-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77911 üzenetére
Mi az, hogy derengett? Hogy raktad be és milyen LED-et?
Azok kb. olyanok lehettek, mint a kínai menetfényem...
Műszerrel megmértem, az előírás 1/4-e volt a fényerejük.
De a burán van E jel, így átépítettem, lavágtam a hátulját, raktam bele normális LED-eket, hozzájuk áramgenerátort, így faxa.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77913 üzenetére
Fura. Gondolom W5W-k azok is. Leállított motornál, gyújtás nélkül is derengtek?
Még a menetfénynél tervben van(sose lesz kész), hogy teszek be áramfigyelést, hogy mindkét oldalon a 4-4 ég-e? Bár ezek Luxeonok, nem gagyi LED-ek, a névleges áramuk 2/3-án meghajtva.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77947 üzenetére
Jaja, eredetileg a bal oldali égi, mint a ködzárófény. Nem tiltott a másik sem, de úgy már-már féklámpa érzést ad, így én nem kötném be.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77966 üzenetére
Na jó, de az nem is nevezhető OBD interfésznek
Persze, nyilván akár rá is lehet tölteni olyan programot, ami egyből legyalulja a kocsi vezérlőit...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #77992 üzenetére
Én meg a Silverstar 2.0-kat használom már jó pár éve. Ez 3200K.
Ezt már kivezetik, még 1 pár van itthon, mint tartalék.
A Night Breaker Silver 3300K van helyette.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Kronos3000 #78026 üzenetére
Pontosan mikori gyártású a cucc? Tizeniksz éve dolgoztam ott, lehet én keltettem először életre.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A 20-as kerék mindenképp szabálytalan(18-as felett semmit sem ír a szervizprogi), de ettől még lehet jó méretben mindkettő, ha mondjuk az egyik egy kicsit lefelé, a másik pedig egy kicsit felfelé tér el az alaptól.
Az 1.5-ös Laguna 3-ra a program szerint is feltehető 195/60R16 és a 215/55R17 között is van 28mm.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ezzel mész műszakira is, vagy addig ráteszel rávalót?
Ha pontosan mér a km óra, akkor a kerék nagy(vagy át kell konfigolni).
A fedcomp tudja, hogy mennyi az annyi, amikor a km óra 100-at mutat, akkor diaggal kb. 96-ot lehet látni, ugye direkt van ez így.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz blackmorph #78204 üzenetére
Ha nem tudod a hiba okát, akkor azt honnan tudod, hogy minden, amit felsoroltál rendben?
Ez akár haldokló vezérműtengely-jeladó lehet.
Kiolvasás megmondja, ha más nem, tárolt hibaként ott kell lennie.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #78219 üzenetére
Egy le nem jövő szűrőt otthon nem erőltetnék, csak ahol az esetleges komplikációkra is van terápiás lehetőség.
De mi a különbség a csavarhúzó és a szűrőre úgy rászoruló, hogy össze is nyomja leszedő között?
Ok, nyilván a csavarhúzóval könnyebb rossz irányú terhelést adni a dolgoknak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #78224 üzenetére
Ja hát akkor szopóka. De szerintem akár te is levennéd csavarhúzóval is, mert tudod, hogy hova égy hogy lehet beleszúrni, viszont aki kérdezi, az nem biztos, hogy pontosan tisztában van a dolgokkal, hogy mit lehet, így jobb a békesség, ha nem feszegeti a pofonládát
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ezt nekem anno egy lelakott Lagunánál játszották el. Képeken faxa, felhívom, mondja a tag, na ezt tuti megéri megnézni! A helyszínen folytatta... Újszerű, nézzem meg, új az autó. Még egy jóval drágább Avensist is elkezdett mutogatni, hogy nézzem meg, 1M-val drágább, de itt meg ott is van rajta sérülés
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Mert a benzinest kevesebbet indítod be hidegen, ugye? Ja, nem Magyarul ugyanúgy kopik az is.
Az, hogy nem melegszik be teljesen, attól azért nem fog jobban kopni.
Ami miatt sok városra nem ajánlom, az a kettőstömegű. Na, azt aki kitalálta, addig ütném, amíg mozog.
A DPF-nek kell néha a hosszabb táv, hogy rendesen tisztuljon, de ha kell, regenerál városban is.t1:
Ugye minél nagyobb a bódé, annál jelentősebb a fogyasztásban is a különbség.
[link]http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ez egy nagy baromság, mindenféle szakmai alapot nélkülöz, de túl nagyot felesleges vennie.
Annyit kell visszatölteni, amennyit az indítózás kivett + amennyit merült az aksi, amíg állt az autó.
Arra mindenképp figyeljen, hogy nagy indítóáramú legyen az aksi dízelhez. 600A feletti.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Jelenleg nem tudom, hol lenne érdemes villamosságot tanulni.
Ha x energia szükséges a motor beindításához, amit az aksi szolgáltat. Akkor ezt az x kivett energiát kell visszatölteni. Ha kicsi az aksi, ha nagy, akkor is.
A telefonos hasonlatod is rossz, mert fel lehet tölteni az 5000Ah-s aksit 500mA töltőárammal is, csak tovább tart. Illetve a telefon és az indító akkumulátor más célt is szolgál.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #78485 üzenetére
Na ez az autósok 70-80%-át nem szokta érdekelni...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #78508 üzenetére
Hány km és milyen üzemben volt benne?
A városi használat ennek is éppúgy odabax, a sok gyorsítás és lassításkor összevissza ugrál az erőhatás és ugyanannyi km-en többet is forog pl. 3-ban, mint 6-ban.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz gixxergabi #78510 üzenetére
Nem egyről beszélünk.
Hanem, ha van egy autó, ismert előélettel, amin 5 éve cseréltek vezérlést, de az elmúlt 5 évben csak mondjuk 20-25e km-t ment, azt sem dugóban araszolva. Ilyen esetben azért nem biztos, hogy a szíjon kívül mást is ki kéne cserélni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #78733 üzenetére
Az alacsony fordulatszámon való használat kinyírja a kéttömegűt meg egyéb más károkat is okoz szépen lassan. Az, hogy bírja, még nem jelenti azt, hogy ott is kéne használni.
Az 1.5dCi-s a másfél tonnás L3 kombiban 5-ben a fedcomp 2000RPM-nél jelez, hogy válts fel 6-ba...
Ezek a hülyeségek arra vannak méretezve, hogy kibírja az első 100-150e km-t.
Attól, hogy dízel, érdemes addig kihúzatni, hogy váltás után ne essen be túl mélyre a fordulatszám.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #78707 üzenetére
Kezembe akadt a gyári termosztát. Dauphinoise Thomson gyártmány, gumibetétes, ránézésre hibátlan és mégsem tudott vele bemelegedni a motor. Azaz a hőérzékelő része a xar, hamarabb nyit, szóval sajnos még a gumibetét sem elég az üdvösséghez. Új korához képest pár hónap alatt a Vernet is változott egy minimálisan, de még jó.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz angyalpc2 #78796 üzenetére
Azért van eltérés, a dermedéspontban.
Viszont az Evo 900 FT publikus adatai megegyeznek az SXR 900-éval.
Vagy valami eltérés azért csak van a takaró alatt, mert más-más gyártói speckóknak felelnek meg, de akár csak marketing is lehet, hogy több név legyen.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz MC Pite #78831 üzenetére
Tényleg szerencse, hogy nem tudták elvinni az egészet!
Ezt én korábban olvastam, meg DPF-ek is érintettek.
Kiíratás+eltávolítás vagy lelopás, ez a két magyar javítási módszer.A TC-n is volt a videóban a kocsi, ami DPF mentesített, kíváncsi vagyok, hogy megcsinálja-e műszakira...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz shifty! #78995 üzenetére
Miközben jársz a kocsival, néhány nap WD-40-es áztatás a menetnél, majd nyomatékkulccsal szabad csak kifelé is tekerni. Beletörhet, meg az nem megy, hogy odagurulsz, aztán kitekeri. Előre nem lehet megmondani, hogy mikor lesz kitekerhető állapotban az áztatástól. + hosszú dugókulcs kell hozzá.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz LamerGyuri #79033 üzenetére
Egyébként is, egy nagyobbból kisebbet lehet csinálni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #79038 üzenetére
Miután egy jól "felkészült" szerelő utáni olajcserekor elgörbült egy, így többet nem próbálkoztam vele
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Gabesz87 #79070 üzenetére
Nyilván az ember már csak ilyen, érthető is, az aktuálisnál régebbinek látszót nem akar venni (GS3).
Ha erről nem tud letenni, akkor zsebbenyúlós. A Talisman GT végül miért került ki a látókörből?
Mondjuk 1,7-es dízel kombi 1db van a hahun. [link]
Kinézetre szerintem ehhez képest főleg elölről a C4 Grand már bocs, de egy hányadékhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #79073 üzenetére
Ő egy csapott hátú 2016-os M4-ről váltana, erre írtam, hogy régebbit nyilván nem akar venni.
Én(ahogy lehet, hogy te is) pont lexarom a TV méretű kijelzőt meg Android stb. kapcsolatot a kocsiban, mert közlekedésre használom. Másnak meg ezek (is) számítanak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Somatom #79078 üzenetére
Ez ilyen
A Navi nem érdekel, műszerfal tetejére, a kormány fölé van telefontartó, képernyő szempontjából is az van nekem a legjobb helyen.
Áramtalanítás után a túláram-védelem miatt kell az ablakokat újra tanítani. Mielőtt leengednéd, felső állásban rá kell húzni egy felfelét hosszan, nem egy nagy dolog.
A kilincs kupakot kellett levenni, hogy legyen kulcslyuk?A célközönség a modern fogyasztói társadalom!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Háztartási gépek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Parfüm topik
- Escape from Tarkov
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Steamre tart a Crime Boss: Rockay City
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- EAFC 24
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest