-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
Topikgazda
Hát nekem nem okoz problémát nekem még a bilis rendszer van.
Leteker kipattint betesz bepattint visszateker.
1perc kicserélni mindegyik izzót.Viszont a céges fókuszban volt szerencsém izzót cserélni na az egy igazi cumi.
A skoda octaviában viszont egyik oldalt könnyű a másik oldalt lehetetlenRenault power
-
senior tag
válasz AMD Power #6752 üzenetére
Lesz egy 200.000-s szerviz, ezt még nem tudom miből áll.
plussz:
nyikorgó ékszíj
nyikorgó fékek
sebességváltó1-t 2-t nehezen veszi, szinkrongyűrű
jobb oldali beázaás a padlón alvázmosás után
gyári rádió rossz vagy keret a sajáthoz, vagy egy bluethootos rádió
Alapjárat ingadozik, néha lefullad, üresjáratban beremeg a kocsi, talán gyújtás?
jobb első ülés hátlapja berezonál autópályatempónál, üléscsavarok,
jobb hátsó ablaklehúzó
új aeroblade ablaktörlők
két első gumi szőnyeg, vagy szett
4 db dísztárcsa
katalizátort megnézni
Indexkapcsoló balra rosszitt tartunk.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
rob210
Topikgazda
a 14 éves autómnak nincs ennyi baja.
Hát nem tudom srácok vagy én nyúltam bele egy nagyon tuti darabba, vagy a tietek nagyon szar, de itt mindenki panaszkodik nagyon a renaultra
El ne kiabáljam, hó végén megyek műszakira de nyugodt szívvel megyek, mert tudom átmegy.
Renault power
-
benvolio
őstag
Én nem panaszkodok, mi nagyon szeretjük.
A héten volt egy hátsó kerékcsapágy és egy első gömbcsukló csere /15ropiból meg is csinálták/. Készülünk egy szerpentines útra és egy ideje már hallottam az erősebb kanyarokba a csapágy hangját. Igy nyugodtan indulok neki a kanyaroknak.
Üdv! -
g.gergo
senior tag
Az én véleményem az, h a francia autók nem legjobb összeszerelésű és minőségű autók csoportjába tartozik. De! A hibái általánosságba véve kiismerhetők és tudvalevők, és nem egy megállós autók. Való igaz, hogy kicsit nagyobb odafigyelést érdemelnek. Több időt kell szentelni a megelőző karbantartásra, nem megvárva azt, hogy egy pár ezer ft-os kopott alkatrész tönkretegyen húzósabb összegű alkatrészt. Mert sokan úgy vannak, látom, tapasztalom, hogy beülnek a kocsiba, gyújtás, gáz és tűz. Szarok bele alapon. Szervízt szökőévente látogatják, aztán szidják a franciákat a saját hülyeségük miatt. De yilván vannak olyanok is, akik belenyúltak a szarba. De ez benne van a pakliba ugyanúgy más autóknál is. Toyotást, VW-t is tudok, hogy többet volt szervízbe az autó, mint a tulajnál.
-
senior tag
válasz AMD Power #6754 üzenetére
Megane 2-s berline 2004 év végi 1,4-s benzines, és céges kocsi, én 1890000 km vel kaptam,most 198000nél van, előző tulajt nem tudom ki volt, de többen is használták olyan kulcsos kocsiként.
azért a felsorolt hibák többsége apróság, mint az ablaktörlő, szőnyeg,rádiókeret, meg a jobboldali alvázbeázás is csak a leeresztődugó, vagy minek a pótlása.
ami a legidegesítőbb, az az, hogy ha áll a kocsi alapjáraton, akkor néha érezni, hogy kiesik a kocsi az alapjárati "remegésből" olyan, mint ha kihagyna egy henger, és elveszti a kiegyensúlyozottságát.
amúgy azon kívül, hogy eléggé lomha a gép, én szeretem, mert kényelmes , nekem kívülről is tetszik , szóval szerintem jó kis gép.
augusztusba megy szervizbe, aztán majd meglátjuk.
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
rob210
Topikgazda
válasz AMD Power #6760 üzenetére
Hidd el azért mert VW tulaj lettél az se hibátlan.
Majd tapasztalod, persze nem riogatni akarlak.
Én szeretem a VW-t de elég sokat lehet VW-re költeni ha elkezdi a huncutságait.
Én se véletlen váltottam a renaultra.
Olcsóbb hozzá az alkatrész és kényelmesebb.Renault power
-
-
Ma egész jó kis szopós napom volt, fateromék megane kombija nálam volt aztán nekiestem 1-2 dolognak....bal hátsó sárfogó műanyag visszaszerelés, ez nem ügy.
Bal hátsó lámpa fékezésnél, indexelésnél, mindenféle effektet produkált, égett rajta minden....a belsejében a panel meg volt "égve" egy helyen, kis forrasztgatás, ragasztgatás és kész is.
Na DE, bal hátsó ajtó nem nyílik sehonnan --> be volt nyomva a gyerekekzár, a külső kilincs belő szerkezete, meg szétesett...hát mire sikerül zárt ajtónál annyira megbontani a kárpitot, hogy be tudjak nyúlni a zárszerkezetig, vért izzadtam, na meg szanaszét vagdaltam a kezemet, na de ezt is sikerült megoldanom....
Még maradt egy olyan probléma, hogy az ablakmosó motorja működik, viszont nem nyom semmit, gondolom szét van csúszva valahol...de erre már nem maradt erőm.
Egyébként megane 1 ráncfelvarrott-nál, hol találom az ablakmosó tartályt??? Illetve sejtem, hogy hol van, csak nem tudom mit kell hozzá szétszedni....lökös vagy sárvédő-betét???“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
Megane 1 nél úgy tudom mindegy milyen évjárat a jobb sárvédő ívben van a tartáj.
Én a műanyag sárfogó betétet szedtem le.
Felnyúltam kinyomtam a motort, mert csak egy gumi dugó tartja a tartályban, aztán szépen szétkaptam kipucoltam szilikon zsíroztam és csodásan megy.
A szétszerelés előtt érdemes üríteni a tartályt!!!
(nekem a nyakamba ömlött 4 liter ablakmosó)Renault power
-
Josi
aktív tag
Ablakmosó javításhoz olvass ide:
Ablakmoso-motor-javitasa[ Szerkesztve ]
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
-
rob210
Topikgazda
Közeledik a vizsga
Augusztus első hetében túl kell lenni rajta.
Utána már nem fogok ráérni bár aug.28.ig van rajta vizsga így vesztek pár napot.
De ez vanRenault power
-
Davidof92
senior tag
Sziasztok!
Tegnap hazafele jövet felvillant a service felirat, alul a katalizátor, a központi szgép azt írja azóta is: check emissions. Lambda szonda csere vagy katalizátor csere lesz belőle, egyik drágább mint a másik. Autó: Renault Scenic 2005, 1.5 dci 102 HPNektek mennyi a fogyasztása az 1.5 dci-teknek? (már akinek az van)
-
rob210
Topikgazda
válasz Davidof92 #6770 üzenetére
A lambdaszonda olcsóbb mint a katalizátor.
Egyébként nem kell rögtön kétségbeesni.
Kiszeded a lambdaszondát, letakarítod féktisztító spray el átnyomkodod.
Visszateszed és ha a lambdaszonda elkoszolódása volt a hiba akkor használod tovább egészséggel.Ha a katalizátorral van baj azt meg egy füstgáz méréssel meg tudod nézetni, bár annak költsége van, de legalább kiszűri a hibát.
Mivel a legolcsóbb és legvalószínűbb a lambdaszonda én azzal kezdeném.Renault power
-
válasz Davidof92 #6770 üzenetére
Hali, 2006/7-es 106 lovas 1.5 dci, sok kilóméterrel, vegyesen város/országút 5l körül, pályán 130/140-es tempó 5.5l körül, télen amikor nagyon hideg volt, 6l felett voltam vele. (nem valami visszafogottan vezetek, próbálgattam úgy is, nem sokat nyertem vele...)
Katalizátor árakat megnézegettem, azok valóban ennyibe kerülnek???? Ilyen 100k körüli összegeket láttam...egyébként ha az lesz a problémád, esetleg ilyen univerzális cuccokkal nem érdemes próbálkozni???
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Ja az autót meg kihagytam
(bár már kismilliószor írtam, hogy milyen autóm van meg képeket is linkelgettem róla, meg aláírás...)
Tehát kombi megane2 6gang.
Egyébként az 5 gangos 86 lovas megane2, olyasmiket fogyasztott, mint amit te írsz a Kangoo-ró.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Pumpui
újonc
Sziasztok, melyik budapesti vagy környéki Renault márkaszervízt ajánljátok? Vezérműszíj csere lenne Renault Lagunában. Duna Autóház, Baumgartner esetleg Solymár vagy Fót? Köszi! Szerintetek márkaszervízben vízpumpával meg az összes cuccal amit ilyenkor cserélni szoktak mennyi lenne? 6 éves autó és még nem volt benne cserélve szóval nem nagyon lehet tovább halogatni.
-
Davidof92
senior tag
Itt vagyok megint.
Apummal nem tudunk rájönni, mitől lehet a következő probléma: a scenicünkön a jobb hátsó kerék külső(tehát nem a kocsi felőli oldala) rettenetesen kopik kb 3 centi szélesen, legszélén már borda sincs. Kerékcsapágy nem kopog, morog, nem lötyög. Keréken nem látszik hogy dőlne kifele a teteje. Mitől lehet ez? -
Davidof92
senior tag
válasz g.gergo #6783 üzenetére
Semelyik másikat nem, csak ezt az egyet. És az az érdekes, hogy a külsőt, nem pedig a belsőt, amit várna az ember, hogy anyagkifáradás miatt megcsavarodik a lengőkar és a kerekek teteje befele dől.
aphra2: Mi nem csaptuk oda soha. Egy ideje már megvan, nemrégiben tűnt fel hogy ennyire fogy, azelőtt mintha nem ette volna. Előző gazdája lehet odacsapta, csak akkor eddig mért nem nyalta? Nem játszhat be az is hogy: szar magyar utak+anyu jobboldalt ül elöl+én a magam 110 kilójával szintén jobb oldalt hátul?
-
Johnny001
senior tag
Hi!
Most látom, hogy van ilyen topic is, fáradt gőzt nem szoktam nézni
Akkor csatlakozunk:
4 évesen vettem 86E kilóméterrel, most van benne 4 év után 116E
Javítások:
- bordásszíj, feszítő görgő stb.
- vezérlő kerék csere, felső holtponti jeladó
- gyujtótrafók
- lengéscsillapító, kerékcsapágy, 2 toronycsapágy (első)Szervíz: itt vannak nálunk a srácok Bp. XVIII. kerület, Renault gyári szervízben dolgoztak, aztán nyitottak egy sajátot. Hozzájuk hordom, amióta megvan
Szervízt be lehet írni, nagyon tudom Őket ajánlani?By.: Johnny
Bp. XVIII.- Pestszentimre 06309060893
-
lajo
senior tag
Nem teljesen pontos adatok (az akkumulátorhoz hozzányúltunk, aztán kinullázódott félúton), de 52 liter benzinből ~730km-t sikerült mennem. (1,4 16v) Ebből 250 volt országút sok faluval, a klíma meg kb az idő felében ment.
-
g.gergo
senior tag
Úgy néz ki, hogy megvan a probléma. Le lett véve a tank, abba belevan préselve a szellőztetőnek a szelepe. Ezen keresztül át jön ki az üzemanyag. Csak úgy jön a ku.va anyja. Mivel préselve van, és egyébként is hozzáférhetetlen a szelep, ezért teljes tank csere. Új ára: 118.750.- Ft. Maradt a bontott. Reméljük annak jó lesz a szelepe.
-
AMD Power
titán
A tízes toplistát teljes egészében francia, német és brit modellek uralják. Az elektromos hibák koronázatlan királya a Renault Mégane II, ennél 34,66% az esély rá, hogy egy adott évben el kell látogatnunk egy autóvillamossági szakemberhez.
Nah ez elég gáz. De a Z4 sem semmi...
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Füge007
senior tag
Holnap megyek a turbóért, és végre kész az utólsó lépcső is, hogy ujra induljon a vas. Sok szívás volt a beszerzéssel, de végülis így jött ki a legolcsóbban a motorcsere + turbófelújítás.
Ja a turbósoknál kicsit dumáltunk, TSI motorok azaz a kis köbcentis benzines motor turboval, na azok is bírják jó sokáig 200 ezret el is mennek, talán. Ja és a pikantéria a dologban, a turbójuk nem felújítható, mivel a magas hőtől általában mereped a ház is. Így cserés a koplett cucc pár százezeré. Ugye amíg garis nincs is ezzel gond, de mihelyst lemegy a gari megy a kedves ügyfél turbóhibával, utánna meg hívni kell hozzá a mentőt.
Füge
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #6795 üzenetére
Azért én egy ipari ragasztóval csak megpróbálnám előbb meg mókolni.
Csak az egész tankot ki kell venni hozzá ez igaz.A bontóban nem tudom mennyi lesz.
De érdemes magán személynél is érdeklődni, mert az autóalkatrész.hu-n is vannak bontandó kocsik mostanság.
Szóval ha csere akkor ésszel mert komoly 10.000.-et spórolhatsz.Renault power
-
rob210
Topikgazda
Nekem 60literből 860kilóméter a rekordom, úgy hogy a fele etanol.
ez ugye fogyasztás szinten 7-alatt van.
De nekem egy 97-es 1.4 es 8V-s I-es meganom van.
Igaz fogyasztás csökkentővel (ami majd 1 litert hoz 100Km-ként)
Jah és ebben nincs pálya igaz komoly dugó sincs, reggeli városi közlekedésben hozza ezt.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...