-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Yepp - Korlátlan belföldi net kötöttségek nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
-
yanna
addikt
válasz Viktor0610 #112725 üzenetére
Végre. Már nagyon unom.
-
Faterkam
addikt
válasz Viktor0610 #112460 üzenetére
Nah megtörtént a Sim csere, de a Youtube-on kívül más nem ment a kettes Simtálcáról mobilnetről azután se! Telefoncserét javasoltak. De a Telekom és a Vodafone kártsák is gond nélkül mennek 4G-n bármelyik tálcáról. Mérgemben átnéztem a beállításokat és a Google DNS volt beállítva, ezt visszaállítva automatikus DNS-re már ment a Yettel kártya is bármelyik Slotból!
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 14 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #112672 üzenetére
Azt írta, hogy inkább, nem azt, hogy kizárólag. Az egész szolgáltatófüggő, mint az Apple maga is írja. Vodafone-os kártyámról még ha akart, akkor sem tudott volna elküldeni SMS-t az iPhone SE, amikor az iMessage-t aktiváltam.
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #112651 üzenetére
Nem. Úgy kellene elképzelni, hogy a Tettel is tudatában van annak, hogy az alkalmazások, különösen Apple esetében, anélkül is küldenek üzenetet hogy valaki ezt szeretné, és természetesen együttműködnének az Apple-val. Persze ebből a szempontból a Yettel marginális helyzetű a mobilszolgáltatói piacon, nincs jelentős befolyása.
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #112622 üzenetére
Huszonéve van hívásrészletezőm, megnéztem az üzenetek között , hogy szerpel-e a kérdéses szám. A válasz egyértelműen az, hogy nem. Tehát erről a számról se nem küldtem, se nem fogadtam sohasem, se az ismert, se az ismeretlen feladók között. nem kell annyira védeni a Yettelt, mert sok. mindenben törvényen felül álla többi szolgáltatóhoz viszonyítva is. Díjemelés bevezetési kísérlete 2022-ben a kisvállalati szegmensben a hűségszerződésekre, a Digi kigolyózása a frekvenciapályázatból, stb. stb. stb. [link]
[ Szerkesztve ]
-
PitLee
őstag
válasz Viktor0610 #112622 üzenetére
Nem ismerem az iPhone-t, de nem lehet valami hasonló mint a gugli RCS ?
https://jibe.google.com/intl/hu/policies/terms/"A Google időnként kicserélheti az eszközinformációit (beleértve az eszközazonosítókat vagy a SIM-kártya adatait) a mobilszolgáltatójával a telefonszám ellenőrzése (SMS-küldési díjak felmerülhetnek) és az RCS-csevegés biztosítása céljából. "
-
pdr755
tag
válasz Viktor0610 #112525 üzenetére
Nekem még pár hónapja mondta egy yetteles hogy a Credit Prime (KÜF) flotta előfizetőknek adnának 30% havidíjkedvezményt, ha átszerződnek a lakossági tarifákra.
Ez vajon kombinálható a yettel full-al? -
Farkassacred
őstag
válasz Viktor0610 #112527 üzenetére
Sejtettem én, hogy egyik yettelesnek sincs igaza.. Legalábbis ha a kép helyesnek bizonyul, még az se biztos most már.
[ Szerkesztve ]
I'll meet you again through the eyes of our son.
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #112457 üzenetére
Köszönöm, akkor elvileg csak nekem tudják adni. Hétfőn telefonálok azért és jelzem ezeket, a szerződést szerintem igy fogják hagyni, de a számlával viszont kezdenek valamit (szerintem 2-3x eljátszuk még ezt - Telekomnál is az volt, amikor 0 Ft-os számláim jöttek és már nem volt náluk semmilyen szolgáltatásom, mindig megígérték, hogy következő hónapban nem kapok számlát, aztán a következő hónapban jött a 0 Ft-os számla...), meg a forgalmi előleget megkérdezem, hogy látják -e a telefonszámomnál.
-
mexel
veterán
válasz Viktor0610 #112424 üzenetére
Ja, azt kihagytam, bocs, hogy ez nem neked szólt, csak úgy általánosságban írtam véleményként. ( azt pedig tudjuk mit ér )
-
mexel
veterán
válasz Viktor0610 #112424 üzenetére
Ebben mi lenne a személyes infó ha azt sem tudom hogy hívják a tulajt? Érdekes autóknál rendszám alapján simán kapok infót az autóról, tulajról, km-ről stb stb.
Szerintem ez nem olyan amivel bármit is vissza lehetne élni vagy sértene bármilyen személyiségi jogot.Így csak azokat védik akik megveszi részéletre előfizura a telefonokat és azonnal eladják, aki meg megveszi az bukik ezen.
A szolgáltató persze meg mehet a pénz után hiszen aki vette azt pont nem érdekli hogy letiltották a telefont.
Mindez megelőzhető lenne ha csak annyit elárulnának egy imei-ről hogy van rajta részlet vagy hűség. Ezzel mi sérülne? Nem kell név, nem kell semmi, csak egy infó, hogy a készülék eladható-e egyáltalán. Nyilván ha megvan már nálam az Imei akkor azt a tulaj megengedte hogy leírjam .
Mindegy, hagyjuk, elengedem ezt a dolgot, éljenek csak a csalók és az ilyen számomra fura gondolkodás ahogy ezt kezelik.De ha én megyek személyivel és a telefonnal honnan tudják hogy nem vagyok tulaj, csak a kezemben van egy telefon? Honnan tudhatom hogy ő a tulaj ha már ő is vette valakitől?
Sőt annyi infó is elég lenne hogy a telefon nem itt lett vásárolva pl, mert akkor nyilván semmi sincs rá. Vodánál jó eséllyel ez megnézhető a garijegyletöltésnél, hiszen bárki beírhatja az IMEI-t és megmondja hogy nem onnan van. Gumiszabályok?[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #112330 üzenetére
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget.
-
Teka007
csendes tag
válasz Viktor0610 #112281 üzenetére
A Yettel által adott jótállási jegy/garancia érvényesíthető a gyártó márkaszervízében? Ha én fizetek azt tudom, hogy javítják, de az lenne a legjobb ha még garin belül kijavítanák.
-
Sanyi19
őstag
válasz Viktor0610 #112217 üzenetére
Köszi! Pénteken vettem át és még nem aktív, gondolom a hétvége miatt. Ezek szerint kézzel csinálhatják.
Zte routert kaptam hozzá, ami most be van kapcsolva de akkor lehet kihúzom mert 5 percenként újraindul. Ez azért van mert nem tud felmenni a hálózatra és van benne valami watchdog?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
zoli62
addikt
válasz Viktor0610 #112180 üzenetére
Fejleszteni kéne mert nagy a cellaterheltség.
-
Farkassacred
őstag
válasz Viktor0610 #112127 üzenetére
Most már nálam is megy. Lehet hogy frissített éppen a box vagy csak sokan használták épp.
donjohnson: A menü se látszott meg semmi, csak annyit írt, hogy a yettel tv csatlakoztatva, tehát a kábelek rendben voltak.[ Szerkesztve ]
I'll meet you again through the eyes of our son.
-
pdr755
tag
válasz Viktor0610 #112060 üzenetére
Nem is lenne értelme. Egyrészt a tulajdonszerzés nem 100%os másrészt maga az e&/Etisalat márka nem igazán ismert európában míg a yettel márkát már bevezették . Harmadrészt ha csak a Wikipédián megnézitek, szolgáltatnak egyebek mellett Moov, Mobily, Maroc Telecom, PTCL és e& Egypt márkanév alatt. [link]
Tehát nem is jellemző hogy a saját brandjüket vezetik be mindenhol. -
TODI1111
veterán
válasz Viktor0610 #112043 üzenetére
-
TODI1111
veterán
válasz Viktor0610 #112041 üzenetére
Ez rendben is van, de ha nem tudom kezelni a fiókomban akkor hogyan tudok esetleg hozzáadni bármilyen már meglévő előfizetést?
-
slice14
veterán
válasz Viktor0610 #112030 üzenetére
Ha már net apn...
Miért nem kap ipv6-ot a net apn?
Korábban még két profil volt net apn-es a router beállításaiban és az egyik 4/6-os volt, de nem kapott ipv6 címet.
Majd jött egy frissítés és maradt egy net apn profil, ami csak ipv4.
Miért nem ad a Yettel az Otthon Net-hez ipv6 címet?Google Pixel 9 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
John1994
csendes tag
válasz Viktor0610 #112030 üzenetére
Már mindent próbáltam. Ugyan azokkal a beállításokkal mint a tabletben, de csak térerő van, mobilnetet nem tudok csiholni.
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #112024 üzenetére
Köszönöm. A számla tételein rossz a dátum, akkor holnap 1220 ismét.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz Viktor0610 #112004 üzenetére
lakcím igazolvány is kell hozzá?
-
veterán
válasz Viktor0610 #111953 üzenetére
Találtam 0Ft-os számlát a másik két szolgáltatáshoz is, de azoknál levonják a 2 napi havidíjat "Kisösszegû forgalmi engedmény" jogcímen. Gondolom mert egy összeghatár alatt volt.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
zzola
titán
válasz Viktor0610 #111971 üzenetére
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #111963 üzenetére
Köszönöm az infót! Majd kiderül mikor lesz megoldás, azért telefonálgatok nekik, hogy ne legyek elfelejtve.
-
veterán
válasz Viktor0610 #111953 üzenetére
Pont hogy az az egyetlen SIM amit ki sem bontottam még.
A sajátommal egy speedtestet megnéztem, a leforgalmazott pár tíz mega akkor látszott az appban, most megint 1024-ről indult reggel.
Anyósoméval meg megnéztem független-e egyáltalán a telefonja és megcsörgettem magamat.https://tinyurl.com/rasoapro
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #111948 üzenetére
Na igen miért nem csináltak neki egy másikat? Azt beállítják neki az első beragadt kártyát meg majd törlik ha sikerült kikalapálni a rendszerből.
Most nincs müködő kártyája de a yettelnek ketyeg a kötbér. Egyik félnek se jó. -
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #111944 üzenetére
Azért 2024-ben egy ilyen hibára 30napot mondani hááát vicces.
Micsoda rendszerük lehet...
Viszont ez instant kötbér ha ÁSZF szerint is 72óra az aktiválás.
ÁSZF-ben leírtak nem teljesítése. -
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #111944 üzenetére
Jelen esetben (és úgy általában) én személy szerint egy rendszerhiba vagyok.
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #111942 üzenetére
Csak ne járjon úgy mint én. Múlt hét pénteken kaptam meg az előfizetéses SIM-et, még nem aktív és a jövő hétre sem ígértek biztosat, illetve egy max 30 napot elejtettek. Három ügyintézőt elfogyasztottam, az utolsónak állt össze a kép, ugyanis Net Start csomagomra Yepp előfizetést ír (még ők is először állitották, hogy Yepp-et rendeltem, amire mondtam, hogy előttem a szerződés összefoglaló, illetve Yepp-re nem lehet részletre telefont venni). Vélhetően egyszerre választottuk valakivel (aki Yepp-et rendelt) ugyanazt a telefonszámot, neki előbb regisztrálódott a SIM kártya (kicsörög nála, válasz érkezett az sms-emre...). Az ICC szám a SIM kártyámon ismeretlen a Yettel rendszerében. Mindegy, most már lassan csak mosolygok rajta, nem vesztem össze velük, mert amúgy kedvesen próbáltak segíteni, de ez informatikai hiba, amihez az ügyintézőnek nincs hozzáférése, csak továbbítani tudja.
-
joe_banana
újonc
válasz Viktor0610 #111922 üzenetére
A szerzodesek alapjan szerintem is. De a telefonos ugyintezo is varatott, gondolom megkerdezte feljebb, es ugyanugy azt mondta vegul, hogy nem tudom megtartani ezt az elofizetest, ha felmondom az eszkozberletet.
Mindig gyanus, ha ugyanolyan feltetelekkel akarnak eroszakosan ujabb tarifaba terelni, ezert neztem bele az ASZF-be, es ott egyedul ebben a "becsult maximalis sebesseg"-ben latok kulonbseget.
A "Internet-hozzáférési szolgáltatásokra vonatkozó "A" és "B" táblázatok" dokumentumban ugyanugy 1000/150 Mbps a lezart "pro" tarifa, a jelenlegi "otthonnet"-et pedig nem is talalom benne...
De el tudom kepzelni, hogy a kulonbseg csak papiron letezik, es csak burokratikus okai vannak az atterelesnek.edit: ASZF szerint:
OtthonNet Basic 50/25 Mbps (4G)
OtthonNet 300/60 Mbps (4G/5G)[ Szerkesztve ]
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #111814 üzenetére
A régi lemondott előfizetésnél ma megjelent a dokumentumok letöltési lehetősége: Az új előfizetés amit pénteken kaptam még nem aktív, bár ma már kicsörög amikor felhívom, de még a SIM nem csatlakozik hálózathoz. Talán szerdáig aktív lesz és hozzá tudom adni a fiókomhoz. Most ha hozzá akarom adni, akkor azt írja, hogy: "Yepp előfizetésedet nem adhatod hozzá a Yettel fiókhoz!" , pedig Yettel Start Net csomagom van, gondolom majd ez is helyre jön.
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #111814 üzenetére
Még nem tudom, mert nem aktív a SIM kártya (gondolom a hétvége miatt, majd hétfőn), ezért nem tudom hozzáadni a telefonszmot a Yettel fiókomhoz, azt sem tudom, hogy új ügyfélazonosítom lesz -e vagy a régihez kell hozzáadni, de most nem zavar ha nem lesz a helyén, mert rendeléskor bepipáltam, hogy papírformában is kérek mindent, ami így a csomagban volt. Szóval most előre gondoltam rá ha nem lesz elérhető.
-
slice14
veterán
válasz Viktor0610 #111765 üzenetére
Hmm, érdekes...
Én március óta használok egy NX510v-t, azt hittem hogy ez a hang újra indulásnál normális.#111764 pdr755:
A rendszeres újra indítás kikapcsolható.Google Pixel 9 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
zsolesz967
aktív tag
-
zsolesz967
aktív tag
válasz Viktor0610 #111769 üzenetére
Samsung a55-öt néztem és az oldal legalján az van oda írva,hogy csak yetteles kártyával használhatóak.
Ps5,Samsung Galaxy A55,Galaxy watch 4
-
zsolesz967
aktív tag
válasz Viktor0610 #111767 üzenetére
Sajnos nem.
Az értékesített készülékek csak yetteles SIM kártyával használhatóak.Ps5,Samsung Galaxy A55,Galaxy watch 4
-
trec12
addikt
válasz Viktor0610 #111705 üzenetére
Tisztában vagyok vele. Csak miért Basic a full 5G terület az nem világos. Szomszéd utca meg Otthonnetes. Ugyan az a cella...
[ Szerkesztve ]
-
Dave567
addikt
válasz Viktor0610 #111689 üzenetére
Értem, akkor szerintem teszek egy próbát, mert tűrhetetlen amit a Voda/Digi le művel...
-
ledgeri
nagyúr
válasz Viktor0610 #111657 üzenetére
Akkor ha neten-kezdeményezett a számhordozás, kiküldik a sim-et, vagy összességében mindenért bemegyek.
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
#31816946
törölt tag
válasz Viktor0610 #111649 üzenetére
Köszönöm szépen
-
#31816946
törölt tag
válasz Viktor0610 #111643 üzenetére
Köszönöm szépen
Ha megszűnne a számom hogy tudom visszaaktiválni? Be kell mennem az üzletbe?[ Szerkesztve ]
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #111645 üzenetére
Nálunk a családban a pár hónapos személyit nem fogadta el a rendszer az üzletben. Mondták, hogy kizárólag külföldi igazolványként tudják rögzíteni.
-
félisten
válasz Viktor0610 #111645 üzenetére
Jogsit meg pl. sosem fogadott még el.
-
félisten
válasz Viktor0610 #111641 üzenetére
Nem viccből írtam, sajátot vagy 2 évig a régivel kellett csinálnom, semmi mást nem fogadott el
-
#31816946
törölt tag
válasz Viktor0610 #111641 üzenetére
Személyesen vagy telefonon sem lehet ebben az esetben adatot egyeztetni?
-
trec12
addikt
válasz Viktor0610 #111633 üzenetére
Köszi!
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #111537 üzenetére
Köszönöm a linket, pont erre gondoltam, hogy biztos van címe a dokumentumoknak.
Nincs feltöltve dokumentum, pedig betölti az oldalt:
Most már megfelelő az azonosítási szintem az ügyintéző szerint, meg előtte ki is írta, hogy ezen a szinten nincs jelszó beállítva, most meg elfogadja. Gondolom nem töltötték fel ide a szerződésem, vagy lehet létre sem hozták. Mondjuk már számlát is fizettem be.Köszönöm mégegyszer! Megvárom amíg majd emailt írnak, hogy megoldották a problémát.
-
juve600
nagyúr
válasz Viktor0610 #111521 üzenetére
Én leszek a polgármester 😏 csak be engednek
-
user26
senior tag
válasz Viktor0610 #111494 üzenetére
Köszi!
Ha regisztrálni szeretnék, akkor ezt kapom: "A fiók regisztráció sikertelen. kérem próbáld újra később"
SMS -el be tudok lépni a telefonon, viszont a tarifacsomagot sehol se látom, ahol szerintem lennie kell, ott "null" szöveg olvasható. :/ SMS -el belépve, talán regisztrált fiókból látható, nem tudom... Rá próbálok kicsit később újra regisztrálni, ha sikerül.Xiaomi fan I 12T Pro I OnePlus 12
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #111441 üzenetére
Köszönöm!
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #111327 üzenetére
Beszéltem az ügyintézővel, végül megrendeltem a 3990 Ft-os előfizetéses csomagot, fél év múlva kiderül, hogy mire lesz elég. Azt mondta ha kérnek is előleget, akkor alacsony összeg várható. Persze akkor majd drágább csomagra kell váltanom, ha telefont is veszek. Mondtam, hogy csak azt szeretném hogy ha mindig időben fizetek és soha nincs elmaradásom, akkor ne olyanok legyenek, mint a Telekom, hogy egyszer millió felett adtak terméket, máskor meg ki sem szolgáltak és az ügyintéző is látta, hogy jól fizető ügyfél voltam, ja és többször is eljátszották, mondhatni orosz rulett volt, hogy éppen elbukok a hitelképességi vizsgálaton vagy mindent is vihetek előleg nélkül... Reméljük a Yettelnél ez nem jellemző.
-
snooze
veterán
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #111332 üzenetére
képet nem szeretik direktbe..máskor meg az volt a baj..🤔🤔
GO Gunners!!!
-
osonte
őstag
válasz Viktor0610 #111327 üzenetére
Köszönöm!
-
#31816946
törölt tag
válasz Viktor0610 #111303 üzenetére
Köszönöm szépen
-
MolTol
tag
válasz Viktor0610 #111284 üzenetére
nem az.
-
utomi
senior tag
válasz Viktor0610 #111285 üzenetére
Hát ez igaz lenne ha az összes APR meg Alza, eMAG nem venne fel előrendelést. De vesz. Konkrétan kiszállítani persze 20.-tól fog de ettől még lehet előrendelni. Az meg rendesen félre vezető ,hogy élő rendelések nevezik ha közben meg majd csak 19.-től hívnak. Amúgy is hihetetlennek tűnik, hogy 1 napra zsufolják be az összes vissza hivandó embert. Nem lehet, hogy te értelmezed rosszul azt az emailt ? Vagy néztél valamit be? Ezt a félre írást még nem is értem, azért az igencsak nagy gáz lenne.
[ Szerkesztve ]
-
zzola
titán
válasz Viktor0610 #111288 üzenetére
Emlékszem így volt PS5 esetén is, mindenki várta az előrendelést, csomó ember pofára esett, a MédiaMárkban meg ott állt hegyekben.
Most sem lesz másképp, bemész és leveszed a polcról... -
veterán
válasz Viktor0610 #111285 üzenetére
Az oké, de akkor ne nevezzék előrendelésnek. Így is úgy is ugyanakkor kapja meg ügyfél mintha első nap besétálna egy random elektronikai áruházba, vagy bármely szolgáltatóhoz. 🤷
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
válasz Viktor0610 #111280 üzenetére
De ennek így mi értelme?
Piroséknál rendeltem elő 2021 ben s21 ultrát.
Január 5.-én adtam le az előrendelést, január 8.-án kaptam meg a készüléket, kereskedelmi forgalmazása pedig január 15.-én kezdődött.Az előrendelés esetén ajándékba mellé adott Buds Pro pedig kb rá 2 hétre jött meg, mert azt külön kellett samsungtól igényelni.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
utomi
senior tag
válasz Viktor0610 #111280 üzenetére
Így már érthető. Köszi az infókat.
-
utomi
senior tag
válasz Viktor0610 #111271 üzenetére
Hát nem tudom. Azt írja a Yettel az oldal legalján , hogy 19-ig tart az előrendelés. Na most sok értelme nem lenne ha addig csak a visszahívásokat gyűjtenék, amikor már árlista is van. Eleve az nem előrendelés , hanem eloregisztráció lenne. 20.-től az értékesítés indul, azaz nyilván akkortól szállítanak. Alzan, eMAGon, stb. mindehol elő lehet rendelni. Feltételezem, hogy itt is. Amúgy a Telekom meg a Vodafone nem is indít előrendelést, hanem majd 20.-tol adja azt a pár darabot ami lesz. Mindegy csak egy kérdés volt. Hátha mást is érdekli.
[ Szerkesztve ]
-
SztiviVander
őstag
válasz Viktor0610 #111265 üzenetére
Jovan akkor hus meg ver, tiszta horror ami ott folyik
-
yanna
addikt
válasz Viktor0610 #111265 üzenetére
Bishopról is azt gondolták az Alienben.
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #111237 üzenetére
yettel akkori legkisebb csomagról váltottam küf-re áprilisban..
GO Gunners!!!
-
juve600
nagyúr
válasz Viktor0610 #111242 üzenetére
utána csak 3 óráig aktív a "régi" e-sim ? az a terv hogy bemegyek kérek új qr kódot mert nem találjuk az eredetit ( 2 éve van meg ) , és amikor megjön az új teló ,ami lehet csak 1 hét múlva lesz, akkor használnám fel a qr kódot,törölném a meglévő telóból és aktiválnám az újban
akkor ez a verzió nem működik ???
-
Fifi
őstag
válasz Viktor0610 #111237 üzenetére
"Az egyik, ha két, eltérő flottát használnál, az csak különválsztva megy."
Ez biztos?
Itt 2024.07.13-án volt váltás KÜF-> Auchan és találomra választottam egy tetszőleges időpontot:
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #111231 üzenetére
nyilván igy történhetett,mert csak áprilisig aktiv a keresöablak is a naptáron ott amit linkeltél.. viszont nem kellett állitani semmit mikor változás volt..
GO Gunners!!!
-
snooze
veterán
válasz Viktor0610 #111228 üzenetére
megnéztem,de csak az uj csomagraváltási idöszak látszik ami pontosan 6hónap..,amugy maradt a régi azonosito is..
[ Szerkesztve ]
GO Gunners!!!
-
snooze
veterán
-
DrBubo77
veterán
válasz Viktor0610 #111194 üzenetére
És az appból a megszüntetett Yepp-et hogyan lehet eltávolítani vagy elrejteni?
Külön érdekes, hogy a webes felületen nem is látszik.
ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
-
Sofian
őstag
válasz Viktor0610 #111172 üzenetére
Igen, ezért írjuk itt többen hogy akinél van vezetékes alternatíva az ne vegyen mobilnetet otthonra....
-
SztiviVander
őstag
válasz Viktor0610 #111099 üzenetére
Már csak az appot kéne használhatóvá tenni így lassan két hét után... Mai frissítés se segített rajta. Most komolyan, ilyen még a vodanal se volt hogy két hétig nem lehet használni és a frissítéssel se javítják ki amit elqrtak múlt kedden.
-
zzola
titán
-
Rodzser Mór
senior tag
válasz Viktor0610 #111098 üzenetére
Én végighallgattam és nem volt ilyen lehetőség.
Megnéztem a menütérképet, abban sincs benne.
https://www.yettel.hu/ugyfelszolgalat/szemelyes-ugyintezes
Menütérkép lakossági kártyás és új generációs kártyás előfizetők számára -
veterán
válasz Viktor0610 #110994 üzenetére
Nem tudom, Te jobban átlatod, köszi a helyesbítést.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
slice14
veterán
válasz Viktor0610 #110990 üzenetére
Nálam szintén 9.9.0, Samu S21, A14.
Piszok lassan jut el az alkalmazás az előfizetés választóig (8-10mp). App adatok törlése se segít.Google Pixel 9 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn
-
veterán
válasz Viktor0610 #110989 üzenetére
Nem tudom, online rendeltem tavalyelőtt, 1 havit kellett átvételkor kifizetnem, 4. és 5. számlában írták jóvá 2 részletben. 8ezer párszáz volt a havidíj, első körben 5ezer valamennyit, második hónapban meg a maradékot. Mikor megkérdeztem 1220 hogy miért, ők beszéltek erről az áfa dologról. Azt lehet ügyintéző tudta rosszul, és más volt.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
veterán
válasz Viktor0610 #110981 üzenetére
A szolgáltatás internet részét se vonhatják előlegből, mert ugye az 5% os áfakör, előleg pedig 27% al lett megfizetve.
Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,
-
Tiédetis
senior tag
válasz Viktor0610 #110919 üzenetére
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
Tiédetis
senior tag
válasz Viktor0610 #110917 üzenetére
köszönöm, azt hittem az van anélkül is
Szellem bullok, T. rollok hozzászólásait ahogy eddig, ezek után sem olvasom
-
donjohnson
addikt
válasz Viktor0610 #110825 üzenetére
vesztettetek egy leendő ügyfelet, mert azóta nem írt.
ha tudsz, akkor szólj a nyíregyházi eladóknak, hogy inkább meggyőzzék az ügyfeleket, ne elijesszék.ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz Viktor0610 #110825 üzenetére
Vajon mire?
-
thomas77
senior tag
válasz Viktor0610 #110800 üzenetére
Ok, akkor elengedem. Legalább nem hiába vettem az A35-öt.
Köszi. -
titán
válasz Viktor0610 #110763 üzenetére
Köszönöm sz ötletet!
-
RoyalAirForc
aktív tag
válasz Viktor0610 #110770 üzenetére
Ez a hivatalos álláspont?
-
Fehercsoki
aktív tag
válasz Viktor0610 #110760 üzenetére
Köszi!
-
Fehercsoki
aktív tag
válasz Viktor0610 #110758 üzenetére
Mármint akkor a teljes fennmaradó hűségidőm 2 év lesz, vagy a maradék 1 évhez adják hozzá a 2 évet és összesen 3?
-
tomp
félisten
válasz Viktor0610 #110727 üzenetére
Oké de amíg megmozdul az illetékes addig nyilván a magasabb havidíj kerül a számlára ha közben lenne egy számlazárás.
Érdekes átrakni az embert azonnal átrakták a nekik kedvezőbbe de visszaállni már nem megy azonnal.
Esetleg addig nem fizetné be amíg vissza nem állítják és csináljanak egy azonnali kompenzációt ami után ATM-en már a javított összeg jelenne meg. -
4Grider
nagyúr
válasz Viktor0610 #110735 üzenetére
Gondolom tudod, hogy a xiaomi, az nem egy gyártó, hanem egy márka. Sok kicsi, néhány nagy gyár, szerte Kínában. Közel sem azonos szoftverek, max. modellen belül. Náluk az a jellemző, hogy ha veszel adott időszakban gyártott két különböző modellt, akkor egészen más gyártóknál, egészen más hardverrel és egészen más szoftveres támogatással rendelkeznek.
-
nagyúr
válasz Viktor0610 #110732 üzenetére
Igen, egy Xiaomi Redmi Note 9 Pro.
Tanultam az esetből. MMS APN-t töröltem, online ÜSZF-n lemondtam a szolgáltatást, beállítottam 8000 Ft-os limit értesítő SMS-t.
Tele van már a t*k*m, hogy házi informatikust kell játszanom állandóan a családban... -
SztiviVander
őstag
válasz Viktor0610 #110690 üzenetére
Nem nem, az ott Vandabot
-
Krystal_s
addikt
válasz Viktor0610 #110689 üzenetére
Nem találtam rá enyhébb kifejezést. Ha, hallanád miket mondanak ilyenkor megértenéd és még enyhének neveznéd az ilyen jelzőket. Neked is elfogyna a türelmed x alkalom után. Sajnos 99,9%-ban annyira hozzá nem értő emberek vannak az ügyfélszolgálatnál, hogy csak ártanak a cégnek. Problémánál külön menüpont van egy adott témára. Ilyenkor nem egy általános ügyintézőnek kellene felvenni a telefont, hanem olyannak, aki valamennyire ért is hozzá. Akitől választ, megoldást szeretnél kapni és nem egy terelő szöveget, a semmit.
Szakembert nem lehet felhívni. :/ -
baracsi
tag
válasz Viktor0610 #110668 üzenetére
Szerintem teljesen rendben van a stílus, ez egy szolgáltatás, amiért fizetünk, ott vannak a monitoring rendszerek, amelyek információt szolgáltatnak, csak hát ugye azt tudni kell értelmezni. Az hogy az ügyfélszolgálatos tudása kimerül a router factory resetelésében, az egyenesen szánalmas. Ideológiailag nem elég képzettek ahhoz (függetlenül a Yettel tréining-programjától, mivel az alapanyag mínusz-variáns egyedekből áll), hogy agyilag felfogják azt, hogy akivel beszélnek, az mire felhívja őket, már túl van a router restartolásán (olyanról, hogy B1, B3, B8, B20 meg carrier aggregation lehet nem is hallottak), szegények próbálják a kis nyakukat kihúzni a hurokból, de hát sokszor ez nem elég, na ilyenkor lehet ezt a fos zenét hallgatni negyed óráig, amitől agyf@szt tudok kapni.
[ Szerkesztve ]
-
bucihost
senior tag
válasz Viktor0610 #110668 üzenetére
Mi a baj a stílussal? Az, hogy 2024-ben elvárná az ember, hogy normális szolgáltatást nyújtsanak és ne nézzék hülyének? Meg ne Marikanéni üljön már az üfsz-nél, aki a nyomogombos telefonon kívül nem látott még mást..... Ez az otthonnet is sz*rrá van promózva, hogy hű meg há, aztán állítólagos lefedettség ellenére ilyen sebessége produkál, amivel természetesn még a TV sem nézhető....
-
zzola
titán
válasz Viktor0610 #110631 üzenetére
-
Krystal_s
addikt
válasz Viktor0610 #110593 üzenetére
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- SSD kibeszélő
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Politika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nintendo Switch
- Formula-1
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest