-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
Mágus2 #63913 üzenetére
2. szerelőnèl járt, ott szètszedtèk megint a vezèrlèst ès összerakták újra, de a 2. szerelő is visszaadta a kolègának, hogy nem tudja, hogy mi baja lehet! Azelőtt indult csak kopott a víz belőle elèggè.
Nem tudom, hogy mit tudtak ennyire elkúrni, a porlasztóknál gázolaj van, már az is lehet, hogy valami elektromos malőrt sikerült előidèzniük.... -
diablo1984
veterán
válasz
rayoliviero #63923 üzenetére
total és elf olajokon nekem sem mindegyiken volt, mikor hívtam a nagykert mondták, hogy lehullik róla, tudnak küldeni egy marékkal a lehullottakból, illetve az eredetiséget igazoló doksit is el tudják küldeni!
Az auchan polcán is ugyanazon termékből van zárjegyes és nem zárjegyes is! -
diablo1984
veterán
válasz
sesomaru1989 #64016 üzenetére
Okoskerèk van benne, azaz vezèrlèsmódosító, ami bizonyos fordulatnál vált....
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #64216 üzenetére
hát ez az én sem nagyon tudom, hogy mi lehet, nem húz az autó még fékezéskor sem, ritkán jön elő, de a fülem mint a vak sasé, azonnal hallom, hogy ez az volt! És mindig csak induláskor csinálja, menet közben sosem és a kitekert kormány is kell hozzá(pl parkolósorból kiállás), egyenest indulva nem. Tanácstalan vagyok, de ma is hallottam és azért ingerel, utána nem hallom 2 hétig és el is felejtem.....
(#64220) Fehér Farkas: én napi 2x5 km-re használom jobbára a kocsimat, még a gyári 7 éves akku van benne, lassan 2 éve van nálam az autó, de még töltőn nem volt. Szerintem most kissé ráférne, de lekötni nem akarom, hogy utána szopjak vele, töltőből meg a jó kis mindent is töltök 240ah-ig töltőm van, az nem finomkodik az elektronikával....
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
rayoliviero #64301 üzenetére
Renaultnál betyár fel tud keményedni a kuplung. Próbáld meg megcsúsztatni a kuplungot, ha megy és nem az autó kapar, akkor még is van a gond!
-
diablo1984
veterán
válasz
rayoliviero #64304 üzenetére
indulásnál nagy fordulat, kis kuplung.... csúsztatott kuplung, de ha a végét járja a kuplungod, akkor még közelebb lesz a totális halálhoz....
-
diablo1984
veterán
válasz
DonThomasino #64353 üzenetére
levegő ki tud jönni, kidugulni magától nem sűrűn, mert a fűtőradi mint az a pont ami leghamarabb elduguló pont, így az nem jellemző, hogy a retket kiverné magából, az csak gyűjti ha tud mit, amíg átfolyik rajta a cucc, vízkő halálos rá(ha csapvizet töltenek bele).
-
diablo1984
veterán
válasz
BigBlackDog #64358 üzenetére
pontosan!
-
diablo1984
veterán
válasz
roli1979 #64742 üzenetére
ENSZ-EGB 83.05 előírás C és D jóváhagyás (A), vagy 49.03 előírás I. jóváhagyás és 51.02 előírás szerinti jóváhagyási jellel, OBD-rendszerrel ellátott dízel motoros (EURO-III)
Tehát csak katalizátoros.
(#64743) Fehér Farkas : ha német eredetű az autó, akkor lehetnek furcsaságok, ott a jobb adóbesorolás miatt hamarabb beleverték a verdákba a részecskeszűrőt, akár utólagosan is!
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
BigBlackDog #64745 üzenetére
De ez euro3-as(szabályozott katalizátorral), ha euro4-es(2004) lenne akkor dpf-es lenne, mert ahhoz az értékhez már ennek az öreg konstrukciónak dpf kellene(és a németek szórták is az e korú autókba a dpf-et, hogy az euro4-es szabályozást teljesítsék).....
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #65588 üzenetére
Szia. Féltengelyen kellene külső porvédő harangot cserélnem, amihez eddig nem volt szerencsém. Szerinted üssem le a csuklót a tengelyről, vagy erőszakoljam át a csuklón a porvédőt(olyan jó pmeumatikus szerszámok vannak hozzá, csak nem nekem...)?
Gondolom, a gömbcsuklós rész a leakadástól nem szokott depresszióba esni(sérülni), jól gondolom? -
diablo1984
veterán
válasz
#89309696 #65591 üzenetére
Van jelentősége, mert a zsírt ha kiveri magából a gömbcsukló és por bejut, szétkopik és kopog, csattog.
Mondhatni ez garantálja a gömbcsukló túlélését az örökkévalóságnak!
Én is faterék terepjáróján akarom cserélni, van vagy 30cm az egész féltengely, nem tűnik nehéz feladatnak, de nem sűrűn volt még ilyen problémán, ezért nem tudom, hogy melyik módszer a jobb és melyiknek mi a hátulütője(konkrétan a gömbcsukló tengelyről leverésére gondolok, mert a másiké a szerszámigény) -
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #65598 üzenetére
faterék volt terepjáróján láttam tegnap, hogy szét van a gumiharang, de fater szólt, hogy van hozzá még nála egy új gumiharang, ami kimaradt egyszer vagy 5 éve....
Már egy ideje gyógyítgatom, a szabadidőmben szépítgetem, ma már annak is örültem, hogy valami a műszarfalban kalamolt, azt hétvégén szétkaptam, de nem volt benne semmi ami ilyen hangot adott volna és ma rájöttem, hogy valamikor valaki a fékcső műanyag sorolóját kitörte és a fékcsövet csak berakta a hiányos műanyag valamihez, ami ha úgy rázott a motor a tűzfalon morzézett..... egy gumicsövet ráhúztam, kapott egy kábelkötegelőt és lőn csend! -
diablo1984
veterán
válasz
Mágus2 #65989 üzenetére
Nekem is mindkèt oldali első belső szilentet kellene cserèlnem, nem rozsdásak a csavarok, nem kèszülök nagy ellenállásra, de attól mèg szívhatok mint a torkosborz.
A 18 èves terepjárónkon az elejèt èn is szètborítottam egy fèltengely gumiharang miatt, talpast is cserèlnem kellett, mert ki volt szakadva a gumija, de nem lógott mèg, na azon össze volt minden gyógyulva, ki-ki alapon estem neki, vègül a futómű rèsze sikerült, de az abs jeladó kábele 3 helyen is volt rögzítve a lengőkaron, nem akartam bántani, így a csonkállványnál kiakasztottam, de kevèsnek bizonyult, valahol a kábelèn szálszakadásos lett..... Na az már szívás volt, egyrèszt ritka japán szar, a világon nincs ilyen, másrèszt a kis csavarjai azok inkább szakadtak ès a szenzort is ki kellett vèsni a helyèből....
Nade mind1 ezen is tanultam valamit, az abs szenzort ebay-en megrendeltem(itthon azt mondták, hogy mivel nincs hozzá cucc, dobjam ki a visszajelző ègőt belőle....), pár hèt ès tolhatom bele. Vannak szívások, de az octaviámnál nem számítok rá, mèg "ifjú" vas.... -
diablo1984
veterán
válasz
sonny007 #66234 üzenetére
a 2.es az inkább kormos, mint a többi, de szemre ezek sem tegnap lettek cserélve, így simán lehet gyertya hiba is, nem gyújt időben és ettől ganés. De lehet abban a hengeredben olajat kap a cucc! Gyertyacsere után pár hónappal nézz rá és az inkább mutat majd képet, nem egy ezer éves széthajtott gyertyák mérvadóak.
-
diablo1984
veterán
válasz
NemTom1988 #66273 üzenetére
ez nem néz ki rossznak!
-
diablo1984
veterán
válasz
Predator2 #66496 üzenetére
Mi mikor az asszonynak néztünk ilyet, akkor meglepően jó kis autónak bizonyult, asszem az csak 1,4-es volt, de jól szedte a lábát, de hátul szűkös volt, a gyerek állandóan a vesémet támasztotta volna a lábával! Ezért nem vettünk ilyet, hanem H astrát, ott hátul is tágasabb volt a hely! Amit mi néztünk az valami metál arany/bézs volt, 1,1 millió körüli árral és valamivel több mint 100ezres futással.
-
diablo1984
veterán
Ez a mostani renaultokban lèvő 114 lovas 1,6 SCe motor ez tènyleg nem a megane2-esekben lèvő blokk, hanem valami nissan motor?
Új hozzászólás Aktív témák
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra