Új hozzászólás Aktív témák

  • rob210

    Topikgazda

    Na jelentem megjöttem.
    Hát vegyesek az érzelmeim.
    Az 1997-es autómat úgy lehúzták, hogy majdnem elküldtem őket a picsába.
    Átvizsgálták a következőket találták:
    Jobb külső kormány összekötő lóg (pipálva ezt tudtam.)
    Alváz erősen korrodált (ez hülyeség egy hete alámentünk a kasznis barátommal és megállapította 40-50ezernyi munka és tipp topp.)
    Fékbetétek cserére szorulnak plusz tárcsa csere rozsdás a tárcsa!(na ez amin eldobtam első körben az agyam 3 nappal ezelőtt cseréltem betéteket és néztem át a tárcsát. semmi baja bőven a megengedett értékek felett van :((( )
    Szilentek elől repedezettek de még jók.( nem jók már megvettem őket jövő héten cserélem)
    De az igazi amin aztán nincs mit minősíteni.
    Gumiabroncsok erősen kopottak idősek. (Dot szám alapján is 2010.04.-havi a 2 első és 2010.06. havi a két hátsó, a minta pedig szinte eredeti mélységű)
    Valamint közölte az olaj nem megfelelő a motorban, használjak 10W40 es ELF olajat, az ilyen RENAULT motorokhoz az való. Ezt már korábban is írtam ez van benne én tettem bele.:D
    A fékfolyadék szerintük öreg ezt 3 hete cseréltem DOT4 esre shell.
    Ezek után közölték a motor viszont meglepően jó állapotban van és nagyon szépen megy a kocsi.
    :F :Y :W

    Közölte ha ezt az autót le akarom vizsgáztatni augusztusban akkor az olyan 200.000.- ba fog kerülni.
    Én meg közöltem vele, hogy na fogadjunk, hogy nem. :C
    Majd elsoroltam neki mik azok amikre szerintem rá se néztek.
    Kihozta a kocsit a munkafelvevő aki egyébként egy nagyon rendes korrekt férfi volt (szegény ő szívott a szervizesek hülyesége miatt), majd mondtam neki nézze már meg nekem legyen szíves a dot számot az abroncsaimon, azt mondja hát őőő hm... elnézést kérek.
    Ezek után megkérdeztem hány 1.4 Renault Megan lett ma átvizsgálva, mert hogy ez a lap nem az enyém az biztos. :C
    Így menjetek el, a Renault tavaszi átvizsgálására!!!

    Renault power

Új hozzászólás Aktív témák