Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s3toraph

    senior tag

    Sziasztok!

    Úgy fest, telekomtól telenorhoz át fogok jönni, mert az én esetemben máshogy nem lesz részletre értelmes áron Lg F6-om. :W
    Kérdéseim:
    - Ha új SIM kártyát szeretnék, ami nyílván telenoros lesz, új készülék vásárlás esetében ez mennyibe kerül? Mindenképpen új kell, mert ez nagyon régi, legalább 4 éves, ha nem 6. :D
    - Valamint számhordozást is meg tudjuk oldani egy füst alatt, ha igen ingyen?
    - Esetleg a számokat átrakják a SIM-ről az újra?
    - Ha neten rendelném, a fenti három kérdésből, mennyit tudok megvalósítani? Mintha olvastam volna hogy számhordozásnál csak üzletben lehet készüléket venni...

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz Viktor0610 #23454 üzenetére

    :R

    "bár talán részletre csak személyesen lehet vásárolni."
    El tudom kezdeni a megrendelést, van a részletre rendelés mellett is kiválaszt gomb (smarttarifa 2).

    Még felmerült pár kérdés:
    - Ha online rendelem, akkor csak átutalással lehet kifizetni? Utánvétel nincs?
    - A tarifaelőleg ami = 1 havidíj, az kb. mikor íródik jóvá? Az első havi számlámon?
    - Ha egy üzletben rendelem meg, jellemzően mennyi idő mire meglesz a telefon? Futárral 2-3 nap szokott lenni, heteket nem várok rá az tuti.
    - Ha bankszámlán keresztüli számlakiegyenlítést választok, nem pedig csekkes befizetést, akkor az ugye nem inkasszó? :F
    - Ja és még egy: mi kell hozzá, milyen papírok? Személyin kívül. Folyószámla kivonat kell? Mondjuk netes rendelésnél nem is kért semmi ilyesmit.

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz Viktor0610 #23456 üzenetére

    Semmi, félreolvastam az előbb. Online csak bankkártyás van, értem.

    "Amennyiben van a készülékből, egyből megkapod."
    Hát köszi, ez mindenhol így van. De meglepő. :U Pont az szokott a gond lenni, hogy nincs készlet az üzletekben. Bár lehet már jobban felkészült a telenor. F6 topicban látható, az elmúlt 1-2 hónapban igen nehéz volt találni üzletben ilyen telót.

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz Viktor0610 #23458 üzenetére

    Személyes vásárláskor, ja, mint kb. mindenki. Senki sem szeret várni, vagy még tovább várni. :D

    Oké, felhívom, ha tényleg meg tudja mondani, akkor ez egy nagyon hasznos opció!

    Ja és köszi az infókat! :R

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz zoli62 #23469 üzenetére

    Én felhívtam 2 napja a számot, de nem tudtak segíteni. Azt mondta a hölgy hogy a készleteket ő nem tudja megnézni, de felsorolta hol vannak Debrecenben a boltjaik... na mondom köszi... ezt magamtól nem találtam meg az üzletkeresővel :U ... szóval nem érdemes pocsékolni a pénzed. Adott üzlettel kell próbálkozni telefonon.

    (#23473) scarabaeus :
    Ez most komoly? Minden smarttarifa-ban le van tiltva? :Y Mi van akkor ha wi-fi-t használok? Vagy az mindegy, le van tiltva és kész? Mert akkor ez nagyon gáz!

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz Viktor0610 #23475 üzenetére

    Akkor a hölgy volt analfabéta a rendszerhez ami előtt ül nap mint nap. Mondjuk ezzel én nem vagyok kisegítve, 5 percem elment a nagy semmire (ez ugye nem igyenes hívószám), mire felvette és meg tudta mondani némi matatás után, hogy nem tudja megmondani. :W

    (#23476) Melack:
    Ja ok, értem. :R
    Ahol nincs ez kiemelve, akkor ott nincs tiltva ugye? pl. Smarttarifa extra csomagok.
    Olyankor mi történik, ha valakit viberen hívok, és nem kapcsol mert +G-n van és le van tiltva a viber? Foglaltat jelez, vagy nem elérhetőt, vagy mit?

    (#23478) DS39: :R

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz Viktor0610 #23480 üzenetére

    Mobilinternetes skype, viber hívásokkal kapcsolatban:

    Smarttarifa Extra 1: az oldalon nincs odaírva, hogy tiltva lenne a hangalapú hívás (sehol nem látok erre utalást).

    Smarttarifa 2: az oldalon általánosságban van alul feltüntetve hogy smarttarifában internet alapú hanghívást nem lehet indítani.

    Bementem az egyik forgalmasabb debreceni üzletükbe, az eladó srác bizonytalan volt pár fontos kérdésben, pl. elsőre állította hogy megy az intenet alapú hanghívás mindkét fenti csomagban, majd mikor belekérdeztem jobban, kolleginát megkérdezett és ugyanazt mondták mint te, smarttarifa extrában csak a felső 1-2 csomagban lehet, többiben tiltva van. Viszont a smarttarifa 2-ben állításuk szerint megy a viber és skype is, csak a videóhívás funkció van lekorlátozva. Ez pont pont az ellentéte annak, ami a honlapon szerepel! :W Szóval nem volt meggyőző a felkészültségük, ahhoz képest ami minimum szinten elvárható. Be fogok menni egy másik üzletbe is, most már kíváncsi vagyok rá, vajon két üzletben ugyanazt mondják-e? :F

    -------

    Addig is kérdezném mindenkitől, akinek Smarttarifa 2-je vagy Smarttarifa Extra 1 díjcsomagja van, mik a gyakorlati tapasztalatok skype, viber hanghívásokal kapcsolatban, mobilinternetet használva? Mert inkább nektek hiszek ezek után.

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz apuc #23488 üzenetére

    (#23488) apuc :

    Lehet az ügyintéző rendességén is múlik a dolog. No de egy ilyen megkötés ne lenne publikus? Ez mi? Szándékos félrevezetés a szolgáltató részéről? :F
    Ma voltam egy másik üzletben. Készlet infót az első helyen dolgozó állítása szerint nem adhatnak ki telefonon, csak személyesen. Rendelni tudnak ha nincs a készülékből raktárkészlet, 10-14 (!!!) nap (általában nincs csak 2-3 db max. egy igen nagy épületben amiben van 40-50 üzlet szóval sok ember megfordul ott). Második helyen (hasonló épület csak kevesebb, kb. 30 üzlet, kevesebb de még így is sok ember megfordul itt is) ügyintéző hölgy mondta hogy semmi akadálya hogy telefonon megmondják, van-e az adott készülékből, készségesen még le is firkantotta a számot. Ez is érdekes...
    Ja és van készleten is!

    (#23489) club1, (#23490) csab2:

    A mai helyen, a hölgy azt mondta, hivatalosan csak azokban a díjcsomagokban van engedélyezve a viber, skype, whatsapp internet alapú hívás, amelyekben az internetforgalomnak külön díja van (vagy valami ilyesmi, kicsit ködösen magyarázott). Viszont, úgymond megsúgta, hogy ő nem látja azt, hogyan lenne korlátozva, milyen eszközzel, az, hogy én milyen alkalmazást hogyan használok. Vannak erre kezdeményezések, hogy tiltva legyen, de szerinte soha nem lesz belőle semmi. Valami olyasmit magyarázott hogy a telenornál csak a díjcsomagot látják, azt nem mit csinálok, milyen app-al. Na most nem akartam belemenni nagyon mert láttam hogy ez a rész már túl ingoványos talaj, lehet nincs vele 100%-ban tisztában. Így ez ennyiben maradt. Egyértelműen nem lett kimondva, hogy a fenti díjcsomagban valójában nincs tiltva a funkció, csak célzást kaptam rá. Szóval ezért kérdezem, mi a gyakorlati tapasztalata az ittlévőknek? Egyébként nem óriási gond, ha mobilnettel nem megy ez a funkció, de azért örülnék neki.
    Technikailag megoldható a korlátozás? Szerintem simán.
    Egyébként a mai ügyintéző sokkal informatívabb, magabiztosabb volt, érdemes volt bemennem. :)
    Azért váltok telenorra, mert a flottában ez évben nincs értelme készüléket vennem, így alakult a dolog, a telenornál meg olcsóbban jövök ki összességében, ha részletre veszem (máshogy nem is érné meg, ez is túl van árazva kártyás áron mint szinte minden teló...).

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz apuc #23492 üzenetére

    Így van, a felkészületlenségükkel, vagy az esetleges (és felháborító) szándékos félrevezetéssel könnyen aláírathatnak 2 év hűséget valakivel, aztán jön a meglepi, váltani meg nem lehet csak fölfelé, és lehet pont megszívja mert neki lefelé lenne jobb akkor már... :W Ez mi ha nem probléma? Napi x embernek adnak tanácsot, infót, elvárható (lenne) a korrektség, a pontos ismerete a kondícióknak minden munkatársuktól.

    (#23493) erahurka:
    Francba, abban igazad van, hogy nem csak a Smarttarifa alá van odaírva általánosságban, hanem a Smarttarifa Extra alá is 1-es 2-es 3-asra vonatkozóan, hogy : "Smarttarifa Extra 1, 2 és 3 tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők." :W Ezt nem láttam a múltkor, majdnem legalul írja. Akkor ezt visszaszívtam, oda van írva mindkettőnél.

    Az viszont probléma, hogy attól függően hova mész be, mást mondanak. Nem várható el mindenkitől, hogy ÁSZF-et bogarászva döntsön. Szerinted hányan csinálják ezt? De most számolj mindenkit, aki vásárló, ne csak azt aki fórumozik/tájékozottabb az átlagnál, mert a meghatározó többség nem néz ÁSZF-et. A vásárló közönség jogos elvárása az, hogy bemegy valahova ahol műszaki cikkeket árulnak (+ opcionálisan szolgáltatást is mellé), elmondja mit szeretne, tájékozódik mik a lehetőségek, és a szaktanácsadó segítségével dönt/választ, ha talált számára megfelelőt. Ha ez nem működik, jogosan kérdezheti, minek vannak a szaktanácsadók?
    Az oldalon ott kell lennie minden kondíciónak, és a tanácsadóiknak/eladóiknak kell korrekten felkészültnek lennie. (Persze ez nem jelenti azt, hogy a többi szolgáltatónál nincsenek ilyen problémák, most ezzel szembesültem.)

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz csab2 #23500 üzenetére

    "És most nem arról beszélek, hogy egy-egy mobiltelefon esetén nem tudnak valamit, hiszen itt is igaz amit fentebb írtam (különböző gyártók, stb.), hanem arról, hogy magával a szolgáltatással kapcsolatosan sem tudnak pontos infóval szolgálni. Na ez már gáz."

    Egyetértek, pont így gondolom/érzem én is!
    Az is igaz, hogy az életben nem így van, sajnos. Attól még nem tudok minden mellett szó nélkül elmenni.

    (#23503) whiskeys :
    Ne hagyd magad, 3 munkanapon belül kötelesek cserélni, bármi gondja van azaz nem működik rendeltetésszerűen (persze nyílván csak akkor ha pl. nem ejtetted le és azért). Tudtommal ez a törvény.

    Ebben viszont nem vagyok biztos, majd kijavítanak: Ha nincs készleten pont ugyanolyan, akkor meg levásárlást kell biztosítani, ha nincs abban az árkategóriában hasonló paraméterekkel bíró, akkor pedig visszakérheted az árát!

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz whiskeys #23510 üzenetére

    Nincs mit.

    (#23511) St3ven : Mondjuk igaz, én nem mobilszolgáltatóra gondoltam, hanem pl MM, ED.
    Akkor, ha nincs az adott készülékből, egyből kérheted is vissza a pénzed, mindegy hogy MM, ED, telenor, telekom, stb.? Mert nem ezzel fogadnak, sehol. Persze 3 napon belüli esetről van szó. Nyilván nekik az a jó ha levásárolod, csak kérdezem hogy akkor tisztázzuk, mihez van jogunk, mert sok a sumákolás.

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    Sziasztok!

    Ha online rendelek készüléket új előfizetőként, akkor mit kell kapnom pontosan (milyen és hány db papír), mit kell aláírnom? Mire figyeljek?

    Gondolom így kapok az új készülékhez egy SIM kártyát is. Ha pár nap múlva át akarom erre hordozni a régiről a számot, ami nem telenoros, az mennyibe kerül?

    Ha az üzletben veszem meg a készüléket, van 3 nap vásárlástól való elállási jogom? Vagy ez sincs, ki van kiskapuzva, mint az online 8 napos?

    Mi történik, ha az adott készülékkel a helyszínen vásárláskori kipróbáláskor, vagy a 3 napon belül gond van, pl. gyárilag pixelhibás, és nincs belőle másik raktáron, és nem is tudnak beszerezni 3 napon belül? Visszakapom a pénzem? Vagy kitolódik a 3 nap, egészen addig amíg be nem tudják szerezni? Vagy mi lesz?

    Ha 2 évre aláírok, és menet közben feljebb váltanék XS-ről S-re mondjuk, akkor olcsóbb lesz-e a havi törlesztője a telefonnak? Vagy az annyi marad mint amikor aláírtam?

    Üdv

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz 313313 #23742 üzenetére

    Értem, köszi. :R Ez igazából csak érdekelt, a fentebb olvasottak miatt.
    Mondjuk itt ez a 8 nap akkor mire jó? :F Ill. kipróbált, használatba vett termékre vonatkozik-e szerinted?

    Esetleg többi kérdésemre te vagy más tud válaszolni?

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz Melack #23753 üzenetére

    Legalább lenne náluk egy specifikációs lap kéznél, vagy valami. Mondjuk az értelmesebbje ilyenkor a gépen, ami előtt ül, szépen ránéz gsmarena-ra. Vagy még mellé a mobilaréna tesztet, vagy mást, ahol pl. ugye le van írva mennyi a szabad/ténylegesen felhasználható belső tárhely. Ez már valami, de azért illene tudniuk az alapvető dolgokat, és nem keverni, ha már a spec nem megy.

    (#23754) asdf_ v: Tudom és olvastam, de ha megfigyeled, ezt le is írtam, hogy tisztában vagyok vele, mert olvastam. Ott mikor kérdeztem a 3 naposat. A 8 naposat azért kérdeztem egy másik helyről(ED), mert itt arról volt szó, hogy a telenornál nincs és miután 313313 írta hogy 3 napos nincs már régóta, érdekelt, máshol ha ez a 8 napos webes oda van írva, na akkor mi a helyzet?

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz 313313 #23756 üzenetére

    Én sem azt mondom hogy hánynám őket kardélre ezért, viszont egyrészt nem olyan sok teló az ami egy szolgáltatónál van, másrészt akkor mit mond ha megkérdezed hogy mit tudna még ajánlani és miért?
    De nézzen utána, ez ok, inkább mint hülyeséget mondjon, az nem gáz, csak legalább annyit tudjon, hol kell. Ami problémás, ha keveri a dolgokat és szentül állítja hogy úgy van, ezzel akaratlanul, de megtévesztve a kevésbé jártas vásárlókat...

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz asdf_ #23758 üzenetére

    Értem, köszönöm a választ! :R

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    Smarttarifa 3-nál: "korlátlan Facebook, email, böngészés és navigáció"
    Mit takar a korlátlan böngészés? Pl. prohardvert olvasgat az ember, akkor az nem generál mobilnettel adatforgalmat? Mi a helyzet, ha képek is vanak egy cikkben, vagy esetleg elindítok egy videót? Szóval meddig és mire korlátlan a korlátlan?
    Navigációnál szintén érdekelne, meddig és mi korlátlan.
    FB, e-mail esetén, gondolom az üzenetek és a nézelődés a korlátlanok, tehát ha le akarok tölteni pl. egy átküldött vagy e-mail-hez csatolt képet, akkor azt a képet (de csak a képet) már számolja. Jól gondolom?
    (Bocs hogy nem kezdem most feltúrni az ÁSZF-et, remélem valaki vágja fejből.)

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz szabonagyur #23887 üzenetére

    Az alatt a másfél nap alatt meddig nem tudtál telefonálni a számoddal?

    Mindenkitől kérdezném:
    Számhordozni valóban csak akkor lehet (esetemben telekom -> telenor), amikor megveszem új előfizetésként 2 évre részletre a készüléket? Tehát úgy nem lehet, hogy megveszem, és mondjuk 2 nap múlva visszamegyek és számhordozok, mert pl. még előző helyeb vacakolnak az adminisztrációval?

    (#23889) club1:
    Remek. :((( Ha én mondom, hogy márpedig de, lehet ilyet, ő meg állítja, hogy nem, akkor mit tehetek? Nem feltétlenül indítanék egy összebalhézással a telenornál, mint új ügyfél. Viszont ez a nyerészkedési okokból történő megtévesztést rühellem. Szerinted mit tegyek? Várjak inkább pár napot a készülékvásárlással, mire tuti lezajlik a másik helyen az adminisztráció?

    "Ja, így már nem." -> Hogy már nem? Mivan? :D Bocsi elvesztettem a fonalat.

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz szabonagyur #23890 üzenetére

    Köszi az infót! :)

    (#23893) wwenigma:
    Értem. Akkor lehet várok inkább, megkímélem magamat. Azért sietnék ennyire a dologgal, nehogy megint kifogyjanak a telóbol (most van raktáron), mert nevetségesen sok idő (8-10 nap) mire rendelni tudnak megint.

    (#23895) KamuMazsola:
    Hmmm.. egy telefont akkor még megeresztek holnap az ügyfélszolgálatuk felé, kíváncsiságból, ott mást mondanak-e.

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    Smarttarifa 2 és 3 csomagoknál, ha elfogy a benne foglalt adatmennyiség, az egyszeri díjas opciókból a +500MB 1490Ft-ért az ugye használható? Akárhányszor lehet egy hónapban? Jól értem, hogy addig kell felhasználni, amíg tart az adott számlázási ciklus, tehát nem vihető át következő hónapra a maradék?

    3-as csomagban, ha elfogyott az adatmennyiség, böngészéskor mi a korlátlan? Képeket, videókat is betölti lassan, vagy csak a szöveges tartalmakat?

    A 2,5Ft kapcsolási díj az + tétel a havidíjon felül, vagy a havidíjból vonódik le?

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz Viktor0610 #24022 üzenetére

    (#24022) Viktor0610 , (#24023) club1 :
    Akkor, ha jól értem, 3-as csomag esetén amíg van az adatmennyiségből, addig minden fogyasztja, FB, online navigáció, böngészés, stb. ezt a mennyiséget, a korlátlan havi díjban foglalt adatforgalom a megjelöltekre meg csak annyi ténylegesen, hogy utána is működik, ha elfogyott?
    Akkor, a 2-es csomagnál, csak FB működik ha elfogyott az adatmennyiség? Vagy ott is megy minden, de nem 1Mbit-el, hanem 32Kbit/32Kbit-el? :F Belezavarodtam.

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz Viktor0610 #24025 üzenetére

    Szóval, a korlátlan jelző az adatforgalmi sebességre vonatkozik, nem pedig a generált adatforgalomra, ha jól értem.

    Olyan előfordulhat, hogy a belassításnál, mondjuk 2-es csomagban, annyit használja még így valaki a mobilnetet, hogy teljesen letiltják a fordulópontig?

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz club1 #24028 üzenetére

    (#24027) Viktor0610 , (#24028) club1:

    Értem, köszönöm a válaszaitokat! :R

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    Smarttarifa csomagoknál 50-50%-ban lehet lebeszélni a havidíjat.

    Akkor, jól számolok (lefelé kerekítve egész percre)?

    Smarttarifa 2 esetén:
    hálózaton belül: 49 perc
    hálózaton kívül + vezetékes irányba: 44 perc

    Smarttarifa 3 esetén:
    hálózaton belül: 101 perc
    hálózaton kívül + vezetékes irányba: 88 perc

    (Persze ezen felül még a 2,5Ft kapcsolási díj sikeres hívásonként, ami felszámlázódik.)

    Ja meg az SMS-eket is pluszban számolja.

    Azt lehet valahogy monitorozni, hogy melyik irányba mennyit beszéltem?

    (#24072) Melack:
    Olyanom nincs! :DDD Most váltanék telenorra.
    Amúgy ezt a monitorozásra mondtad?
    Ha igen, csak ott lehet követni, a telefonon nem?

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz Melack #24073 üzenetére

    Értem, köszönöm! :R

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    Sziasztok!

    Segítséget kérek: most fog lejárni a 2 év hűségem március 14.-én, előfizetéses vagyok.
    Pár kérdésem volna:
    - Mikor kell előre jeleznem, hogy ne hosszabbítsák meg automatán? Át akarom rakatni magam kártyás csomagba.
    - Lehet intézni az ügyfélszolgálattal telefonon keresztül is, vagy csak személyesen üzletben? Ha első eset, milyen papírokat kell megkapnom tőlük elektronikusan és/vagy levélben?
    - Ha kártyás csomagba kerülök, mindenképpen fel kell tölteni az egyenlegem? Másik szolgáltatóhoz akarom hordozni a számom egyből.

    - Továbbá, a telefonom egy LG F6. Mennyi a díja a telenor hálózati zár levételének hogy független legyen a telefon?

    Köszi & Üdv

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz asdf_ #38789 üzenetére

    Szia!

    A számhordozással lehet képzavarban vagyok: nem elég a mostani számom hozzá és azt mondom hogy ezt viszem át máshova? Az új szolgáltatótol is kell kérnem egy számot amire hordozzák, tehát hogy az új szolgáltatótol kapott sim kártya éljen a mostani számommal? Ez csak így lehetséges? Telefon függetlenítve lenne tehát annak mind1 a sim kártya, azért kérdezem.
    Egyébként flottába kerül be a szám, csak annyi a teendő hogy beléptetnek, miután rendeződött a számhordozás.

    A függetlenítés átfutási ideje mennyi kb.? 1 nap? 1 hét?

    Az egész számhordozósdiba, függetlenítésbe gondolom csak a hűség lejárta után kezdhetek bele?

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

  • s3toraph

    senior tag

    válasz asdf_ #38791 üzenetére

    Oké köszönöm a segítséget. :R A flotta kérdésben meg megkérdezem az illetékest, mi az eljárás.

    Még valami: a függetlenítés ideje hogy-hogy gyártó függő? Tudtommal a hálózati zárat a telenor rakja rá, szoftveres megoldás. Ezt leszedni gondolom pár perc. Vagy nem? :F

    Ja és egy fontos kérdés még: a függetlenítésröl gondolom kapok hivatalos papírt, számlát, tehát ha képesek elszúrni, mondjuk tönkrevágják a telót - nem tudom ilyen eset milyen gyakran fordul elő - akkor kérhetek kártérítést?

    [ Szerkesztve ]

    Régi rendszerben: 59 + / 0 - | A legújabb rendszerben (2020.02.28-ig összegyűlt): 162 + / 0 -

Új hozzászólás Aktív témák