-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
Üdvözlet Urak!
Lassan eljön az idő az első olajcserének és ezzel a lendülettel a hátsó futómű rendberakás, fékfolyadék csere és klíma meggyógyításnak is, meg ha még akad valami...
A kérdésem pedig, hogy szerintetek a verdám hogy nézne ki, ha néhány karosszéria elemet lefóliáznék? Hasonlóan, mint ahogy manapság divatos, a tükörházak és a tető fekete fényes lenne (még az első hűtőrács díszelemre gondoltam ilyet és az ajtók matt oszloprészére).
Köszönöm a válaszokat!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Most rakom össze az olajcseréhez a csomagot és kérnék némi segítséget.
Jelenleg a verdában Filtron levegő és pollenszűrő (aktívszenes) van, illetve Mann olajszűrő és Mannol O.E.M Renault 5W40 olaj.
Most ezt az összeállítást néztem ki:
Champion levegő és pollenszűrő (aktívszenes), Mann olajszűrő és ELF Evolution 900 SXR 5W30A motor egy 310 ezret futott 1,9dCi, nem eszi az olajat abszolút.
Jobb lenne ez a kombó, mint amivel most fut? Főleg az olajra értem.Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
-
gooool
őstag
A szervizkönyvben nekem arról szól a fáma, hogy tudjon az olaj ACEA A3/B4-et VAGY MAGASABBAT. Ergo az A5/B5 bőven kiszolgálja az efféle elvárásokat, akárhogy is nézzük.
A többi minősítés is lefedi a 40-es olaj képességeit.Kb. ezt most ahhoz tudnám hasonlítani, hogy ne vegyünk nagyobb akksit a verdába, mert biztos nem véletlen akkora van benne...Közben erre is egyértelmű a válasz.
Nyilván ne öntsünk totál más spec-ű és minősítésű olajat a gépbe, mert nem biztos, hogy megköszöni, de a modernebbre, jobbra biztos nem fog sztrájkba kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
A drágaságom belsejét milyen eszközökkel lehetne elcsendesíteni a legegyszerűbben?
Ugyanis bizonyos fordulatszámtartományban mindig más kezd el rezonálni, amitől én világgá tudnék rohanni.
Alapjáraton a műszerfal cicereg, 1600-as fordulaton a bal ajtó és környéke felől jön a rezgő hang, 1800-nál pedig a jobb ajtótól.
Felette szerencsére csönd van.Ahogy olvasgatok és hallom, a műszerfal és a szélvédő közé kellene valamit cseszni, meg levennem a két ajtókárpitot és azokat megokosítani, csak a kérdés mivel...
Kifújjam PUR-habbal jó kőműves módjára?Köszönöm a segítséget!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #49309 üzenetére
Csinálta akkor is...csak most még több helyen.
És hát lássuk be, nem illik az imidzshez az ilyesmi.
Lehet tényleg PUR-hab lesz a vége.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Valakinek van tippje, hogy a nem működő deréktámaszt hogyan tudnám megjavítani?
2005-ös Laguna 2 kombi ugyebár, félbőrös manuális állítású ülésekkel.
Mozgatom a kart, de nem történik semmi, eddig nem érdekelt, de mostanában többet utazok és pl. edzés után nagyon jó lenne, ha tartana ott is.Esetleg ha jó autókárpitost tudtok, aki korrekt áron és gyorsan dolgozik annak is örülnék, ugyan így a vezető ülésen kellene két apró javítást végrehajtani.
Vagy ennyi erővel egy bontott ülést keressek inkább?
Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Amikor elviszed egy igazi szakihoz a jónak gondolt autód egy hátsó szilent és időszakos revízió párosra és sorra hív, hogy mi a kuka és pörögnek a deákok...na akkor elgondolkozom, hogy b@sszameg.
El sem mertem képzelni, hogy ilyen szintű problémákba futok, de hát ami kell az kell, nem mintha sajnálnám a géptől, jó áron vettem és szeretem is, szóval megkapja, amit kell.
Ez most egy komplett első futóműcserét és kormánymű felújítást jelent...Előbbi lógott, mint a c...ny asszony csöcse, a másikból meg dőlt az olaj.
Az apróságok, mint az ablakemelő mechanika felújítása, nem működő klíma megjavítása, EGR off már apróság ezek mellett.Jah az akksim is cellazárlatos, lemerült pár óra nyitott ajtós szereléstől, 9 voltot mért a srác.
(Írtam is havernak, hogy jutányos áron megveszem a Feliciáját a szervizköltségből. )
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #49800 üzenetére
Turbó valószínűleg már úgyis volt benne cserélve a srác szerint, mivel ha betartották a németek a 30ezres olajcsere periódust (márpedig be ), akkor tuti elhányta magát már a gyári úgy 200ezer táján.
A legjobb, hogy így a hátsó szilentek, amiért eredetileg vittem első sorban, pont hogy nem lesznek kicserélve. Se pénzem, se idő nincs rá...szóval az marad legközelebbre.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Megvolt a mai napi program is.
Tegnap visszajött az autó a szerelőtől, ami el lett rajta végezve:
Olajcsere, olaj-, levegő-, pollen- és gázolajszűrő csere, szervofolyadék csere, EGR elforgatás, komplett első futómű csere és kormánymű felújítás.
Az árát inkább le se írom.
Vannak még apróságok, amik összességében kitesznek majd még egy szép összeget, de aztán szinte egy gyári állapotú autóm lesz. Egyébként meg lett dicsérve, nincs rossz állapotban, illetve nem is Privilége, hanem a ritkább Monaco felszereltség.Nos visszatérve, ma visszaállítottam a kártyaolvasó gyári működését, ugyanis, mint kiderült nem 100%-os, ahogy az ilyen Lageszok nagy részében.
Íme a képek: [link]
És a videó arról, hogy miként sikerült: [link]Akinek nem lenne egyértelmű:
A kártyaolvasóban van két mikrokapcsoló, amit egy nyomólap kapcsol, ahogy a kártyát betoljuk a nyílásba. az egyik félúton van (első képen felül látható, piros), ez kapcsolja az elektromos eszközöket, úgy mint a rádió például. Esetemben is látható, hogy a nyomólap nincs meg, letört. Illetve a teljesen betolt kártya is letol egy nyomólapot/mikrokapcsolót, ami a gyújtást adná, de ez se történt meg, mert nem nyomta le eléggé, illetve az előbbi kapcsoló zárása is szükséges hozzá, emiatt kellett végig nyomni a start gombot, amíg be nem indult a motor. Nos ezeket javítottam, és mint a videón is jól látszik, már tökéletesen működik, ahogy a gyárból kijött. A kártyát félig betolva megy a rádió, teljesen betolva gyújtás rajta és egy rövid gombnyomással röffen a motor. 15-30 perc, de megérte.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz DonThomasino #50385 üzenetére
Helló!
Ha elfogadsz egy tanácsot.
Mahle, MANN-FIlter, Purflux, esetleg Filtron vonalon nézelődsz.
Nem hiszem, hogy olyan barom ára lenne egy olajszűrőnek, hogy ilyen (lehet csak általam) noname cuccokra legyen szükség.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Le akarom a Lageszban az összes motortartót cserélni.
Nézelődtem a Kovács Autóban és egy márkánál lenne jó maradni, akkor viszont marad a Sasic, mivel csak annál található meg az összes bak.
Tud valaki tapasztalattal szolgálni milyen a márka?Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #50910 üzenetére
Nos jobban utána nézegetve, mindkettőből van készlet, 4 darab van mindkét név alatt, csak ami számomra fura, hogy a Sasic-ból még van ez a kettő, ezek mik lehetnek?
[link]
[link]
Mert a szerelő is 4-et említett, amikor az összes cseréjéről volt szó, azért nem értem ezek mik lehetnek...Cserélendőek egyáltalán? (Egyébként az utóbbiban cseréltünk tavaly szilentet, mert el volt repedve, szóval azzal amúgy se lehet gond)Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Üdv Urak!
Ma kollégámhoz elgurultam, hogy kicsit szépítsük, javítsuk a Lageszt.
Fékfolyadék csere volt, 1 liter belement majdnem, jó kis használt sütőolaj színe volt, szóval megérett a cserére igazán. 3 légtelenítő csavar simán oldható volt, egyet inkább nem erőltettünk (jobb hátsó), úgyis két fékkör van, le tudtuk a cserét a másik oldalon.
Továbbá eltávolítottunk flexxel két berohadt csavart, ami anno az alsó motorborítást fogta, illetve elöl-alul egy merevítő pálcát lecsiszoltunk és festettünk, új csavarokkal raktuk vissza, mert igen masszív felületi rozsda volt rajta (csak kék festék volt, így igen tunying-hatást kelt ).
A legjobb: A balos féktárcsa két csavarja be se volt csavarva, lötyögött az egész... Szóval ezt is helyreraktuk, még jó, hogy nem történt baj.
Jah és a szépítgetés egy teljes motormosásban mutatkozott, sajnos before kép nincs, de aki ismeri az 1,9dCi-t, az tudja, hogy ahol jöhet olaj jön is, szóval 12 év mocskát csaptuk le róla, illetve az alsó takaróelemről az olajban ázó szivacsos akármit letéptem és a műanyag lemosva került vissza.
Képek a motorról: [link]Nyárra még akad meló, motortartók cseréje, hátsó hídszilentek, féltengelyszimmeringek, teknőtömítés és hogy miért nem megy a klíma. Ja meg hátsó fékek.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz rob210 #51103 üzenetére
Biztos anno volt funkciója, de abban a formában, ahogy kinézett már nem sok, alaposan megnéztem, mielőtt így döntöttem. Így cirka két kilóval lett könnyebb az a takarólemez, undorító fáradtolajos ganét takarítottam le róla, ez a fóliás szivacs is a 70%-án már csak fityegett, tényleg kiábrándító volt.
Viszont sokat lépett előre összességében az elülső traktus, most már bátran ki merem nyitni a motorháztetőt.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #51111 üzenetére
Koszonom az infokat!
Most, hogy le lett mosva a motor es nyaron a feltengelyszimmeringek es az olajtekno tomites is uj lesz, remelhetoleg minimalizaljuk az olajfolyast.
De higyjetek el, ahogy ennek a nejlonos szivacsnak a hatso resze kinezett nem akartatok volna Ti se visszarakni, szakadt, olajban tocsogo, es az eredeti felfogatasi pontokrol regen leszakadt a nagy resze sajnos.A fekfolyadeknal jo ezt tudni, akkor ezek szerint nem eleg a ket fekkort egy-egy kereknel letudni, hanem mind a negy kereknel vegig kell zongorazni.
Koszi!Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz gooool #51118 üzenetére
Egy kérdésem volna még:
Fel lett újítva a kormányművem, mert eresztette az olajat és volt benne némi gányolás, illetve volt egy rossz állapotú cső is már rajta.
Minden oké lett, csak azóta baromi nagy a kormány holtjátéka, ami rohadt zavaró, főleg hogy előtte fél centit se tudtam mozdítani a kormányt, most meg jó 2 centit lötyög. Nem kell mondani, hogy sokat ront a pontosságán a kormányzásnak és amúgy sem túl megnyugtató.
Mi okozhatja ezt? És meg lehet-e szüntetni egyszerűen?Köszönöm!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz CriticalHit #51985 üzenetére
Udv!
En akksira tippelnek...ha cellazarlat van, vagy mar eloregedett (ami 9 evesen boven benne van), akkor hiaba toltogeti az ember, meg se nyikkan.
Mas nem igen okoz ilyesmit, maximum meg az inditasgatlo tud hasonlot eloidezni.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Régen jártam erre, de jelentem végre elkészült a gép, legalábbis 95%-ban, mert egy klíma nyomáspróbázás és töltés még kelleni fog neki.
Itt egy teljes lista az egy év alatt elvégzett szervizekről (benne van a kötelező is, az nyilván nem releváns), de úgy gondolom megérte, most már élvezhető a gép minden tekintetben.
Most már 12-én egy klímatöltés, sárvédőív csere (később a jobb oldalán a szalagkorlát okozta többi sérülést is orvosoltatom) és rendben vagyunk, az esztétikai apróságokra idén már nem fekszek neki.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Van valakinek érdemi élménye, tapasztalata Laguna 2 GT-vel? Ugye ez az ominózus híresen jó 2 literes turbós változat, 205 lóerővel.
Csak mert nagyon törpölök egy esztétikailag ugyan leharcolt, de mechanikusan elég jó állapotú példányon a kombi 1,9dCi helyett.
Kipróbáltam, embertelent lép így gyári kiépítésben is, de hát mint tudjuk bír ez sokkal többet is...Köszi!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Elnezest, hogy temaba vagok, de szeretnem megosztani a mostanaban elkeszult munkalatokat a gepen.
Tervezgettem, hogy egy GT-re cserelem, vegul elvetettem, sajnos kulso es belso allapotra az enyemhez kepest tul gyaszos volt, hiaba volt jo muszakilag, sok idot es penzt vitt volna el, amibe most nem akartam belemenni.
Igy hat kapott nemi torodest a kis kombim:
Uj belso teret (PH2 Dynamique felbor sportulesek mentek be, 60 ezret futott autobol, mindket elso ules immar derektamaszos), aminek a pici hibait borfestekkel eltuntettem, igy szalon allapotu szo szerint.
Ma ledes vilagitast dobtam be a labterbe, az ajtokba es a rendszamtablahoz, kicsit frissebb es szebb hatast kelt az egesz.
Jovo heten kap negy uj Laufenn teligumit meg, illetve beszerzem jovo evi beszerelesre a klimahutot, mert meg egy nyarat nem ulok a 40-50 fokban az biztos.
Es lehet kap egy optimalizalast is, legalabb a lelkem nyugodjon meg, hogy erosebb lesz a vas, ha mar a GT-rol lemondtam.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Köszönöm, akkor nem vészes, ráérni ráérek, kibelezésről lenne szó, csak magát az ajtót venném, minden mást átpakolnék a mostaniból.
xuldar:
Ezzel tisztában vagyok, de teljes átköltöztetés lesz, a belét nem veszem meg az ajtóknak, a mostaniból pakolnám át az újakba, így gondolom ilyen probléma nem fog fennállni.
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Tomi0703 #54531 üzenetére
Lebontottam a kárpitot, ami amúgy baromi egyszerű, csak oldalt szét kell húzni a légzsáknál ahol a két darab találkozik. Felhúzod a huzatot és ott is a deréktámasz mechanika.
Fúróval ki kell fúrni a szegecseket (nekem f@szán meg is olvadt a merevítő műanyag, mert túlhevült), aztán szét tudod kapni.
Igazából a szegecsen kívül nincs vele semmi nehézség, én is meglepődtem, hogy mennyire egyszerű szerkezet. Meglátod és megérted a működését.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Üdv Srácok!
Nagyon úgy fest a mostani verda megy a háztól és beruházok egy fiatalabb verdára, de azt legalább 5 évre tervezem megtartani.
Nagyon sok lehetőséget megvizsgáltam, nagyon sokfelé nézelődtem az autók között és még mindig nagyon húz a szívem a 3-as Laguna felé, elvégre 1-2 már volt(van), és nem sok rosszat nem tudok mondani róluk.Egy 2011-es 3-as a 2 literes dCi-vel mennyire jövőbiztos választás? Adna annyival többet, mint amennyit az árkülönbözet mutat? Leginkább egy megbízhatóbb, halkabb autót keresnék, mivel stabilan évi 25 ezret megyek immár és a mostani kiidegel azzal, hogy 90-nél is már hangos, a beltér csörög-zörög, legalábbis nekem (a céges Clio halkabb hasonló tempónál). Illetve mindig szerelni kell valami apróságot rajta, és ezek már mind csak állagfenntartó dolgok, jobb nem lesz a gép. Ezt untam meg, illetve a túl hajós futóművet.
Szóval a lényeg:
Egy 2005-ös FL előtti 1,9dCi kombi Lagunat egy 2011-es 2,0dCi kombira cserélve nyugodtabb lenne az életem? Megbízhatóság, zajkomfort és jövőbiztosságot előtérbe helyezve.Köszönöm a segítséget, szívesen veszek személyes tapasztalatokat is!
55.000. hsz...
[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Mágus2 #55004 üzenetére
Tudom, hogy sajnos azok már DPF-el jönnek, viszont nekem a napi 100km-emből 80-90 autóút, heti 1-2 alkalommal van maximum 10-15 perces dugózás, semmi egyéb.
Ezért mernék DPF-es autóba is beleülni, na meg minél fiatalabb konstrukcióba, bár a méter másodlagos, de azért 200ezer felettit nem nagyon akarnék (persze ha találok egy kihagyhatatlan ajánlatot, akkor nem az fog visszatartani tőle).Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
A mai nappal elvitték a kis drágámat...
Amikor elhajtottak vele azért urrá lett rajtam egy picit a meghatódottság, pedig alapvetően nem váltott ki belőlem sosem éles érzelmeket a gép, talán ez volt a legfőbb indok, hogy végül az eladás mellett döntöttem.
Viszont, ami mindenképp megnyugtat, hogy a piaci árát azt hiszem megkaptam érte (ugye klímahűtő cserés és az oldalán is sérülés van, amiket az átlag magyar a mennyit engedsz a feléből mondattal honorálna, egyéb tekintetben teljesen egyben a vas).
Régi haveromhoz került az autó, szóval fogok még találkozni vele, képben marad abszolút a jövőben is.
Ezt a képet már ő csinálta róla, hazafelé tartva:Azt még nem tudom mi lesz helyette, lehet maradok a Renault vonalon, lehet nem, majd a szívem eldönti első sorban, na meg némi racionalitás.
Boldog Új Évet előre is minden topiclakónak!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #55352 üzenetére
Megmondom őszintén rendberaktam, az eladási ára belement a másfél év alatt, szóval egy kibaszott nagyot buktam, haverom, aki megvette ugye mindent tud erről, megbeszéltük mindig a dolgokat az autóról, közölte is, hogy hülye vagyok, de nem tehetek róla, valahogy nem voltak érzelmek, minden apróság már idegesített, amit az emberek 90%-a észre sem vesz, de én nem tudtam elsiklani felettük, pedig hidd el, én próbáltam.
Azért is vette meg haverom, igazából nem akart autót venni, de sajnálta volna, ha máshoz kerül, így meg kicsit én is nyugodt vagyok, hiszen hasonlóan jó kezekbe kerül, mint nálam volt.
Sajnálom, amikor elment vele azért rossz érzés volt, de nálam itt véget ért a története az autónak, tovább nem tudtam húzni a megbékélés gondolatát.
Az, hogy mi lesz, még nem tudom, de mindenképpen legalább ilyen dinamikus autó kell, ha kisebb, az se gond és olyan, ami képes mosolyt csalni az arcomra...akármivel.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz diablo1984 #55357 üzenetére
Szerettem, na meg eléggé maximalista vagyok és a munkámhoz alapvető egy megbízható autó, amivel eljutok oda, így muszáj is volt ráköltenem, amit mai napig nem bánok, bár tény, hogy nem kevésről beszélünk, amiből semmit sem látok viszont. De hát ilyen ez élet, harmadikra már hátha összejön egy olyan autó, amiben mosolygok ha vezetem, visszanézek rá mindig a parkolóban, miután bezárom és a gatyám se megy rá. (Én költök szívesen egy autóra, csak akkor azt bármilyen módon adja vissza nekem...szegény ezt valahogy akárhogy is próbálta nem sikerült neki...érzelmek, nem tudok vele mit tenni sajnos.)
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
3 ajtóst nem veszek jelenleg (egyébként Megane 3 RS az álom, az alá nem adom ), a család miatt sokszor jól jön a második sor ajtó, nagyit nehezen tuszkolnám be a hátsó sorba.
Megmondom őszintén 159-es Alfára fáj a fogam, de egyszerűen nincs épkézláb a kereten belül, mind valahol elhasal, na meg megszoktam a jóságot a Lagunában, hogy belül olyan egységesen jó a minőség, az Alfa meg néhol nevetséges...(lógnak a műanyagok, lötyög a váltógomb, hasonlók).Holnap szerintem megnézek egy magyar, második tulajos Laguna 3-at. Nem kombi, van benne 310 ezer, de állapotra a képek alapján okés, vezetett szervizkönyv, számlák, minden. Nem csúcsfelszereltség, de annyit tud, mint amit a 2-es. Ja és 2,0dCi.
Tőle nem félnék, hogy ráköltöm az életem, alapvetően tetszett mindig is a 3-as, és most teljes lehet a Laguna portfólióm. Ja és fehér, szerintem nagyon jól mutat és ritka szín is ennél a modellnél.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Gombinyó #55382 üzenetére
Ezzel egyet tudok érteni, én pontosan kétszer ennyit locsoltam rá a Lagunára...és azok nagy része is csak kopó-öregedő alkatrészek voltak.
Ha az új, amit most nézegetek két év alatt ilyen 330 körüli költségszámlát mutat, akkor aranyba foglalom.rob210:
Na igen, a bizalom...ez az ami megszűnt nálam is a Lagesznél.
De nagyon hajlok rá, hogy 3-assal térek vissza, nagyon sok jót hallok róla, mindenképp 2,0dCi-vel akkor már.[ Szerkesztve ]
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Elkezdtem nézelődni és szerintem maradok a Lagunánál, csak nyilván egy 3-asnál.
Mágus ajánlotta, hogy 2010 előttit nézzek, mert nincs DPF, mondjuk én országúton megyek, nem városozok, így talán ez a legkisebb gond.
Két szimpatikus gépet találtam, Ti melyiket vinnétek?Az egyik egy 2008-as modell, végig vezetett szervizkönyves, egyszer volt javítva a karosszéria, oldalt szarvast fogott, az is dokumentált javítás. 310 ezer van benne, 2,0dCi láncos motorral.
A másik egy 2014-es, szintén szervizkönyves, makulátlan a gép, magasabb felszereltség (nagy navi, tolatóradar...bár nem bi-xenon, mint a másik), ebben 290 ezer van, viszont csak 1,5dCi motoros.
Melyik lenne egy 4 éves időtartamot nézve megbízhatóbb és élhetőbb megoldás?
Nekem a 2 literes azért imponál, mert híresen jó és ha kevés lenne chippel bőven van még benne kakaó.
Viszont a kis 1,5-ös meg nagyon fiatal autó, bár van benne szépen km...és oda szinte tuti kéne az optimalizálás, hogy egyáltalán a 2-es Lageszom szintjét hozza, és nem tudom ennyi km után mennyi van még a kis motorban.Köszönöm a segítséget előre is!
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Mágus2 #55404 üzenetére
A keret valóban nem olyan nagyon magas, ezt jól látod. Sajnos korlátozottak a lehetőségek, nem akarom minden pénzem autóba fektetni év elején.
Amúgy aktívan nézelődök, csak eddig ez a két autó, ami szimpatikus, az Alfa 159-ről gyorsan letettem ( ), az S60-as Volver meg nekem túl papás még...majd legközelebb...ungawa:
A Laguna 2 kombim 120 lovas 1,9dCi volt, ez meg ugye a 110 pacis 1,5dCi.
Elvileg kicsit könnyebb az 5 ajtós L3, mint a kombi L2, ez talán előnye lehet, viszont tényleg a kérdés, hogy a közel 290ezerrel a háta mögött és egy chippel meddig bírná még, ha megkapja a kötelezőket.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Roviden es elsore csak annyit, hogy kivalasztasra kerult az uj gepsarkany es maradok Koztetek!
Tovabbi infot kesobb.Üdv, Balázs
Új hozzászólás Aktív témák
- BMW F10 F11 F30 F31 G30, G80 stb Jubíleumi, M Power vagy fekete embléma szett
- Athom WLED 15W E27 RGB+Warm+Cold White okos villanykörte
- Toyota 2009 Avensis CRUZ tetőcsomagtartó
- Kompakt ( CFL ) fénycsövek ( 13 db )
- Krups, Krups Quattro darálós automata kávé főző kávéfőzők, full vízkőtelenítve és pucolva
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs