-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy az 1,9 dCi motorok mennyire jó választások? (Még a FL előtti 2005-ös Laguna II-ben)
Annyira nem legendásan megbízható azt tudom, de ha odafigyelek a vételnél, akkor gondolom itt se nagyobb a szar, mint bármi másnál.
Diablo kolléga ezen hozzászólását néztem:
"1,9dci-nél csak arra, hogy legyen elég pénz a zsebedben! viccel félre téve, minden elektromos cuccot próbálj ki benne, hajtsd meg a kocsit magasabb fordulaton, szépen indul-e, szépen jár-e, nem füstöl / kormol-e.
általánosságban az elektromos kütyük hajlamosak benne behalni, elektromos ablakemelő, kártyák(leejted, ráülsz), bárhol tud bujkálni a bit(ek). motor alapból nem rossz, a nagynyomású rendszere igényes a gázolaj tisztaságára és minőségére, ha beleválasztasz, akkor inged-gatyád is rámehet, a turbó is hajlamos benne úgy halni, hogy viszi magával a motort(felkapja az olajat), de elővigyázatosan ezt ki lehet küszöbölni(ha fos a turbó, akkor felújítás/csere, olajcsöveket is illik ilyenkor kiganézni, hogy megfelelő kenése legyen, Tescos és társai olaj felejtős benne, a legjobb, ha a bele való Elf-et megkapja 10 ezrenként és akkor mechanikusan nem pusztulós a motor része."Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Adott egy jelenség, Ti mire gondoltok:
Az autó indításnál igencsak megremegteti a kasztnit, de pöccre röffen, illetve alapjáraton a kelleténél jobban remeg a kasztni.
Minimális fordulatszám emelkedésnél is már teljesen kisimul, szépen megy, leállításnál nem produkálja az indításnál tapasztalható jelenséget.
Én két dologra merek gondolni:
Motortartóbak
Kettős tömegűSzerintetek?
Köszönöm a választ!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz #42667776 #43866 üzenetére
Ma viszik el a drágát, szerencsére sikerült egy remek gazdát találnom neki Szegeden, így továbbra is vigyázva lesz rá, egy F3R motorkódos Laguna helyére megy majd, mert annak feladta 400.000-nél a blokk.
50 körüli úr, hétvégén a családot, unokákat ezzel fogja fuvarozni, mert a Volvo S60 hátul szűkös, ami a feleségének van.
Sajnálom, hogy elmegy, de sok kicsapongás után végül maradtam a Laguna vonalon, a keretből szebbet és jobbat egyszerűen nem találtam, amibe szívesen ülnék bele és a jövőben is egy 3-as, majd egy Talisman van a listán.
Azért most hétvégén egy búcsú szerpentinezést és kis huligánkodást kapott a gép, hogy érezze a törődést, aztán lemostam, ellenőriztem mindent benne és most várja, hogy este elvigyék.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #43868 üzenetére
Egyértelmű, vagy nem így szokás?
Amúgy hiszed vagy sem a csávó úgy megkergette, hogy örültem neki, hogy nem hideg motorral vittük el próbakörre.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43874 üzenetére
Nem tartottam szopásnak, mert ami hibája volt azt orvosoltam/tuk, szóval jött-ment, tette a dolgát szépen, márciusban, ahogy végre lettek hajtva a szervizek onnantól fogva csak tankolnom kellett és ment szakadatlan.
Az újat itt találtam a melótól pár km-re, gondoltam megér egy mustrát, de nehezen hinné el az ember, hogy ebbe közel 300 van, a tipikus tekerjük csak vissza 150-re fajta esztétikai állapot jellemzi. Másfél óráig vizslattam, kezemben egy listával amiket meg kell nézni és komoly tünetet nem diagnosztizáltam (két kavicsfelverődés a szélvédőn, egy apró horzsolás a tükörházon, gondolom parkolás okán, a klíma pedig véleményem szerint nem fúj elég hideget, de a kompresszor kapcsolt, szóval remélhetőleg csak egy töltés kell neki és a már említett remegés, mindösszesen ennyi), összes dokumentáció, navi lemezek, 2 kártya, számlák, füzetek.
Jól ment, kuplungja puha, magasabb fordulaton szépen megindul, nem láttam koromfelhőt sem magam mögött padlógáznál, futómű és fékek is biztosak voltak.
Egyébként egy középszürke FL előtti 2005-ös 1,9dCi Laguna II kombi, Privilége felszereltség.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #43876 üzenetére
Nem tudom mitől lehet, előfordulhat, hogy csak amiatt, hogy kint volt a placcon az autó és totál fel volt forrósodva a kasztni, mert 3-4 perc után már kellemes idő volt benne. Majd megnézetem úgyis.
Városban sosem klímázok, mondjuk nem is sokat megyek városban, max. 3-4 km-t, a maradék 90-95 országút.diablo:
Én ebben elhiszem, hogy ennyi van, aztán lehet nem, de amit hétvégén néztem 230-at futott 2.0dCi-t, az fele így sem nézett ki esztétikailag és úgy alapból rossz megérzésem volt vele szemben, na meg 300-al többe is lett volna, holott sokkal lestrapáltabb volt, az tulaj stílusáról nem is beszélve (kérdezem tőle miért nincs ebben fagyálló? Jah, hát hozzak és öntsek bele neked? Akkor megnyugszol? Hátőőő... )[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Köszönöm a tanácsokat, ezek nagy részét megtettem, mivel innen olvasgatva írtam egy checklistet magamnak.
Gyári diaggal sajnos nem tudtam rámenni, ezt majd pótolni fogom.
Minden elektronikát végigpörgettem, minden kapcsolót, eszközt, amit láttam és tudtam, hogy van benne (na jó, a tolatóradart elfelejtettem... )
Mindkét kártya megvan, rádiókód is azt hiszem, meg a navihoz a CD-k dobozzal együtt.
Németországból hozták az autót, megnéztem a szervizkönyvet, az autó motorterébe és ajtóívekbe ragasztott szervizmatricákat is, na meg az eredeti papírjait.Használat:
Csak Shell-t tankoltam eddig is, de ha úgy van akkor átugrok az OMV-hez gázolajért, ha azt esetleg még jobbnak mondjátok
Adalék belefér, nem tétel
Üzemanyagszűrőt és olajcserét biztos fog kapni most is, onnantól pedig vezetem magamnak a periódusokat.
Ez még EURO3-as, nincs részecskeszűrő benne.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
A közelben max. Lukoil és Madaras van, de egyikbe sem hajtok be, mivel adott esetben mindig elhajtunk egy Shell-hez, ahol van üzemanyagkártyánk és ott kap teli tankot.
Én jónak találom, remélem beválik.
És annak is örülök, hogy végül a bordót nem kellett beszámításra ítélni, hanem egy gondos gazdája lesz, mert így mindketten jobban jártunk azt hiszem.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
De amúgy megvallom férfiasan kicsit zsidó voltam, mert a drága Osram és Neolux izzószetteket elöl visszacseréltem az olcsó Tungsramokra, meg minden létező elemet, amit én vettem bele utólag kikaptam belőle (nyilván nem a friss olajat, meg szűrőket ).
Na meg a téli szett is marad, majd beüzletelem a gumissal.
Annyira sokat azért nem adott érte, hogy minden földi jóval megajándékozzam.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43885 üzenetére
Jah, na abba inkább bele se merek gondolni.
Láttam egy csomó olyat, amiben a kormány bőre rojtosra volt kopva és a váltógombról a bőr szublimált, csak a borostyán színű műgyanta gomb volt meg. Na most abban vagy van 500 ezer vagy nőé volt és kéjszerszámként is üzemelt a váltókar.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Nos mondasz valamit...
Lion:
Köszönöm!
Csináltam a gépről amúgy vagy 20 művészképet kívül-belül, megszerkesztettem és el lesz mentve, hogy az első autóm ilyen volt. Egyébként akárkinek mutattam róla képet, mind elküldött anyámba, hogy hazudok, ez nem 19 éves.
Ha időm engedi és megérdemli, akkor az újjal elgurulok Hozzád egy polírra.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #43891 üzenetére
Óóó nyugi, szívok én eleget az élet más területein, legalább itt ne kelljen felülni a rollerre.
Egyébként anyum szög egyszerű 1,4 8 szelepes benzines 206-os Pözsije is gyengélkedik mostanában, hidegen nem akar indulni, csak egy kis gázfröccsel. Melegen aztán már röffen, szépen fel is lövi a fordulatot, majd beton biztosan tartja az alapjáratot, de hidegen csak gázzal indul, úgy viszont stabilan.
Nem értem mitől lehet, fojtószelepet kipucoltam, olaj és szűrők frissek, most fog kapni új vezérlésszettet és hosszbordást is.
Egyre gyanakszom, hogy az üzemanyagszűrő szórakozik, mert azt is cseréltünk és onnantól kezdve lett fokozatosan kehes.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #43903 üzenetére
Na igen, lehet csodákat művelni ha az ember akarja, grat!
Én is eljártam a Lagunával 7 literből, most hogy jobb idők lettek, pedig volt amikor odapörköltem neki, de a településeken való nyugis átgurulás kompenzálta, így elég takarékos volt.
Most ajánlottam éppen egy csajszi ismerősömnek 1,6-os Megane I-et, mert egy 500-600 körül megkapható tágas, de olcsón üzemeltethető autót akar.Doki16:
Biztos azért, mert huligánkodsz.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Doki16 #43906 üzenetére
Lehet pont azért, mert nem kap kicsit a szájára olykor.
Nekem is ellustult a Laguna és többet kezdett kajálni, amikor kíméltem és féltem picit pörgősebben járni vele. Aztán érdekes módon megjavult, amikor rátértem a számomra kényelmes ritmusra a tötyörgés helyett.Céges dízelek is akkor esznek jól, ha melegen már használva vannak, amikor csak simogatja őket a kolléga vagy ügyfél, akkor valamiért mindig többet hoz az átlag.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Reményeim szerint a héten nálam lesz az új szerzemény, így érdeklődnék, hogy mi az, amit feltétlen cseréltessek, ha jót akarok magamnak?
Amikben biztos vagyok:Motorolaj (5W40 jó az 1.9dCi-be is gondolom)
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő (aktívszeneset kap)
Üzemanyagszűrő
FagyállóValószínűleg, ha szerencsém van, akkor csak a motortartók a cserések és nem kell kettőstömegűvel babrálni.
Persze elviszem egy teljes állapotdiagra, de mit érdemes még a biztonság kedvéért cserélni?
Esetleg izzítógyertyák?Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Tényleg, ezeket lefelejtettem, talán azért mert fékfolyadékból akad itthon bőven.
Váltóolajból itt azt olvastam a rézperselyek miatt speckó kell. Mi az ajánlott?
diablo:
Ezekre is ránézetek, mint írtam teljes átvizsgálás lesz, de nyilván ha belefér, akkor áttolnám a következő hónapra ezek cseréjét, már amennyiben szükséges, mert egy igen gondosan szervizelt autóról van szó.
Rendben, akkor a gyertyát lehúzom.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #44060 üzenetére
Okés, megértettem.
Viszont akkor a váltóolaj terén mi az, ami ajánlott volna? Ahogy emlékszem pont Te írtad a másik topicban, hogy speckó olaj kell.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Tegnap elhoztam az új verdát.
Sajnos még nem sokat tudtam szeretgetni, mert meló után mentünk és mire hazaértünk be is sötétedett, de majd ma kicsit bepótolom.
Első dolgom volt az összes elektronikát ismét átnézni (talán a belső sötétedős tükör nem működik, de azon kívül minden kis bizbasz rendben teszi a dolgát), a futómű és úgy az egész autó merő nyugalom, 110-nél suttogva lehet beszélni és az útegyenetlenségeken is csak átsiklik, nincs hangja.
Egyedül ami a kötelezőkön kívül tuti javítás lesz az a remegés, amit már említettem.
Ezekben az esetekben érződik a motor felől:
- alapjárat, indítás és leállítás, elindulásnál, kinyomott kuplungnál ugyebár ha alapjáraton gurulok mondjuk egy kereszteződésbe
- enyhe fékezésnél a kormány ráz (gondolom az első féktárcsákat elfékezték), satunál nem érezniÉs ennyi, szóval amikre én tudok tippelni:
- első féktárcsa és betét
- kettőstömegű és/vagy motortartó bakokEgyébként a kényelem szigete minden tekintetben, remélem így is marad.
Képet is rakok fel, amint lesz olyan tiszta kívül-belül, hogy érdemes legyen rá.Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
Szia!
1.9dCi-ből én a 120 lovasat mondanám, pont tegnap hoztam el egy ilyen motoros Lagunát, nem olyan veszélyes az alkatrészek ára és ha visszakeresel és azon pontokra figyelsz a vásárlásnál, amit nekem leírtak a srácok, akkor nagy probléma nem lehet.
131 lovasat szerintem hanyagold, a DPF miatt csak szopórollerbe kerülhetsz, épp elég a sima dízel-faktor.a 2 lityis dCi a legjobb, csak igen ritka vagy nagy a felára. Láncos a vezérlés, típushibája igazán nincs neki, az alap dízel dolgokra viszont itt is figyelni kell, mindenképp ezt mondanám ajánlottabbnak, de ha találsz egy szép és JÓ 1,9-est, akkor mehet.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Újra felteszem a kérdést, hátha.
Ugye az új gépben egy Carminat SH1 fej van, 6-os CD-tárral. Ezt mindenképpen szeretném megtartani, viszont jó lenne, ha ugyan úgy jack-el rá tudnám kötni a telefont adott esetben, mint a régiben a Clarion fejre.
Ez megoldható valami költséghatékony formában ennél a rendszernél?Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Jöttem egy kis segítségért, vagy valami hasonlóért.
Említettem korábban, hogy a klíma nincs a helyzet magaslatán, és mivel mostanában eléggé melegek vannak, így örvendenék ha működne.
A diagnózis:
Értelmes külső hőmérséklet esetén (kb. 26 fokig), automata módban szépen szabályoz a vezérlőpanel, bár a klíma, mint fentebb írtam hűteni nem hűt. 30-32 fok esetén viszont a vezérlőpanel automata üzemmódban megmukkan, leállítja a ventilátort nullára, manuál módban tudom állítani, klíma nyilván nem hűt.
Na ma elvittem a márkaszervizbe, hogy hátha meg tudják mondani mizu, de csókoltatom őket, innen is, 6000-ért elmondták ők is, amit tudok, hogy ez bizony nem működik...(állítólag gázzal feltöltötték, hogy hátha csak az a baja, de ennek ellenére se működik).Ti mire tudtok gondolni? Mondták, hogy vigyem el jövő héten és szétszedik meg diag és tuti meglesz mi a baja, de csak a szétszedés 20.000-be fájna és még alkatrész, összerakás sehol sincs, ez a mai 6.000 Ft mondhatni ebédpénz volt nekik...
Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Gondolom itt sem mindegy, hogy azt a 85ezret hogyan futotta.
Ennyi idő alatt, ha csak városban volt szekálva, akkor simán elkophat a váltógomb és a behúzókar véleményem szerint.
Nekem a 300-at futott Lagunában nem ilyen csúnya (jó mondjuk ezekben valószínűleg viszont a klíma működik ).Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Csak hogy megnyugodjak, újfent észrevettem, hogy a hátsó futómű ha kiszállok nyöszörög (megmozgatom akkor tisztán hallani) és csatornafedélen, kisebb kátyúkon átmenve szép mély kopogással jelzi jelenlétét.
Jól tippelek, hogy ez a két kis szép szilent cseréjét jelenti?Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Sajnos nincs sok időm, így bár utálom magam miatta, de még mindig nem vittem el az autóm kötelező cserékre vétel után.
Viszont ugye a klíma miatt elvittem ide Szolnokra a márkaszervizbe, amivel azóta sem lett jobb a tapasztalatom, másfél hete várok az árajánlatukra.
Szóval kérdezném, hátha...
Valaki Szolnok környékén (de jöhet Kecskemét, és lakhelyem Öcsöd környéke is) tud jó és megbízható Renault-os márkaszervizt vagy szerelőt, aki nem lehúzni akar, de korrektül dolgozik és a valós hibaforrást szünteti meg?Esetleg just kolléga tud nyilatkozni a ceglédi Renault-ról? Ha jól tudom ott lakik.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Megint nekifutottam ennek a hogyan csatlakoztathatnám a gyári rádióhoz a telefonom dolognak.
A fejen (Carminat 1 SH valamennyi) meg is találtam az Expert gombot, ahol az Aux beállítást Auto-ról On-ra tettem, de most jön a kérdés, hogy hogyan tovább?Az én elképzelésem:
Szerzek kiszedő szerszámot, vásárolok egy ilyet, bedugom, fej vissza (itt most kérdés, hogy ebben az esetben kell-e rádió kód, mert fene se tudja, hogy van-e hozzá - elvileg play áruházban van kódgenerátor) és dughatom is rá a telefont, hallgathatok zenét.
Ez így mennyire helytálló?
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Wyktor #44581 üzenetére
320kb-es MP3 van a telón, remélem meg tud vele birkózni.
A korábbi 1-es Lagunám Clarion USB-s fejjel, 20 éves hangszórókkal kielégítően szólt autós viszonylatban, ennyit csak tud majd ez is.Egyébként megrendeltem egy rakat dolgot a géphez, pénteken bele is kerül, végül úgy döntöttem itt melóhelyen bízom a kollégámra, lehet a munkadíj nem lesz a legbarátibb, de 12 éves Renault múlttal kívülről fújja mit és hogyan.
Ami pénteken tuti kerül bele: motorolaj és szűrő, váltóolaj, fagyálló, fékfolyadék, első tárcsák és betétek, levegő-, pollen- és üzemanyagszűrő.
Megnézésre kerül a hátsó futómű nyöszörgése és kopogása, de az 99% a kollégám elmondása szerint, hogy a szilentek, mert eszi a típus, az nem nagy tétel, illetve a remegésre is fény derül, nagyon remélem, hogy csak motortartók és nem kell kettőstömegű és kuplung szettet cserélni, mert akkor az gyűjtögetős.Egyébként rendesen gyalázta ezt a Laguna II és 1.9dCi párost. Tényleg annyira sz@r vagy csak a 12 év keserűsége beszél belőle? (mindenhol ereszti az olajat, a Garrett turbó szeret letérdelni, hajtókar csapágyas lesz, klíma vezérlő meghal és a többi...)
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Az fincsi, akkor azt hiszem mellékben árulom majd a testem a 44-es szélén.
Holnap elvégzi kollégám a folyadékok és szűrők cseréjét, meg kap új első fékeket, ez biztos, a többi problémát pedig diagnosztizálni fogjuk, hogy aszerint léphessünk tovább. A hátsó futómű sok lehetőséget nem ad, hogy mi lehet a kopogás oka, viszont ez a fura vibráció...
Azért remélem nem most fog meghalni a turbó + kettőstömegű páros, mert akkor felgyújtom.Egyébként köszönöm az információt! A hajtókarcsapágy lenne a legkisebb gond, ha kopogna...
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #44622 üzenetére
Most azon gondolkozom, hogy a hajtókarcsapágyat nem-e kellene most kicserélni...
7000 Ft a Mahle szett és akkor legalább tudom, hogy rendben van...kalmanchris:
Igen, én alapvetően figyelek is rá, főleg, hogy nagyrészt tempomattal megyek országúton, de ki tudja az elődöm mit művelt.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Most álltam ki a szervizből, kollégám megnézte, leszervizelte az autót.
Lehet nem a legolcsóbb megoldás nálunk megoldani a dolgot, de kollégám 12 évnyi Renault-s múltja miatt úgy fest mégis.
Olajak, szűrők, első féktárcsa és betét, fagyálló, váltóolaj került bele, illetve fényt derítettünk a hátsó futómű kopogására, a kasztni motor felől érkező remegésére.
Ami a következő lépés tehát:
- egy szett hátsó szilent
- egy alsó és felső motortartó bakA klímára is ránézett a kábelek voltak gányolva és rommá oxidálódva, így azt cserélte teljesen, ám még most se jó, azt javasolta, hogy a bakcserekor nézzünk rá a gázra, hogy van-e benne, ha nincs töltés, ha akkor se indul, akkor lehet a kábelhiba miatti hibakód miatt tilt, azt ki kell töröltetni.
Szóval ha Isten is úgy akarja nem lesz semmi baromi drága javítás rajta és gurulhatok önfeledten vele.
Egyébként volt gazdája, mert az első fékek szinte újak voltak, csak ugye hullámosra lett fékezve, meg a váltóolaj is elég jól nézett ki.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Sgt. Chris #44659 üzenetére
Helló!
Ha sima kampós végű az ablaktörlő kar, akkor elég a sima alap Bosoko, ha speckó a kar vége, akkor a Multi a megoldás.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Üdv Urak!
Rendelnék egy olyan remek Jack kábelt akkor a gyári fejhez, csak egy dologra kellene még megoldás.
A fejegységhez kiszedő villát hol tudok venni vagy mi alapján tudnék szerkeszteni? (ugye Carminat 1-es egység)Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Most készült el a Laguna, és hála Istennek ténylég motortartó bak okozta a remegést és indításkor meg leállításkor tapasztalt rángatást.
Az alsó és a felső lett cserélve, most már baba, illetve a balos kipufogó dob felfüggesztést kellett cserélni mert leszakadt.
Maradt a hátsóhídszilent és a klíma.
Hátsó szilentek megvannak csak idő nem volt rá, klímában meg valószínűleg nincs gáz, de majd kiderítjük, vezetékek cserélve lettek, mivel gányolva voltak és korrodált is volt a rézkábel.Szóval kezd összeállni a gép, amint helyén valónak találom és időm is engedi körbefotózom végre.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz volvoguy #45044 üzenetére
Helló!
Említették Lion kollégát, ő majd adott esetben részletesebb információval szolgálhat, de én Tőle vettem meg az autót korábban, így elmondom amiket megtudtam/tapasztaltam.
A váltó a nyelestengelynél tényleg csepegteti az olajat, tapasztalt szerelő kollégám azt mondta a legegyszerűbb módszer, hogy lekapják a váltót, kiflexeli a régi szimmeringet és beüti az újat. 10 éve alatt sok ilyet megcsinált, szóval bevált.
Azon kívül a motor agyonüthetetlen, kicsit lusta, de lineárisan tol, a hangja is elég jó.
Ami nekem nagy szívfájdalmam volt, hogy irtózatos rövid a váltó és 90-95 körül már 3000-et teker 5-ben, szóval ha haladni is akarsz, akkor bizony nyelni fogja a naftát és hangos lesz.
Ezen kívül egy marha jó és stabil, kényelmes autó.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #45051 üzenetére
Nem úgy értem a lustaságot, hogy lassú volt, ment mint az Isten nyila, hanem hogy lassan pörgött fel.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Törpölök azon, hogy a gépet elviszem valami értelmes műhelybe optimalizációra.
Ez esetben ugyebár alapfeltétel, hogy az autó mechanikailag biztos legyen, nehogy lefossa magát a nagyobb teljesítmény miatt rövid úton.
Mi az amit ilyenkor érdemes átnézni, hogy ne érjen kellemetlen meglepetés? (amikre én asszociálok az a turbó, kuplung, kettőstömegű, porlasztók első sorban)
Illetve hova érdemes? Van akinek ilyen téren akad tapasztalata?Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz speedydb23 #45092 üzenetére
Olajat nem eszi a gép ez biztos.
Magasnyomásút is gyári diaggal meg lehet sasolni ugyan úgy, mint a porlasztók állapotát?Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- iPhone topik
- BestBuy topik
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. Clear Sky
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Feketelista, avagy a rossz boltok topicja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- SSD kibeszélő
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen