-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #23451 üzenetére
Nem nem. A HD hang az oké azt használja a telefon. De LTE azaz 4G-n nincs hanghívás. Hívás indításkor a telefon átvált hspa+ hálózatra. Bejövőnél is először átvált és azután csörög. Csak LTE módban nincs hívásindítás és ha hívnak akkor nem vagyok elérhető.
-
s3toraph
senior tag
Sziasztok!
Úgy fest, telekomtól telenorhoz át fogok jönni, mert az én esetemben máshogy nem lesz részletre értelmes áron Lg F6-om.
Kérdéseim:
- Ha új SIM kártyát szeretnék, ami nyílván telenoros lesz, új készülék vásárlás esetében ez mennyibe kerül? Mindenképpen új kell, mert ez nagyon régi, legalább 4 éves, ha nem 6.
- Valamint számhordozást is meg tudjuk oldani egy füst alatt, ha igen ingyen?
- Esetleg a számokat átrakják a SIM-ről az újra?
- Ha neten rendelném, a fenti három kérdésből, mennyit tudok megvalósítani? Mintha olvastam volna hogy számhordozásnál csak üzletben lehet készüléket venni...[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
MODERÁTOR
válasz s3toraph #23453 üzenetére
- Ha új SIM kártyát szeretnék, ami nyílván telenoros lesz, új készülék vásárlás esetében ez mennyibe kerül? Mindenképpen új kell, mert ez nagyon régi, legalább 4 éves, ha nem 6.
Új SIM-kártyát kapsz a Telenortól, tehát tul.képp' ingyenes a csere.
- Valamint számhordozást is meg tudjuk oldani egy füst alatt, ha igen ingyen?
A számhordozás ingyenes, csak a havidíjat kell befizesd (természetesen ez jóváírásra kerül a számládból később).
- Esetleg a számokat átrakják a SIM-ről az újra?
Boltfüggő, de jellemzően minden üzletben van kártyamásoló.
- Ha neten rendelném, a fenti három kérdésből, mennyit tudok megvalósítani?
Passzolom, szerintem mindent meg tudsz oldani, bár talán részletre csak személyesen lehet vásárolni.Samsung Galaxy A54
-
s3toraph
senior tag
válasz Viktor0610 #23454 üzenetére
"bár talán részletre csak személyesen lehet vásárolni."
El tudom kezdeni a megrendelést, van a részletre rendelés mellett is kiválaszt gomb (smarttarifa 2).Még felmerült pár kérdés:
- Ha online rendelem, akkor csak átutalással lehet kifizetni? Utánvétel nincs?
- A tarifaelőleg ami = 1 havidíj, az kb. mikor íródik jóvá? Az első havi számlámon?
- Ha egy üzletben rendelem meg, jellemzően mennyi idő mire meglesz a telefon? Futárral 2-3 nap szokott lenni, heteket nem várok rá az tuti.
- Ha bankszámlán keresztüli számlakiegyenlítést választok, nem pedig csekkes befizetést, akkor az ugye nem inkasszó?
- Ja és még egy: mi kell hozzá, milyen papírok? Személyin kívül. Folyószámla kivonat kell? Mondjuk netes rendelésnél nem is kért semmi ilyesmit.[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
MODERÁTOR
válasz s3toraph #23455 üzenetére
- Ha online rendelem, akkor csak átutalással lehet kifizetni? Utánvétel nincs?
A fizetés történhet:
a helyszínen készpénzzel,
az online vásárlás során online bankkártyás fizetéssel,
a PostaPonton történő átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával. Fontos! A PostaPonton történő bankkártyás fizetés készpénzfelvételnek minősül, melynek költségéről tájékozódjon számlavezető bankjánál!- A tarifaelőleg ami = 1 havidíj, az kb. mikor íródik jóvá? Az első havi számlámon?
Három befizetett számla után.- Ha egy üzletben rendelem meg, jellemzően mennyi idő mire meglesz a telefon?
Amennyiben van a készülékből, egyből megkapod.Samsung Galaxy A54
-
s3toraph
senior tag
válasz Viktor0610 #23456 üzenetére
Semmi, félreolvastam az előbb. Online csak bankkártyás van, értem.
"Amennyiben van a készülékből, egyből megkapod."
Hát köszi, ez mindenhol így van. De meglepő. Pont az szokott a gond lenni, hogy nincs készlet az üzletekben. Bár lehet már jobban felkészült a telenor. F6 topicban látható, az elmúlt 1-2 hónapban igen nehéz volt találni üzletben ilyen telót.[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
MODERÁTOR
-
s3toraph
senior tag
válasz Viktor0610 #23458 üzenetére
Személyes vásárláskor, ja, mint kb. mindenki. Senki sem szeret várni, vagy még tovább várni.
Oké, felhívom, ha tényleg meg tudja mondani, akkor ez egy nagyon hasznos opció!
Ja és köszi az infókat!
[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
MODERÁTOR
-
novake
tag
válasz s3toraph #23455 üzenetére
Ha megrendelhető az oldalon, készlet is van. Kb. 2-3 nap.
Ahol megadod az adataid, látni fogod, hogy választhatsz-e utánvétet. Nagy értékű mobil, részletre, új ügyfélnek valószínűleg csak kártyás fizetéssel lesz.
Ebből kell kettő: személyi, adókártya, jogsi, útlevél.
Szàmhordozás viszont nincs online.[ Szerkesztve ]
-
secler07
tag
Sziasztok !
Aki sűrűbben szokta nézegetni a telenor árakat, az megtudná mondani, hogy smarttarifa extra 2 esetén miért nincsen részletfizetés ? Egyáltalán nem szokott lenni, vagy csak most nincs erre lehetőség ? Tök jó csomag, simán váltanék is szolgáltatót, de nekem kéne a részletfizetés lehetősége :/ Előre is köszi
-
kokokka
őstag
Mi történt a Telenor oldalával? Olyan, mintha mobilra optimalizált verziót adna be. Vagy csak nálam ilyen?
-
scarabaeus
őstag
Kártyásról számlásra váltva (Smarttarifa 3) kaptam jópár szolgáltatást, Telenor Online-on szépen ki is lőttem párat azon nyomban. Elsőként a TravelSure-t (kétszer szerepelt, egyik "not relevant for params issue", ezúton is gratulálok, rákeresve kiderül, több éves a bug), nomeg a NetRoaming napijegyet.
Egyet akarok: külföldön, 1-es zónában legyen a szokásos 91,4 Ft a percdíj és 169 Ft/MB adat. Semmi szakaszdíj, napijegy vagy hasonló. Elértem ezt ezzel, vagy van még valami rejtett erő, amivel szembe kell szállnom?Quoth the Raven "Nevermore."
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #23458 üzenetére
A kétmilliós számon látják a készletinformációt adott boltra vonatkozóan is? Ez nekem új, mert eddig csak a T-Mobile-nál tapasztaltam ezt.
-
apuc
őstag
Sziasztok!Azt hallottam, higy a régebbi okostarifával simán lehet használni a Vibert, Skypot, az újabb pl.Smart tarifával meg nem támogatott.Igaz ez?! :-(
-
scarabaeus
őstag
A tarifa oldalán lenn, kibontva a rejtett "további részletek"-et:
"A tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők."
Quoth the Raven "Nevermore."
-
s3toraph
senior tag
válasz zoli62 #23469 üzenetére
Én felhívtam 2 napja a számot, de nem tudtak segíteni. Azt mondta a hölgy hogy a készleteket ő nem tudja megnézni, de felsorolta hol vannak Debrecenben a boltjaik... na mondom köszi... ezt magamtól nem találtam meg az üzletkeresővel ... szóval nem érdemes pocsékolni a pénzed. Adott üzlettel kell próbálkozni telefonon.
(#23473) scarabaeus :
Ez most komoly? Minden smarttarifa-ban le van tiltva? Mi van akkor ha wi-fi-t használok? Vagy az mindegy, le van tiltva és kész? Mert akkor ez nagyon gáz![ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
MODERÁTOR
válasz s3toraph #23474 üzenetére
Ez azért érdekes, mert minket (partner bolt vagyunk) ha nem is napi szinten, de elég sűrűn hívnak úgy, hogy az üfsz. elmondása alapján van a készletünkből az adott készülékből...
Illetve személyes tapasztalat, hogy én is úgy vettem meg a készülékem, hogy felhívtam a 06 20 2000000 számot, érdeklődve a készletek felől.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
axioma
veterán
En is tegnap ertesultem arrol, hogy a Telenor (a draga) kiszamlazza a hibaelharitas miatt felhivott (Telenor MyTV sajat szolgaltatasuk) 06202000000 szamra torteno hivasokat. Raadasul gusztustalan modon tartottak is vonalban a paromat, hogy ezt megnezik, azt megkerdezik, o meg nyugiban volt, hogy telenor ugyfelszolgalat telenor halozatbol az ingyenes.
Mondjuk a tarifacsomagban levo percdij es masra fel nem hasznalt percek miatt ezek a 10+8+22(!) percnyi hivasok osszesen brutto 300Ft szamlaemelkedest hoztak (jo, nezhetnem ugy is, hogy tobb mint 12%), de igy szalljon be mindenki az ingyenes tesztidoszakban segiteni nekik ingyen, vaygis hogy meg o fizethet, a bugtalanitasban. -
s3toraph
senior tag
válasz Viktor0610 #23475 üzenetére
Akkor a hölgy volt analfabéta a rendszerhez ami előtt ül nap mint nap. Mondjuk ezzel én nem vagyok kisegítve, 5 percem elment a nagy semmire (ez ugye nem igyenes hívószám), mire felvette és meg tudta mondani némi matatás után, hogy nem tudja megmondani.
(#23476) Melack:
Ja ok, értem.
Ahol nincs ez kiemelve, akkor ott nincs tiltva ugye? pl. Smarttarifa extra csomagok.
Olyankor mi történik, ha valakit viberen hívok, és nem kapcsol mert +G-n van és le van tiltva a viber? Foglaltat jelez, vagy nem elérhetőt, vagy mit?(#23478) DS39:
[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
MODERÁTOR
válasz axioma #23477 üzenetére
Már bocs, de ha a 1220-at hívod, az valóban díjmentes Telenor hálózatából, illetve nem gondolom, hogy a telefonos kolléga szívatásból tartatta volna veletek a vonalat.
s3toraph:
A Smarttarifa Extra csomagokban is tiltva van, illetve a Smarttarifa Extra 4-től elérhető.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
axioma
veterán
válasz Viktor0610 #23480 üzenetére
A telenor mytv azt irta, hogy problema eseten "hivja a telenort a 20/20000000 telefonszamon". Nekem ez azt jelenti, hogy a Telenor egy masik ugyfelszolgalati szamon fog valaszolni az ezzel kapcsolatos hibakra... nem azt, hogy ez nem "normalis" ugyfelszolgalati szam.
Lehet, hogy valaszoltak volna a 1220-n is erre a kerdesre, de sztem ez akkor is az ugyfel atverese. Nyilvan tobbszor nem szivatjuk magunkat, de most mazlink volt, hogy ennyivel megusztuk.
Tartatas: nyilvan csak benaztak, de azt en _elvarnam_, hogy tisztaban legyen vele, hogy az ugyfel penzert tartja a vonalat, es ha az eleve a telenor hibajabol fennallo allapotot ha az o hibajabol lassan tudja megoldani, akkor mondja hogy visszahivja, vagy esetleg hogy hivja ujra a 1220-n. -
wwenigma
Jómunkásember
Jo kerdes, nalam ez ugy mukodik mint a lassitas.
Remélem ígymarad, bár nem nagyon terhelem a hálózatot igy sem mert nem osztom meg és nem is töltök ezerrel rajta.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
apuc
őstag
válasz scarabaeus #23473 üzenetére
Köszi, akkor igaz- és jó, hogy nem váltottam a nagyobb mobilnetes, újabb csomagra.Szívtam volna a Viberemmel..
-
evooo
aktív tag
Üdv!
Hol tudom kideríteni hogy mikor jár le a 2 év hűségem? -
MODERÁTOR
A MyTelenor oldalán. Belépés után a "Szolgáltatás rendelése/módosítása" oldalon teljesen az oldal aljára görgetve láthatod a vásárolt készülék nevét, illetve a vásárlás dátumát, valamint a hűségidő hosszát (1 év/2 év)
Amennyiben készüléket vennél a hűség lejárta előtt öt hónappal megteheted (2 év hűség esetén).Samsung Galaxy A54
-
s3toraph
senior tag
válasz Viktor0610 #23480 üzenetére
Mobilinternetes skype, viber hívásokkal kapcsolatban:
Smarttarifa Extra 1: az oldalon nincs odaírva, hogy tiltva lenne a hangalapú hívás (sehol nem látok erre utalást).
Smarttarifa 2: az oldalon általánosságban van alul feltüntetve hogy smarttarifában internet alapú hanghívást nem lehet indítani.
Bementem az egyik forgalmasabb debreceni üzletükbe, az eladó srác bizonytalan volt pár fontos kérdésben, pl. elsőre állította hogy megy az intenet alapú hanghívás mindkét fenti csomagban, majd mikor belekérdeztem jobban, kolleginát megkérdezett és ugyanazt mondták mint te, smarttarifa extrában csak a felső 1-2 csomagban lehet, többiben tiltva van. Viszont a smarttarifa 2-ben állításuk szerint megy a viber és skype is, csak a videóhívás funkció van lekorlátozva. Ez pont pont az ellentéte annak, ami a honlapon szerepel! Szóval nem volt meggyőző a felkészültségük, ahhoz képest ami minimum szinten elvárható. Be fogok menni egy másik üzletbe is, most már kíváncsi vagyok rá, vajon két üzletben ugyanazt mondják-e?
-------
Addig is kérdezném mindenkitől, akinek Smarttarifa 2-je vagy Smarttarifa Extra 1 díjcsomagja van, mik a gyakorlati tapasztalatok skype, viber hanghívásokal kapcsolatban, mobilinternetet használva? Mert inkább nektek hiszek ezek után.
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
club1
veterán
válasz s3toraph #23487 üzenetére
Minden szolgáltató az ÁSZF alapján kell hogy működjön.
Az ebben írtak szerint:
Smarttarifa Extra 1: A tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők (kivéve, amennyiben az Előfizető az mindenkor hatályos Díjszabás „GPRS - alapú szolgáltatások” alpontjában meghatározott valamely ezt lehetővé tévő mobilinternet szolgáltatással rendelkezik).
Smarttarifa 2: Dettó ugyanez van írva.
A Telenornál simán előfordulhat, hogy ettől kedvezőbben eltérnek, de emiatt 2 évet ne írjál alá, hiszen az ÁSZF-ben leírtak alapján bármikor bármilyen voip szolgáltatás használatát simán korlátozhatják az adott csomagokban. És egy szavad sem lehet ellene...[ Szerkesztve ]
-
s3toraph
senior tag
(#23488) apuc :
Lehet az ügyintéző rendességén is múlik a dolog. No de egy ilyen megkötés ne lenne publikus? Ez mi? Szándékos félrevezetés a szolgáltató részéről?
Ma voltam egy másik üzletben. Készlet infót az első helyen dolgozó állítása szerint nem adhatnak ki telefonon, csak személyesen. Rendelni tudnak ha nincs a készülékből raktárkészlet, 10-14 (!!!) nap (általában nincs csak 2-3 db max. egy igen nagy épületben amiben van 40-50 üzlet szóval sok ember megfordul ott). Második helyen (hasonló épület csak kevesebb, kb. 30 üzlet, kevesebb de még így is sok ember megfordul itt is) ügyintéző hölgy mondta hogy semmi akadálya hogy telefonon megmondják, van-e az adott készülékből, készségesen még le is firkantotta a számot. Ez is érdekes...
Ja és van készleten is!(#23489) club1, (#23490) csab2:
A mai helyen, a hölgy azt mondta, hivatalosan csak azokban a díjcsomagokban van engedélyezve a viber, skype, whatsapp internet alapú hívás, amelyekben az internetforgalomnak külön díja van (vagy valami ilyesmi, kicsit ködösen magyarázott). Viszont, úgymond megsúgta, hogy ő nem látja azt, hogyan lenne korlátozva, milyen eszközzel, az, hogy én milyen alkalmazást hogyan használok. Vannak erre kezdeményezések, hogy tiltva legyen, de szerinte soha nem lesz belőle semmi. Valami olyasmit magyarázott hogy a telenornál csak a díjcsomagot látják, azt nem mit csinálok, milyen app-al. Na most nem akartam belemenni nagyon mert láttam hogy ez a rész már túl ingoványos talaj, lehet nincs vele 100%-ban tisztában. Így ez ennyiben maradt. Egyértelműen nem lett kimondva, hogy a fenti díjcsomagban valójában nincs tiltva a funkció, csak célzást kaptam rá. Szóval ezért kérdezem, mi a gyakorlati tapasztalata az ittlévőknek? Egyébként nem óriási gond, ha mobilnettel nem megy ez a funkció, de azért örülnék neki.
Technikailag megoldható a korlátozás? Szerintem simán.
Egyébként a mai ügyintéző sokkal informatívabb, magabiztosabb volt, érdemes volt bemennem.
Azért váltok telenorra, mert a flottában ez évben nincs értelme készüléket vennem, így alakult a dolog, a telenornál meg olcsóbban jövök ki összességében, ha részletre veszem (máshogy nem is érné meg, ez is túl van árazva kártyás áron mint szinte minden teló...).[ Szerkesztve ]
Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
apuc
őstag
válasz s3toraph #23491 üzenetére
Ez tipikus Magyar átverés..majd rádöbben a paraszt, ha már váltott..és szívni fog.Vissza a régit már nem kapja!
Végülis mondhatják publikus, mert az ÁSZF-ben szerepel.Tetvek.
Szerencsére a családé még okostarifa, szétViberezzük az agyunkat, a havidíjat le sem tudjuk teljesen beszélni..
Amikor egyébként 2 hónapja vettem az SP-t, a másik ügyintéző győzködött, hogy több mobilnet jár, ha váltok Smart-ra.Közöltem vele, a skype/Viber korlátot, behúzta fülét-farkát, és megkérdezte ki mondta ezt..de én visszakérdeztem így van-e, ő nem tudta megmondani..a szervizes srác a szomszéd asztaltól átszólt, "így igaz"..bekaphatják.[ Szerkesztve ]
-
bajzal
őstag
Ha veszek egy használt Telenor-os telefont, amihez csak a jótállási jegy (az a kis kártya) van, akkor honnan tudom meg, hogy egybe lett e kifizetve? vagy ha olyat veszek, amihez van számla is, akkor abból már ki lehet deríteni, hogy egybe lett e kifizetve a telefon?
-
asdf_
veterán
válasz bajzal #23494 üzenetére
Számla nélkül nem veszed meg, mert jópár gyártó az 1 év kötelező jótálláson túl további 1 év, de korlátozott jótállást ad, ennek érvényesítéséhez viszont jellemzően számlát szokott kérni.Azt meg hogy teljesen ki van fizetve/nem tartozik hűségszerződéshez azt egyrészt a számlából látod, másrészt az eladó szépen leírja az adásvételi szerződésbe, amit köttök, te pedig azt iratod bele, hogy ő milyen kártérítést vállal (mondjuk visszaadja a pénzedet), ha ez mégsem így van, és egyszercsak nem engednek fel vele a hálózatra.
[ Szerkesztve ]
-
s3toraph
senior tag
Így van, a felkészületlenségükkel, vagy az esetleges (és felháborító) szándékos félrevezetéssel könnyen aláírathatnak 2 év hűséget valakivel, aztán jön a meglepi, váltani meg nem lehet csak fölfelé, és lehet pont megszívja mert neki lefelé lenne jobb akkor már... Ez mi ha nem probléma? Napi x embernek adnak tanácsot, infót, elvárható (lenne) a korrektség, a pontos ismerete a kondícióknak minden munkatársuktól.
(#23493) erahurka:
Francba, abban igazad van, hogy nem csak a Smarttarifa alá van odaírva általánosságban, hanem a Smarttarifa Extra alá is 1-es 2-es 3-asra vonatkozóan, hogy : "Smarttarifa Extra 1, 2 és 3 tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők." Ezt nem láttam a múltkor, majdnem legalul írja. Akkor ezt visszaszívtam, oda van írva mindkettőnél.Az viszont probléma, hogy attól függően hova mész be, mást mondanak. Nem várható el mindenkitől, hogy ÁSZF-et bogarászva döntsön. Szerinted hányan csinálják ezt? De most számolj mindenkit, aki vásárló, ne csak azt aki fórumozik/tájékozottabb az átlagnál, mert a meghatározó többség nem néz ÁSZF-et. A vásárló közönség jogos elvárása az, hogy bemegy valahova ahol műszaki cikkeket árulnak (+ opcionálisan szolgáltatást is mellé), elmondja mit szeretne, tájékozódik mik a lehetőségek, és a szaktanácsadó segítségével dönt/választ, ha talált számára megfelelőt. Ha ez nem működik, jogosan kérdezheti, minek vannak a szaktanácsadók?
Az oldalon ott kell lennie minden kondíciónak, és a tanácsadóiknak/eladóiknak kell korrekten felkészültnek lennie. (Persze ez nem jelenti azt, hogy a többi szolgáltatónál nincsenek ilyen problémák, most ezzel szembesültem.)Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -
-
csab2
veterán
válasz s3toraph #23496 üzenetére
Ebben igazad van, de az életben sajnos nem így van. Az még csak hagyján, hogy egy műszaki boltban nem tudnak minden termékről pontos információt adni, hiszen sok gyártó termékeit forgalmazzák. Sokszor azonban gyártótól független technikai információkkal sem rendelkeznek az eladók, sőt egyenesen hülyeséget beszélnek. Az viszont tényleg szomorú, hogy egy szolgáltató cég munkatársai (ügyfsz), illetve viszonteladói nem tudnak korrekt tájékoztatást adni. És most nem arról beszélek, hogy egy-egy mobiltelefon esetén nem tudnak valamit, hiszen itt is igaz amit fentebb írtam (különböző gyártók, stb.), hanem arról, hogy magával a szolgáltatással kapcsolatosan sem tudnak pontos infóval szolgálni. Na ez már gáz.
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Parkside szerszám kibeszélő
- iPad topik
- Filmgyűjtés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Ford topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- További aktív témák...