-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
4Grider
nagyúr
válasz gkrisz78 #34574 üzenetére
Ha mytariff csomag, akkor erre tippelek.
-
4Grider
nagyúr
Javaslom, hogy olvass utána a Mobil Online Start szolgáltatásnak...
-
4Grider
nagyúr
válasz wwenigma #34589 üzenetére
Szerintem meg nem képezi reklamáció tárgyát az, hogy ha igénybe veszek egy olyan lehúzó szolgáltatást, aminek a napi elérési díja 299 Ft, és a szolgáltató a számlában ezt kapcsolási díjként számlázza. Mivel szerintem tök mindegy, hogy minek hívjuk a napi egyszeri díjat, ha annak összege stimmel az ÁSZF-ben leírtakkal.
-
4Grider
nagyúr
válasz ntomi0730 #34607 üzenetére
Nagyon ne éld bele magad, hogy ezt az ajánlatot egy hónapon keresztül hétről-hétre megkapod. Előfizetés esetén ui. a Telenor mindig emeli a következő ajánlat árát (igaz, a benne foglalt szolgáltatásokat is). Magyarul ez az ajánlat csak egy darabig él, igyekeznek mindig több pénzt belőled kiszedni...
-
4Grider
nagyúr
válasz zombinyul #34731 üzenetére
Mondjuk az tény, hogy az autóban csak 4G üzemmódban használt M7350-es MIFI csomó olyan helyen is működik, ahol a telefonom már nem tud csatlakozni 4G-re, illetve ilyen lefedettség a térképen sincs már jelölve. Mivel waze-t használok és internetes rádiót hallgatok, elég hamar látni/hallani, ha valahol nincs LTE lefedettség. És Szolnokig talán ha 2-3 helyen - rövid időre - volt ilyen.
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz Kolondrum #34766 üzenetére
Nekem rögtön lecsapták az online elérésem, amikor eljöttem tőlük. Postai úton, csekkel küldték ki az utolsó számlát. Akkor azon röhögtem, hogy volt még csekkbefizetési díj is, így vajon a következő hónapban is küldik-e a számlát a csekkbefizetési díjról, meg az azt következő hónapban is a végtelenségig...
-
4Grider
nagyúr
válasz szkaroly #34783 üzenetére
Kijavították azt, amivel legalább 4-5 éve küzdenek.
A maximum/legfeljebb 32 kbps azt jelenti, hogy legfeljebb 4 kB/s-al tudsz letölteni, ha be vagy lassítva. Ha 0-val vagy 1-el tudsz letölteni, az se hiba, hiszen legfeljebb 32 kbps-ra vagy lassítva, és pont 0 kbps-ot garantálnak minden időben. Ez egyébként a kilencvenes évek betárcsázós netjének a sebessége...@SymbianOS: Gondolom volt annyi eszed, hogy NEM a Telenor szerverével futtattad a speedtest-et...
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz KamuMazsola #34794 üzenetére
Ez még a régi lassítás. Gondolom idővel majd erre az előfizetésre is rákerül a profil.
-
4Grider
nagyúr
Végül is igazad van, ha egész hónapban vpn-t használ az ember, akkor tök mindegy, hogy eszi-e a http forgalom az alap keretet.
Akkor már csak azt tudom elképzelni, hogy a csodás zte rendszerben nem tudták/akarták megoldani a Telenorosok a különböző forgalmak mérését. Ha jól rémlik, akkor itt a facebook esetében sem volt megoldott a havi keretet nem csökkentő forgalom. -
4Grider
nagyúr
válasz krystman #36245 üzenetére
Nekem ez elég egyértelműnek tűnik. Viszont gyanakvásod nem alap nélküli, ha igénybe veszed az ajánlatot, a következő már több pénzt próbál majd tőled pumpolni, ezt az ajánlatot csak nagyon sokára fogod visszakapni (ha addig nem fizetsz elő semelyik újabb ajánlatra sem).
-
4Grider
nagyúr
-
4Grider
nagyúr
válasz footwear #36364 üzenetére
Lehetsz is szkeptikus, mert az előfizetést attól még fenn kell tartani 2 évig, hogy nem ír alá tarifahűséget a készülékkedvezményért cserébe. Azaz kártyásra kötbér/készülékkedvezmény visszafizetése nélkül át nem vált, csak olcsóbb havidíjú csomagra (már ha létezik olyan).
[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz TeeJay #36471 üzenetére
A telefonok többsége csak 2G, 2G/3G vegyes, csak 3G és 2G/3G/4G vegyes üzemmódokat ismer. Ha 4G-t is használsz, logikusan csak az utolsó módot tudod használni. 4G-n ma még nem megy a hanghívás, ezért kell leváltania a telefonnak 3G-re vagy 2G-re. Ugyanezen okból sincs a legtöbb telefonban csak 4G üzemmód, mert akkor nem tudnál vele hívásokat fogadni/indítani.
2G-n többnyire 1800 MHz-et, 3G-n többnyire 2100 MHz-et, 4G-n pedig vidéken 800 MHz-et, kisebb-nagyobb városokban 1800 MHz-et használ a Telenor. 2G és 3G esetében előfordulhat egy-egy helyen 900 MHz-es cella, 4G esetében pedig 2600 MHz-es cella is, de ezek szigetszerűek, inkább az előző mondatban leírtak a jellemzőek. -
4Grider
nagyúr
válasz Sayuar #36570 üzenetére
Nagyjából nem izgatja őket. Amikor eléri a kritikus szintet az előfizetők száma, szerveznek egy újabb marketingkampányt és jönnek az újabb balekok. Ez a stratégia jó pár éve működik, gyakorlatilag soha nem fogynak el a palimadarak. A mi flottánk is náluk van, gyakorlatilag már csak a költségeink felére csökkentésével tudtak bennünket megtartani...
-
4Grider
nagyúr
válasz #79335424 #36576 üzenetére
Nálunk annyira jól működik, hogy amikor új szerződést kötöttünk velük, a rá két hét múlva következő fordulónapunkra nem tudták bekapcsolni az új díjcsomagokat. Aztán egy hónap múlva sem. Aztán két hónap múlva sikerült, de a mytelenor azóta is tele van hibaüzenetekkel. Ráadásul - mivel a flottánkban több díjcsomag is van - mindegyiket szétdobták külön fordulónapokra. Gondolhatod, hogy milyen jó is, az, amikor egy számla helyett négyet kell nyomon kövessél (60 másik szolgáltatói számla mellé) más és más fizetési időpontokkal. Meg persze ennek az is az előnye, hogy bemész az ügyfélszolgálatra, elhozol és aláírsz mondjuk a kettes díjcsomagra 5-6 sim kártyát, majd a következő fordulót követően - na jó, én már náluk üldözési mániás vagyok, tehát egy-két nap múlva leellenőrzöm az új előfizetéseket a mytelenoron (mert ugye azonnal nem jelennek meg ott) - kiderül, hogy egészen más (mondjuk a negyedik) csomagot aktiválták rajtuk. Természetesen korrigálni a díjcsomagot csak a következő fordulónappal tudják, és így tovább.
A kapcsolattartónk hibát hibára halmoz, már nem egyszer panaszoltuk az értékesítési vezetőjénél, természetesen teljesen eredménytelenül. Ha én több hetes válaszidőkkel, semmitmondó/használhatatlan válaszokkal dolgoznék kiemelt ügyfelekkel, már évekkel ezelőtt kihajítottak volna.
Amíg ilyen háttérrel a 40 Forintos percdíjú csomagjaikra a kampányaik hatására ezrek írnak alá hűségszerződéseket vagy csak készülékkedvezményes szerződéseket, addig mindig az jut eszembe, hogy amíg sz@r van, veréb (légy) is van. Mi azért írtunk alá, mert olyan alacsony havi- és percdíjat ígértek már a tárgyalások végén, hogy a tulajdonosunk a maradás mellett döntött (a Telekom lett volna a befutó). Gyakorlatilag nevetséges áron tartjuk már fent náluk az előfizetéseinket (nagyjából bruttó 2800 Ft-ból jön ki egy átlagos és rendesen használt előfizetésünk havi-, mobilnet és forgalmi díjakkal együtt), ezért aztán türelmesek vagyunk, és csak röhögünk az egész cégen és ügyvitelükön. Igaz, egy kicsit kínunkban is...
Gyorsan hozzáteszem, hogy nem egy volt kollégám dolgozik náluk, és mint munkahelyet nagyon szeretik, rákos dolgozójuknak élete végéig fizetik a méregdrága alternatív gyógyszereket és kiegészítőket, tehát mint munkáltató, szerethető a Telenor. Mint szolgáltató, viszont csapnivaló. -
4Grider
nagyúr
válasz Sayuar #36863 üzenetére
Ha visszaolvasol láthatod, hogy ezeknek az opcióknak az a célja, hogy prepaid előfizetőként minél többet költs. Ha egyet megrendelsz, akkor csak nagyobb csomagot ajánlanak utána. Senkit nem érdekel, hogy mennyire használtad ki az előző heti opciót. Ha jó darabig nem rendelsz, megint fogsz majd olcsóbb, kevesebb szolgáltatást magában foglaló opciós ajánlatot kapni...
-
4Grider
nagyúr
Nekünk a céges szerződésbe beleírták, hogy újabb 3 évvel meghosszabbodik. És mivel nem mondtuk fel lejárat előtt legalább 90 nappal, meg is hosszabbították. Még rátettek az összes - amúgy is elavultan drága perc- és havidíjú - előfizetésre valami össze-vissza számolt inflációkövető díjat, amit még 3 évig fizettünk...
-
4Grider
nagyúr
A 3G-t már bő egy éve nem is nagyon próbálják fejleszteni. A 2100 MHz miatt nem is egyszerű, mert minden toronyra tenni kellene. Azért van szinte mindenhol 4G. 4G képes telefonra váltani pedig egyszerűbb, mint minden kis faluban milliókat feccölni egy, a Telenornál nem túlságosan bevált rendszerbe...
-
4Grider
nagyúr
válasz Sayuar #36966 üzenetére
Ehhez viszont csepelinek, hegyvidékinek, vagy esztergominak kell lenni. Szóval ugyan publikus ez a csomag, csak éppen messze nem mindenkinek. Annyival viszont jobb csomag, hogy nem korlátozzák a használatát néhány cellára, rosszabb, hogy nincs benne annyi szolgáltatás.
Ja és a Vodafone csomagjánál nincs hűségidő. Bár ez utóbbi nekem nem kicsit gyanús, hiszen a megosztó eszköz nem egy kétfilléres cucc, anélkül meg ugye nem igazán használható a szolgáltatás...[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
válasz colker #36986 üzenetére
A my telenor alkalmazást kell használni a show quota helyett.
Az emelt díjas üzenetek fogadásának pillanatában fizetsz, nem akkor amikor az üzenetet elolvasod. Valószínűleg a mobilnetes kártya száma korábban valaki száma volt, ezért kapod rá az üzeneteket. Nem kell vele foglalkozni, majd megunja az emelt díjas szolgáltató. -
4Grider
nagyúr
válasz milenda #36997 üzenetére
Mint azt ebben a fórumban már egy párszor leírtuk, a következő alkalommal már jóval drágább ajánlatot fogsz kapni (több benne foglalt szolgáltatással). Ha esetleg arra is előfizetsz, a rá következő ajánlat még drágább lesz (még több szolgáltatással). A szolgáltató célja az, hogy minél többet költs, ezért ilyen a rendszer. Ha jó darabig nem élsz az ajánlatokkal, idővel megint reménykedhetsz abban, hogy kapsz egy új kedvező ajánlatot. Persze az nem három hét múlva lesz...
-
4Grider
nagyúr
válasz karl_fischer #37020 üzenetére
Az egy dolog, hogy szerinted. De mit mondott a mytelenor alkalmazás?
-
4Grider
nagyúr
Szegeden, Kisteleken, Kiskunfélegyházán, Kecskeméten, majd csak Budapesten van 1800 MHz-es LTE-jük az M5 mellett. Ez azt jelenti, hogy a városok határától számított 1-5 km után már csak a 800 MHz-es LTE-t látni. Magyarul ha a kínai vackoddal nem nagyon léped át a város határait, akkor nem fogod hiányolni az LTE-t. Ha viszont kimozdulsz, akkor megtapasztalhatod a Telenor 3 vagy 2G-t...
-
4Grider
nagyúr
válasz #79335424 #37044 üzenetére
2014 eleji Telenor LTE lefedettségi térkép. Ez mind 1800 MHz. Gyakorlatilag csak Budapesten fejlesztették még ezután, a kistelekire is rosszul emlékeztem...
A Samsung telefonok szervizmenüje (*#0011#) is megmondja, hogy milyen LTE band-et használ éppen a telefon. -
4Grider
nagyúr
válasz Dolphine #37052 üzenetére
Utána még kb. 5%-al növelték az 1800 MHz-es LTE lefedettséget, az összes többit 800 MHz-en hozták össze. Ezért írtam a Xiabigyóra, hogy kínai vacak. (Meg egyszerűbb levackozni, mint leírni a nevét.) Nálunk legalábbis nem sokat ér, ha tényleg mobilként és 4G-n akarják használni.
A 2600 MHz-es hálózattal nem sietnek, mivel iszonyat kicsi/pontszerű lefedettséget lehet vele elérni, illetve a nagyvárosokban még nem dugul a 4G hálózat. Majd ha elkezd belassulni a 4G háló, akkor fogják nagyobb számban bekapcsolni, de akkor is csak sűrűbben lakott (terheltebb) helyeken. -
4Grider
nagyúr
válasz ЯΞNΞGΔT #37053 üzenetére
Ha visszaolvasol, a fórumban már rengetegszer leírtuk, hogy lakossági előfizetőknél ez a gyakorlat. Akkor kell a számhordozást elindítani, amikor alig több mint 5-6 munkanap van a számlafordulóig, de semmiképp nem kevesebb.
Tehát igen, ők ennyire primitívek. Nem véletlenül lett az év munkahelye néhány éve vagy kétszer-háromszor is. Nem stresszelik magukat a számlázási rendszerük ügyfélbaráttá alakításával sem...[ Szerkesztve ]
-
4Grider
nagyúr
Szegeden mint írtam, nem lesz gondod a xiaomival. Egész addig, amíg az 1800 MHz-es cellák hatósugarában maradsz. A földrajzi LTE lefedettség 60-70%-át viszont 800 MHz-en oldja meg két nagyobbik szolgáltató, a harmadik meg közel 100%-ban. Ha ezt elfogadod és nem mozdulsz ki a nagyvárosok környékéről, nem lesz gondod a készülékkel elérhető 4G hálózattal. Nekem csak az a gondom a 800 MHz-et nem kezelő készülékekkel, hogy nem kétajtós szekrények, amiket csak nagyvárosokban kell használni. Mert csak ott lehet őket, és túl könnyűek ahhoz, hogy ne üljön fel velük az ember egy vonatra vagy autóba.