-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
RootRulez
félisten
Sziasztok!
Telenornál most hogy s mint megy a SIM csere? Telócsere lesz és a normál SIM helyett MicroSIM kellene, mennyibe kerül?
Köszi: RR
[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
RootRulez
félisten
válasz KamuMazsola #23552 üzenetére
Anno nekem is ingen cserélték (3 éve), de nem tudom, most hogy megy...
═════════════════════════════════════════
-
Atesz 666
aktív tag
válasz RootRulez #23553 üzenetére
Üdv.
-Ha még a pannon logo vagy felirat van rajta azonnal és ingyé cserélik..
[ Szerkesztve ]
Sony Xperia S, Sony Xperia SP, Sony Xperia Z3, Sony Xperia Z5, Sony MDR-ZX330, Sony a 33, Sony KDL-40EX500, Sony BDP-S360, Sony STR-DH820, Sony MDR-XD100, Sony DR-S5, Sony SS-FCR6000, Sony SS-B1000, Sony SA-W2500, Jamaha DVD-S663, ASUS X75V NOTBOOK, ASUS RT-N53 Router, SonimXP3.2 Quest Pro, stb stb.
-
Landsmann
addikt
Akkor is, ha 2 évnél idősebb. De mintha olyat írtak volna, hogy ha telefonváltás miatt kell kisebb méretű, akkor azt is ingyen cserélik, de ebben nem vagyok biztos. Régebben linkeltem be egy kis ábrát, amivel szépen pontosan méretre lehet vágni a SIM-et.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
scarabaeus
őstag
válasz Landsmann #23555 üzenetére
Aha, nekem épp nem volt még 2 éves most a SIM, amit annak a helyére kaptam, amit a telefonjával együtt Karlovy Vary legforgalmasabb terén felejtettem egy padon úgy húsz percre (a telefon kopott tokja amúgy ott volt még a padon, akkor is, amikor visszaértem) , ezért gondolkodtam is a múlt héten, hogy a most beszerzett telefonhoz pénzbe kerül majd a SIM váltás microSIM-re, vagy majd jön a vagdosás, de miután elszántam magam az akcióra, és kivettem a telefonból, akkor láttam, hogy majd' két éve már perforációs SIM-et adtak nekem, amiből a microSIM-et csak kipattintottam.
Quoth the Raven "Nevermore."
-
RootRulez
félisten
válasz scarabaeus #23557 üzenetére
Bár az említett SIM már vagy 4 éves, de minimum 3...
═════════════════════════════════════════
-
-
TODI1111
addikt
Ha online vásárolok akkor kiszállitás elött mennyi idővel értesítenek, illetve ha már hozták a készüléket akkor mennyi időt vesz igénybe a procedura?
-
MODERÁTOR
-
apuc
őstag
válasz Viktor0610 #23562 üzenetére
Köszi!
Ezek szerint az LTE miatt is fontos a csere?Nem működik 2+ éves SIM-el? -
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
válasz philoxenia #23565 üzenetére
Amennyiben a kártyának aktívnak kellene lennie, bemégy egy Telenor üzletbe, kicserélik díjmentesen.
Samsung Galaxy A54
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #23566 üzenetére
Mitol lehet nem aktiv? Nemigen hasznalom, kikapcsolt feltoltokartyas telefonban van.
Online feluleten nem talalja a szamot regisztracio melle...
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
RootRulez
félisten
válasz Viktor0610 #23562 üzenetére
Anno a vodafone-nál elő lett adva nagyhalál, hogy a teló már 3x volt szervizben, mert dobálja a térerőt. Volt alaplapcsere, szoftverfrissítés, stb, de csak nem jó, így a szervizesek azt mondták már csak SIM lehet a ludas, így ingyen lett új SIM..
═════════════════════════════════════════
-
MODERÁTOR
válasz philoxenia #23567 üzenetére
philoxenia:
Hát pl. nem töltötted fel időben és lejárt.
Feltöltés nélkül max. egy évig működik a kártya, utána törlik az egyenleget, illetve egy hónappal később a kártyát is.RootRulez:
Én pl. nem szoktam ellenőrizni, hogy amit ügyfél mond a szervizzel kapcsolatban, igaz-e, szóval igen, ilyenkor díjmentes a csere.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
RootRulez
félisten
válasz Viktor0610 #23569 üzenetére
Független telefon volt, "független szervizzel", szóval túl sokat utánanézelődni se tudtak volna.
Különben meg tény, hogy az ügyél hazudik. Voltam HD-s UPC-nél, szóval tudom.
[ Szerkesztve ]
═════════════════════════════════════════
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #23569 üzenetére
Penz volt rajta, de a masik ket szolgaltatonal a kartya nem torlodik, ha toltok ra, ujra aktiv. Ha itt nem akkor alighanem befejeztem a pannonos ugyfelseget, ennel a rooming is olcsobb lenne, minthogy ratoltok 5k, aztan benyelik a penzt, ha nem hasznalom. Kivancsi lennek a szamlan mi allna. Akkor ugy kellene a szolgaltatast hirdetni, hogy az eves rendelkezesre allas 5k, ami lebeszelheto. Anno ugy 2006 tajan mikor kartyasra valtottam, ez nem igy volt, csak nyilvan a sok kis osszegert nem perelnek az emberek. Pedig a feltolteskor kapott sms -ben legalabb illett volna figyelmeztetni erre... Egyszer mar volt valami hasonlo, de akkor valahogy ujraaktivaltak, majd toltottem ra, de csak igen ritkan hasznalom azt a telefont...
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
MODERÁTOR
válasz philoxenia #23571 üzenetére
Ez szinte biztosan nincs így másutt sem. Max. hosszabb ideig működik plusz feltöltés nélkül, de a feltöltős számokat tutira lejáratják, majd újra kiadják, ez ezer millió százalék.
A T-Mobile pl. 90 napig tartja meg a számot.
Vodafone esetén 60 nap.[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Viktor0610 #23572 üzenetére
A masik kartya vodas benne, bekapcsolaskor jott egy sms, hogy nem aktiv toltsek ra, pedig regebben volt ra toltve, mint a pannonosra, nyilvan nem evekrol van szo, de errol a kartyarol inditottam hivast meg szeptemberben mindenkepp, uzenet meg nem jott, bar sokat van kikapcsolva a telefon...
Ja es a vodanal megmaradt a regi egyenlegem, hozzairtak a feltoltest. T - nel az egyik elofizeteses, a masik kartyas, de ott mindig meg tudod nezni az egyenleget es az ervenyesseget, ingyen mar tizenot eve kb. *102# komboval, bar valtozott a menu es mar maskepp is...
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
club1
veterán
válasz philoxenia #23571 üzenetére
Rosszul emlékszel, a rendszer nem mostanában változott meg, a hazai prepaid rendszerek indulásuktól így működnek, azaz perrel esélyed sem lenne. A lentiekből itt a lényeg a rendelkezésre állási időszak. (Direkt nem a Telenor ÁSZF-jéből másoltam.):
Szolgáltatási Időszak
Az Előfizetői Szerződés azon határozott időtartama, amelyre az Előfizető a díj előre történő kifizetésével
megvásárolta a Mobil rádiótelefon szolgáltatás igénybevételét. A Szolgáltatási Időszak az Egyenleg-felhasználási Időszakból és a Rendelkezésre Állási Időszakból áll. A Rendelkezésre Állási Időszak minden
esetben az Egyenleg-felhasználási Időszakot követi.
A különböző értékű feltöltőkártyákhoz, elektronikus feltöltések esetében a különböző elektronikus feltöltőkártyákhoz és az egyes tarifákhoz tartozó Szolgáltatási Időszakok egymástól eltérhetnek.
A Szolgáltatási Időszak a szolgáltatási csomag megvásárlását követően az előfizetői SIM-kártyáról kezdeményezett első díjköteles hívással kezdődik. A Szolgáltatási Időszak az ügyfélszámla minden feltöltésével a feltöltőértékhez vagy az egyes tarifákhoz tartozó – az Általános Szerződési Feltételek Díjszabás mellékletében meghatározott – időtartammal meghosszabbodik a következőképpen: a feltöltés előtt meglévő egyenleg-felhasználási idő lejáratának dátumához hozzáadódik a feltöltőkártyához, az
elektronikus feltöltőkártyához vagy az egyes tarifákhoz tartozó egyenleg-felhasználási időtartam. Az
Előfizető általi ügyfélszámla feltöltés új határozott idejű szerződés ráutaló magatartással történő megkötésének minősül, a határozott időtartam a Szolgáltatási Időszak végéig, vagy a következő ügyfélszámla feltöltésig tart. Az Előfizető általi ügyfélszámla feltöltéssel az előző határozott idejű szerződés megszűnik azzal, hogy az Előfizető hívószáma változatlan marad, és az Előfizető által kifizetett, de az ügyfélszámla feltöltést megelőzően fel nem használt díjat az új Előfizetői Szerződéshez kapcsolódó ügyfélszámlán Szolgáltató jóváírja.
A Szolgáltatási időszak végén az Előfizető elveszti a mobil rádiótelefon szolgáltatások igénybevételére
vonatkozó jogosultságát, és sem az Előfizetői (SIM) Kártya, sem az előfizetői vonal nem használható hívások kezdeményezése vagy fogadása céljából. Az Ügyfélszolgálatra érkező hívások és a segélyhívások a mobil rádiótelefon szolgáltatás állapotától függetlenül kezdeményezhetőek.
Egyenleg-felhasználási Időszak
Az Egyenleg-felhasználási Időszak az az időszak, mely alatt az Előfizető az ügyfélszámláján rendelkezésre álló egyenlege erejéig használhatja az általa megvásárolt tarifacsomaghoz tartozó szolgáltatásokat, az egyes szolgáltatásokhoz meghatározott feltételek szerint.
A különböző csomagokban elérhető szolgáltatásokat az Általános Szerződési Feltételek Díjszabás melléklete tartalmazza. Az ügyfélszámla feltöltése esetén az egyenleg-felhasználási időszak hosszának kiszámítása minden esetben a következők szerint történik: a feltöltés előtt meglévő egyenleg-felhasználási idő lejáratának dátumához adódik hozzá a feltöltőkártyához, elektronikus feltöltőkártyához vagy az egyes tarifákhoz tartozó egyenleg-felhasználási időtartam. Ugyanakkor, az így elért egyenleg-felhasználási időszak továbbra sem lehet hosszabb, mint az utolsó feltöltéstől számított 365 nap.
Az egyes feltöltőkártyák és elektronikus feltöltőkártyák árát, értékét, valamint a hozzájuk és az egyes tarifákhoz tartozó Egyenleg-felhasználási időszakok hosszát az Általános Szerződési Feltételek Díjszabás melléklete tartalmazza.
Rendelkezésre Állási Időszak
A Rendelkezésre Állási Időszak az Egyenleg-felhasználási Időszakot követi, és 60 napig tart. Ezen idő alatt az Előfizető kimenő hívásokat nem tud kezdeményezni, valamint – a hangposta-szolgáltatás kivételével
– az SMS, MMS, Videotelefon, WAP, Internet és faxszolgáltatás sem elérhető. A hívások fogadása a 60 nap lejártáig továbbra is lehetséges. Ezen időszak alatt az Előfizető az ügyfélszámlájának új feltöltő kártyával vagy elektronikus úton történő feltöltésével a Szolgáltatási Időszakot újraindíthatja. Az ingyenesen hívható Segélyhívószámok és az Ügyfélszolgálat (1270), a Szolgáltatási Időszak végleges megszűnéséig minden esetben hívható. A rendelkezésre állási időszak végét követően a Szolgáltatási Időszak és az előfizetés automatikusan lejár, az Előfizető elveszti az ügyfélszámláján megmaradó összeget, a szolgáltató az előfizetői számlát megszünteti, így az a továbbiakban nem tölthető fel. -
KamuMazsola
őstag
válasz philoxenia #23573 üzenetére
Nekem is van telenoros feltöltőkártyám, amit nem, vagy alig használok. Már a lejárat előtt 3 hónappal küldték a figyelmeztetést és utána még vagy ötször-hatszor, lejárat előtt egy nappal töltöttem rá 3000 Ft-ot, most egy évig nincs vele gond. Nem olyan nagy dolog évente egyszer rátölteni, ha kell az embernek. Egy másik feltöltős pedig lejárt és 2 hónappal utána még tudtam rá tölteni telenor partnerüzletben, így az is aktív maradt. Csak azért írtam le, mert ez alapján is pozitív tapasztalatom van róluk. '96 óta van "Pannonos" előfizetésem is.
Üdv.: KamuMazsola
-
chrisx1
tag
Nem tudom van-e itt telenoros illetékes esetleg, aki közel van a tűzhöz......
Szóval rövid leszek, és érthető is remélhetőleg!
Vodafone-os vagyok évek óta, már októberben lejárt a szerződésem, és vásárolnék másik telefont így több mint két év után. Most az a problémám, hogy több évre vennék telefont, és ezért elég nagy az igényem, függetlenül a szolgáltatótól! Tehát, ne legyen nagyon drága, de az igényeimnek is megfeleljen....stb.
Idáig nem találtam semmit, és most bekerült a Nexus 5 a telenorhoz, ami nagyon tetszik, DE!!! Átmennék szívesen a telenorhoz, mert mint mondtam nem érdekel a szolgáltató , de vinném a számomat, mert az fontos!
A probléma ott kezdődik, hogy a Nexus 5-öt előfizetéssel csak online vásárolhatom meg, míg a számhordozást csak boltban kérhetem, és elvileg akkor is csak előfizetéses, két éves konstrukcióban, amivel már nem tudom megrendelni a telefont.
Valaki tudja mi a megoldás??? Már kétszer is váltottam emailt a telenorral, de csak elmagyarázták, hogyan tudom a számom átvinni, meg hogy nem tudják mikor lesz kapható a boltokban a telefon.........
Kvázi nem nagyon kaptam választ!
Arra gondoltam, hogyha átvihetném a számom egy praktikum kártyára, akkor onnan megrendelhetném az előfizetést, és a telefont, de csak előfizetésre vihetem át a számom, ahogy már írtam is........
Esetleg nem tudja valaki, hogy boltban meg lehet-e vásárolni a telefont majd valamikor, vagy nem érdemes erre várjak?
.....végül csak nem lett rövid![ Szerkesztve ]
-
-
csernak75
senior tag
válasz philoxenia #23573 üzenetére
Itt is ingyen megtudod nézni az egyenleget(meg sok mást): *111#
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz csernak75 #23579 üzenetére
Persze, ha aktiv a kartyam..... a baj pont az, hogy gyakorlatilag semmit sem tudok csinalni, mihelyt inaktivaljak, biztosan kuldtek sms-t de egy szolgaltatonak azt latnia kell, hogy az nem ment ki a keszulekre, mert nem volt bekapcsolva egy ideje... mindegy, igy jartam, de azt engedtessek megjegyezni, hogy a voda 60 napja ketszer, a T 90 napja haromszor annyi, mint a 30 nap.
Pont az utolso mondat nem igaz, az idezett szovegbol...
A Szolgáltatási időszak végén az Előfizető elveszti a mobil rádiótelefon szolgáltatások igénybevételére
vonatkozó jogosultságát, és sem az Előfizetői (SIM) Kártya, sem az előfizetői vonal nem használható hívások kezdeményezése vagy fogadása céljából. Az Ügyfélszolgálatra érkező hívások és a segélyhívások a mobil rádiótelefon szolgáltatás állapotától függetlenül kezdeményezhetőekKésőbb általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
MODERÁTOR
-
tomp
félisten
Reggel óta eltűnt az LTE. Ez azért is érdekes mert aktív a 30GB+4G opció...
-
tomp
félisten
Tegnap zárták az LTE kampányt. Engem is levettek hiába aktív az extra opció. Most írnak kérvényt az irodában, hogy kapcsolják vissza.
-
Vangelis
nagyúr
Végül is akinek most kell korlátlan beszélgetés , még meg is éri.
[link]De még az apró betűs részeket nem olvastam el
[ Szerkesztve ]
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
-
tomp
félisten
Törölték az extra opciómat. Remélem megoldják.
-
JázminCsenge
tag
válasz Vangelis #23595 üzenetére
Ránéztem, kíváncsi voltam, hogy megint mivel etetik a jónépet.
Érdemes a lap aljára az "apróbetűs" részre görgetni.
Részlet:
"A tarifacsomag ajánlat kizárólag mobiltelefonnal történő normál, lakossági célú felhasználásra érvényes. A Szolgáltató által garantált le- és feltöltési sebesség 2G, 3G, HSPA, HSPA+, HSPA+DC, 4G/LTE technológia esetén: 0 Mbit/s."Nem tudom ezt komolyan gondolják-e 2014-ben Európában? Bár praktikus, mert nem nehéz teljesíteni
-
club1
veterán
válasz JázminCsenge #23597 üzenetére
Jogszabályi változás volt kb. 1.5 évvel ezelőtt, és a korábbi esetek 80%-ára megadott garantált sebességeket azóta 100%-ra kell megadni. Mivel ezt még vezetékes szolgáltató sem tudja garantálni, ezért azóta a mobilnet szolgáltatóink a törvény betűjének megfelelőség érdekében 0 Mbps-ot garantálnak az esetek 100%-ára. Ez a szabályzó hatóság hülyesége tehát, nem a szolgáltatóké...
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz kokokka #23584 üzenetére
Mobilról telenor mobilneten: [link]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Házimozi haladó szinten
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Stellar Blade
- Futás, futópályák
- További aktív témák...