-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Laraxior #7649 üzenetére
bocs, nem akartalak megsérteni!
tényleg ez volt életem legrosszabb autója, pedig nagyon sokféle kocsim volt, de mostmár abbahagyom, mert idegesíteni nem akarlak vele...
kárpótlásul felajánlom, hogyha kell valami bárdiból vagy unixból, elintézem neked a maximális 40% kedvezménnyel, és átveheted a helyi kirendeltségen amit kinéztélcryptot minden termékemért elfogadom
-
-
#47053824
törölt tag
[ Szerkesztve ]
-
b.zoli34
csendes tag
sziasztok
van egy kangoo 1.9D-m F8Q motorral ,váltót kell cserélnem,de nincs rajta
az azonosító tábla ,leírás szerint JB1 173 , ha más JB1 váltót rakok rá az miben fog különbözni? mit rakhatok be helyette,ha ilyet nem találok?ide nem írok semmit
-
NTonee
veterán
Kezdem tépkedni a hajamat, remélem tud valaki segíteni.
2000es évjáratú, benzines Megane I ph2. K4J750 motor. Fix gázpedál állásnál (stabil fordulatszám) valami jobb oldalt elől kegyetlen hangosan kerepel. Ha gyorsítok, vagy fentebb engedem a gázpedált, akkor abbahagyja, de amint újra egyenletesen haladok, ismét elkezd kerepelni. Álló helyzetben is produkálja, ha nyomom a gázt, de halkabban. A szerelő csak széttette a kezét, lövése sincs róla. Mi csinálhat ilyen zajt? Nagyon idegesítő, és már fél éve ezt hallgatom. Tudom, hogy kevés az infó, de hátha már valaki találkozott ilyennel. -
NTonee
veterán
Eddig minden hibát megtalált, olyan hangok okára jött rá fél perc alatt, amikről én még csak azt sem tudtam eldönteni, hogy honnan jön. Olcsón, és minőségi munkát végez, nem foglalkozik hulladék alkatrészekkel. Minden apró nyűgömet megoldja. Soha nem volt rá panasz, a környéken mindenki elismerően nyilatkozik róla.
De igazad van, most hogy beleakadtunk egy furcsa hibába, amire "kapcsolatunkban" először sajnos nem tud mit mondani, megyek és megmondom neki, hogy menjen inkább téglát pakolni építkezésre, és hagyja ezt a szakmát, mert komolytalan. Köszi a hozzászólást!szerk: ha te sem tudsz a kérdésemre válaszolni, akkor miért húzol le mást? Nyilván el fogom vinni máshova, ha nem oldódik meg a gondom. Gondoltam, ha más találkozott ilyennel, akkor tud legalább irányt adni, és el tudok indulni valamerre, mielőtt 20 másik szerelő kezd el gányolni.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
amugy bocs, nem jött le elsőre hogy ennyire ragaszkodsz a szerelődhöz, nem akartalak megsérteni
a bosch szervizek azért jók, mert ha nem boldogulnak valamivel, központilag segítséget kérhetnek a bosch központtól, ahol szerelők tízezreinek a felhalmozott konkrét javítási eseteiből dolgoznak és készítenek számítógépes adatbázistcryptot minden termékemért elfogadom
-
NTonee
veterán
Hidegen is, melegen is. Nem erősödött, hanem egyszer csak elkezdte. De attól függően, hogy milyen fordulatszámon van, lassabban, illetve gyorsabban kerepel. De csak egyenletes fordulatszámon tartva.
LuckyL: Igen, ragaszkodok hozzá, ameddig csak lehet, mert amúgy nagyon jó szakembernek tartom. Már csak azért is, mert nem szeretném, ha több szerelő egymás munkájába rondítana bele. Volt már pár autóm, több szerelőm, de egyikkel sem voltam ennyire megelégedve. Mindig lelkiismeretesen dolgozik, és sokszor nagyon nyűgös ügyfél tudok lenni, amit elvisel.
Semmi gond, én is erősen reagáltam, sorry! A bosch szervizek mindig a méretükkel ijesztettek el. Sok szerelő dolgozik, sok ilyen műhelyben, és nem hiszem, hogy az igazi zsenik megelégednének az ottani fizetéssel. És sok helyről azt hallom, hogy amit a számítógép kidob, azt megoldják, de a többit... Nincs tapasztalatom velük, így én nem tudok erről nyilatkozni. Ezért is gondolom, hogy elugrok a helyi műhelybe, és reménykedek, hogy alaptalan dolog ez az állítás. -
őstag
igen, de ami a hátrányuk az az előnyük is ilyen speciális esetben, mivel amihez nem ért az egyik, lehet hogy ért a másik, ráadásul ott van a már említett központi támogatás
melyik városban laksz? ha debrecen, tudok ajánlani szerelőketcryptot minden termékemért elfogadom
-
őstag
én itt nőttem fel, aztán pesten laktam 5 évig, de most megint itt vagyok mert imádom a várost, ráadásul mindenkit ismerek
amugy még a jutott eszembe, hogy igaz hogy drága, de egy hibakeresésre esetleg benézhetsz a helyi márkaszervízbe is
ha egy óra díjáért megtalálják a hibát, lehet hogy a saját szerelőddel meg tudod csináltatnicryptot minden termékemért elfogadom
-
benvolio
őstag
Lehet hülyeséget mondok, de hátha... Jobb oldalt lent az alvázhoz/kasznihoz van erősítve csavarral egy kipufogó tartó vas, ha az meglazul akkor ad ki ilyen hangot, ahogy összeütődik. Eléggé lehetetlen helyen van de megtalálható és meghúzható, fel kell nyúlni hozzá alulról. Csak egyéb lehetőségként írtam. Ha semmi köze a problémádhoz, akkor sorry és passz.
-
NTonee
veterán
8 éve költöztem Bp-re Debrecenből, kb 3év után pedig Dorogra, Esztergom mellé. Szüleimen kívül már senkim nincs otthon. Szerelőt is már csak egy "oroszlános" elektromos márkaszervizest ismerek otthon, de az legalább szintén szaki. Apám pözsóját viszem mindig hozzá.
Renault márkaszerviz nincs errefelé, illetve volt, de becsődölt, mint szinte minden márkakereskedés és szerviz errefelé mostanában. Itt már csak "szuzi" van.benvolio:
Lehetőségnek jó, köszi! Viszont szerintem az pont nem egyenletes haladásnál jelentkezne, hanem mikor megnyomom a gázpedált, elvégre akkor mozdul meg erősebben.[ Szerkesztve ]
-
őstag
politizálni nem szeretnék ebben a topikban, mert az mindig komoly indulatokat vált ki...mindenesetre nekem is megvan a véleményem a helyzetről és nagyon sajnálom hogy a "pHolitika" topikot bezárták
az viszont tény, hogy jelenleg nagyon szar a helyzet és ezt nem tudják kezelnicryptot minden termékemért elfogadom
-
Josi
aktív tag
Nahát ez remek.
Nekem totál ugyanilyen a kocsim, az évjárat is stimmel, és ugyanezt csinálja.
Mondjuk rádióhallgatás mellett én nem hallom.
A canister szelep tartója nekem sajna elkorrodált, és most ideiglenesen van rögzitve.
Lehet, hogy azóta csinálja nekem is?
De én is szeretném már megoldani ezt a kerepelést.''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
rob210
Topikgazda
Fújjátok ki purhabbal a motorteret
Sajnálom a problémát srácok, de mivel fogalmam sincs, hogy mi okozza nem fogok beleokoskodni.
Renault power
-
zsizsef
senior tag
Megane2 (2007) 1.6 benzines, 114000 km. Milyen motorolaj ajánlott hozzá?
Köszi! -
rob210
Topikgazda
NA leszaladok a ház elé szervó olajat cserélni, mert jó ideje tervezem,
Remélem sikerrel járokRenault power
-
Srácok akiknek 1.5dci-je van mondja már el, hogy a vízhőfok ilyenkor, amikor -5-7 fokok vannak, akkor hogyan alakul.
Azt olvastam sok helyen, hogy ezek a dci-k télen nehezen melegszenek, bár ezt annyira nem tapasztalom, megyek egy pár km-ert úgy, hogy 1500-600 körül elváltogatok, és utána már langyosat fúj, illetve ezután nemsokkal a mutató is bemozdul. (nemtom így kell-e lennie vagy hamarabb kellene)
Aztán a mutató itt megáll:
Ha egy lámpánál megállok (állok ott vagy 2-3 percet) akkor a mutató szépen visszakúszik a mutató bal szélénél lévő "második" vonalhoz. Ez így jó ennek ilyennek kell lennie???
Egyébként nyáron is max a 3. vonal -on vagy utána picivel megáll.
Egyébként fűt, meg minden, csak olyan furcsa ez a dolog nekem....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
NA megvolt a szervó olaj csere.
Hát gyerekek egy álom az új olajjal a kormányzás
De amíg leengedtem a régi olajat azt hittem eret vágok.Renault power
-
-
forceberg
veterán
Szia!
1500-1600-nál elváltogatni szerintem gyilkosság, mert akkor a hideg motort alacsony fordulatszámon nyírod, csak nem érzed nyírásnak, mert hidegen több anyagot enged a computer. Szerintem. A Többiek szerint?Nekem tél kivételével fixen áll a mutató a 3. vonalon. Télen néha kicsit alatta, vagy pl. autópályán lejhajtó előtt motorfékkel kigurulva visszább megy.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz forceberg #7693 üzenetére
Hát mondjuk beb@szna, ha a dci-t hidegen 3000-ig forgatnám....vagy nem tudom pontosan mire gondoltál???
Abszolút nem tűnik nyírásnak, nem megerőltető érzésre sem az autónak hidegen sem ezen a fordulaton üzemelni...
Néha 1-1 2000-es fordulatba beleszaladok, de felé hidegen sosem.
Bár mostanában melegen sem lát nagyon többet 2000-nél.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
forceberg
veterán
Én hidegen is lehetőség szerint csak olyan fordulatszámot használok, ami meleg motornál sem lenne morgós.
Ha 1600-nál elváltasz, akkor az lesz mondjuk 1200 a következőben, na az szerintem 3. felett már nem épp ínyére való a motornak. Pl. 4-ben kb. 2000-ig ki kell húzatni, hogy utána 5-ben ne morogjon. Én erre gondoltam, hogy a nagyon alacsony fordulatszámot kerülöm hidegen, meg melegen is.Bár mostanában melegen sem lát nagyon többet 2000-nél.: Nálam a tempomattal beállított sebesség fordítottan arányos a GÓ árával
De a jelenlegi 4,5-4,6-os átlag alá már kalapot kéne felvennem!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
válasz forceberg #7697 üzenetére
Jó ok, most már vágom ami írsz. Viszont mint írtam abszolult nem erőlködik az autó, nyilván ilyen fordulaton nem padlózva gyorsítok ki, tehát ilyen jellegű probléma nincsen
Egyébként ma reggel néztem 5.@1500rpm=65km/h, ma olyan 1800 körül váltogattam el, viszont e felé hidegen nem nyomkodnám.Amúgy kint főúton sem megy 2000 fölé folyamatos haladással, asszem valami 1800 környéke a 90-100km/h.
No meg ez a vezetési stílus fogyasztásban is jó, tehát hatékonyan dolgoztatja a motort, nyáron Miskolc-Debrecen-Miskolc 2 személy, odafele végig klíma 3.9 l/100-as átlag.
Olyan 5 literből én is simán eljárkálok, fele város/ fele főút, tehát ezzel nincsen baj. Bár ilyenkor amikor repkednek a mínuszok, felkúszik 6 köré simán.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Ukrajnai háború
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- OLED TV topic
- Formula-1 humoros
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...