Új hozzászólás Aktív témák

  • mycso

    Topikgazda

    LOGOUT blog

    válasz rob210 #5406 üzenetére

    Hát akkor külföldre kell mennem.....(voltam már unix, fridcar, bárdi és mindenho, ugyan az)

    Nem a kereskedőkkel van a baj, hanem a rendszerrel amin belül az alkatrészeket rendelik, illetve az autóval, mert egy tipus/évjárat/motorszámon belül is van legalább 2-3 féle lehetőség....
    Természetesen cserélik, mert tiszába vannak ezekkel a problémákkal, csak mindíg ezek miatt szokott csúszni +1-2 napot az autójavítás.

    (valószínűleg mivel ez pont akkor lett gyártva amikor váltottak a faceliftes m2-re így a kasztni az, viszont az alakatrészek vegysen vannak, gondolom ami volt rönóéknál raktáron --> amivel nincsen baj, csak így elég nehéz összehozni egy leg apróbb alkatrészcserét is)

    (a papírjai 100%, hogy rendben vannak, illetve ami az előző gazdinál cserélve-javítva volt azokról is mind tudok)

    Egyébként most hoztam el és nagyon jó érzés, hogy a csapágyak elől nem morognak/zúgnak kanyarokban. :C

    Mondjuk még ezek az apróbb/olcsóbb dolgok, majd egy turbo/kuplung cserénél nemtom hogy lesz....bár ki kell bontani a benne lévőt és az alapján már lehet tudnak ugyan olyat...(viszont ezekből meg lehet nem bolti újat fogok akarni megvenni...renault fórumon 100-ért mondtak újat, bótba meg valami 2kiló körül vannak asszem turbók)

    [ Szerkesztve ]

    “The Night is Dark and Full of Terrors”

Új hozzászólás Aktív témák