-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
.bruszli.
aktív tag
Sziasztok !
Történt pár fura dolog velem az elmúlt 2 napban,próbálok rövid lenni. Igazából az érdekelne,történt-e hasonló valakivel...és ha igen,lett-e valami megoldása a dolognak.
Adott egy nevemen levő Praktikum kártya,amit szinte kizárólag netre használtam eddig,ha épp megfelelt az aktuális "egyedi ajánlat". Eddig kifogástalanul ment minden.
Aztán most szombaton feltűnt a "Telenor próba" promóció,epp volt kicsit több,mint 500 ft egyenlegem,gondoltam uccu neki. Nem sikerült. --> Ügyfélszolgálat elárulta,legalább 1500 ft értékű feltöltés alapfeltétele az elmúlt 30 napban. Na jó,töltöttem rá.
Próbáltam újra megrendelni..."nincs a megrendeléshez elegendő egyenleg" ( WTF ? ) ---> Újabb ügyfélszolgálat : beállították a kért csomagot. Másnap meg is jött az sms,hogy aktív; ill. a díját is levonták.Na azóta sem tudok felcsatlakozni netre az elvileg aktív csomagommal. Hozzáteszem,hogy 2 másik eszközben is próbáltam,szintén sikertelenül.
Ma újabb üfsz : tecnikai supporthoz irányítottak. Kis idő múlva visszahívtak,átrágtuk a beállításokat...továbbra sem jó. Véleményük szerint hibás a SIM kártya,cseréltessem ki.
Kicseréltettem. Semmi változás...több eszköz,nuku net.
Újabb üfsz. Visszahívtak jóval később...erőltették a készülékbeállításokat; sok értelmét nem láttam,de újabb ( immár a 3. azonos ) hozzáférési pontot kreáltam ---> eredmény semmi.
Most ott tartunk,hogy majd valamikor talán hívnak...aztán lehet hogy majd megoldódik a probléma.
Remélem érthető voltam,próbáltam minél rövidebben leírni.
Ha valakinek lenne tippje,mi lehet a gond,kérem ossza meg velem.
...ja és szóljatok ha kell olcsón egy kanna besugárzott hangya !