-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
válasz g.gergo #6783 üzenetére
Semelyik másikat nem, csak ezt az egyet. És az az érdekes, hogy a külsőt, nem pedig a belsőt, amit várna az ember, hogy anyagkifáradás miatt megcsavarodik a lengőkar és a kerekek teteje befele dől.
aphra2: Mi nem csaptuk oda soha. Egy ideje már megvan, nemrégiben tűnt fel hogy ennyire fogy, azelőtt mintha nem ette volna. Előző gazdája lehet odacsapta, csak akkor eddig mért nem nyalta? Nem játszhat be az is hogy: szar magyar utak+anyu jobboldalt ül elöl+én a magam 110 kilójával szintén jobb oldalt hátul?
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #6795 üzenetére
Azért én egy ipari ragasztóval csak megpróbálnám előbb meg mókolni.
Csak az egész tankot ki kell venni hozzá ez igaz.A bontóban nem tudom mennyi lesz.
De érdemes magán személynél is érdeklődni, mert az autóalkatrész.hu-n is vannak bontandó kocsik mostanság.
Szóval ha csere akkor ésszel mert komoly 10.000.-et spórolhatsz.Renault power
-
válasz g.gergo #6976 üzenetére
Hát, mondjuk ez már átesett egy kisebb-nagyobb beavatkozáson, 220k km körül, komplett hengerfej felújítás, és porlasztócsúcsok felújítása. Illetve a turbo kezdte el csipegetni az olajat, de csak minimálisan --> olajcserék között meg sem látszik az elveszett mennyiség.
A váltóján beszarok, hogy mennyire egybe van még ennyi km után is, mintha új lenne....
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
-
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #7691 üzenetére
Először a tartályt kipattintottam a tartójából.
Abból kiöntöttem az olajat utána a csöveket levettem és azokból is kiöntögettem.
Aztán lehúztam a rendszer legalsó pontjáról a csövet szivattyú alatt és megvártam amíg szépen kicsöpög.
Eltartott vagy 10-15 percig.
Utána olaj be és kész.
De rájöttem elég lett volna a sapkát levenni a tartályról és a legalsó csövet megbontani.(Mondjuk nekem amúgy is ki kellett tisztítani a rendszert más okból, de ha ti csináljátok nektek elég ez a mutatvány.
Tényleg frankó lett.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #7751 üzenetére
Legjobb tudomásom szerint a compi tárolja, hiszen a nyerészkedők arra dugják rá a laptopot amikor visszatekerik a kilómétert a kedvezőbb eladáshoz.
A műszercsoport csak egy kijelző abban semmi nem tárolódik.
Legalábbis az I-es Megannal így van az biztos.
Mert amikkor kicseréltem a fedcompot nekem visszaugrott jelentősen a kilóméteremRenault power
-
Bubee82
őstag
válasz g.gergo #7770 üzenetére
Kösz.
Nem, ez a mi hibánk, h nem kértünk árajánlatot, ez egy kurva nagy tanulság. De ez bőven túlmegy az inkorrektségen. Pláne h ismerősünk nem gyengén.
Nem én beszéltem vele, hanem faterom, de állítólag hosszú listát írt, amiről konkrétan sosem beszélt h figyelj elég sok mindent kellett csinálni. És számla nincs, ahogy írtam. De nem is szólok neki miatta, mert a végén megíratja ott, ahol csiszolták a hengerfejet. Majd váratlanul megyek hozzá, ha tudom h ezért mennyit lehet kérni.
[ Szerkesztve ]
-
Louies
tag
válasz g.gergo #7940 üzenetére
Ez így van. Nálunk a cégnél csak 1,5 dci Megane 106LE kombik vannak, valamelyikben 240.000km van. Semmi bajuk. Havi 4-5000 km-t mennek. 3-4 évesek.
Igaz ezek nyugati piacra szánt autók. Mi csak külföldön veszünk autót.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
Bubee82
őstag
válasz g.gergo #7940 üzenetére
Köszönöm a részletes leírást, meg a többieknek is a választ
Újat tervezek venni. Legjobb ajánlata a Renaultnak van, most Méganet már 2,5-3ért lehet kapni. Csak az 1,6-os benyás fogyasztása nem a legjobb.
Még egyelőre nem döntöttem el mi legyen, de vagy Renault vagy Kia lesz, ha új autó vásárlásra kerül a sor.
[ Szerkesztve ]
-
sNORh
addikt
válasz g.gergo #8352 üzenetére
Beszéltem a szerelőmmel, azt mondta ne járkáljak vele ha beindúl sem, mert lehet a kis apróságtól kezdve a angy bajig, úgyhogy holnap húzzuk a szerelőhöz. Pontosan 1 éves az olaj és 10-40-es ELF
Az önbizalom egyszerűen az a nyugodt, magabiztos állapot,ami pofára esés előtt eltölti az embert. "bár a két legismertebb tesztprogram, a Prime95, meg a world of warcraft hiba nélkül lefut" xD by Soni84
-
AMD Power
titán
válasz g.gergo #8354 üzenetére
Felejtsétek már el ezeket az ELF olajokat. Jobb helyekből Castrol, LIQUI MOLY, Xado, ha meg esetleg extra olcsó kell akkor meg ott a PARNALUB.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Hagens
csendes tag
válasz g.gergo #8728 üzenetére
Sziasztok!
Nekem Renault Kangoo 2004 1.5DCI a céges autóm, 501000Km van benne, a motorhoz és a porlasztó csúcsokhoz még sosem volt nyúlva. Én 10.000Km enként olajat szűrőket cserélek, valamint minden tank gázolajhoz 1deci szintetikus 2ütemü motor olajat adok, ja és nem tankolok olcsó neve nincs kutaknál, és ukrán gázolajat. -
válasz g.gergo #8730 üzenetére
A fed.comp. is 15k km-enkénti periódust ír. Nagyjából 12k km-enként cserélem olaj-levegő, viszont a gázolajszűrőt csak 2 olajcsere periódusonként...
Tankolni auchan vagy lukoil.
Ukrán üzemanyaghoz: mindenki azért szidja az "ukrán üzemanyagokat", mert mondhatni szállóigévé vált a kannás-hordós üzemanyagokat ukrán cuccnak nevezni, amiknek valószínűleg köze nincsen a kinti kúton tankolt anyaghoz (tisztelet a kivételnek).
Nyilván, ahogy más is írta külföldön is vannak (ukrajnában is) cr dieselek és működnek is....[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
válasz g.gergo #8742 üzenetére
2006 m2 1.5dci (78kw), meg nem mondom mi lett belerakva legutóbb....fridcar, 30% kedvezménnyel volt valami 8k környéke....valahol megvan a számlája, de most nem túrom elő.(talán ez volt a legdrágább gázolajszűrő ami volt náluk)
Közben kiderült, hogy 220k km-nél nálam mégsem hengerfej felújítás volt (illetve lehet ott is mókoltak valamit), hanem valószínűleg csapágy csere.
Illetve a generátorom adta meg magát 1-1.5 hete, 301.000.-nél. Meg sajnos úgyfest, hogy lassan kuplung, ami még nem is olyan nagy baj, csak az a fránya kettőstömegű....
De egyébként nem így állok hozzá, hogy fos dízel, jól beszopom vele, bla-bla, hiszen 300k km van eddig benne, és olyan nagyon irgalmatlan összeget eddig nem kellett rákölteni...tehát ennyi.
Egyébként zoltán azt mondta, hogy ezek a delphi csúcsok (nekem is az van), szinte elnyűhetetlenek.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
válasz g.gergo #9039 üzenetére
Én meg nem adalékoltam betettem a xado olajat és nagyon pöpec, most is mentem egy kisebb kört itt zuglóban és kifejezetten jól viselkedik hideg álapotban is.
Elég komoly revitalizáló hatása van ennek a xdaonak
Most azt akarom kideríteni milyen váltó van a kocsim alatt, vagy, hogy miért írták el a gyári mennyiséget.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Gördeszka topic
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...