Új hozzászólás Aktív témák

  • scarabaeus

    őstag

    Szóba került a tarifacsomag-váltás ÉS készülékvásárlás kedvezménnyel, ONLINE.

    Úgy két hete én is ezzel szórakoztam. Kártyásról akartam számlásra váltani, és egyúttal venni egy akkor még online is megvehető S4 Active-et (ahogy nézem, ez mostanra már csak pl. az S4-es párjával tehető még meg). Természetesen a számomat tovább akartam használni.

    A telefon és a számlacsomag kiválasztása után felkínált lehetőségeket, de olyat nem, hogy a számom megtartásával váltok az épp előtte kiválasztott új csomagra és veszem meg hozzá az épp előtte kiválasztott készüléket, pedig a MyTelenor fiókba bejelentkezve történt az egész, ki is írta közben a számomat.

    Csak ezeket az opciókat kaptam a online felületen:

    - Új számot szeretnék vásárolni
    - Meglévő Telenor előfizetésemet megtartom és lecserélem a készülékemet
    - Telenoros vagyok, és új számot szeretnék vásárolni

    Namost, hát egyik sem. Úgyhogy választottam a harmadikat, de nem a felkínált három telefonszám közül választottam, hanem visszahívást kértem, mivel akkor ugyanúgy az olcsóbb webshopos ár van még érvényben. Persze lehet, hogy két lépcsőben megoldható a dolog az online felületen önmagában is, először tarifaváltás, aztán ha az megtörtént, akkor készülékvásárlás, de én egyben akartam az egészet letudni. Úgyhogy visszahívtak, mondtam, a kártyás a szám megtartásával alakuljon számlássá, webshopos árú készülékkel, azt mondták, OK, és elindult a folyamat, amiben már náluk futott a két lépcső, az elsőben a tarifa szerződéssel jött ki a postás, megtörtént a Telenornál a váltás, majd a második lépcsőben a készülékkel jött.

    Ez mind szép és jó is volt, egy dolog kivételével. Ha online ment volna végig az egész, akkor választhattam volna a banki átutalást, így viszont kénytelen voltam készpénzben fizetni a csomag átvételekor.

    Quoth the Raven "Nevermore."

Új hozzászólás Aktív témák