-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz
Alusky #90078 üzenetére
Külsőnél nekem még réges rég az akkori szerelő szintén külső esetén bontottat vett bele.
Beszerelés előtt viszont ellenőrizte, majd újrazsírozta. Mutatta is, hogy 2 féle zsírt használt, mert különféle zsír kell bele.
Azóta elment legalább 200e km-t már a kocsi, tehát jól megcsinálta.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
molnarpeter #90089 üzenetére
Most is ki lett takarítva, ill. a kód törlése után visszajön azonnal?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
vzsryl #90103 üzenetére
Kár, hogy nincs előtte kép.
Ha nem totál homály, akkor az otthoni időszakos fogkrémes(pasztás) megoldás is segíthet sok éven át.Egyik kollégám olyan autóval akart anno műszakira menni, hogy nem látszott az izzó, csak kb.-ra a helye.
A mikroszemcsés S!gnal megmentette.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
kisgyerek85 #90342 üzenetére
Ezek a régebbi autók akár több 10mA-rel szívják alvásban az aksit, amit hosszabb állásokkal egy aksi sem fog tolerálni. Ha a ritka használat még esetleg rövid utakat is jelent, akkor sosem lesz feltöltve az aksi.
Ha a régi aksival is így volt használva a kocsi, de kibírt 6 évet, akkor vagy a kocsival lett valami, vagy xar az új aksi.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
kisgyerek85 #90344 üzenetére
Én le szoktam venni az egyik sarut az aksiról, ha tudom, hogy sokáig nem megy a kocsi.
Racsnis 10-es kulccsal ez pik-pakk művelet.
A Megane 2 legalábbis nálam, ha jól emlékszem, olyan 25mA-t fogyaszt, ami mondjuk 40 óra alatt 1Ah.
Ha üzembiztosan akarod, akkor kb. csak ez a megoldás, mert 2 hét állás alatt akár 5-10Ah-t is elfogyaszthat álltában a kocsi. Az állás után, ha beindul, akkor ugye még az indításkor kivett energiát is vissza kellene tölteni, nem csak az állásban elfogyasztottat.
Az újabb autóknál jobb a helyzet, mert sokkal kevesebbet fogyasztanak álltukban.
(Ott meg az AGM-et igénylő smart rendszerek okoznak évek alatt aksi "elfogyást")[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
norbert1998 #90627 üzenetére
'17-től amúgy tuti jó, mi volt az érdemi változtatás?
Robi az 1.2TCe esetén a régebbi blokkos ~100LE-s verzióra gondol '10 környékéről.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Mezga Aladár #90818 üzenetére
De ott nem a fényszóróval van egyben.
Szét lehet egyébként azt szedni, csak kell hozzá némi tudás:
[link]
Ebben mondjuk nem az u alakban futó LED van.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
domper2015 #90924 üzenetére
Rákerestem, neked az elején jó másfél éve tényleg volt ez-az.
Mióta van ez a jelenség? Ha picit több gázt adsz, vagy picit elveszed, akkor megszűnik?
Az EGR le lett véve, kitakarítva, a mozgása isellenőrizve volt? Ott voltál végig a műveletek alatt?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
domper2015 #90974 üzenetére
Mikori évjárat a kocsi és az aksi típusa mi volt?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
PH1/2/3? 2007-2010-2013-tól/ig.
[link]
Ez a kis 1.5-ös 2013-ból, PH2-es. Ezt a konkrét tesztelt példányt ismerem, egyik focis társé.
Maradjunk annyiban, hogy a Fordnál van, de ezt birtokolja
Nekem 2012 legvégi kombi van, szintén az 1.5-ös van 6+ éve.
Még most télen is be lehet vele menni 5l alá napi ~2*20km-en használva.
A belseje itt-ott cicereghet-nyöszöröghet menet közben, más panaszom nincs rá. Kop-kop.
A PH2-től a PH3 kb. annyiban tér el, hogy a krómcsíkban van egy csík formájú LED DRL. Cserébe nincs ködlámpa. Én a ködlámpa helyére szereltem DRL-t. 2013-ban volt az átállás.
[link]PH3 vs. PH2 orrhttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
A Lagunánál pont vehető a nem kombi is, mert 5 ajtós. Csak 11cm a különbség közöttük.
Ráadásul ugye nem sedan, hanem 5 ajtós, így nem csak egy lyuk a hátsó "beadó".
Persze jobban lejt a tető, de azért nem rossz!
Az 1.5-ös dízelekkel lehet gazdaságosan közlekedni akár 5l alatt is, de 5,5 a reális, a 2 literesek viszont jobban mennek, de 6 feletti fogyasztásokat írnak.
A benzinesek ritkák.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
gabor9991 #91029 üzenetére
Én egyelőre nem látom azokat a hű de nagy kedvezményeket.
Pl. egy jó hónapja felkerült 3,3-ért egy 1.3-as M4, ma is fent van új hirdetéssel, de 3,5-ért.
De okosan csinálták ezzel, hogy fújtak egy lufit ilyen-olyan, vagy igaz, vagy nem igaz indokokkal, lökni az árakon egy jó nagyot felfelé.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
lsebestyen #91091 üzenetére
Ha 1db-ot vesz, akkor kb. mindegy.
Az ilyen kérdések előkerülése esetén sajnos nem szokott párban menni a csere.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
-
forceberg
veterán
válasz
norbert1998 #91112 üzenetére
Ha meg tudod magadnak csinálni, akkor okés a dolog. Én valami 2500-ért vettem a szalagot.
Sokan nem mernek, vagy nem tudnak ilyenekhez hozzányúlni.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
norbert1998 #91152 üzenetére
Ha jó a kompresszió és az aksi, anélkül is indulnia kell szerintem legalább -8°C-ig.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
norbert1998 #91155 üzenetére
Az enyém 21 éves, 360-at mutató(2006-ban 50-et mutatott, mikor vettem), 1.5-ös és kintről behozott dízel.
Szerda hajnalban lesz a leghidegebb Pesten, azzal próbálok majd menni!
Az aksi elvileg jó.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
norbert1998 #91226 üzenetére
Az a szürke xar mi az új aljánál, még nem húztad le a védőfóliát?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
rob210 #91302 üzenetére
Egy normál halogénnel már esélytelen vagy az úton, ha nem is felfelé vakít sok lámpa, de a túlzott fenyerő miatt a normális fényerejű lámpával már nem lehet látni.
De őket is értsd meg, túl kell világítani a benti csilivili xarságokat- TV-méretű kijelzőket.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Kroni1 #91351 üzenetére
Igen, a VRLA egy jó minőségű AGM aksi...
Nekem 9 évig volt a kocsiban a gyári, (ilyen, mint a tiéd, csak 70-es méretben) de még mindig használható állapotban van eltéve a lakásban, mint vész esetére. Indít még, de nincs már túl nagy kapacitása és a belső ellenállása is nőtt már, ami miatt nem olyan faxán teker.A S/S miatt kell ez, de a Smart töltés is ezt igényli...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz
Kroni1 #91357 üzenetére
Az enyém se S/S, csak smart-os, kb. hasonlóan néz ki az aksi teteje.
Ha nem íratod ki a smart töltést, akkor AGM aksit vegyél. Ha kiíratod, akkor az EP aksik is megteszik.
Clip, vagy valami ruszki klip koppincs kell hozzá
DDT4All ha minden igaz. Azóta SSD csere volt, erre nincs még feltelepítve.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- Renault, Dacia topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- iPhone topik
- Villanyszerelés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter