-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
Egy ilyen, mennyire büntetne?
Mind menetdinamikában, mind fogyasztásban“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
(#33599) -=Tiger=-: nem kell a műszerfalat leszedni. Otthon magad is kitudod szedni.
Vezető oldalról a lábnál a borítást leszeded, kiszeded az utastérmerevítőt, majd a gáz+fékpedált. Ezután kifordítható az egész fűtőmotor.(#33600) Sly189: jó, de a tiéd manuál klímás
(#33602) dhgm: az fm transzmitterek hangminősége kegyetlenül sz@r és instabil is az átvitel (sokminden bele tud zavarni). Az igaz, hogy olcsó meg nincs kábel, de nekem pl. iszonyat vol a hangja.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #33604 üzenetére
Megemelni???
Én simán háttal befeküdtem a lábtérbe (lábam kint) aztán mehet.
Most, amikor másodszor bontottam szét nemrég, mert a keverőmotort akartam megnézni, talán 10perces mutatvány lett volna. Viszont visszarakásnál az az utastér merevítő egyik felső csavarja a múltkor, meg most is megviccelt, azzal tököltem egy csomót. Nem férek hozzá, csak nehezen, egyébként megy hip-hop.
Bár igaz, most az idő nem a legjobb hozzá.
A szerelő viszont nem a legjobb megoldás, nekem olyan számokat mondtak, amikor én is szerelővel akartam csináltatni, hogy csak úgy jött ki a szemem.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FRENK1988 #33615 üzenetére
Én először a fémbigyókkal raktam fel, stabil volt, viszont olyan zaj jött be, mintha le lenne húzva az ablak.
Aztán a fémfüleket eldobáltam és fbs-el ragasztottam fel, most már stabil, bár sajnos zajos így is. Mondjuk nekem már fel sem tűnik, mások szokták megjegyezni, de hát valamit valamiért.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Helló, erről így képek alapján ki mit tudna mondani?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Hugo85 #33727 üzenetére
Az a baj, hogy ha sz@r izzó volt benne, akkor belülről opálosodik be, azt me ugye nem tudják polírozni (max. ha szétszedhető lenne a lámpa).
A másik baj, hogy lehetséges a vetítőlencse is már feladta a harcot (szokásuk megfáradni, főleg a nem megfelelő izzótól), akkor meg egyértelműen egy másik lámpát van értelme venni.Én nemrég játszottam el ezt, én lámpát vettem, bár használtat, de jó állapotút.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
No, tegnap óta van autóm, sikeres volt a beavatkozás (hengerfej), viszont ma meg is viccelt.
Reggel, még elmentem vele dolgozni, de haza már busszal jöttemHiába tologattam be a kártyát, nem ismerte fel.
"Szerencsére" "csak" a kártya hibásodott meg, így a pót kártyával pöcc-röff.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Valahol 95k körül volt a vége.
vezérműszíj, vízpumpa, görgő, hűtőfolyadék, szelepfedél- kipuffsor- hengerfej- tömítések, hengerfej csavarkészlet. Turbohoz valami tömítések, tűzkarikák az injektorokhoz, főtengely szimeringek, olaj + szűrő, hf felújítás gépműhelyben és az egészhez tartozó munkadíj. (asszem ennyi)
(#33765) Hugo85: rakom
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
(#33905) -=Tiger=-: ha fütyül a turbod, akkor az már nem jó jel... dci-nél amikor elkezd szólni, akkor valószínűleg a végét járja.
(#33909) cellpeti: m2-nèl az index csere nekem csak a lámpák kiszedésével sikerült (előtte természetesen a lököst is le kell szedni)
Az előző témához: a 2.2dci egy rossz konstrukció, szimplán ezért nem ajánlott, hanem helyette az 1.9dci-ket érdemes keresni. Nincs ebben humbuk...nem hiába fejlesztették az új masterbe is a 2.0dci-ből a motort (ami szintén egy jó motor). A 2.2dci kerülendő.
A másik dolog: valóban megeshet, hogy ez-az tönkremegy, de azért a linkelt autónál, kevés futás után pont azok mentek tönkre (csúcsok, turbo, 2t), amik azért általában a nem megfelelő használat/karbantartás miatt hullannak el. Ja és nem is egyszerre, tehát excell tábla ide vagy oda, valóban gyanús.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #33945 üzenetére
Kínai ebay-es radar, de teljesen jól működik, pontosan írja a távolságot is. Úgy gondolom, hogy ez megérte.
Ja, az autó f@sza lett, teljesen jó, majd még egy bakot kell cserélnem.Most még ülésfűtésen gondolkozom, kollégám bárdiban vett 2db lapot, amit az ülésbe épített be a gyári kárpit alá és teljesen gyárias. Ilyet vett a bárdiban 14k körül.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
(#33959) -=Tiger=-: Oh, hát ez semmi, te fütyülést írtál, ennek szinte 0 hangja van, na valamelyik nap csinálok én is videót. A tiéd teljesen egészséges, viszont amit linkeltél 1.9-et, ott valami baj van.
(#33971) -=Tiger=- : nem ilyen fémes nyüszögés-nyöszörgés??? Nekem is volt ilyen és a kipuff, ahogy a leömlőre csatlakozik, ott van valami flexi rész, ahol egy kúpos részre csatlakozik fel és egy bilincs fogja össze. Na ez a mozgása miatt tud hangot kiadni.
Én is azt hittem már, hogy valami halódik, mert iszonyat hangja volt (ijesztő), de csak megzsírozták hőálló zsírral, vagy még a bronz spray-t mondták, hogy segít. Azóta kussban van. Ja nem egyedi probléma 1.5sci-nél sokaknál előjön.Közben meg is találtam a videómat róla: [link]
Na ezen van némi turbo fütyülés hang is, na EZ fütyül!!!
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
M2 ajtó díszleceket szedett már le valaki???
Elvileg nem fogja semmi, csak az ajtó hátuljánál ki kell pattintani, majd hátrafele húzva lejön.
A hátsó ajtónál az ajtó elejénél kell kipattintani és előre tolni....viszont nem merem nagyon pattingatni.Akinek van tapasztalat, írja már le.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #33978 üzenetére
Ha tőlem kérdezted, akkor a válasz: még nem, de folyamatban.
(#33982) FRENK1988: köszi, majd megpróbálom, csak nem mertem nagyon tologatni-feszegetni
(#33945) rob210: jól nézett az ki, csak valamiért elkezdett lógni, meg össze-vissza áll, mostanában már több ismerősöm is megszólt miatta, hogy sz@r...a héten ha ráér a kipuffos leflexeltetem és vissza megy a gyári végződés
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
[link] régebben kerestek itt páran m2-höz ezüst csíkos gyári hűtőrácsot.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Doki16 #34062 üzenetére
Első körben diag!
Hátha tárol erről valami kódot és akkor meglenne, hogy mi a hiba oka.Nekem egy jó éve télen volt ilyen problémám reggeli indításnál: volt vagy -15 és mint kiderült haldokló volt az akkum. Tehát nálam áram problémák voltak.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
(#34070) Toobee: kártyán lehet nektek is csak a jeladó forrasztása adta meg magát, az otthon javítható ingyen. Ha komolyabb a baj, van 1-2cég akik foglalkoznak javítással 10-12k körül.
A te autód már ph2 ugye? Akkor bemegy a 16-os simán.(#34072) zsizsef: a tetejét szedd le (kijelző), pattintós, szedd ki a fejegységet és alatta a tárolót, szedd ki alul az odb ajtöt (pattintós). Ezután látnod kell az összes csavart, kicsavarod és kiszedheted a középkonzol borítást, nyilván a vezetékeket kösd le róla.
(#34074) -=Tiger=- : ha hazaértem meglesem.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #34074 üzenetére
A tiéd 86lovas 1.5dci???
Most nézem, hogy nem is vagy benne a logoutos tulajosdiban, beraknám, ha megadod a pontos típust, évjáratot, meg amit régebben linkeltél képet abból valamelyiket hozzárakom.
A hang meg érdekes....első körben a kipufogónál nézelődnék, esetleg katalizátor. Ez valami fémes csörgés-zörgés. Ha 106-lovas lenne, még akár azt is megkockáztatnám, hogy a kéttömegű zörög.
(#34076) Toobee: én belenéznék, ITT van KOAN blogja, itt vannak képek, meg leírás, hogy mi-micsoda. A tekercsszerű jeladó, vagy a soklábú IC forrasztása szokta megadni magát. (ez megane 2 kártya, de a lagunának is ilyesmi lehet)
!!!mod.: Illetve aki mostanában jött, képpel adatokkal küldhet priviben, ha szeretné, hogy berakjam a tagok közé!!!
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Srácok, akinek 2-es lagunája van, főleg diesel lenne jó, írja már meg, hogy gyújtáskor hány piktogram gyullad ki?
Néztünk mostanában 2-t, az elsőnél vagy 1-2 jel, a másodiknál konkrétan emlékszem: a kézifék visszajelző, a légzsák és asszem az üzemenyag min jelző villant fel, meg a compi kiírta, hogy oil OK. Picit kevésnek tartom, az enyém gyújtáson úgy néz ki, mint a karácsonyfa.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
+ műszerfalon a km-óra és a fordulatszámmérő megvan cserélve.
+ első lökös és annak rácsai sem egyformákA toronycsapágy az sajnos gyengéje a ph2-nek is.
Más: múltkor kérdeztem a díszléc leszedést...M2
Nos megvan, az első ajtón semmilyen csavar nincs, viszont van 2 biztonsági pöcök, amit az ajtó belső feléről kifelé meg kell nyomni (a díszléc belső oldalán) és ezeket benyomva kell tartani, majd ekkor az ajtó hátulja felé meghúzni a díszlecet. Természetesen a mutatvány előtt az ajtókárpitot le kell venni.Megoldhatták volna úgy, hogy az ajtó hátulja felől egy csavar fogja, aztán jónapot.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Végre kicseréltem a jobb első ajtómat, sikerült egy tökéletes állapotú feketét találnom elfogadható áron.
Maga az ajtó kicserélés (nem túlzok) 5perces művelet, 2ember kell hozzá (tartani a le-fel rakásnál).
Viszont utána még jött egy jó órás szerelgetés...régiről a tükör, kárpit le, vezetékek szét. Majd a felrakott ajtóban a vezetékek elrendezése, bekötése, kárpit fel....ebben a kellemes időben jól szórakoztam.De, megérte, most már úgy záródik, mint újkorában, szerencsére a "svédek" által okozott behatások következtében a tartó konzol és a zár nem vetemedett.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Csinálhatok képet, de semmi extra..olyan mintha semmi baja nem lenne, a tető ajtófelőli részén látszik pár nyomódás, ahogy a pajszert odafeszítették.
Igazából az elcseszett ajtóval csinálhattam volna képet, de azt elfelejtettem. Ott elállt az ajtó is az autó oldalának a síkjától, meg az ajtó keret sem záródott a helyére, az is kissé kifelé állt. Illetve bezáráskor olyan érzés volt, mintha nem sikerült volna bezárni. Aki beszállt mellém, csapkodta is az ajtót, hogy miért nem záródik --> mondom ez ilyen, be van zárva
Aztán most úgy záródik, mintha nem is lett volna bántva.
Talán még a szín kopottsága is jó, egy 2003-as 5ajtós m2-ről van egyébként. Annyi, hogy az autóm csupa retek, az ajtó meg teljesen tiszta, ezért furán néz ki.
Ja h igen és még egy infó: m2 grandtour, sedane és 5ajtós első ajtói egyformák.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #34218 üzenetére
No a kipufogóvégem kritizálásában igazad volt, most már jól van ott. (már többen megszóltak, hogy lóg-mozog)
Szét volt szakadva a hátsó dobot tartó bakom, egy ILYEN kis kedves szerkezet.
Gyári alkatrész ára: 13K
Az utángyártott 5kRendeltem kínából kártyát, egész jó anyagból van, meg az illesztései is szinte jók, a sorját kellett itt-ott leszedni róla:
Új - Kínai -HasználtA tolatóradar, meg úgyfest beválik, csak ajánlani tudom mindenkinek. Elég kényelmes tud lenni és eddig tökéletesen működik, még a kiírt értékek is nagyjából stimmelnek, ezt a háromezer-párszáz forintot megérte.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #34220 üzenetére
Én EZT vettem, ennyit simán megér, viszont ha nem akarsz fúrni, akkor van elektromágneses is, bár ez utóbbiról megoszlanak a vélemények: EZ.
Jah, meg beépíthető ülésfűtést is rendeltem, az még nem jött meg, arra is kíváncsi leszek: EZ
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #34223 üzenetére
Ahogy írták, csak burkolat. 900ft volt.
Az elektronika az trükkös, mert vagy csak új jó, amit fel kell programoztatni, vagy ha használt, akkor asszem a soklábú cuccot átkell rá forrasztani.Az elektromágneses radart így van, a lökös belsejére kell, viszont az csak fémet érzékel a sima radarral ellentétben.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Osram drl ma jóárasítva, akit érdekel: [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
(#34357) Ck.: sajnos nem széria, nekem is nagyon tetszene. Felszereltség függő vagy választható extra volt.
(#34358) kk831228: Már közben rob meg is válaszolta, bár tudtommal ez elsősorben a 106lovasok "gyári" hibája, hogy alul méretezett a főtengely csapágy, így 180k km környékén a felhasználástól függetlenül csereértettek szoktak lenni. Anyaggal-munkadíjjal, olyan 20k körüli összegről beszélünk. A 110lovasnál úgy gondoltam, hogy javították ezt a problémát, hiszen tudtak róla a renaultnál is. Bár lehet a tietek egyedi eset lesz, páromék céges flottájában volt 4-5db 110lovas 200k km felett futott Qashqai, azoknál nem volt ilyen probléma.
A kéttömegűt azt sajnos tekinthetjük kopó-fogyó alkatrésznek, egyébként a kéttömegűvel nem szokott idő előtt probléma lenni, az esetlegesen a vezetési stílus tudja befolyásolni, hogy hamarabb elhulljon.(#34359) Doki16: max. 180k km-t javasolnak renault fórumokon. Egyébként, bár ez a 106lovast érinti leginkább, javasolni szokták a 86lovasoknál is. Egyébként ha elkezdenek "megkopni", akkor egy hozzáértő szerelő alapjárati hang alapján is megmondja, hogy van-e baj.
(#34363) tresh: a Nissan elvileg nehezebb valamivel a lagunától és abba meglepően elég volt a motor. Nem tűnt kevésnek sem alul, sem felül, teljesen jó volt, nem érződött, hogy erőlködne. Nyilván lehetett volna állatmódjára használni, az sokat rövidített volna az élettartamán.
Ettől függetlenül nekem is 2.0dci kellene. (még megane-ból is)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!