-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
#08205312
törölt tag
válasz ubyegon2 #50822 üzenetére
2003. évi C törvény, 134. §, (17):
"Az előfizetői szerződés előfizető általi felmondását a szolgáltató köteles minden olyan formában lehetővé tenni, amelyet a szerződés megkötésére is alkalmaz."Az én értelmezésemben ez azt jelenti, hogy amennyiben a telenoros webes felületen online szerződéskötés engedélyezett, akkor ugyanilyen formában le is lehet mondani a szerződést.
Persze megtehetik azt, hogy elutasítják a törvény alkalmazását, de ilyenkor az nmhh mindig elmeszeli a szolgáltatót... -
MODERÁTOR
válasz ubyegon2 #50822 üzenetére
Nem egészen értem, miért pont a személyes ügyintézést mondták.
A számok megszüntetését személyesen csak elindítani lehet, ahol felveszik az igényt. Majd a megtartó csoport telefonál rögzített vonalon, amikor is tényleg megszüntetésre kerülnek a számok.Egy esetet tudok elképzelni, ha a meghatalmazott nem tudta a jelszót (ez elengedhetetlen a megszüntetéshez), annak pótlása tényleg csak személyesen megoldható legjobb tudásom szerint.
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy A54
-
asdf_
veterán
válasz ubyegon2 #50822 üzenetére
Most tabletről vagyok, így nem keresem ki az ászf-ből a vonatkozó részt, de a szóban, írásban, személyesen hármas kb. biztos. Ha nem tud ügyféljelszót, én megíratnám az előfizetővel papíron (a feladandó borítékot is), azokat hazapostázni, nálunk feladni tértisen oszt kalap, kabát.
A jelszó kell a megszüntetéshez szerintem is aggályos, ha a meghatalmazás teljeskörű, neadjisten még konkrétabb, megjelöli a meghatalmazás tárgyát, hogy szerződésmegszüntetés, azt szerintem igen érdekes lenne bármire hivatkozva is visszadobni.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz ubyegon2 #50828 üzenetére
Vannak a Telenornál furcsaságok. Egyszer az egyik üzletükhöz szólt a címem. Gondoltam, ha már ott vagyok, akkor a saját ügyemet is elintézem velük. A hölgy a személyimet kérte. Mondtam, hogy nincs akadálya, csak nem értem a logikát az ügymenetben. Ha most itt, helyben felhívom a Telenor ügyfélszolgálatot, akkor egy jelszó bemondása után elintézhetném a dolgot. Ha személyesen megjelenek, és így az arcomat is adom a jelszó mellé, akkor a személyit is be kell mutatnom. Faguriga legyek, ha értem ebben a logikát. Hümmögött a hölgy, de magyarázatot ő sem tudott rá.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
radio100jozs
őstag
válasz ubyegon2 #50822 üzenetére
Miért nem küldi postán el a felmondást? Akkor semmi meghatalmazás nem kell, ajánlottan külföldről is elküldheti, és a megérkezéstől számítva 8 nap. nem hívnak, nem kérdeznek, simán megszűnik a szám, kapod a záró számlát utána és kész. Nem értem 2017-ben miért akar mindenki még ügyfélszolgálatosokkal intézni bármit is, amikor az rég tudott, hogy csak problémát okoz jelen "minőségi" ügyfélszolgálatos világban.
[ Szerkesztve ]
-
ubyegon2
nagyúr
válasz ubyegon2 #50822 üzenetére
Sziasztok!
Múltkori kérdésemhez lenne pár kiegészítés. Ez a 7,4 MB 17 eft-s díja normális? mytariff xs csomag
Már 3 havi díj nincs kiegyenlítve, az előfizető külhonban tartózkodik, a regisztrált lakcímén már nincs, gyakorlatilag nincs is lakcíme. Mi történik ilyenkor? Megszünteti a Telenor az előfizetést automatikusan? Hogyan tudok én érdeklődni, ha tudom a Mytelenor azonosítóját, felhívhatom a Telenort, mert szeretnénk ezt az előfizetést lezárni és kifizetni a számlákat. Ezt az előfizető kintről nem tudja elintézni. Nekem megmondják, ha megszüntették az előfizetést, ez fontos lenne, hogy ne növekedjen a fizetendő összeg? Ha lezárult az előfizetés, én rendezem az elmaradásokat és akkor vége lenne. Van erre lehetőségem?
előre is köszi a válaszokat!
-
zseko
veterán
válasz ubyegon2 #50884 üzenetére
Szerintem lehet normális, 2. díjzónában internetezett, csak mobilról hirtelen nem találtam árat hozzá. Lehet nincs tiltva a roaming net a beállításokban, a mobil magától is csinál valamennyi forgalmat. Bár azt felmerült bennem, ha meg akarja szüntetni a számot, akkor minek vitte magával a kártyát , pláne minek használja mobilban, ha meg ez nem igaz ahogy írtam, akkor viszont még érdekesebb a dolog.
HR24.hu
-
MODERÁTOR
-
MODERÁTOR
-
tsteve
senior tag
válasz ubyegon2 #50894 üzenetére
régebben is problémát okoztak a szerb/ukrán roamingból adódó extra költségek, eléggé klasszikus példa ez a 2 ország a 2. díjzónás díjaival a lehúzásra... tipikusan a balkáni 2. díjzónás országok azok, ahol elképesztő összegek mennek veszendőbe, ha nem figyel valaki... de pl. az angol szolgáltatók árai is hasonlóak, ha a Balkánon barangolsz az ő kártyáikkal, tehát valószínűleg a balkáni ill. ukrán mobilcégek a felelősek a magas roaming díjakért...
[ Szerkesztve ]
-
tsteve
senior tag
-
azbest
félisten
válasz ubyegon2 #50907 üzenetére
Erre is van megoldás. Ha valaki képtelen/nem akarja a napi ügyeit intézni, akkor vehet fel szémélyi titkárt, aki rendben tartja az ügyeit. Nem, a pár ezer forintos telefon előfizetéshez nem jár személyi titkár. Te nem vagy hajlandó elolvasni a szerződésedet, nem mindenféle más országét. A saját szolgáltatódét elegendő megnézned.
És, ha egy mód van rá, akkor ne a normális ügyfél rendeltetésszerű szolgáltatás használatát blokkolják, akadályozzák, hogy ezzel védjék a funkcionális analfabétákat (tudom, a statisztika szerint az ország harmada az. forrás wikipédia [link]. Esetleg gondokság alá is lehet vonni, ha súlyos valakinél).
Hőzöngés helyett esetleg megpróbálhatnád egy szolíd és bánatos levélben kérni a méltányosságot az ügyfélszolgálattól. Hogy bár hibáztál, de esetleg részben vagy egészében elengedhető lenne-e a 17 ezer forintos számla. Mondom ezt úgy, hogy én is csak egy egyszerű ügyfél vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
azbest
félisten
válasz ubyegon2 #50909 üzenetére
Nagyon ritkán utaztam vonattal, mávval. Hát utána kellett olvasnom, hogy elektronikusan hogyan működik a papír számlás, automata kiadós jegyvásárlás és mik a limitációi, mire nem képes. Meg a hely/pót/gyors jegy variálás. Persze lehetett volna sorban is állnom a humán pénztárnál. Hosszabb távon, amikor már ismerős a rendszer, akkor már időspórolás. De akkor is meg kell nézni, hogy jól van-e megadva, saját vagy rendszerhiba előfordulhat. Plusz hetente változik a menetrend is mostanában.
Van pár nem logikus rész benne, pl papír alapú számla igényt a helyfoglalás részen is meg kell adni. Meg hogy retúr jegyhez nem tud oda és vissza is adni helyjegyet, a visszaútra külön kéne megvenni. Meg, hogy limit van az egy számlán szereplő tételekre. Azt máig nem értem, hogy miért ösze-vissza számozzák az üléseket
A lényeg, hogy helyettem nem néz utána más, szóval rá kellett szánnom az időt. És néha nem árt átfutni az ászf változásokat sem a különböző előfizetéseimnél, hogy a kellemetlen változások ne okozzanak fennakadást.Bocs, ha erősen fogalmaztam. Csak sajnos az egyéni felelősségvállalás kezd kihalni, pedig mindenki saját érdeke, hogy vigyázzon magára. Sokkal csúnyább károkba is bele lehet futni, mint néhány ezer forint, sajnos.
Mellesleg nekem az emelt díjas sms is le van tiltva, azzal is be lehet szopni, bárki be tud szopatni, aki ismeri a számodat
-
Nerd
aktív tag
válasz ubyegon2 #50915 üzenetére
Azert csak meg lehet kerdezni...
Minden szolgaltatot lehet szidni a hulyesegei miatt, de ezek a forumok azert (is) vannak hogy segitsuk egymast...
#50916) 4Grider : OK thx... az a baj hogy lehet hogy egyertelmu, de amikor 2 nappal az elott tudod meg hogy menned kell ugyfelhez, van mas bajod is mint ilyen beallitasokat olvasni...
[ Szerkesztve ]
-
-
Somatom
veterán
válasz ubyegon2 #50920 üzenetére
Egy kis érdekesség a témával kapcsolatban. Nekem flottás a netes kártyám (EQ). Az előbb felhívtam a flottakezelőt, hogy aktiválja az 1 -es feletti zónákra az adatroaming tiltást. Azt mondta, hogy amióta ez lehetséges, azóta minden kártyát alapból így kérnek. Az nem biztos, hogy a Telenornál ez minden kártyánál meg is valósul, de az enyémnek utánanézett, és aktív a tiltás. Nem fura, hogy a flottakezelő alapból így tartja helyesnek (ügyfélbarátnak)?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
tsteve
senior tag
válasz ubyegon2 #50940 üzenetére
igen, sajnos ha valaki megkapja az ukrán vagy szerb határon az üdvözlő sms-t hogy 1 mbyte ennyi és ennyi, attól még nem biztos hogy azonnal tiltja az adatroamingot, mert esetleg fogalma sincs, hogy mennyire kevés 1 mbyte...valami komolyabb védelem valóban nem ártana talán... sztem az 1000 ft-onkénti értesítés ilyen lehetne, ha megis bekapcsolja a roaming-ot valaki a magasabb díjzónákban...
-
tsteve
senior tag
válasz ubyegon2 #50943 üzenetére
német számra volt ingyenes? akkor valami nagyon spéci csomagban lehetsz...ugyanis 99 ft/perc a nemzetközi díj Magyarországról...
de pl. Németországból indítva német számra már lehet ingyenes egyes csomagokban idei év tavaszától...ez az uj eu-s roaming miatt van
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- Átlátszó OLED kijelzőket építenek az ablakok helyére a koreai metróban
- BestBuy topik
- Milyen processzort vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- Dragon Age: Origins
- Programozás topic
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Google Pixel 6/7/8 topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad X1 Carbon Profi Érintős Laptop 14" -50% i7-10610U 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- 3D bérnyomtatás és egyedi megrendelések teljesítése PLA, PETG anyagokból 70+ színárnyalattal!
- Nikon D5300 + objektív, makulátlan vadonatúj állapotban
- Új LENOVO THINKBOOK 13s G3 "Kis Gamer" Ultrabook 13,3" -40% Ryzen 5 5600U 8/512 WUXGA IPS RADEON 2GB
- -100e Ft Dell Latitude 5440:i5 1345U,16GB,512GB,Iris Xe,vil.MAGYAR bill,Win11, 3 év Dell NBD gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs