-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #57767 üzenetére
Termèszetesen a "szívó" benyás motor, turbó benzinest magamnak sem vennèk. Elektromos zűrt már kinőttèk ekkorra a renaultosok, nem? Gyújtótrafó gondolom itt is a règi technika, az kophat, nem?
A kis japó maga a megbízhatóság mintakèpe, de 2 gyerkőccel nehezmènyezi az asszony, hogy a babakocsi kerekek nèlkül fèr be a csomagtartóba ès kellene egy nagyobb csomagtartós neki! A nőket nehèz megèrteni, az első gyereknèl használt babakocsi közepes kerekű volt, az be is fèrt, második gyereknèl cserèljük a babakocsit nagykerekűre, mert azzal könnyebb a döccenőkön/küszöbön átmenni, most meg nagy a kerèk, kènyelmetlen berakni a kocsiba ès cserèljünk kocsit..... A fasz kivan a nőkkel, az előtt a lagunát azèrt adtuk el a yaris helyett, mert nagy volt neki, most meg kicsi a yaris....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #57777 üzenetére
Már azt sem tudom, mi lenne jó, a yaris 2 drága a kis motorja 3 hengeres, a corolla veszett drága ès városban zabál, hyundai gets-et nèztem, az olcsó, de alig van választèk ès az is kinti, honda jazz is kèpbe jött, de elèggè kompromisszumos a külseje nekem, golf 5 luxus lenne minden tèren, így jött a kèpbe most a clio3 1,2-es benzines motorral, alapfelszereltsège is teljesen vállalható, csomagtartója jónak tűnik, ára, hát talán kategória, csak legyen megbízható ès takarèkos, valamint tágas....
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #57780 üzenetére
A gets az utolsó szèriás lenne, azt hiszem 2008-9-ben gyártották az utolsót, utána valami mást toltak helyette, talán az i20-at. A korabeli accentek rohadtak, ezeken annyira nem látszik.
A jazz-t pedig a bő helykínálatáèrt dícsèrik, viszont a motortèr zsúfolt, tűzfal alatt van a motor, nőgyógyászok szerelik össze, semmihez sem lehet hozzáfèrni.A clio3 olyan èlhető konstrukciónak tűnik, nem csúnya, bár a belsejèben a kapcsolók, tekerők, rádió, kormány az tipikus renault öröksèg, amúgy a dacia sandero is erre èpül? Mert az is elèg rokonmèretű.
-
diablo1984
veterán
válasz
Yoshida #57786 üzenetére
8 gyertya???
Ma felhívtam egy kereskedése egy clio3-al kapcsolatban, a mobilokat nem vették fel, egy vezetékes számon elértem az illetékest, kérdeztem, hogy a mai napon dolgoznak-e, kérdezte, hogy mit értek ez alatt, mondtam, hogy egy használt autó iránt érdeklődnék, mondta, hogy megvan, annyit kell tudni hogy gittes a bal hátulja és a sárvédő(hogy mennyire illetve egyéb infó nyista). Kérdezem, hogy ma meddig lehetne megtekinteni, mondta hogy 10-11ig(10 perce hívtam, kissé lehetetlen feladat, meg amúgyis elég lerázós volt az ürge, lenne még mit tanulni a kereskedelemről, főleg hogy 8-13ig vannak szombaton....)
Így most ezt nem kell megnézni, a gittességének mélységeire sem derül hirtelen fény.... De imádom az ilyen lerázós dumákat....
-
diablo1984
veterán
válasz
Yoshida #57901 üzenetére
Nálunk is tegnap bekapcsoltam a klímát ősz óta először, viszont szerintem nincs benne gáz!A tűzfalnál van egy csavaros bontási pontja, a környéke és olajgőzösnek tűnik, a csővel a központban, gondolom, ott fingta el magát a tömítés, így tömítés csere és klímatöltés következik az eladó kis autónkon.....
-
diablo1984
veterán
válasz
gixxergabi #58060 üzenetére
a lényeg belül van!
-
diablo1984
veterán
válasz
szgaborsz #58103 üzenetére
Szia. Gratula, jó kis kocsi, igaz hátul szűkös(nekem az volt), de csendes kis járgány és modern kívül-belül! Hová
szartákhányták el egy 4 éves autó papírjait? 5w30as elf olaj kell bele gyárilag, ha jót akarsz, akkor 10 max 15 ezrenként cseréled vagy évente(rövid távok miatt) és akkor kb örökké tart! -
diablo1984
veterán
-
diablo1984
veterán
válasz
#47205632 #58581 üzenetére
sőt az 1,6 8 szelepes kőkori opel motor csak 75 lovas volt! De mint írtam is az 1,4twinport ecotec sem változó szelepvezérlésű és 90 lovat tud(megjegyzem, hogy városban még fürgének is mondható)! Itt ha a régmúltat kell összehasonlítani, akkor volt az opelnek 1,4-esben 60, 82 le motorja, abban az időben voklt az 1,6-os 75 és 101lovas(16V). A modernebb twinport technika az 1,4 90 ló, az 1,6 105 lovas, a váltózó szelepvezérésű 1,6-os 116 lovas, csak úgy mint a most még futó 1,4 szívó a maga 101 lovával!
Tehát ha korszakra akarjuk bontani, akkor 1,4-es fronton renault vs opel az 95le/90le, 1,6-os fronton 113le/116le! Tehát forma-forma, ha a technológiákat helyezzük egymás mellé! -
diablo1984
veterán
válasz
meroly #58834 üzenetére
20 fordulat az semmi, ne halucináld be! kettőstömegű még a legújabb szívó megane-ban sincs, mert szívó így nem kell bele, a tiedbe sem!
Komolyan mondom, használd azt az autót, már "kissé" hipohonder vagy szegény autót mindig betegnek érzed!(a világon nincs egy flottányi tizenéves renaultban sem ennyi gond, mint amit te feltételezel a tieden)nem bántásból, de nem új autó, de valszeg újban is megtalálnád ezeket....
-
diablo1984
veterán
válasz
polonic #58838 üzenetére
az más, a skyactive motor az erős, ott lehet, hogy a hirtelen erőtől igényelheti a rengés elnyelését! meg manapság már a fiú sem biztos fiú, a lány sem lány, ki kivel, mivel és a dízel a sz@r, közben meg a benzinesekben is benne lesz minden amit a dízelben is kerülni kellene!
-
-
diablo1984
veterán
válasz
kisgyerek85 #59114 üzenetére
én is januárban műszakikor hasonló cipőben voltam, végül az a cég csinálta ahol műszakizott, igaz egy vagyonba lett végül, hogy a fékmunkahengerbe beletörték a légtelenítő csavart és 2 is így cserélve lett....
-
diablo1984
veterán
válasz
ilyenezalaci #59253 üzenetére
Ha nem gáz, hogy egyszer nem indul, akkor várj!
-
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59490 üzenetére
Jó esetben hengerfej tömítés csere elég és nem hengerfejet kell cserélni!
menete: vezérlést lebont, hengerfej le, akkor látni lehet, hogy melyik hengerben van a katyvasz, HF-et síkolni kell, szelepvezetőket, szelepszár szimmeringet illik cserélni ilyenkor, új hengerfej tömítés+csavarok, vezérlés nem tudom mikori, de lehet azt sem árt, ha következik......
Vezérlés nélkül kb olyan 60-80 ezres tétel, olajcsere+fagyálló csere sem árt ilyenkor, vezérlés anyagköltségben jön még rá kb.... -
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59495 üzenetére
igen, mert a víz nem ég!
-
-
diablo1984
veterán
válasz
eTrade #59613 üzenetére
Annyira nem volt durva csak minden csupa szőr, a generátor mint egy jeti, magáravette a macskaszőrt. Szerintem a szíj elkapta a cicus kiálló rèszèt ès átküldte a görgőkön. Szerintem a feje is kapott belőle, mert kissè mwg volt molesztálva, de kijött ès nem csavarta a kocsi magára. Csak tudnám, hogy mit hèderelt olyan nyugisan a macsek a motortèrben.....már nem fog többet!
-
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59679 üzenetére
valszeg hengerfejes a verda, és gyenge pont a hűtők voltak és ott szétnyomta a nyomás! a kiegyenlítő kupakját ha meglazítod mekkora nyomás van a rendszerben, adott esetben az elengedi a nyomást, mert akár az is lehet hiba, hogy a nyomás nem tud kijönni és a motor felé tolja be a vizet.....
-
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59681 üzenetére
ha letekered és úgy járatod, akkor ki is jön a víz onnan szerintem, jó kérdés, hogy nyomáson nyit-e a kiegyenlítő kupakja, vagy beállt mint a gerely és az miatt fújódik minden felfelé!
-
diablo1984
veterán
válasz
Geri19831208 #59692 üzenetére
hamar kiderül, ha nem ez a ludassága és nem egy vagyon a sapka sem! A benzinesnek nincs akkora oltári kompressziója, ami szétnyomná a hűtőket, de a tágulás nélküli meleg víz könnyen csinálhatja ezt!
-
diablo1984
veterán
válasz
gixxergabi #59735 üzenetére
ha kívülről lenne azt észre sem veszed, csak mikor elszakadt!
-
-
diablo1984
veterán
válasz
Nordik #60203 üzenetére
Hát ja, mondjuk, víz kerül az olajba a páralwcsapódás miatt ès az is párolog, az olaj is bárologhat, kis mèrtèkben termèszetes jelensèg! Azèrt remèlem kitakarítottad a szívósort, nem moslèkosan raktad vissza?
Ha nagy a kartergáz ès a nyomás is az olajtèrben akkor is be tudja nyomni a szívósorhoz az olajat. -
diablo1984
veterán
válasz
Norb175 #60279 üzenetére
Mióta van nálad? Milyen olajjal volt használva? km mennyi van benne?Azok a kopások nem lehetnének azokon a tengelyeken, ha mindent időben a megfelelő minőségben megkapott! Ez kopott, nálam a 260 ezret futott csotrogányban nincs közel sem ennyire megkopva!
Bütykök épek a tengelyeken, vagy az is kopik rendesen? Olyan mintha szárazon fordult volna a vezérműtengely páros és az koptatta volna meg, de biztosan elégtelen kenés volt az ok! Ha nem eszi az olajat, akkor én a helyedben hagynám a dolgot....