fura dolog velem az elmúlt 2 napban,próbálok rövid lenni. Igazából az érdekelne,történt-e hasonló valakivel...és ha igen,lett-e valami megoldása a dolognak.
Adott egy nevemen levő Praktikum kártya,amit szinte kizárólag netre használtam eddig,ha épp megfelelt az aktuális "egyedi ajánlat". Eddig kifogástalanul ment minden.
Aztán most szombaton feltűnt a "Telenor próba" promóció,epp volt kicsit több,mint 500 ft egyenlegem,gondoltam uccu neki. Nem sikerült. --> Ügyfélszolgálat elárulta,legalább 1500 ft értékű feltöltés alapfeltétele az elmúlt 30 napban. Na jó,töltöttem rá.
Próbáltam újra megrendelni..."nincs a megrendeléshez elegendő egyenleg" ( WTF ? ) ---> Újabb ügyfélszolgálat : beállították a kért csomagot. Másnap meg is jött az sms,hogy aktív; ill. a díját is levonták.Na azóta sem tudok felcsatlakozni netre az elvileg aktív csomagommal. Hozzáteszem,hogy 2 másik eszközben is próbáltam,szintén sikertelenül.
Ma újabb üfsz : tecnikai supporthoz irányítottak. Kis idő múlva visszahívtak,átrágtuk a beállításokat...továbbra sem jó. Véleményük szerint hibás a SIM kártya,cseréltessem ki.
Kicseréltettem. Semmi változás...több eszköz,nuku net.
Újabb üfsz. Visszahívtak jóval később...erőltették a készülékbeállításokat; sok értelmét nem láttam,de újabb ( immár a 3. azonos ) hozzáférési pontot kreáltam ---> eredmény semmi.
Most ott tartunk,hogy majd valamikor talán hívnak...aztán lehet hogy majd megoldódik a probléma.
Remélem érthető voltam,próbáltam minél rövidebben leírni.
Ha valakinek lenne tippje,mi lehet a gond,kérem ossza meg velem.
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
.bruszli.
aktív tag
válasz Viktor0610 #24036 üzenetére
Már 4 készülékben próbáltam az elvileg helyes ( support által megadott ;ami persze ugyan az,amivel eddig is probléma nélkül használtam ) beállításokkal. Az üzletben sem tudtak segíteni,voltam a helyi kirendeltségen kártyacserekor. Onnét hívtam negyedszer az üfsz-t.
Esetleg valami konkrét tipp ? Eltérhet a promóban most megrendelt 2 GB + Deezer csomag beállítása az eddigitől ?
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
.bruszli.
aktív tag
válasz Viktor0610 #24038 üzenetére
Mindegyik,ezzel a kártyával is próbált készüléken megy a mobilnet más SIM-kártyával.
A kártya is ki lett cserélve,ahogy írtam...mekkora az esélye,hogy az új,frissen cserélt kártya is ugyan azt a hibát produkálja ? Nem vagyok szakértő,de szerintem 0 körüli......ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
.bruszli.
aktív tag
válasz Viktor0610 #24040 üzenetére
Én is a frissen megrendelt csomagra gyanakszom...azért is kérdeztem,hogy valaki tapasztalt-e hasonlókat rajtam kívül. Sajnos a support nem igazán volt a helyzet magaslatán...eddig legalábbis ugyan azt erőltette mindenki,ami biztosan nem hiba;azaz a beállításokat,persze ha ez a csomag nem igényel külön speciális beállítást. Ha igényel is,a support sem tud róla...
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
.bruszli.
aktív tag
válasz Viktor0610 #24042 üzenetére
Épp erre gondoltam én is...ez lett volna a következő kérdésem,hogy kivitelezhető-e;mert ezt elvileg csak egyszer lehet aktiválni egy számhoz.
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
.bruszli.
aktív tag
válasz axioma #24044 üzenetére
Ezt írtam volna ? Nyilván nem...de akkor azért bővebben is leírom ( bár így még jobban bele fog bonyolódni,aki kevésbé jártas a szövegértésben... )
1. Volt ötszázpár ft egyenlegem,megrendeltem volna a 490 ft-os opciót -> nem engedte megrendelni
2. ÜFSZ felhív ( 1 ) : kaptam az infót,hogy nem elég,ha van annyi egyenlegem,feltétele a megrendelésnek még az elmúlt 30 napban legalább 1500 ft értékű feltöltés az adott kártyára
3. Feltöltöttem,így lett 2e ft körüli egyenlegem
4. Próbáltam a *111#-en megrendelni a pakkot;itt kaptam a rendszertől a hibaüzenetet,hogy "nincs elegendő egyenlegem a megrendeléshez" --> na ezt nem annyira értettem
5. ÜFSZ felhív ( 2 ) : nagy nehezen aktiválták a csomagot ( szombaton este )
6. Másnap jött az sms,hogy aktív a 2 GB net + Deezer csomagom; ill. ekkor vonták le a 490 ft-ot is ---net ennek ellenére nyomokban sem volt a masinán. Ekkor jöttek a keresztpróbák...kártya másik telefonokban és tabletben is netmentesnek bizonyult. Az eredeti eszköz másik SIM kártyával netre-futott...szóval nem az eszközökben volt a hiba.
7. ÜFSZ ( 3 ) átpasszoltak a technikus segítőknek,aki nemsokára visszahívott. Ekkor kezdődött az "állítsuk be a készüléket"-mizéria; új hozzáférési pont,ami fullra megegyezett a már meglevővel...hisz korábban már használtam a szolgáltatást.
Ez természetesen nem hozott eredményt. A technikus kollega javasolta,hogy cseréltessem ki a SIM kártyát...biztos az okozza a problémát.
8. SIM csere Telenor üzletben...a netmentesség maradt az új kártyával is,több eszközön,az elvileg jó beállítások ( újabb azonos hozzáférési pont,biztos ami biztos alapon,vol2 ) mellett. Az üzletben javasolták újra hívjam fel a 1220-at.
9. ÜFSZ ( 4 ) Átpasszoltak a supporthoz,jó idő múlva visszahívtak--->állítsuk be a készüléket,vol3. Elmondtam újra,hogy ezeken már párszor túlestem,plusz friss ropogós kártya,stb. Sablonszöveg...nekem meg 4 azonos tartalmú hozzáférési pont a készüléken. Persze semmi eredmény.
Említettem a segítőkész hölgynek,hogy meg kellene vizsgálni ezt a frissen aktivált csomagot,mert eddig minden rendben volt...ő annyit mondott,hogy azt látja : aktív. Ez megnyugtató lenne,ha működne;így kicsit necces.
Kaptam egy hatjegyű "hibabejelentés-azonosítót",majd azzal érdeklődjek,hol tart az ügy. Mondjuk arra kíváncsi lennék,mivel "próbálkoznak",ha egyáltalán foglalkozik ezzel valaki. Az biztos,hogy több hozzáférési pontot nem állítok a készülékeken...nincs az az Isten.Netem nincs továbbra sem...itt tartok most. Ma talán okosabb leszek.
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
-
-
.bruszli.
aktív tag
válasz Viktor0610 #24162 üzenetére
Akkor is lehúzta a 490 ft-ot és ma is. 8.-án rendeltem meg,11.-én tudtam először használni...most meg újra levonták egy egyszer megrendelhető szolgáltatás díját.
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
.bruszli.
aktív tag
válasz Viktor0610 #24165 üzenetére
Plusz ezzel a remek új csomaggal a netem sem tudom megosztani ( korábban az ilyen 'egyedi ajánlatos' heti csomagokat használtam és ott még működött a megosztás ) Ez most általános tiltás,vagy ezzel is csak engem kényeztetnek ?
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
-
.bruszli.
aktív tag
válasz Viktor0610 #24165 üzenetére
Azt a választ kaptam,hogy mivel ez akciós szolgáltatás,így nincs időarányosság...
Arra nem tudtak konkrét választ adni,hogy ha egy 30 napra szóló akciós díjat levonnak,akkor másfél hét elteltével miért "hosszabbítják" meg a megkérdezésem nélkül és miért vonják le újból a teljes havidíjat....ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 5G Eladó...
- Samsung Galaxy S22 Ultra Eladó...
- Vostro 3591 15.6" FHD i5-1035G1 GeForce MX230 16GB 512GB NVMe magyar bill., gar
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Intel NUC5CPYH (Celeron N3050, N3060, J3060) - 4GB RAM, 120GB SSD