-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz AMD Power #5384 üzenetére
Fateromékéban pont ez a motor van, és valami hasonló a fogyasztása is, kicsit tágabb határral 8-10 között eszik, bár nyomva van neki rendesen...ha valaki finom lábbal vezeti, szerintem városban is kijöhet 8 alá.
rob210: én pont így voltam a dieselekkel tavaly tavaszig (ekkor vettem ugye az enyémet) csak benzines és más semmi, a dieseleket meg bezúzhatnák az összeset.... Most kissé elvakulva nem is tudok más autót elképzelni, csak dieselt. Rendszeresen használva nagyon megszerethető (nem konkrétan a fogyasztásra célzok, hanem úgy egészében a menetteljesítményére, hangjára, dinamikájára, stb. stb.)
mod.: viszont a szagát azt utálom még most is
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Belefér, szerintem a topikba....
Na utánalestem, ami az igazi baj a dieselekkel, azok a nanorészecskék, amelyek a levegőbe jutnak --> nagyon sok és rákkeltő hatásúak...
És egyelőre nem létezik olyan technológia, amivel szűrni lehetne őket, illetve az autógyártók sem tüsténkednek ezen, hiszen akkor egy csomó jó tulajdonságát megváltoztatná a motornak egy ilyen ultrabrutál szűrő, no meg nem is részecskeméret alapján vannak a környezetvédelmi osztályba sorolások...
Egyébként valahol említenek diesel-LPG üzemeltetést, tehát erre már létezik technológia --> ezzel aszondják, szinte 0-ra csökkenne a nano-részecskék kibocsátása. (körülveszi a gáz a gázolajcseppeket, és tökéletesen elég a gázolaj, így durván ez a lényege...)
mod.: megyek elverem valami vonalzóval a kezem, amiért ilyen autót vettem...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ez az autó már úgy szopat, hogy el sem hiszem....
Nyáron mikor első tárcsa/betétet cseréltem, persze, hogy a betét nem volt jó (egyébként forgalmi alapján lett minden rendelve hozzá) illetve a szíjtárcsa sem, abból nem is létezett ehez az autóhoz, csak gyári (nagyon drágán).
Most elviszem, hogy első kerékcsapágy + hátsó fék csere, hát persze, hogy nem ebbe való a kerékcsapágy....
Teljesen mind1, hogy évjárat, tipus, motorszám, alvázszám, bármilyen azonosító alapján rendelünk hozzá alkatrészt, 100%, hogy valamit cserélni kell, mert nem jó....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Hát akkor külföldre kell mennem.....(voltam már unix, fridcar, bárdi és mindenho, ugyan az)
Nem a kereskedőkkel van a baj, hanem a rendszerrel amin belül az alkatrészeket rendelik, illetve az autóval, mert egy tipus/évjárat/motorszámon belül is van legalább 2-3 féle lehetőség....
Természetesen cserélik, mert tiszába vannak ezekkel a problémákkal, csak mindíg ezek miatt szokott csúszni +1-2 napot az autójavítás.(valószínűleg mivel ez pont akkor lett gyártva amikor váltottak a faceliftes m2-re így a kasztni az, viszont az alakatrészek vegysen vannak, gondolom ami volt rönóéknál raktáron --> amivel nincsen baj, csak így elég nehéz összehozni egy leg apróbb alkatrészcserét is)
(a papírjai 100%, hogy rendben vannak, illetve ami az előző gazdinál cserélve-javítva volt azokról is mind tudok)
Egyébként most hoztam el és nagyon jó érzés, hogy a csapágyak elől nem morognak/zúgnak kanyarokban.
Mondjuk még ezek az apróbb/olcsóbb dolgok, majd egy turbo/kuplung cserénél nemtom hogy lesz....bár ki kell bontani a benne lévőt és az alapján már lehet tudnak ugyan olyat...(viszont ezekből meg lehet nem bolti újat fogok akarni megvenni...renault fórumon 100-ért mondtak újat, bótba meg valami 2kiló körül vannak asszem turbók)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Fateroméknak a megane1-el mondjuk nem szokott probléma lenni, de megane2-nél már másoktól is hallottam az általam felvetett problémát...
Turbót egyébként elsősorban valóba felújíttatni kellene majd ha lehet, csak úgy viszonyításképp írtam az árakat. Meg még remélem odébb van picit...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Én még a racingbazár illetve a vaterán szoktam egész jó árban bontottt alkatrészeket találni, csak hát ugye ezeknél sem tudni, hogy mennyire megbízhatóak....bár a bontóknál sem tuti és gondolom ők se nagyon vállalnak rá garanciát...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Ez a dolog érdekes, illetve érdekelne, hogy dci megane2-nél is van-e ilyen lehetőség....mert nekem is már csak a felső 3/4-től fog a kuplung, viszont nekem a szerelő azt mondta hogy nem lehet állítani semmit, egy megoldás van: régi --> kuka, új --> be (plussz itt még zsebből 100k ki) na ez a második megoldás viszont nem igazán tetszik.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Múlthéten, amikor is ilyen -10 és alatta lévő hőmérsékletek voltak reggelente, egy érdekes probléma jött elő....ezen külső hőmérséklet környékén nem működik a gyári fejegységem...(updatelist-es CD).
A jelenség: vagy semmit nem csinál, vagy világít a bekapcsoló gombja, de nem reagál semmire.....ezek után hiába lesz "jó idő" az autóba nem kapcsol be, viszont ha kiveszem és kihúzom belőle a csatlakozókat majd visszadugom, akkor már bekapcsol, kéri a kódot és a beírása után működik is.Már múlthéten vissza se nyomtam a helyére a cd-t, hogy indulás előtt eltudjam gyorsba végezni ezt a "küldetést".
Ezen a héten, hogy csak -5 -7 körüli hőfokok vannak, működik tökéletesen.
Elég érdekes egy probléma.Viszont ami ++++, hogy mennyire féltem ettől a diesel+hideg kombótol, hát hiába mert indul mindíg egyből
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Jó-jó csak még sosem volt dolgom diesel autókkal, aztán mindenkitől ezt kellett hallgatnom: "majd télen beszopod amikor be sem indul bla-bla" (egyébként többségében olyan emberek mondták akiknek az életbe nem volt még diesel autójuk).
Ez a pára dolog lehetséges, bár az autóban nem észlelem, hogy durván nagy lenne a pára --> pl. ha nem valami nagy monszuni esőzés van akkor nem igazán párásodnak belülről az ablakok sem.
Hát amióta megjött a tél, nem nagyon lát 2000-nél magasabb fordulatot, úgyhogy a gyilkolás projekt kilőve (max. megmelegítve szaladok felé esetleg 1-1 előzés alkalmával)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #5588 üzenetére
Hát érdekes... én most megnéztem a fridcar és a bárdi honlapján is golf4 1.9tdi vs megane 2 1.9dci (2006) alaktrészeket, fék/futómű/vezérlés így gyorsba egy-kettőt. Általában hasonlóak az árak vagy 10-20% difi van egyszer az egyik másszor a másik márka javára, mondhatni kb. ugyan azon árakon vannak hozzájuk alkatrészek.
Ahogy ismerősöktől hallok árakat, nagyjából hasonló évjáratú asztrákba is hasonlóak az alkatrészárak....amibe sokkal olcsóbbak tényszerűen azok a suzukik, viszont az meg ezekkel nem egy kategória.Ebit: pedig így van, 10 szerelőből 9-nek nem természetes a mosoly az arcán amikor közlöd velük, hogy francia autót viszel hozzá. Nagyon sok hülye felesleges megoldás van a franciákban pl.: egy apró 5perces melóhoz szét kell bontani a fél autót 1.5 nap alatt....és ilyenre rengeteg példa van/volt. Ami biztos, hogy ebben kezdenek felzárkózni a német stb. autók is, mert a mostaniaknál szintén ilyen okosságok vannak.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Erről beszélek....szerinted tévhit, szerintem meg nem.
Te szerinted csak is a te véleményed a mérvadó és a helyes az enyém nem, így felesleges erről beszélgetnünk, mert csak elbeszélünk egymás mellett. Én erre értettem.
(egyébként ma ismét szembesültem az általam fentebb leírtakkal egy szimpla futóműállítás során --> én nem, nem balfasz aki csinálta és igen jól felszerelt a műhelye és meg is csinált mindent rendben, csak amikor mondtam az autó típusát nem fogadta felhőtlen örömmel)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Valóban igy van ez feltehetően az eltérő életkor-tapasztalat, és mentalitás miatt van.
Most már kíváncsivá teszel, hogy ez hogyan is jön ide???
Attól, hogy Te esetleg idősebbnek/tapasztaltabbnak/stb. tartod magad még mindíg nem magyarázza, hogy miért is lenne neked igazad....engem csak ennyi zavar, hogy hajtod a saját véleményed és amit más mond az a vélemény hülyeség/nem létezik.
Mind1 fejezzük itt be, mert nem ide való meg nincs is értelme...úgy is majd írsz valami frappánsat, ami szerinted a te "igazadat bizonyítja".
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Biztos, hogy az ülésfűtés lesz az???
Az enyémbe még mondjuk nem néztem tüzetesebben (csak a légzsák madzagját láttam valahol az ülés alatt), de fateromék '2000-es megane-jában az övfeszítő és a légzsák madzagja ami a "padlóból az ülésbe megy".
más: vannak ezek a "hyper izzók" tungsram megalight, osram nightbreaker, stb. amik elvileg húde jól világítanak...nos, nekem az utóbbi volt, de a balos kiégett így visszaraktam a gyári hella izzót, hát az osramot se fehérebbnek, se erősebbnek nem mondanám, pedig amikor annó átcseréltem jobbnak tűnt...
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #5703 üzenetére
Hát elég nehéz az autóvásárlás...az biztos.
Egyébként nagyjából mind1 is, hogy honnan vesz az ember autót mert minden eshetőséggel be lehet szívni illetve jól is lehet járni vele.Ahogy előttem is írták egy normális cégnél azért normálisan vannak szervizelve, ott ugye ahogy te is írtad a futással van "baj" illetve annyi, hogy sokat futottak. Egyébként ha így cégtől sikerül venni akkor viszont az ár az ami ugye döntő lehet. (enyém is céges volt az akkori piaci ár alatt 5-600k-val vettem meg)
Ugye amit sokan erőltetnének, hogy magánszemélytől --> természetesen itt is nagyon sok olyan van, hogy az illető a tankoláson kívül az ég világon semmit nem költött az autóra. Ugyan nem futott annyit mint egy céges, de lehet motorikusan már a sokat futottnál is rosszabb állapotban van. Természetesen itt a legjobb a helyzet ha a gazdi vigyázott rá-keveset futott akkor valóban jó vétel.
Kereskedés, hát itt az előzőhöz hasonlóan megint elég vegyes lehet a dolog. Egy biztos, ha valaki oda beviszi az akármilyen állapotú autóját, azt a kereskedés nem igazán szervizeli le. Tehát ha egy patent autót visznek be akkor azzal szintén jól járhat az ember, viszont itt is kilehet fogni sz@rt...
Van 1-2 kereskedés akik fél-1 év garanciát adnak a náluk vásárolt használt autókra (itt nálunk tavaly asszem valamelyik ford kereskedésbe láttam ilyet). Nyilatkozni nem tudok róla, hogy ez milyen jellegű garancia, de utána lehet érdeklődni.Na meg ugye van a tökéletes eset: rokon/barát/stb. autójának megvásárlása, amiről tudjuk az utolsó csavarig, hogy mit/mikor/miért javítottak/nem javítottak....
Én sok szerencsét kívánok neked a következő autód megvásárlásához.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Amit most ide leírtál akár minden egyes autóra igaz lehet nem csak a cégesre. Bárki beviszi a kötelezőre, ha akarja a szerviz akkor átveri, főleg ha a tulaj nem rendelkezik a megfelelő műszaki tudással, vagy kezdettől nem is szakszervizbe viszi, hanem a "józsi-haverral" csinálgatják vagy ugye egyáltalán hozzá sem nyúl, csak ha már baj van.
Akkor ezek fényében nem is érdemes használt autót venni, sőt újat sem, mert lehet megszívat a szerviz. Ám ha valaki ennyire burúlátóan áll hozzá akkor ne autót vegyen, hanem buszbérletet (azzal talán nem tudja megszívni).
Az a baj, hogy ebben az autós témában ezen a szálon a végletekig el lehet menni, tehát ennyire mélyen lehet felesleges is ezzel foglalkozni.
Meg azért úgy gondolom, hogy ezeknél az évi 50-70ezret futó (főleg ezeknél az érzékeny dieseleknél) cégeseknél azért csak elvégzik "valamennyire" ezeket a szervizeket, hiszen a garanciaidőn belül a szerviznek sem lenne jó ha kiderülne az ő hibájukból kell esetlegesen egy 3-500ezres szervizelést csinálni, mert valami megadja magát az autón. Természetesen vannak ellenpéldák is..
(egyébként ahonnan az enyém van, ott volt a cégnél egy ún. "gépjármű flottakezelő", akinek a feladatai között volt az autók felügyelete műszaki/esztétikai --> tehát szerviz után ha valami kimaradt akkor bizony ment vissza amíg ki nem lett javítva)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Nem feltétlen, tehát nem biztos az, hogy a leg erősebb a végletekig van hegyezve, hanem a technika picit másabb: [link]
Tehát az erősebbnél tesznek is érte, hogy bírja.
egyik példa a sok közül: (csak hogy legyen +példa is)
106 lovas megane dci, 207-nél 2 csúcs javítva, 217 nél komplett hengerfej felújétás+2csúcs javítva (aki használta pszichopata módon hajtotta hengerfejesre vágta), most jár ~280k km-nél most lassan a turbo kezd kehes lenni (minimálisan eszi az olajat).
207-ezerig olaj+szűrő cserék...a másik 106-osnál valahol 150k km-nél volt egy turbo csere (de ugye ez megint használattól függ), a 3. 106-os szintén 200k km felett van, annak emlékeim szerint még nem volt a motorjához nyúlva, ott kormánymű problémák voltak...a 86 lovasnál pedig 200k km körül volt az összes csúcs cserélve..
Én azt mondom, ha kb.200k-t elmegy ezen problémák nélkül, az már nagyon jó.
(egyébként egyértelmű, hogyha a rizikófaktort szeretnénk csökkenteni akkor nem cr diesel vagy nem is turbo diesel vagy egyszerűen nem is diesel hanem benzines...)[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Scénic 2-höz van egy ilyenem, csak nem igazán sikerül működésre bírni....valami html alapú leírás lenne, és se firefox se ie alatt nem akar működni. Illetve az alkönyvtáraiban sok mindent megtalálok pdf/html formába, ha kell elküldöm aztán majd megnézed tudod-e használni.
2-vel fentebbivel nekem is ez a tapasztalatom, hogy a 106-ossal kevesebb fogyival is el lehet járni. Illetve a megane esetében a 86 lovas pl. autópályás közlekedésre nem igazán javallott(bár szerintem még a 106 lovas sem oda való, valahogy sz@r a váltó áttételezése), illetve a 86-ossal főúton 2-3x meg kell gondolni egy előzést városban viszont tökéletes.
Egyik ismerős egy 86 lovas megne2 helyett nemrég kapott egy 1.9dci megane3-at,(céges autó) hát teljesen oda van meg vissza viszont itt már tényleg él a nagyobb motor - több fogyasztás --> aszondja kb. 1 literrel többet eszik átlagosan.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz FRENK1988 #5755 üzenetére
Hát amit én találtam róla az annyi, hogy van benne egy 10 hangszórós Bose hifi...
Úgy látom a Dinamique felszereltségtől kérhető és ezeket tartalmazza plusszba:
Bose Edition (about Dynamique): sensor tire pressure, bi-xenon headlights, headlight washers, optical directional hands-free Renault card, folding mirrors with electric remote control, Bose sound system, 10 speakers, European maps, aluminum gear knob and decorative moldings in black lacquer.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Hali, lenne 2 kérdésem:
Megane2 tükörlapot hogyan tudom óvatosba kiszedni a házból??? Nem működik a tükörlap fűtésem, gondoltam bele nézek nem-e ott van valami elmenve...
Másik dolog, szokott lenni valami ezüst szélű, hologrammos, kékalapon rendszám kis címke az anyós ülés előtt az ablakon, ez pontosan milyen cimke és mi a lényege???
Nekem a kesztyűtartóba van bedobva és látszik is rajta, hogy már volt felragasztva de le lett szedve...ahéten vinném vizsgázni a gépet, oda elvileg kell ez a cimke is....próbáljam felragasztani az ablakra????
Inkább rakok egy képet is, hogy érthető legyek:
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Hát a futóműhöz, csak annyit...hogy nekem is cibálták egy jó hete és jónak tűnt minden aztán sikerült találni jobb elől egy szilentet ami kicsit gyengének tűnt.
Tegnap voltam a szerelőnél elkezdte bontani, hát a szilent nem hogy gyenge volt, hanem szinte nem is volt aztán az alsó lengőkart kivéve kiderült, hogy a talpas is gatya....ami természetesen nem cserélhető csak kompletten a lengőkarral. Így a 3ezres tétel helyett egyből 25 nél tartottunk.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Erről beszéltem fentebb amikor is írtam a "futómű átnézéssel kapcsolatban".
Ez a jobbra-balra valami hülye gumis súrlódás hang nálam is megvan és nekem sincsen fogalmam sem róla, hogy mi lehet....ha sikerült kiderítened, akkor majd írd már meg mindenképp.
A szélvédőd meg lehet nem törés, hanem mondjuk kavicsfelverődés miatt cserélték, minz az enyémet is.Motorolaj emlékeim szerint 10w40-es gyári elf lett az enyémbe belerakva (1.5dci 106), de majd ha hazaértem megnézem.
A bal első dobbetétem aljából nekem is hiányzik egy öklömnyi darab, azt nekem is be kellene javítani, mert így télen beverte a lökhárítóba a retket a kerék...Grafiqs: km. nekem is ott körül van....nálam a 2-es picit nehézkes hidegen, viszont utána jó, illetve a 3. szokott néha érdekes lenni, de az sem egetverő....(ilyen volt az új olaj előtt is és most is...)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Az a gumis-nyikorgós hang meg van már, hogy mitől van nálad az első futómű felől???
Mert engem egyre jobban zavar az enyém, lehet átnézettetem valakivel a komplett elejét....Én meg még mindíg a tükörfűtéssel kínlódok...kábelek jók, biztosíték jó, de mégsem fűtődik a tükör.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
válasz AMD Power #5949 üzenetére
Hát eléggé használat függő....faterom az 16. 16v megane-t rövid városi távon használja minden nap, illetve eléggé "dinamikusan" vezet...olyan 9-10 körül van ilyenkor télen, jobb időben/nyáron olyan 1-1.5 literrel kevesebb. (valószínűleg ebből még faragható lenne akár 1l is, csak oda kell figyelni)
Viszont városon kívül normális tempóban 6l körül is autózható.Egyébként múltkor írtam, hogy nem olyan szörnyűek ezek a 9-10 literek az 1.4-1.6 benzinesektől....nekem az 1.5dci vagy egy másfél hónapja amikor azok a -10 körüli hőmérsékletek voltak ez is beszippantotta a 7-et...(vegyes használat mellett).
Egyébként ha én most vennék autót, akkor nem biztos, hogy a diesel mellett döntenék....vagy valami nagyobb köbcentis benzin-gáz vagy valami turbo-benzin-gáz üzemű lenne a befutó.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Huhhh, mikori évjáratú az autód???
Én megane2-ben, nyáron szettem ki eme ventilátort, mert meg volt szorulva és nem működöt...ha scenic2-d van akkor hasonló helyen lesz mint az enyém,(itt tudok segíteni, hogy hogyan lehet hozzáférni-kivarázsolni) egy olyan jó fél - háromnegyed napos program.
A régebbiekben nem tudom pontosan hol található.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #5954 üzenetére
Én normálisan használtam...tesód az aki valamit nagyon tud....gyári fogyinak is 7 feletti van megadva az említett toledora, illetve nem 1 passatos ismerősöm van (1.9 pdtdi, 2.0 pdtdi, stb...ezek meg ugye motorilag eggyek a seattal) mindenkinek 7 vagy felette eszik városba nyáron is...1.9dci megane2(130le) ez mondjuk városon kívül + pálya, így télen szintén 7 körül/felett eszik.
szabyg huhh, akkor abban nem biztos, hogy tudok segíteni, majd a mailodra küldök egy scenic szerelési könyvet, esetleg azt nézd át, abban hátha benne van (én is ilyen szerelési könyvből szedtem az enyémmel kapcsolatos infókat is)
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
válasz cserkoka #5989 üzenetére
Hali volt valami hangja a ventinek??? Vagy csak úgy csendben megállt??
Én nyáron operáltam ki (megane2), mert nekem megállította egy valahonnan levált szigetelés darab. Illetve, ami hallottam még problémát valami: fűtőmotor ellenállás vagy előtét ellenállásnak is hívják, ami ki tud nyíródni.
Hát a kiszerelés, hogy szemrevételezd nem egyszerű...szerelési könyvégen gondolom ennek is van erre leírás.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz cserkoka #5995 üzenetére
Nekem is digit klímás, meg elektromos-motoros még a fittyfene is a fűtésnél, és nekem is ott van az az ellenállás
Ebben a hozzászólásban a 2 utolsó képen lévő cucc, ami elvileg az. (a képek sz@rok, mert csak hírtelen egy sz@r telefon volt nálam).
Elvileg ez egyébként egy párezres tétel...komplett fűtés ventilátort az enyémhez vaterán 15-25k között láttam....“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #6012 üzenetére
Hát csak ugye 2 személy...városon kívül azért nem igazán használható no meg az akksi havonta kb. 12K --> ez éves szinten 144k (a jelenlegi gázolaj árral és egy 5 literes fogyival 7500km ~140k-ba kerülne...).
Szerintem ezeknek egyelőre nincsen létjogosultsága, legalábbis nálunk biztosan nincs.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
Mivel mostanában sokaknak kellett javítási/szerelés könyv, ezért összeszedtem amim van, majd berakatom az 1. hozzászólásba. [link]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #6027 üzenetére
Pont valamelyik nap néztem én is ezt a tesztféleséget (még egy Honda Accordot oda rakhattak volna, nekem az a kedvencem ebben a kategóriában). Egyébként ez az új passat is nagyon bejövős, viszont ezek közül valószínűleg a laguna lenne a befutó, méghozzá kombiban.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Azért ha 2009-es megane-t nézel a 2009-es golfhoz, azok is 3.5m körültő vannak....
Tehát a te hozzászólásod így helyes:
Más, 1.5dci megane2-re (kombi) milyen felnit javasoltok???? Mármint milyen széles, et számú és hány collos??? Mekkora gumival?
Ahogy nézegetem ilyen 32-38ET számúak vannak illetve 7" szélesek, 16 és 17"-os felniket nézegetek, bár inkább a 17-es felé hajlanék ha már költök rá....ugye a gyári méret meg 6.5 széles és ET45,49 Vagy hogy vannak ezek, melyik rakható még fel rá, teljesen hülye vagyok ehez a felni témához...[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Erre érdemes elvinni az autót???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
Hali, bár hallgattam volna rád.....nem jellemzem pontokba szedve, mert még azt sem érdemli meg. Teljesen felesleges volt elvinni az autót.
"megállhattam volna a ház előtt egy félórára, aztán bedobtam volna 2000-et a csatornába és ugyan itt lennék"
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz AMD Power #6116 üzenetére
Hát nekem nagyjából egy bő félórás volt a "nagy" átvizsgálás, ebből olyan 15 percet foglalkoztak az autóval...
kb. megnézték a folyadékokat (fék, olaj, hűtő) megnézte körbe az autót és nagyjából ennyi....Majd ideadta a papírt, hogy hatalmas probléma az, hogy a szélvédőn van egy kavicsfelverődés (érdekes vizsgán nem volt baj, mert nem reped semerre, meg a látótéren kívül van)
A többi hiba, hogy a hátsó gumi kopott (pedig tökre ugyanolyan mind a 4) illetve, hogy a bal első dobbetét aljából ki van törve egy fél-tenyérnyi darab.....ennyi
Amúgy a hátsó féktárcsáim rommá vannak kopva, ez nem tűnt fel illetve előröl jön valami nyüszögő hang bal előről meg valami enyhe kopogás néha (gondolom valami talpas-szilent vagy ilyesmi) illetve az egyik motortartóm is kehes, mert néha elindulásnál az is nyüszögő hangot ad...
Már úgy bánom, hogy elvittem az autót, hogy nagyon...vagyis nem, mert most ezzel megtanultam, hogy most voltam először és utoljára márkaszervízben.
hát nagyjából ennyi....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Hobby elektronika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- LEGO klub
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- BestBuy topik
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen