-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz s3toraph #23453 üzenetére
- Ha új SIM kártyát szeretnék, ami nyílván telenoros lesz, új készülék vásárlás esetében ez mennyibe kerül? Mindenképpen új kell, mert ez nagyon régi, legalább 4 éves, ha nem 6.
Új SIM-kártyát kapsz a Telenortól, tehát tul.képp' ingyenes a csere.
- Valamint számhordozást is meg tudjuk oldani egy füst alatt, ha igen ingyen?
A számhordozás ingyenes, csak a havidíjat kell befizesd (természetesen ez jóváírásra kerül a számládból később).
- Esetleg a számokat átrakják a SIM-ről az újra?
Boltfüggő, de jellemzően minden üzletben van kártyamásoló.
- Ha neten rendelném, a fenti három kérdésből, mennyit tudok megvalósítani?
Passzolom, szerintem mindent meg tudsz oldani, bár talán részletre csak személyesen lehet vásárolni.Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
válasz s3toraph #23455 üzenetére
- Ha online rendelem, akkor csak átutalással lehet kifizetni? Utánvétel nincs?
A fizetés történhet:
a helyszínen készpénzzel,
az online vásárlás során online bankkártyás fizetéssel,
a PostaPonton történő átvételkor készpénzzel vagy bankkártyával. Fontos! A PostaPonton történő bankkártyás fizetés készpénzfelvételnek minősül, melynek költségéről tájékozódjon számlavezető bankjánál!- A tarifaelőleg ami = 1 havidíj, az kb. mikor íródik jóvá? Az első havi számlámon?
Három befizetett számla után.- Ha egy üzletben rendelem meg, jellemzően mennyi idő mire meglesz a telefon?
Amennyiben van a készülékből, egyből megkapod.Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
novake
tag
válasz s3toraph #23455 üzenetére
Ha megrendelhető az oldalon, készlet is van. Kb. 2-3 nap.
Ahol megadod az adataid, látni fogod, hogy választhatsz-e utánvétet. Nagy értékű mobil, részletre, új ügyfélnek valószínűleg csak kártyás fizetéssel lesz.
Ebből kell kettő: személyi, adókártya, jogsi, útlevél.
Szàmhordozás viszont nincs online.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz s3toraph #23474 üzenetére
Ez azért érdekes, mert minket (partner bolt vagyunk) ha nem is napi szinten, de elég sűrűn hívnak úgy, hogy az üfsz. elmondása alapján van a készletünkből az adott készülékből...
Illetve személyes tapasztalat, hogy én is úgy vettem meg a készülékem, hogy felhívtam a 06 20 2000000 számot, érdeklődve a készletek felől.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
club1
veterán
válasz s3toraph #23487 üzenetére
Minden szolgáltató az ÁSZF alapján kell hogy működjön.
Az ebben írtak szerint:
Smarttarifa Extra 1: A tarifacsomag igénybe vétele esetén internet alapú hanghívások nem kezdeményezhetők (kivéve, amennyiben az Előfizető az mindenkor hatályos Díjszabás „GPRS - alapú szolgáltatások” alpontjában meghatározott valamely ezt lehetővé tévő mobilinternet szolgáltatással rendelkezik).
Smarttarifa 2: Dettó ugyanez van írva.
A Telenornál simán előfordulhat, hogy ettől kedvezőbben eltérnek, de emiatt 2 évet ne írjál alá, hiszen az ÁSZF-ben leírtak alapján bármikor bármilyen voip szolgáltatás használatát simán korlátozhatják az adott csomagokban. És egy szavad sem lehet ellene...[ Szerkesztve ]
-
apuc
őstag
válasz s3toraph #23491 üzenetére
Ez tipikus Magyar átverés..majd rádöbben a paraszt, ha már váltott..és szívni fog.Vissza a régit már nem kapja!
Végülis mondhatják publikus, mert az ÁSZF-ben szerepel.Tetvek.
Szerencsére a családé még okostarifa, szétViberezzük az agyunkat, a havidíjat le sem tudjuk teljesen beszélni..
Amikor egyébként 2 hónapja vettem az SP-t, a másik ügyintéző győzködött, hogy több mobilnet jár, ha váltok Smart-ra.Közöltem vele, a skype/Viber korlátot, behúzta fülét-farkát, és megkérdezte ki mondta ezt..de én visszakérdeztem így van-e, ő nem tudta megmondani..a szervizes srác a szomszéd asztaltól átszólt, "így igaz"..bekaphatják.[ Szerkesztve ]
-
csab2
veterán
válasz s3toraph #23496 üzenetére
Ebben igazad van, de az életben sajnos nem így van. Az még csak hagyján, hogy egy műszaki boltban nem tudnak minden termékről pontos információt adni, hiszen sok gyártó termékeit forgalmazzák. Sokszor azonban gyártótól független technikai információkkal sem rendelkeznek az eladók, sőt egyenesen hülyeséget beszélnek. Az viszont tényleg szomorú, hogy egy szolgáltató cég munkatársai (ügyfsz), illetve viszonteladói nem tudnak korrekt tájékoztatást adni. És most nem arról beszélek, hogy egy-egy mobiltelefon esetén nem tudnak valamit, hiszen itt is igaz amit fentebb írtam (különböző gyártók, stb.), hanem arról, hogy magával a szolgáltatással kapcsolatosan sem tudnak pontos infóval szolgálni. Na ez már gáz.
Asus Vivobook 14 X413EA, iPhone 13 mini, LG 50LF652V, PS4 slim
-
St3ven
addikt
válasz s3toraph #23517 üzenetére
A többi részét jól mondtad. Ha nincs éppen készleten, törekedniük kell a 15 napon belüli cserére. De persze te még attól belemehetsz, hogy inkább rögtön helyben levásárolod az árát.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
St3ven
addikt
válasz s3toraph #23517 üzenetére
A lényeg a 3 munkanapon belüli hibák esetén, hogy ha nyilvánvaló a hibás teljesítés ténye (pl. be sem kapcsol a telefon), akkor NE ÍRD ALÁ a javításról szóló jegyzőkönyvet. Hanem cserét kérj, papíron is. Akkor is, ha azt hazudja az ügyintéző, hogy nem választható a "csere" a legördülő menüjében, ezért nem tudja beleírni a jegyzőkönyvbe.
A legnagyobb trükk ilyenkor az, hogy "majd bevizsgál(tat)juk, és ha tényleg nem javítható, akkor cserélünk", és a munkafelvételi lapon a "javítás" szerepel, mint a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igény, majd ezt aláíratják veled. Kötelesek cserélni, a hibás termékkel mindenben azonos tulajdonságú új termékre.
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
313313
addikt
válasz s3toraph #23741 üzenetére
Már jó ideje nincs vásárlástól való elállási jog 3 napon belül, legalábbis műszaki cuccoknál.
Az más kérdés, hogy Tesco...etc alkalmazhatja és erre hivatkoznak.
Vásárlást követő 3 napon jogod van cserére, ha akadályozza a rendeltetésszerű használatot a hiba... Bár ha nem vagy szemfüles, ez alól is kibújnakHP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz s3toraph #23747 üzenetére
Sajnos többi kérdésedre nem tudok válaszolni.
Netes rendelésnél normál esetben fenn áll a 8 munkanapos elállás joga, mivel nem láttad a terméket. Ám ez alól a Telenor kibújik, így nem tudod érvényesíteni ezt a jogodat...Szerk: Elvileg vonatkozik kipróbált, használatba vett termékre is, de nyilván meg kell őrizni minden műtyürt, fóliát, illetve karc és hiba mentesnek kell lennie...
[ Szerkesztve ]
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
313313
addikt
válasz s3toraph #23755 üzenetére
Nem védeni akarom őket, de amennyi telefon van a piacon (nyilván a palettájukon nem sok...) azért nem olyan egyszerű megjegyezni ezeket a főbb adatokat se, pláne úgy, hogy egyik-másik nem egy technikai zseni...
Másrészről alapbér+jutalékrendszerbe dolgoznak, nyilván eladás/bevétel lobog a szemük előtt...HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
asdf_
veterán
válasz s3toraph #23755 üzenetére
3 napos vasarlastol elallasi jogod nincs. Hibas termek eseten, ha a hiba a rendeltetesszeru hasznalatot akadalyozza, akkor az elso harom napban elado nem javithat, hanem cserelni koteles (ha nem tud, akkor meg
penz visszaa vasarlas elotti allapotot kell visszaallitani, tehat ismet jogosultnak kell lenned kedvezmenyes keszulekvasarlasra), ennyi. Hogy ez ilyenkor hogyan zajlik, hogyan kene zajlania, bevizsgalhatjak-e egyaltalan a hibasnak jelzett termeket, vagy egybol cserelni _kell_ (volt mar erre a velemenyre juto birosagi dontes) abbol mar a fogyved topikban is volt egy par jo csorte pro kontra, itt nem mennek bele, meg offkent sem) -
szabonagyur
félisten
válasz s3toraph #23888 üzenetére
Tegnap este fél9kortól nem volt elérhető, ma reggel 9kor ahogy felkeltem jó volt, a nő a telekomba azt mondta este 8-tól reggel 8ig történik az átállás. Tehát kedd estétől szerda reggelig 12 óra kb. Tegnap még telenor SIM ma már Telekom.
[ Szerkesztve ]
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz s3toraph #23888 üzenetére
Létezik utólagos számhordozás (ráhordozásnak hívják) de nem reklámozzák. Tehát elméletileg megoldható gyakorlatilag lehet hogy csata lesz belőle...
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
MODERÁTOR
-
club1
veterán
válasz s3toraph #24021 üzenetére
A havidíjas adatkeretek sehol nem vihetők át a következő hónapra.
Semmi nem korlátlan, a böngészés is az előfizetett adatforgalmi keretet csökkenti. Annyi, hogy a böngészés az adatkeret elfogyása után is 1 Mbps körüli sebességgel elérhető, a beágyazott videók természetesen nem.
A kapcsolási díj a havidíjon felül kerül számlázásra. -
MODERÁTOR
válasz s3toraph #24024 üzenetére
Minden csomagban fogyasztja a forgalmi keretet mindenféle adatforgalom. Az 1-es és a 2-es csomagban csak a Facebook korlátlan, a 3-astól felfelé a Fb, böngészés, navigáció korlátlan, minden más lassításra kerül 32/32 kbps-re.
Arról nincs információm, hogyan tesznek különbséget a különböző típusú adatforgalmak között.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
MODERÁTOR
-
club1
veterán
válasz s3toraph #24026 üzenetére
Hát nem.
A korlátlan jelző azt jelenti, hogy a kitüntetett adattípust kevésbé korlátozzák le a havi adatforgalmi keret kimerülését követően, mint az összes többit. 1-2 Mbps ui. nem nevezhető nem korlátozottnak, mivel a 3G hálózatból 5-10-22 Mbps hozható ki átlagos terhelés mellett technológiától függően. -
asdf_
veterán
válasz s3toraph #38788 üzenetére
- maganszemelyeknel asszem mar tilos az automatikus meghosszabbitas, de a 1220 megmondja a tutit (es igy hangfelvetel is van rola )
- szerintem folosleges lepes atrakatni magad kartyasba, maradj meg 20 napra (hacsak nem valami extremuberbrutal listaaron menne tovabb a tarifacsomag huseg nelkul), azido alatt lepofazod a havidijat, amit igy is ugy is beszednek, mert torthavi szamlazas nincs, aprilis elso heteben menj be az uj szolgaltatohoz, kosd meg a szerzodest, kapsz egy ideiglenes szamot -ezt ne hasznald semmire- erre egybol kerjel szamhordozast, es keszen vagy, ha az adatok stimmelnek, 2-3 nap mulva mar az uj szolgaltatonal csorog a regi szamod, ha nem stimmelnek, az adatok rendbetetele utan meg mindig futhatsz egy masodik kort, hogy aprilis 14-ig megtortenjen a hordozas.
A fuggetlenites valami 7500 (aszf megnyit, ^F halozati zar), ha jol remlik, de atfutasi ideje van, nem fogod tudni kiesesmentesen a regi telefonod hasznalni.[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz s3toraph #38790 üzenetére
Ha flottasba mesz, akkor mas lehet a modszer. Az a kerdes, hogy a flottas elofizetes letezik-e mar. Mert szamot hordozni csak elo elofizetesre es szamra lehet. Viszont ha a szamhordozas utan leptetnek be a flottaba, akkor szerintem neked a tuloldalon, a fogado oldalnal kell kartyasnak lenned, nem a telenornal. De tul sok a szerintem, meg a ha, van egy flottakezelo, neki kene elmondania, hogy mi, hogyan, miert.
A hordozasba termeszetesen csak huseg lejarta utan lehet belekezdeni, elotte meginditva is akadaly nelkul elhordozodik a szam, mas kerdes, hogy azonnal nyomdazodik is a kotberes csekk hozza. A fuggetlenites ideje gyartofuggo, a par naptol a 3 hetig szerintem barmi lehet.
-
Shinnokina
tag
válasz s3toraph #38790 üzenetére
Mindenképp kapni fogsz egy új számot a szolgáltatótól, másképp nem fog menni, mert van átfutási idő, úgynevezett "ablak", amikor a hordozott szám átkerül a másik szolgáltató rendszerébe. Mindenképp indítsd el a hűség lejárta előtt a folyamatot, úgy, hogy a lejárat másnapjára kérd a szám átirányítását. Én pont most estem át ezen csak fordítva, másik szolgáltatótól telenorhoz. csütörtökön jár le a hűségem a másik szolgáltatónál, úgy kérték, hogy 26-ára kapjam meg a számátirányítást. Ha előtte csinálják, akkor a számátvitellel azonnal megszűnik az előfizetésed automatikusan és megy a kötbér. Legyél benne biztos, hogy az adataid mindkét szolgáltatónál ugyanazok! Különben a rendszer automatikusan elutasítja (egy betű vagy szám eltérés is elég hozzá). Persze nálad bonyolítja a helyzetet a készülék függetlenítése... Szerintem hívd fel őket és kérdezd meg a pontos menetét a dolognak, vagy sétálj be az üzletbe. Nálam nagyon rendesek voltak, pedig volt gond is a számátvitellel, összedolgozott a telenoros meg tkomos ügyintéző, hogy megoldják.
[ Szerkesztve ]
Xiaomi 11 Lite 5g NE - és zöld :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Mikrotik routerek
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- DIGI internet
- Xbox Series X|S
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- További aktív témák...