-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
válasz Hugo85 #36078 üzenetére
195/65R15 pl egy gyári mérete, illetve talán ez a legnagyobb gyári mérete.
16-os biztosan alá megy simán, a 17-es szerintem határeset.
Ezek 16-osak (vagy 195/45r16 vagy 205/45r16) és úgy, hogy valami 5-6cm van ültetve rajtuk:
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Nem tudom, ezt láttátok-e már, de hátha valaki akar egy "JÓ TUNING" megane-t.
[link]Illetve kis beárazási problémám lenne, ha tudnátok segíteni, hogy mit mennyiért:
M2 jobb első (4, 5 ajtós és kombi):
- komplett ablakemelő szerkezet + motor, hibátlan
- ajtó üveg, hibátlan
- fekete, dci felíratos díszléc
- külső fekete, fényezett kilincs a hozzá tartozó belső mechanikával (zár?)
- ajtó komplett kábelkötege
- meg van egy fekete ajtó, jó fényezéssel, csak megrogyott ajtókerettel (záródik amúgy)Nem hirdetni akarok itt, csak tényleg az árak érdekelnének, hogy mi mennyit ér!
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz -=Tiger=- #36106 üzenetére
Az autód adatait küldd már el priviben, had rakjalak bele a logoutos renault listába, képet találtam régebbről vagy küldhetsz frisset is.
(#36107) Savanya: TE is
Illetve aki még kimaradt, küldheti, hogy berakjam.
mod.:
(#36108) -=Tiger=-: 8K-ért vettem a 4db -35mm-es FK rugót. Német FK shopból hozta egy barátom, valami készletkisöprés volt utolsó darabok voltak, aztán valami 70%-os akció volt rá.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #36126 üzenetére
A 6-os váltó felhúzós rükis, ebben meg nem olyan a váltókar kialakítása.
Tutira ph1, hiszen a fordulatszám mérő jobb oldalon van, illetve a a fordulatszám mérő benzinesé (bár láttunk már ilyet, hogy dieselbe is azt rakták gyárilag).“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Ha valaki megbízható, jó dci-t akarna venni: [link]
Teljesen rendben van, rendszeresen szervizelt, hk csapágy cserélve. Indexes kollégáé volt.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Mi, egyik haverommal egy sima krokodil emelővel, pár kulccsal, meg egy házi rugóösszehúzóval a ház előtt pár óra alatt (3-4óra, közben beszélgetés, ez+az) cseréltük ki a 4 rugót, tehát szakműhelyben gondolom valamivel kevesebb idő...
(#36151) Sly189: barcikai, úgyhogy megeshet. Már beadta kereskedésbe, mert kellett neki a pénz (talán lakásvásárlás projekt). Tehát a kereskedés árulja ennyiért.
Én meg azon gondolkodtam el, hogy az enyémért mennyit adnának, talán 8-900ezret (vagy még annyit sem), így már szint biztos, hogy megmarad tavasszal.
Illetve lehet meghirdetem 1.1-1.2 körül, meg benézek pár kereskedésbe, max. összejön egy jó üzlet, de kétlem.mod.: én is 1.5M-ért vettem...5éve
mod2: mondjuk én 260k km-el[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz feri19 #36210 üzenetére
Nemrég cseréltettem, gyári minőségű saint gobain, színezet de nem zaj és hővédős, szereléssel, zselével 35k.
A zajszigetelt egy tizenpárezerrel drágább (minimálisan veszem észre, hogy nem zajszigetelt. Az előző az volt, de tényleg elhanyagolható SZERINTEM a különbség). A hővédős, az meg majdnem a duplája.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #36213 üzenetére
Buktatók első sorban: 2t lendkerék, turbó, hk csapágy, ü.a. rendszer...
Nyilván vásárlás után vezérlés + olaj csere mellé mehet a hk csapágy is.
A lendkerék ha már "megindult" azt lehet érezni/hallani. (bár ez lutri, mert lehet most jó, de egy hét múlva elkezd halódni)
A másik kettőhöz (turbó-ü.a.) jó szerelő + diag kell.Egyébként így ránézésre jó és akár hihető is lehet.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #36215 üzenetére
Leállításkor van hangja. Vagy tompa fémes puffanás, vagy csörrenés (ne csilingelő csörgésre, hanem inkább tompa hangra gondolj). Illetve alapjáraton rázza a kasztnit (viszont ilyet a felső nagy bak is tud produkálni ha megfáradt)
Illetve még egy tesztmegoldás: kisgázzal kezdj tolatni, ha csörög-zörög-ugrál, akkor ez is a 2t halálának a jele.
Megnézed a motort, cooler csatlakozásokat, hogy nem-e olajos...
Futóművet az egy próbaút alkalmával hallod/érzed nagyjából.
Hátsó futómű, ha rossz úton-bordákon (sín, aszfalt repedés) beriszál akkor hídszilent. (hasonló az elfáradt teleszkóp hibához)
Ü.a. ha a turbó jó és nem retkes a geometria sem, akkor 2000 körül lennie kell egy kis hátbab@szós érzésnek. És igen érdemes elforgatni vagy 4000-ig (vagy végig), párszor, de ne egyesben inkább 3-4-ben. Ha nagyon véres a nyaka, akkor megeshet, hogy dob valami hibát. Ja e közben sasolni a visszapillantót, hogy mi jön ki hátul.A szokásos dolgokat meg egyértelműen: olajszint, elektromos ketyerék, kapcsolók, stb. ...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #36228 üzenetére
Akkor ezek szerint tényleg rendben volt.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Sztlaci #36240 üzenetére
Szia, mit jelent az erősített kivitel?
Nem könyököl semmi-sehova, hajtókar csapágy van alulméretezve, olyan 180k km-enként érdemes cserélni olajcserekor. Anyaggal, szereléssel 20k környéke, tehát nem vészes. Egyébként ha probléma van vele, van előjele: csörög-zörög.
Nagytöbbségben az erősebbeket érinti 100 és 106 lovas, de előfordult már 82 és 86 lovasoknál is.
A 2009 utáni 110 lovasokról nem tudok nyilatkozni, hogy esetleg azoknál már orvosolva van-e a probléma.
A motort nyilván látod a forgalmiban illetve motorkód alapján.pl. Megane: 2006 előtt 82 és 100lovasok (ph1) és 2006 utáni 86 és 106lovas (ph2).
Illetve van némi átfedés, 2005 végi-2006 elejei ph1-ekbe rakták a ph2 technikát (86/106).
110 lovas az megane 3-ban van, 2009 környékétől.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #36275 üzenetére
Valamiért a 2.2 dci-t nem szokták ajánlani, állítólag szar az egész konstrukció. Indexen is óva intenek tőle, ellenben a 2.0dci a nagyon is ajánlott kategória. A legjobban sikerült dci-ként szokták emlegetni.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Lehet, hogy az 1.9-esek valamivel problémásabbak is, bár ott is inkább az első generációval van baj (120ló).
Illetve az igazi árkülönbség inkább az egyébb apróságokból adódik.
Pl. átlagos felhasználás mellett az 1.5@106 mindenre elég és ugye kevesebbet iszik, bizti+egyéb adókra kevesebbet kell fizetni, mint 1.9-re.
Esetleg még az alkatrészek is gondolom olcsóbbak, bár ezt pontosan nem tudom, hogy pl. fék-futómű alkatrészek tekintetében milyen különbségek vannak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
De, hát nem érted, hogy sz@r?
Egy betegágy, ha leejted a kártyát, akkor megeshet, hogy elromlik....szörnyű egy autó ez a M2.Én a cikk elején elejtett: "szörnyű, rémes és betegágy" kifejezések miatt azt vártam, hogy majd a végén valami olyasmik fognak kiderülni, hogy mittomén: beáll a motor, mert csak, meg kiesik a kerék 100km-enként, stb. ....de semmi ilyenről nem ír.
pl.: erről a váltó szétesésről még nem is hallottam soha (mondjuk nem is szeretnék). És ráadásul ez a nissan sara..
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
A kártya meg tud meredni valóban a leesés miatt, nálam is ez volt, elengedett 2 forrasztás (javítottam ingyen, 10 perc alatt). De ez minden elektronikát tartalmazó berendezéssel így van, tehát ez nem hiba.
Egyébként kuplung nélkül szépen lehet használni (legalább is a 6gangost biztosan), egyszer volt szerencsém Bánkút - Miskolc hegyi mókához kuplung nélkül. 2-3 váltás után amikor ráéreztem meg nem mondta volna senki mellettem, hogy használok-e vagy nem kuplungot.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Így van 20K, viszont az első kettő, nálam 40k-nál volt.
Így fest a könyvben:
40k
80k
100k
120k itt + vezérlés csere is
140k
stb.....Érdekes ez is.
mod.: megírom már tovább is.
160k
180k - eddig csak olaj + szűrők, meg ugye a vezérlés.
189K első + hátsó fékbetétek!!!
Aztán pl. a futóműbe 211K-nál nyúltal először, jobb-bal belső összekötő csere.mod2.:
Tárcsákat én cseréltem rajta először: 269K -nál!!Ilyen ez a sz@r francia.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Nekem teli polír kellene, de sajnos nem tudom megoldani, hogy felvigyem pestre az autót és 2 napig ott hagyjam.
Bárkire meg nem nagyon merem rábízni.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz sanyirenyo #36484 üzenetére
Clip diaggal kellene menet közben meglesni. Esetleg a turbo is tud ilyet produkálni, de online mérés kell.
A becsörög mit jelent pontosan?[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz sanyirenyo #36504 üzenetére
Esetleg még ITT tedd fel a kérdésed, hát ha tudnak valami okosat mondani, ott több a tapasztalt renaultos.
Egyébként nekem is turbó hibának tűnik az alapján, amit leírsz...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #36610 üzenetére
Csak 4 zsák?
Fateromékéban ugyan ezek, vannak plusz:
A tükör fűtött is (biztos nem csak a lap halt meg a tiédben??? olyat még nem nagyon láttam, ami elektromosan állítható de nem fűthető).
Kormány távos 4hangszórós kazettás fej, plüss (velúr) ülések + kárpit, állítható fejtámla elől.
RT cool felszereltségű, ez kb. expression szint.Az expression abban különbözik, hogy színre fújtak a kilincsek és van hátul napfény roló.
Authentique-ben alapból nem volt klíma, csak felette egyel az Alizé -ban.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Így van a tükörfűtés a hátsóablak fűtésével megy együtt.
Mondjuk valóban van kavar, haveromnak alizé, van plüss, kormánytáv, elektromos tükör, de nincs fedcomp., nincs roló, és nincs szín kilincs.
Mondjuk egy kezemen (inkább ujjamon) megtudom számolni, hogy eddig hány fényezett kilincses m1-et láttam eddig.Amikor fateromék vették 2000-ben, akkor ezek voltak: RN, RN cool, RT, RT cool és RXE vagy RXT volt a legnagyobb.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Én most egy ilyen 5 ajtós Tsport-ra ha lenne lehetőségem, azonnal lecserélném az autómat, minden gondolkodás nélkül. Nyilván egyáltalán nem lenne racionális döntés, de kell egy olyan!!
Ilyen 1.6, meg 2.0 szívóbenzinekre rá sem nézek, azok valahogy nem vonzanak.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Sgt. Chris #36671 üzenetére
Kijön egyszerűen, emlékeim szerint csavar nem fogja, csak pár fül.
Talán ITT az alsó képen látszik is.[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz diablo1984 #36672 üzenetére
Fateromék m1 ph2-je már mindenen túl van: első rugó törés, hátul torzió törés.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
-
mycso
Topikgazda
Nekem m1 ph2 1.6 16v (107ló) vs. m2 ph2 1.5dci (106ló) -ról vannak konkrét tapasztalataim. Mindkettő kombi, mindkettőt rengeteget vezettem már (több 10k km) tehát van összehasonlítási alap.
A tapasztalatom röviden: soha többet nem veszek szívó benzint!
Bővebben, a diesel sokkal jobban autózható mind városban, mind országúti előzéseknél. És érzésre is mintha jobban menne a diesel, bár ugye ez csalóka a nagy nyomaték/turbó miatt.
Én nem tudok semmi pozitívumot felhozni a benzines mellett...(nyilván tekintsünk el az általános sz@rfoschdízel elromlik és egy vagyon előítéleteltől)“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- OLED TV topic
- Medence topik
- Androidos tablet topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Új SSD-vel bővül a WD Blue szériája
- Fával ékesíti magát a Jonsbo Mini-ITX gépháza
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Mindenféle matrica, szinte minden felületre! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő