-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ebit
addikt
A legtöbb szivó diesel motor általában felújitás nélkül, lazán elmegy 250 ezer km felett, és az alkatrészeik is gondosan vannak megtervezve a nagyobb tömegerők miatt.
Nehéz az üzemanyag alapján összehasonlitani, a meghibásodási arányt, az általad emlitett forumok, nem igazán tekinthetők szakmainak.
Viszont az tény, hogy a jelenlegi ismeretek alapján a diesel teljeitménymutatóit, nehéz lenne jelentősen javitani, mint az elmúlt évtizedben,
-
Ebit
addikt
A javitás általában, valóban többe kerül a dieselnél.
A fogyasztás viszont szinte állandó, és alacsonyabb a benzineseknél.
Az üzemanyag fogyasztói árak alakitása, az egy másik kérdéskör, bár az üzemeltetési költségeknél, és az élet minden területén sajnos egyre meghatározóbb a szerepe.
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #363 üzenetére
A megoldás inkább az, hogy a vásárlás előtt, egy teljes állapotfelmérést érdemes csináltatni szakszervizben, a későbbi vitákat kizárva, valamint ebből látni fogod azt is mit szükséges rajta javitani, és kb az mennyibe kerülne.
Általában egy ilyen vizsgálat 10 k, és ha olyan helyen véhgezteted , ahol nem javitották az autót, szinte 100%-san objektiv.
-
Ebit
addikt
Szerintem egy alacsony ártól, nem szabad megijedni, mert az is lehet, hogy valaki a sokadik autójától akar megválni.
Egyik ismerősnek igy vásároltunk olcsón egy fiatal, kevés km-s, hibátlan Meganet, hogy ott állt , még három sokkal értékesebb autó, és az eladók teljesen korrektek voltak.
-
Ebit
addikt
Bontottan olcsóbb lenne
Ez azért nem biztos, mert a bontott autó esetében, nem ismered a klima előéletét,használtságát, és törött autó esetében még sérülhetett is.A másik a gyári klima utolagos beépitése, is sokszor jelentős átalakitással jár együtt./meghajtás stb /
Az utolagos klima, vadonatúj. -
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #818 üzenetére
Az első feltehetően szinkron berendezés hiba/olajcserével változhat/, de inkább egy jó álapotu bontott váltó lehet a megoldás.kb 50 k-ig beszerezhető/
A második a hütőrendszert kellene zártságra, tömitettségre megnézni, valamint a motor elhasználódását./ mert nagy terhelésnél melegszik túl a motor/
Számomra hengerfeje rendben megállapitás vitatható, tekintettel a több mint 200 eze rkm-re.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #832 üzenetére
Egy olajcsere megoldás jobban tetszik.
Nézd majd meg 1 l vátóolaj mennyibe kerül, és az csak egy lehetőség, ami nem biztos, hogy megoldja a problémát.
Bontott váltott olcsobban is kaphatsz, inkább az állapota kérdéses, de ha rám hallgatsz keresel inkább egy kicsit drágább autót, kevesebb hibával.
-
Ebit
addikt
[I]Az is megoldás lehet, ha veszel egy ilyen autót, mellé meg egy egészet bontásra. És akkor komplett alakatrész utánpótlással rendelkezel.[/I
Ezt semmiképpen nem ajánlanám, mert a tipushibás alkatrészek, feltehetően , mindkettőben rosszak, és azért nem egyszerű szakszerúen kivenni, egy öreg autóból, egy alkatrészt, vagy fődarabot., a tárolásról, szállitásról, nem is beszélve.
A lényeg viszont az okmányolási részen van.
-
Ebit
addikt
A lényeg viszont az okmányolási részen van.
Forgalomból kivont autot, csak az előir tminősitéssel rendelkező zárt technologiájú bontok szerelhetnek szét.
Véleményem szerint, ma már ez nem lehetőség.
A bontott alkatrész esetén visszavásárlási gari van, ez valóban lehetőség.
-
Ebit
addikt
válasz AMD Power #925 üzenetére
Autoban a hi-fi, jóval 100 ezer ft felett kezdődik, és nem elsősorban a fejegység, és a hangszórókészlet az akadály, hanem az elhelyezési korlátok, valamint az utolagos csillapitások és a korrekt tápellátás kialakitása.
Az általad leirt alkatrészek anyag és munkadija, szintén alsó hangon 100 k felett lesz.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ebit
addikt
Szerintem általánosságban , azt illene betartani, ha valaki nem ért egy termékhez, vagy nincs meg a kellő múszerezettsége,technikai háttere, tapaszatalata egyszerűbb szakembert felkeresni.
A másik érdemes a Assitance szolgáltatást kötni, és ezeket a gondokat elkerülheted.
-
Ebit
addikt
Jelen esetben könnyú volt, mert irta a márkatárstárs, hogy a számitógép kiirta a hibakodot., de az érintkezés ellenőrzésén kivúl, különben hogy állapitja meg a helyes műkődését?
Én viszont egyértelműen arra gondoltam,hogy a sok laikus ember beir néhány jellemző hibát olyan esetekben is, amikor nem az a megoldás.
Tudomásul kell venni, hogy ezek az autok, sokkal több, és összetettebbb elektronikai jeladóval vannak felszerelve, aminek a bemérése, nem egyszerű feladat./ a teljes meghibásodást könnyebb észrevenni, behatárolni, mint egy részlegeset, valamint akkor, ha a számitógép nem tárol hibakodot,akkor kezdődik az igazi diagnosztika/.[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Pontosan ezért is irtam, mert nálad nem volt még ilyen hiba, te is olvastad valahol, ahol " tisztelet a kivételnek"szintén laikusok hallottak már ilyet és tovább adják, egymást erősitve irják a forumokban, valamint azt állitani, hogy tipushiba lenne a Renault esetében azért, érdekes állitás.
A FHP jeladó ellenőrzése,csak egy része az inditási hibalehetőségek kizárásának.
-
Ebit
addikt
Twinivel még nem volt komolyabb gond.
A legtöbb renaulttal, általában nincs komoly, gond, de sajnos mindegyik autónál időnként előfordulhat egy gyakrabban meghibásodó, cserélendő alkatrész,ezért is érdemes a szükséges reviziók betartása.
Érdemes különben dokumentálni az üzemeltetési, javitási költségeket. -
Ebit
addikt
válasz AMD Power #1005 üzenetére
Alkudni kötelező szerintem.
Az autó értékének megfelelő reális árat alakitottak ki rá, akkor csak minimális a mozgástér., és azért nem mindenki szeret engedni a véleményéből.
Kereskedésekben játszák ezt a játékot, bemegy a vevőjelölt, tetszik neki az autó, elkezd alkudozni, és alku után kapja mega reális ár felett, és mindenki elégedett.
Szerintem az eredetiségi vizsgálatban próbálj valami olcsobbat felhajtani.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hálózati / IP kamera
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Android szakmai topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző