-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bedibazsa
senior tag
válasz Viktor0610 #76162 üzenetére
128kbps volt.
-
bedibazsa
senior tag
válasz Somatom #76168 üzenetére
Én mint értékesítő, rendszeresen, minden esetben felhívtam az ügyfél figyelmét az e-komfort csomagra, tételesen elmondtam, de rendszeresen azt hazudták az ügyfelek, amikor elfelejtették ezt (vagy sz@rtak rá), hogy nem tudtak róla, panaszt indítottak. Havi 2-3 ilyen rendszeresen volt. Erről ennyit.
-
bedibazsa
senior tag
válasz Tamás34 #76464 üzenetére
A telefon listaárából kapott kedvezményt kell kifizetni kötbér formájában. Bemész személyesen, dokumentumokat felmutatod, kifizeted a kötbért, leszedik róla, majd elindítják a függetlenítést, ami másnapra megvan.
Ha kártyásan vetted, akkor nincs kötbér.[ Szerkesztve ]
-
bedibazsa
senior tag
válasz MadMancs #76472 üzenetére
Nincs kötbér, csak készülékre. Az 2 év. Tarifakötbér csak sim only ajánlatra van, mert olcsóbb, mint a készülékes havidíj. A készülékes havidíj annyi, mint a hűség nélkülire, tehát csak készülékhűségre van. Idén léptem ki a cégből, akkor még így volt, nem hiszem, hogy azóta változott volna.
[ Szerkesztve ]
-
bedibazsa
senior tag
válasz Viktor0610 #76593 üzenetére
majd'
-
bedibazsa
senior tag
Szia! Milyen tarifacsomagod van, illetve mivel vennéd? Arra gondolok első körben, hogy egy régebbi, lezárt csomagod van, amit már nem értékesítenek és azzal szeretnéd megvenni. Ha nem, akkor lehet, hogy nem telt el 21 hónap az előző szerződéskötéstől. Ha ez sem, sima technikai hiba.
Most olvasom, a Home csomaggal vennéd, ez lezárt csomag - ha ezt hosszabbítanád meg.
[ Szerkesztve ]
-
bedibazsa
senior tag
válasz juve600 #77230 üzenetére
Telenor.hu-n vannak a díjcsomagok. Vagy konkrétan mit szeretnél? Ott van az összes publikus csomag.
@7etape - annyival kiegészíteném, hogy tudtommal 30 napot várni kell még, miután lejárt az adategyeztetés/utolsó feltöltés utáni türelmi időszak. Ekkor fel lesz függesztve a kártya, hogy legyen még időd visszaaktiválni. 30 nap után lesz megszűnt státusza, utána tudod 365 napig visszaigényelni a rajta maradt összeget.
Legalábbis márciusig így volt, azóta már nem dolgozom ott, de szerintem nem változott a folyamat. -
bedibazsa
senior tag
válasz Viktor0610 #77233 üzenetére
Köszi az infót.
-
-
bedibazsa
senior tag
Nagyon jó olvasni ezeket a hálózati panaszokat, leállásokat, stb. Bárcsak Angliában fele olyan jó hálózat lenne, mint a Telenoré. Tudom, ez nem vigasztaló azok számára, akiknek nem megfelelően működik a rendszer, csak vicces ezeket látni. Egyetlen előnye az itteninek, hogy olcsóbb.
-
bedibazsa
senior tag
válasz aprokaroka87 #77789 üzenetére
A mostani számlához lesz írva.
-
bedibazsa
senior tag
válasz spawn21 #78433 üzenetére
Nem, de ez van. Nincsenek ösztönözve arra, hogy eladják. Készlethiány esetén eladja kártyásan, majd jön a következő ügyfél, aki ugyanezt megvenné új előfizetéssel vagy hosszabbítással, de hónap végén ez a tranzakció hiányzik, hogy elérje az értékesítési targetjét és cseszheti, alapbért kap. Így marad a magasabb csomagos vásárló javára a telefon. Rendeld meg neten és biztosan lesz készülék.
-
bedibazsa
senior tag
Annyira unalmas már ez a téma, hogy én is kipróbáltam. Google Pixel 4a + CC3, nincs csúszás, jól működik.
Szerk.: Honor 8-asat használok elsősorban erre, ott is jó.
[ Szerkesztve ]
-
bedibazsa
senior tag
Hát de olyan nem létezik, hogy ha mondjuk nem szereti a messengert, ne lehessen használni viber-whatsappot, face time-ot, bármit, ha azzal egy rakat pénzt lehet spórolni. Anyám is ezt csinálta anno, nem válaszoltam neki, majd kénytelen volt az említett platformok egyikét használni.
-
bedibazsa
senior tag
válasz szabonagyur #78639 üzenetére
Attól függ, hogy prepaid vagy postpaid. Tapasztalataim szerint a prepaiden azonnal leesett a szolgáltatás, postpaiden pedig számlafordulóval. Rengeteg panaszt vettem fel emiatt anno, míg üzletben dolgoztam. Azóta - március - lehet változott, ebben nem vagyok biztos.
Szerk.: Látom, nem te mondtad le, hanem magától történt.
[ Szerkesztve ]
-
bedibazsa
senior tag
válasz szabonagyur #78644 üzenetére
Akkor az van, amit írtam, sajnos a prepaid rendszere ilyen téren nagyon fos. Ilyenkor általában az ügyfélszolgálat visszateszi a netet és tudod 2-áig használni.
-
bedibazsa
senior tag
válasz sifarr #78850 üzenetére
Ilyenkor mindig a bátyám jut eszembe, aki magyartanár, plusz egyetemen is tanít: megértette a másik fél, mit akarsz mondani? Meg. Akkor az helyes, amit írt, mondott.
Bárcsak olyan színvonalon írna az átlag magyar, mint itt, a srácok a topicban. Ez, ami itt megy, teljesen kulturált, szerintem ennyi hiba belefér.[ Szerkesztve ]
-
bedibazsa
senior tag
válasz pube111 #78947 üzenetére
Én 2 évig adtam ki függetlenítő kódokat, míg ott dolgoztam. A legtöbb Samsung esetében a kód rendelkezésre áll már a rendszerben, de sokszor a Samsung ül rajta hetekig. Nyomtatvány bizony készül, vagy megkapod kézbe vagy a MyTelenor-fiókból tudod letölteni. A többi igaz, SMS-ben nem engedik a folyamatok, hogy kiküldjék, ez az értékesítőn múlik - folyamatok szerint tilos. Ez van, tényleg macerás, a Telekom ebből a szempontból sokkal rugalmasabb.
[ Szerkesztve ]
-
bedibazsa
senior tag
válasz Ice&Lime #79047 üzenetére
Lehet online és személyesen is.
Lemondani pedig a 1220-on is le tudod, ha számlás csomagot veszel, akkor egyhavi előleget kell befizetni, de ez valószínűleg az utolsó számládat fedezni is fogja. Ha a 1220-on szeretnéd lemondani, mindenképpen állíttass be egy jelszót az ügyintézéshez. Természetesen üzletben is le tudod mondani, de szerintem egyszerűbb a CC.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest