-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz MC Pite #88987 üzenetére
Passz. Látod ezt meg sem néztem, szerintem a sima, érzésre is pörgetni kellett. 3e felett ébredt.
6l alatt jártunk vele 1000+ km-t mentünk.
Tavaly 1,4-es C-Elysé volt, azzal is elégedett voltam.Régebben volt 1,4-es Kia Rio, na az alig akart menni.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz hdanesz #89107 üzenetére
Használ valaki még bármi nem full online xart a Waze/Maps helyett? Online adatok nélkül lófaxt sem ér egy navi sem.
AA-xx a rendszám, nem frissen behozott, ki tudja hány km-t "tolatott" jármű ez?
Mycso: Ilyen ez, mindenki felhergeltek a dízel ellen, én egyelőre kivárok, valamint élvezem a 4,5-5l-es fogyasztást a másfél tonnás kombival... a menetdinamika nyilván nem bődületes, de közlekedésre jobb annyit költeni, amennyit muszáj.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz hdanesz #89109 üzenetére
A középkonzolnál és máshol, ahol van gumirozás a gombokon stb., azt nézd meg mindenképp, nekem 10 éves a gép, 215k km, de csak fényesedések vannak itt-ott, nincs pl. felhólyagosodva. Ami nálam kopott, a kormányon a tempomat 4 gombja, de én szinte mindenhol nyomom be a tempomatot, az azért. + mivel nem 2-2 külön gomb van, ezért a nyomkodásuk sem gomb érzést ad, van, aki szinte körömmel nyomkodja.
Sajnos szerintem a rafkós profi óratekerők simán cserélnek pl. kormánykereket, ha csak annak a szépsége hiányzik a hihető 100e km-hez. Ez hungarisztánban 100% lutri.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Gombinyó #89124 üzenetére
Az eleje PH2, a műszerfal meg PH3-nak néz ki.
Ez így nem 100%-ban igaz, mert a már meglévő típusok mehettek anélkül, csak új típusengedély nem lehetett nélküle.
De én amúgy nem erre gondoltam, hanem, hogy dátum alapján ez egy PH3, aminek a díszcsíkban van a menetfény. (PH1-PH2 esetén bizonyos daraboknál van a főfényszóróban nem LED-es menetfény)[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #89147 üzenetére
Ha ez vigasztal, az enyéim is kerregnek, mindkettő!
215 és 360e km.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Nordik #89149 üzenetére
Ehh, ha figyelnétek a topikot!
Egy rossz poén akart lenni, nekem kerregős dezső mindkettő.A ti problémátokra meg nem nem lehet, hogy valahol máshol kell keresni a megoldást?
Pl. lefolyik az összes olaj, aztán amíg felér, addig összevissza áll?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz hdanesz #89157 üzenetére
Pontosítva azonos kijelzett futásteljesítménnyel.
A két autó teljesen más karakter. Ha mindkettő tényleg okés, én a Lagunát venném, azt is vettem anno, de az 1.5-össel. A 2 lityós motor mondjuk max. fél-1l gázolajjal kér többet 100-onként (ugyanazon típusban).
A két 6-os váltó elvileg nem ugyanaz, TL4 és PK4. + az 1.5-ösnél ugye elég rövidek a fokozatok. 98-nál már 2k-t pörög 6-osban.
(#89158) Gombinyó: A másfél tonnás kombi Lagunával is le lehet menni 4,5l alá. Nyilván ehhez ésszel kell közlekedni. Nemhiába van az 1.5-ös 20+ éve porondon, a korai konstrukciós problémák ellenére is.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz hdanesz #89160 üzenetére
Igazából a szokásos CR dízelek. Az injektorokról olvastunk már, hogy cserélni kellett.
Az 1.5-ösben Conti van, a 2-esben talán Bosch?A Lagunát vezetted már? Nem francia hintós a futóműve.
A beltér meg olyan, mint a külső, kinek mi tetszik jobban.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
110-es, mint neked, azaz Conti.
... de amit leművelt már a kolléga "azindekszmegánklubfórumon". Hiába, ez egy xar francia, német ? alkatrészekkel.
A félre diagnosztizálás(vagy néhány furimányos nehezen beazonosítható hiba) sok ember életét megnehezíti.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz gabor9991 #89291 üzenetére
Nálam M2 kacsa és L3 kombi van 1.5dCi-vel, 400e km alatt ezek mennyit is spóroltak az üzemanyagon?
Több milliós a tétel. Nem, hogy pár ilyen-olyan felújítást, hanem komplett autók árait...(#89292) Gombinyó: ez a rákölti a különbözetet tételt a dízeltől rettegők terjesztik. Bele lehet nyúlni persze, de sok belenyúlás miből ered?
Nem átnézetten megvett, vagy jócskán visszatekert órás autókból.
Az nekem ne xardízelezzen, aki 8-10 éves behozott dízelt vesz, amiről elhiszi, hogy 80 ezret futott mindössze.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz hermanyi #89300 üzenetére
A pálya és városi dugóhúzó, a két dolog, ami lényegesen meg tudja dobni a fogyasztást. + a téli hidegben az első 5-8km.
(#89301) t.imi : Én a 280-as átlagárat keveslem. Mikortól nézted?
+ ha pontosak akarunk lenni, akkor kéne valami jó adatbázis az árakról, mert az sem mindegy, hogy épp melyik olcsóbb a másiknál 5-10%-kal. Most pl. a GO 2%-kal olcsóbb a benzinnél.(#89302) vzsryl: A népeket a padló-satu hozzáállásról kéne lehozni valahogy... valahogy a többség szeret széthajtani mindent
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz mdav88 #89307 üzenetére
Pl. a M3 90LE, amiben elvileg nem kettőstömegű a lendkerék, EURO5-től viszont mind részecskeszűrős, de ha nincs szétqrva a motor, a szűrő is bírja. Időnként jó lenne vele elmenni egy hosszabb körre.
Lassabban melegszik télen, de 2 km-en a benzines sem melgszik be. Ha nincs meg sosem egyben a legalább 20-25 perces üzem, akkor gyakori olajcsere kell, mert nem tud az olaj kitisztulni, így jobban leépül.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #89334 üzenetére
Tizenéve dolgoztam olyan gépekkel, ahol rengeteg ilyen szíjas időzített hajtás volt. Nem sok, de volt pár szíj szakadásunk is, valahogy akkoriban az volt a jellemző, hogy a szíj egyik oldala felől kezdett beszakadni.
+ amire jutottunk, hogy gyakran nem az alámenéskor azonal, hanem csak később szakadt a szíj, ezért nem látszott a bordáskerekeken, mert a sérülés és a szakadás között eltelt idő elkoptatta a nyomokat.A legjobb az volt, amikor a "mélységesen szakmai" vezetés kitalálta, hogy ne cseréljük időre(üzemóra) a szíjakat, hanem csak akkor, ha cserésnek látjuk karbantartáskor. Gondolhatod...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #89356 üzenetére
Egy reg. nem reg., két reg. fél reg., négy reg, egy reg.
Nem hinném, hogy számít, ha nem megy le egyszer, mert ha újra megtelik akkor próbálja csak újra.
Nálam, K9K 846-nál így van. + van olyan diag pont, hogy "oil dilution".Majd ránézek du. a szerviz visszaszámlálóra, hogy épp mennyit ír.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz kisgyerek85 #89376 üzenetére
Törve volt, vagy egy kis héj sérülés? A GTK és a koccanás nem ugyanaz. A fontos, vagyis én addig beszélek koccról, amíg igazi teherviselő / ütközést elnyelő elem nem sérült, vagy deformálódott.
A sárvédő valahogy nem áll jó, én látatlanban azt mondanám, hogy utángyártott.
Ha megnézed, a két tükröt is összehasonlíthatod, hogy egy eresztésből vannak-e?
3 évesen 145e-rel hozták be, ez még hihető is. Utána alig futott. 3 évet még csak-csak, majd leparkoltak vele.(#89377) t.imi : Ja, hátul is szétáll... sok az intő jel, hogy legózott.
Amúgy elől-hátul könnyű megnyomkodni. Nálunk pl. melóhelyen a parkolóhelyek végeibe vascsöveket raktak, hogy ne parkoljanak a fű fölé az emberek, mivel így a helyek a kocsikhoz mérten rövidek lettek, néhány rendszámtábla nem is sokára olyan lett, mint a hullámvasút, mert mindenki próbálta kicentizni.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
forceberg
veterán
Olyastam azt, de akkor esetleg az én esetemet is olvastad.
Nekem van lopás és elemi kárra Casco, de alig láthatóak a nyomok, csak jó megvilágítási szög mellett, így lehet nem is foglalkozok vele. Még van pár napom eldönteni, hogy bejelentsem-e?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #89725 üzenetére
A JR5-ös váltó van az 5-ösben?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #89820 üzenetére
Én meg meghúztam a lelazult kábelt...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz lsebestyen #89825 üzenetére
Nem biztos ez, én csak egy esetet írtam le, de a nagyobb műveletek előtt ilyenekre érdemes ránézni.
Bazz, most esik le, hogy nálam is volt egy eset kúton, hogy tankolás után nem indult be. Már elindultak értem, amikor X-edik próbára beindult.
Ugye ennél az esetnél többet lehet próbálkozni, mert az igazán nagy áram nem indul meg, nem nyírja ki olyan hamar az aksit.Faternál pl. önindító csere lett.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #89935 üzenetére
Nem hát, mert nem volt bolygatva!
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Látom, nem csak engem idegesít, hogy minden felében van csak megcsinálva.
Nem értelmes tervezés, hanem kb. tegyünk bele jó nagy klímát...
Nálam L3, de ráadásul faxa hőtartó is az a műszerfal. Én kb. 33-34 fokig klíma nélkül járok, hacsak nem városban kell araszolni. Ablakok megfelelően le, hogy legyen bent szellő, a szélzajt jól tűröm.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen