-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Melack
veterán
Ha a hűségidő március 2-vel jár le, akkor ha már most jelzem a tarifacsomag váltást, az a március 14-i számlazárással fog megtörténni?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
addikt
Sziasztok! Két szolgáltató közötti hibáról van szó, ezért mindkettő topikjába beírom.
A következő a helyzet van egy telenor-os magán számom és egy telekom-os céges számom (tegnaptól). A magán számot forward-olom a cégesre, de a forward-olt hívásoknál nem írja ki a telefon, hogy a hívás forward-olva volt. Tehát nem tudom, eldönteni egy bejövő hívásról, hogy annak felvétele most pénzbe kerül-e vagy sem (a magámszámlám egyenlegének terhére.)
Próbaképpen megcsináltam fordítva, telekom-osról telenor-ra forward-olva, így megjelent a telefonon, megcsináltam úgy, hogy minden résztvevő szám telenor-os volt és úgy is működött. Mivel csak egy telecom-os számom van, ezért olyan tesztet nem tudok végrehajtani, hogy minden szám telekom-os.
Melyik szolgáltatónál van a hiba? Vagy melyiknél kell kérnem, hogy engedélyezzenek valamit? (Nem telefonkészülék beállításának kérdése ez elég egyértelmű.)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Szerettem volna rendelni egy LG Optimus F6-ot, de tegnap óta elfogyott a webshopból. Van valakinek tapasztalata, hogy kb. mennyi idő lehet, mire újra elérhetővé válik a készülék? gondolom készlethiány lépett fel.
Előre is köszönöm a segítséget -
Malanrion
tag
Sziasztok nekem egy olyan kérdésem lenne, hogy most DPI-s előfizetésem van, viszont szeretnék vásárolni telefont, de az üzletbe azt mondták, hogy engedély szükséges hozzá, ezt hol, vagy hogyan tudom megszerezni, illetve, szeretném a saját nevemre iratni a számláimat, de ez elvileg azzal jár, hogy nem leszek többé flotta tag, mivel csak kilépni lehet átíratni nem, vagy rosszul vagyok informálva? Ha kilépnék szerződésbontással mire számíthatok, illetve milyen csomagot ajánlanátok (5k körül)?
-
MODERÁTOR
-
Melack
veterán
válasz Viktor0610 #23606 üzenetére
Köszönöm! Már csak azt nem értem, hogy ezt miért nem tudom megtenni a honlapon? Ehhez pl miért kell személyesen bemenni?
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
A napokban vezette be a Telenor ezeket a próba ajánlatokat.
Egy hónapig ki lehet próbálni nagy havidíj kedvezménnyel az itt felajánlott csomagokat, ezután visszaáll az alapárazás, illetve -amennyiben egy év hűségidőt vállalsz a csomagra- 500 forint havidíj kedvezményt kapsz egy éven át.Samsung Galaxy A54
-
Gedeon31
addikt
válasz Viktor0610 #23612 üzenetére
Telenor még nem gondolkozott azon, olcsóbb és több adatforgalmat adó csomagot adjon, mint a Telekom ahogy most tette?
-
MODERÁTOR
-
Melack
veterán
válasz Viktor0610 #23608 üzenetére
Mint suppprtos, nem szeretek telefonálni. Meg az értékesítőket sem akarom elhajtani amikor Smarttarifa csomagot akar rámsózni... De ha nem marad más, inkább, mint személyesen a boltban.
Ex-Informatikai Szolgáltató Asztali Munkatárs
-
-
Gedeon31
addikt
válasz Viktor0610 #23614 üzenetére
Van [link]
Feltöltőkártyás csomagoknál a Telekom jóval olcsóbb ,mint a Telenor. Ők is léphetnének ez ügyben.
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz Gedeon31 #23617 üzenetére
Most olvasom, hogy ez a meglévő (egyébként pont ugyanannyiba kerülő) csomagok mellé kiegészítés. Így szerintem nem feltétlen versenyképes az ajánlat.
(Bocs, mégis. Csak kattintani kellett a másik fülre. Be is küldöm a heti visszajelzéssel. )
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
Kerio
őstag
Milyen kedves a Telenor. A lejárt hűségem után fel szerettem volna bontani a szerződést. Hát nem sikerült azonnal. "Felmondási idő" van. 30 nap. És persze a 30 napot ki kell fizetnem.
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
MODERÁTOR
Mi?
A felmondási idő 8 nap.
Bemégy bármely boltba, bejelented a felmondási igényt. Megszüntetik egyből a számod vagy felveszik az igényt, 8 napos határidőre.Az lehet esetleg a probléma, hogy az épp' aktuális hónapot célszerű végigvinni, mert nincs a havidíjak tekintetében részarányos számlázás.
Samsung Galaxy A54
-
Kerio
őstag
Ez van. 17.-ével megszüntetik a számlám, de 23.-ig ki kell fizetnem, mert akkor van fordulónap. Hiába az, hogy lejárt a hűségidő. A 8 nap arra vonatkozik, hogy ha fel akarom mondani egy Telenor boltban, akkor 8 nap múlva felhív egy ügyintéző, hogy lebeszéljen a megszüntetésről. És ha nem egyezem bele, akkor is ki kell várni a fordulónapot. Ezt az egyik Telenor üzletben mondták el nekem. Vagy hétköznap fel kell hívni a 1220-at, és már nem tudom, melyik melléket kell beütni. Ekkor az ügyintéző kifaggat az okáról, és tájékoztat, hogy a fordulónapig ki kell fizetni a számlát, és onnantól szűnik meg a szerződés. Ezzel a 8 napot lerövidíthető. Vagyis ha a nyolcadik nap 24.-ére esik, akkor beleléptem a következő díjidőszakba, mert nekem 23.-án van számlazárás. Ekkor a következő hónap 23.-ig várnom kell.
Szóval ez gáz...[ Szerkesztve ]
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
Gedeon31
addikt
válasz Viktor0610 #23620 üzenetére
-
MODERÁTOR
-
zoli62
addikt
Kártyás számmal My Telenorba belépve nem látszik a szolgáltatások listája. Másnál is van ilyen hiba?
A most bevezetett próbaajánlatoknál pl. a Deezer 500 MB esetében tényleg nincs havidíja? Mire használható havidíj? Pédául egy All in díjcsomag próbaidőn belüli lemondásakor időarányosan számláznak?[ Szerkesztve ]
-
Gedeon31
addikt
válasz Viktor0610 #23627 üzenetére
Mobilinternet díjcsomagok havidíjas előfizetőknek nekik is elérhető.
-
MODERÁTOR
-
Kerio
őstag
De nem számhordozhatok addig, míg nem volt fordulónap. A pénzt mindenkép be akarják rántani. Ez a lényege...
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
Jim74
nagyúr
Sziasztok!
Az alábbi problémában szeretnék segítséget kérni:
Okostarifa 180 előfizetésem van, amire szeretnék vásárolni egy LG Optimus F6 készüléket és egyben tarifacsomagit is váltanék All-In M-re.
Be is lépek a My Telenor oldalára az adataimmal és el is kezdem a rendelést, azonban a választható tarifáknál többféle is van, csak az All-In M nem.
Beszéltem az ügyfélszolgálattal, ahol a hölgy nem igazán volt a helyzet magaslatán és mindenáron azt akarta, hogy menjek be egy üzletbe és ott intézzem el, de én ezt több okból sem szeretném:
- nem biztos, hogy van az adott készülék az üzletben, és ha nincs, akkor feleslegesen mentem oda, álltam sorba,
- üzletben drágább a készülék, mint a webshopban,Ráadásul az tis mondta az ügyintéző, hogy nem lehet egyszerre telefont vásárolni és tarifát váltani. Mondtam neki, hogy ez elég hihetetlen, mert kb. 5 perce néztem az online felületet és ott lehetett, csak az volt a baj, hogy pont olyan tarifát nem engedett választani, amilyet én szerettem volna.
Szerintetek hogyan lehetne ezt megoldani, hogy webshopon keresztül vásároljam a készüléket és tarifát is tudjak váltani All-In M-re?
Még arra gondoltam, hogy a jelenlegi tarifámhoz (okostraifa 180) megvásárolom a készüléket és utána váltok All In M-re. Mivel mindkét tarifa S-es kategória, gondolom lehetséges köztük bármikor, akár hűség időn belül is váltani.
Előre is köszönöm a segítséget
-
Karesz_25
csendes tag
Szerintem kérj visszahívást a Telenor oldalán (http://www.telenor.hu/mobiltelefon/lg/optimus-f6/fekete?tarifa=188). Tavaly így rendeltem meg a Samsung Galaxy S4-m, plusz tarifát is váltott nekem a hölgy (Okostarifa 180-ról Smarttarifa extra 3-ra). Plusz minden kérdésemre tudott válaszolni a hölgy, amit kérdeztem tőle a megrendelés rögzítése közben.
[ Szerkesztve ]
-
Jim74
nagyúr
válasz Karesz_25 #23635 üzenetére
Az a baj, hogy mindenféleképpen webshopon szeretném megvásárolni, kártyás fizetés miatt.
Beszéltem ügyfélszolgálattal, azt mondták, hogy végül is az járható út, hogy megrendelem a jelenlegi tarifámhoz, majd utána módosítok kategórián belül. Csak jó, hogy nekem kell megmondani a megoldást az ügyintézőnek...
-
addikt
el szeretném hordozni a számom, de van még 7800 Ft a kártyás egyenlegemen, amit nem szívesen veszítenék el. lehet olyat csinálni, hogy a számom elhordozom, de a régi díjcsomagom és egyenlegen egy másik számmal tovább éljen? vagy hogy tudnám legkisebb veszteséggel pénzre váltani az (univerzális) egyenlegemet? nem talált valaki valamilyen kiskaput?
(pl. azt néztem, hogy Máv jegyet lehetne belőle venni, amit utána vissza lehet váltani, de sajnos ilyenkor a visszaváltott összeget egyenlegre töltik vissza. Vagy mi történne akkor, ha mire visszaváltom már nem élne az a számla?)
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
tomp
félisten
sms: a hálózati hibám kivizsgálásához további vizsgálat kell, türelem.
Miből tart visszaállítani a 30GB+4G-t? Agyrémek... -
scarabaeus
őstag
Szóba került a tarifacsomag-váltás ÉS készülékvásárlás kedvezménnyel, ONLINE.
Úgy két hete én is ezzel szórakoztam. Kártyásról akartam számlásra váltani, és egyúttal venni egy akkor még online is megvehető S4 Active-et (ahogy nézem, ez mostanra már csak pl. az S4-es párjával tehető még meg). Természetesen a számomat tovább akartam használni.
A telefon és a számlacsomag kiválasztása után felkínált lehetőségeket, de olyat nem, hogy a számom megtartásával váltok az épp előtte kiválasztott új csomagra és veszem meg hozzá az épp előtte kiválasztott készüléket, pedig a MyTelenor fiókba bejelentkezve történt az egész, ki is írta közben a számomat.
Csak ezeket az opciókat kaptam a online felületen:
- Új számot szeretnék vásárolni
- Meglévő Telenor előfizetésemet megtartom és lecserélem a készülékemet
- Telenoros vagyok, és új számot szeretnék vásárolniNamost, hát egyik sem. Úgyhogy választottam a harmadikat, de nem a felkínált három telefonszám közül választottam, hanem visszahívást kértem, mivel akkor ugyanúgy az olcsóbb webshopos ár van még érvényben. Persze lehet, hogy két lépcsőben megoldható a dolog az online felületen önmagában is, először tarifaváltás, aztán ha az megtörtént, akkor készülékvásárlás, de én egyben akartam az egészet letudni. Úgyhogy visszahívtak, mondtam, a kártyás a szám megtartásával alakuljon számlássá, webshopos árú készülékkel, azt mondták, OK, és elindult a folyamat, amiben már náluk futott a két lépcső, az elsőben a tarifa szerződéssel jött ki a postás, megtörtént a Telenornál a váltás, majd a második lépcsőben a készülékkel jött.
Ez mind szép és jó is volt, egy dolog kivételével. Ha online ment volna végig az egész, akkor választhattam volna a banki átutalást, így viszont kénytelen voltam készpénzben fizetni a csomag átvételekor.
Quoth the Raven "Nevermore."
-
Varszegig
veterán
válasz ottoyes #23634 üzenetére
Nyugodt lehetsz, amikor el akarsz menni, akkor a telenor nem ismeri a törthavi számlát. És ha nem tiltakozol időben, akkor bizony szépen be is hajtják rajtad. Én annak idején megreklamáltam+ bejelentést tettem a felügyeletnél, erre elengedték az utolsó hónapom havidíját. Azt a hónapot, amiből 20 napot ott voltam, és csak azt kértem, arányosítsanak.
-
krystman
őstag
Ezzel a próba ajánlattal egy a baj, főleg a 2GB+Deezerrel, hogy hiába rendelem meg, csak a 2GB tudom használni, a Deezert nem.Mert már egyszer meg volt rendelve. Így már ezt nem tudom használni.
-
wwenigma
Jómunkásember
Örülj hogy nem emailt kuldtek.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
MODERÁTOR
-
Kerio
őstag
Meg van a véleményem róluk. Amúgy minden infóval továbbléptem az ügyben. Majd meglátjuk, mennyire jogos.
ASUS ROG STRIX G15 G513 (G513RS-HQ037) (AMD® Ryzen™ 7 6800H, NVIDIA® GeForce™ RTX 3080 8GB GDDR6, 32GB 4800MHz DDR5, Kingston Fury Impact CL38 (2x16GB) (KF548S38IBK2-32) /// ASUS ZENBOOK 14X OLED UM5401 (UM5401QA-L7208W)
-
simbazz
aktív tag
válasz zoli62 #23628 üzenetére
Itt sem látszik a szolgáltatások listája. Hétvégeken gyakran előfordul az ilyesmi, eszem a trükkös fejüket. Otthon vagy, ellazulva átnézhetnéd a dolgaidat, nyomás nélkül és zavartalanul dönthetnél, de nem. Dönts hétköznap, két rohanás között.
Megjegyzem, a trékom is pont ezt szokta eljátszani. Amíg volt DSL előfizetésem, rendszeresen hétvégékre feküdt ki az online ügyfélszolgálat, sőt, most a 30-as számommal sem tudok ügyintéződni, egy rendkívül informatív "Technikai hiba történt." parajelenség miatt.
Biztosan a telihold az oka.Elektromos abakusz
-
MODERÁTOR
-
St3ven
addikt
válasz xxxyyyzzz111 #23605 üzenetére
Mi az az "MF"?
Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html
-
MODERÁTOR