-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Meg van....
részletek később...
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Bubee82
őstag
Na, vótam az ex-Rönó szervizesnél, aki a kerékcsapágyat csinálta múltkor.
Azt mondta h NAGYON maximum 80k körül lehetne kérni egy komplett és überfasza hengerfej felújításért, amiben aztán tényleg minden benne van. Esetemben erről biztosan nincsen szó... Ő is lesett egyet a 130 rongyon
Meg most kiderült h még csak véletlenül sem a torziós rúd lehet a ludas a hátsó kopogásért, mert az max. eltörni tud, akkor viszont féloldalán seggre ül a kocsi. Mondta menjek el itt a helyi futómű guruhoz, mondjam meg neki h derítse ki mi a gond, aztán menjek vissza hozzá és ő megcsinálja. Aszonta 2 eset lehet: szilentcsere vagy lengcsill... Remélem nem utóbbi, bár amikor megvettük a kocsit én mindjárt arra tippeltem, de fater is lebeszélt róla h az nem az.
Kértem ajánlatot szelephézag állításra, arra először 5k-t mondott mindennel együtt, aztán végül rálesett a motorra és mondta h lehet picit túlmegy az 1 órás munkán és ebben az esetben max. 8-at kér érte. Rob210, tudom h ezt te magad csinálnád, de se eszközöm, se helyem hozzá, jómagam meg abszolút nem értek ehhez és így neki sem állnék. Fater se vállalná be szerintem
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7807 üzenetére
nekem a 80 is durvának hat de elfogadhatób ha tényleg honolással minden kutya fülével együtt annyi.
a szelephézag állításhoz ha 8szelepes a motorod már pedig szerintem az akkor elfogadható a 8ezer de szerintem drága és amúgy 30 perc. se hely se komoly szerszám nem kell hozzá, csak hézagmérő. én konkrétan előttünk a parkolóban csináltam. egy biztos ha megcsináltatod vissza kell majd menned 2-3 hét múlva, addigra ugyanis bedagad az új szelepfedél tömítés és után kell húzni a csavaroknak külömben ereszteni fogja az olajat elég durván.
erre majd figyelj.Renault power
-
Zenebohoc
tag
Sziasztok!
Egy (számomra) érdekes hibával kapcsolatban kérném segítségeteket.
Clio I (15 éves) 8 éve használom gond nélkül.
Egy hónapja elromlott a baloldali kapcsolója.
Helyzet, tompított, index stb múködött, de a reflektor pöcke eltörött.
Létezik ilyen, ez még nem gond. Bontóból vettem egy másikat.
Gond nélkül működött egy hónapig, majd ugyanazt a hibát produkálta.
Nem gondolom, hogy a kezem változott volna.
Kérdésem. Esetleg nem lehet a kormányoszlop hibája?
Van-e hasonló tapasztalatotok?
Köszi előre is.Nincs szebb, mint mikor az alázat csendje zenére lázad....(LGT)
-
AMD Power
titán
Újra felfrissül a Renault Scenic
Hogy tetszik nektek? Szerintem jót tett neki.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Bubee82
őstag
Igen, úgy mondta h az tényleg a plafon. Ebben a 80k-s esetben mondta azt h az anyagkts durván 50k, a többi a meló. És ebbe ő beleértette a vezérműszíjat is. Utána mondtam h azt még előtte csináltattam meg vele. Ott volt egy 40k-s jattolásom, és akkor sem nyújtott számlát oda, igaz nem is kértem. Hát most fogok az kurvaélet
8 szelepes. A munkadíja elég magas sajna, de hozzá nem félek oda vinni az autót és mindenki őt ajánlja ha Renault-ról van szó.
Észben tartom amit írtál! Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Bubee82
őstag
Először 5 rongyot mondott, amiből valami 1-2k az anyag - ami abban az esetben merül fel, ha valaminek a leszedésekor, valami elszakad (gondolom tömítés vagy tökömtuggya -, a többi munkadíj (nem biztos, de valami elyesmi rémlik). Aztán utána rálesett a mocira és aszonta lehet kicsit több lesz, mert kissé macerás a hozzáférés, leömlőket le kell szedni stb.
Erre mondta h ha túlmegy a szerkó 1 órán, akkor számoljak úgy 8 ronggyal.
Ergo első esetben 1 órával számolt durván, utóbbinál 1 és 2 óra közöttivel.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
-
rob210
Topikgazda
válasz Bubee82 #7828 üzenetére
A gépműhelyes történetet ez nem változtatja meg.
Csak itt a szelepeket valóban nagyobb bontással lehet elérni mint az energy motoroknál.
DE mondok neked példát az egyik barátom II-es fiestáját most viszik komplett felújításra pont most hívott, hogy szedik ki a blokkot.
A főtengely köszörülés hengerfejezés cakkli pakkli kerül 70.000.- be.
Amiről számlát is kap és 1 év jótálást.Ennyi nincs mit hozzáfűznöm a dologhoz.
Neked viszont egy korosztállyal fiatalabb motorod van mint az enyém.
Nekem energy van.A tiednél nem a szelepszáron található kontra anyás állítási lehetőség van, hanem kis korongokkal kell beállítani a megfelelő szelephézagot. Ezek kerülnek 2-3Kba.
A szelepfedél tömítést pedig jóérzésű szerelő minden kép cseréli, ami 1-2 Kba kerül.
Szóval így már nem olyan sok az a 8 KRenault power
-
Bubee82
őstag
Köszi, respekt, megint tanultam valamit
DE mondok neked példát az egyik barátom II-es fiestáját most viszik komplett felújításra pont most hívott, hogy szedik ki a blokkot.
A főtengely köszörülés hengerfejezés cakkli pakkli kerül 70.000.- be.
Amiről számlát is kap és 1 év jótálást.Pfff... B+, itt nekem ilyenről, se távolról se közelről nincs szó
Amúgy neked nem Meganod van
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Renault power
-
-
Laraxior
titán
egyre jobban szeretem a "kisautómat" Mondhat akárki akármit, szeretnivaló autó
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Füge007
senior tag
válasz Laraxior #7839 üzenetére
Szép is nagy is, de keveset mégy vele, így nem is tudod igazán milyen. Rájöttem csak egy hosszabb út alatt tudom igazán értékelni az autókat. Mondjuk egy Bp. Frankfurt út alatt már tudok mit mondani. Minden autó szervetnivaló, mert élmények fűznek hozzá, még a guruló dobozomat alias kispolskit is szerettem. Persze most nem vállalkoznék vele egy 1000 Km-es útra.
Az a lényeg a lelkesedés ne lohadjon benned, de várnak még rád érdekes helyzetek ezzel az autóval
Füge
-
Füge007
senior tag
Nekem semmi problémám nincs vele, mivel megelőzöm, hogy legyen vele problémám Nézz szét fórumokon, beszélj nem elfogult renault szerelőkkel, illetve tulajdonosokkal.
Füge
-
válasz Füge007 #7843 üzenetére
Nekem ezzel a totalcar-os népítéletes cuccal az a bajom, hogy az esetek 90%-ában olyanok írnak, akiknek fogalmuk sincsen arról, hogy hogyan kell használni/karbantartani az általuk kritizált autót. (ja meg még ezen kívül nagyon sok mindennel nincsenek tisztában...)
Persze adhat némi "irányt" ez az oldal, de nagyrésze értelmetlen tudatlan emberek ömlengése.
Bár, hogyha beleolvastok sokba akkor magatok is rájöttök.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Füge007
senior tag
Az lehet, de a szívás akkor is szívás ha a tulajdonos teszem azt pék, és azt sem tudja mi a motor, és hogy működik. Te sem gondolod komolyan amit leírtál 90 %, akkor aki ide ír 100 emberből 90 debil, ugye ezt viccnek szántad
Vannak jól kifejtett és alátámasztott beszámolók, a 3 sorosokkal meg nem kell törődni, de ez korántsem 90%!
Füge
-
válasz Füge007 #7847 üzenetére
Nem viccnek szántam, nagyon is komolyan gondolom.
Egyébként teljes mértékben erre gondoltam, amit leírtál az elején: ha pék az illető, először olvasson utána, ha vesz egy dci renaultot és 200k km körül meghal a turbo, az nagyjából belefér kategória, aki meg 100K km alatt 3-at is cserélt, az elég hülye pék. Vagy havernál összepakolt vezérléscsere után valami megadta magát és szintén az autó hibái közé írja, nagy motorral megeszik neki 8-10l-ert városban a kocsi...persze ez is természetes...és még sorolhatnám, az esetek többségében ilyen véleményeket olvashatsz.Olvasgassál bele mindegyikbe, és rájössz, hogy nagyjából helytálló az arány.(de OK legyen a te kedvedért 80%)
Annó 2003 utáni megane-ból az összeset elolvastam, meg még modeok, focusok-ból nagyon sokat + jópár peugeot 307, tehát mondhatni van mire alapoznom a megállapításomat.
Amikor autóvásárlás előtt álltam, tényleg milliónyi véleményt átolvastam, és arra jutottam, hogy szépen el is felejtem amiket ott olvastam, mert nem megbízható, persze kiszűrhető az a pár vélemény, aminek valami alapja/értelme van, de az meg kevés volt.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Laraxior
titán
Van köztük pár V6-os.... kivétel nélkül mind megvoltak elégedve vele
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
FCnyul
csendes tag
én is átolvastam vagy 180-200 véleményt,mielött beleugrottam a lagunába.85%-ban jokat olvastam rola,de volt negativ is,abbol is sok marha aki nem figyelt oda a kötelezö dolgokra,vagy mint olvastam,havernál sufnituningolták....stb.ismerösök is riogattak,nehogy vegyek renaultot,mert az szar,áállandoan szerelönél lesz,rámegy a gatyám is....persze ezek közül egyik se hajtott huzamosabb ideig ilyen kocsit.volt egy gyenge pillanatom mikor nézegettem mitsubishi galantokat,kettöért fel is mentem pestre,de mint kiderült ezeket anno mind olyanok vették akinek nem volt zsé bömbire és ezzel hancurkodtak.magyarul ki voltak nyirva (természetesen volt jo is,de nem annyiért amennyi pénzem volt).aztán csak maradtam a lagunánál,a célom nagy,kényelmes és ha menni kell menjen auto volt.nah ez teljesiti a kritériumokat.kényelmes,elférünk benne (2-en vagyunk az asszonnyal ) és nem egy versenyauto,de azért lehet hajtani ha kell.összevetve én nem csalodtam,még ugy sem,hogy már vagy egy százas ráment cserealkatrészekre a gondos exgazda miatt.rájöttem én is hogy nem kell semmit szarozni tapasztalat nélkül.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...