-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
diablo1984
veterán
válasz
kisninja #71648 üzenetére
Facelift után már az IDE kukázva lett és az eladó autókból ítélve a tied is 135 lovas lehet. Na az ilyen autó került kicsit képbe, de millió felett egy olyan befektetés lenne, amin később ha a fogyasztással nem tudok megbarátkozni, akkor csakis buknék rajta, vagy a nyakamon rohadna meg.
Most sikerült rövid idő alatt 2 eladó autómat is eladni, még maradt 2 autónk, amivel szaladgálunk, de jövő tavasszal az általam használt yaris 2-es is piacra megy és valami nagyobbat vennék helyette, de nem sürget semmi, a corolla verso is 1,8 benzinben befutó lehet, de városi gyerektranszportra attól félek fogyasztásra az is messze lesz a yarisétól, viszont abba a család bele tudna férni nyaraláskor. Kicsit olcsóbb alternatíva a laguna 2-es facelift, de 10es vagy a fölötti átlagtól a zacsim húzódna kicsit..... De még nem ég a ház max jövőre az astrával megyünk nyaralni, a yaris meg marad még, elég jól teszi a dolgát. -
diablo1984
veterán
válasz
kisninja #71650 üzenetére
Akkor ez a rugótörés még benne maradt a szokványok között! Nekem is volt 2db laguna1-esem, tényleg nehéz eladni, mert mindenki vw-t akar(bár mikor passatom volt eladó, hirtelen mindenki finnyás volt és egy nepper vette meg), így szerintem egy laguna 2-est is 1 millió körül venni nagy megszállottság kell hozzá, de befektetésnek nem jó én meg sajnos mostanság eléggé forgatom a kocsikat(egyszerűen nem fog meg hosszan semmi, volt octavia 2 facelift kombim is, azt szerettem, de dízelsége miatt kellett mennie), de ami biztos, hogy dízelt nem fogok venni, inkább valami koros(2004-2012ig) "szívóbenzin" motoros csotrogányt, párszázat rápótolva a yarisra, ha az eszemre hallgatok, akkor toyota lesz a befutó, mert azokkal még nem volt gondom(yaris 1 és yaris 2), egyszerű, jól szerelhető(lagunát mikor szerelni kellett, akkor szídtam a francia eldugós, "nemlátommitcsinálok" megoldásokat), egész jól bírja a kasztnija is, mint a lagunákna. De néha felböffen bennem 1-2 tipus mint a focus 2 facelift kombi, de tavaszig még van idő!
-
diablo1984
veterán
Finom induláskor ráz, majd kidobja a motortérből a motort, de nagyobb gázzal csúsztatott kuplunggal minden okés?
Mert nekem akkor csinálta anno az egyik autóm, mikor meg volt égve a tárcsa felülete és ilyen szakaszosan fogosgatott be! Ha ez nálad is a baj, akkor kb annyi a javítása, mintha a komplett kuplungot cserélnéd, vagyis kb az +30ezerrel több, de cserébe zsír új lesz a kuplungod és nem lesz ilyen gondod egy jó darabig. Kuplung cserekor nem árt a lendkereket is felszabályozni, egy érintővel lehúzni, mert az is tud kúposan kopni. -
diablo1984
veterán
válasz
Istikee007 #72278 üzenetére
Az kevés mint mackósajtban a brummogás! Viszont a bikázással vigyázzatok, mert ezeknek a renaultoknak volt abban az időben mondhatni sok elektromos nyűgje, nehogy előhozd belőle!
-
diablo1984
veterán
válasz
LamerGyuri #72280 üzenetére
Hát ha lefossa a bokáját az elektronika, akkor lesz min gyakorolni!
-
diablo1984
veterán
válasz
LamerGyuri #72282 üzenetére
Nem, ez még nem az! Töltse fel az akkut, mérjen majd utána töltést az autón, de ha egy mód van rá, ne bikázza, mert csúnyán beszophatja. Ez csak baráti tanács, volt már renaulton amin pl a ködlámpa nem ment és nem találtam villamosságist aki meg tudta volna csinálni, mert még az idejüket sem vesztegetik a "szarfosfrancia" elektronikára, mert az esetek többségében úgysem találják meg a hibát. És a 2000-es évek renaultjainak volt bőven gondja elektronika szintjén, ne legyen még generálva is, de ha a gazda szeret kockáztatni, akkor hajrá, megpróbálhatja a motortérben bekötött akkut is a helyén nem lekötve tölteni, az is egy orosz rulett tud lenni!
-
diablo1984
veterán
válasz
HarleyCustom #72897 üzenetére
Így van gyárilag. Benzin, nem dízel, nem kell a dermedéstől tartani.
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #72984 üzenetére
Én egyszer mostan meg anno az escortomon a motort, a generátor be is állt rajta mint a szög.Anno a benzines lagunámon is a motormosás a gyújtás beázásával járt, elég volt kiszárítani, 2-3 hengerezett. Szóval én sem ajánlom a mosást, helyi olajfoltokra inkább féktisztító, műanyag elemekre vizes rongy, de hogy full telibe veretni vízzel, az kizárt!
-
diablo1984
veterán
válasz
molnarpeter #73009 üzenetére
Faterék volt terepjáróján az egyik szerelő behajtotta a tükröt kézzel, holott motoros volt! Összetört benne a rucafog, így nem állt meg többet..... de volt szilója, kifugázta, így csak fél évente kellett újra szilózni, annyi idő alatt verte el a menetszél......
-
diablo1984
veterán
válasz
eTrade #73076 üzenetére
Jaja!
A megane 3-ban a 110 és 101 lovas még a régi 1,6-s renault motor a megane 2es időszakból(annak egy frissítése), ahogy te is írod.
Az 1,6-os láncos nissan motor a lebetűzhetetlen nevű Quashqai-okban is benne van, ott sem hírhedt az olajevésről, haver céges dokkerében is az van, igaz csak 100e km-nél jár, de nem kell egy kicsi olajat sem rátölteni, annyira nem fogy belőle. Az euro normák nyírták ki ezt a szívó motort is, nem a rossz konstrukció.(#73077) Fehér Farkas: én el szeretném nézegetni azt a "rondaságot", igaz nálunk a kutya kilátása nem opció, mert be nem teszi a lábát a kocsiba, és a m3-as faceliftje szerintem jól sikerült, bár a hátsó lámpát is hozzáigazíthatták volna az első dizájn-jához kissé....
[ Szerkesztve ]
-
-
diablo1984
veterán
Szia. Motort ne kérj bele és akkor gondod nem lesz vele sosem!
De viccet félretéve a 0.9TCE motor kerülendő, ha lehet, bár kollégámnak ilyen motoros micrája van és azt sem tudja, hogy renault gyártotta motor, addig nyugodt is volt, bár most is, van vagy 7e km a kocsiban és még nem volt gondja! De rob szerint az a 900 köbcentis 3 hengeres kerülendő.
-
diablo1984
veterán
válasz
sesomaru1989 #74950 üzenetére
szelepfedél tömítésnél szivárgó olaj?
-
diablo1984
veterán
válasz
sesomaru1989 #74954 üzenetére
Jah, hogy motoron belül? Hideg motornál ne nézd a gyertyák, az nem mutat jó képet, ha megtakarítod, akkor menj vele párszáz kilométert és utána vedd ki! Olajos nem nagyon lehet, ahhoz aktív gyújtáskimaradásnak is kell lenni, ha eszi az olajat és azt is égeti el, akkor fekete, kormos lesz a gyertyára lerakódott szmötyi, de mikor hideg a motor és esetleg a szívató is megy, akkor tud rá nedvesebb cucc is lerakódni, vagy ha a befecskendezéssel gondok vannak, de az a hangján is hallana....
-
diablo1984
veterán
Würtemberg lengéscsillapítókról valakinek van gyakorlati tapasztalata?
-
diablo1984
veterán
válasz
gabika1972 #75507 üzenetére
most hűtés, vagy fűtés nincs benne? Mert az 2 kör(vizes a fűtés, gázos a klíma).....
-
diablo1984
veterán
válasz
gabika1972 #75511 üzenetére
a radiátorba be és kivezető csövet lekötöd és megslagozod! Ha nem megy át rajta a víz, akkor bonthatod a műszarfalat, ha átmegy, akkor nem kell cserélni nagy valószínűséggel!
-
diablo1984
veterán
válasz
gabika1972 #75514 üzenetére
Ha átjárt rajta a lötty, akkor a víznek is át kell mennie, ahol meg a meleg víz átmegy, ott le is adja a meleget! Ha nem, akkor légtelenítés, járatás. Annak működnie kell, ha átjárható.
mondjuk az is jó kérdés, hogy milyen intenzitással ment át rajta, de ha már átmegy, azt érezni lehet.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz
rob210 #75517 üzenetére
belső radiátorban is szét tud hullani a lamella? Mert hogy egy klímahűtőben széthullik az ok, mert kívül van, éri minden, de egy fűtőradiban amit még a nap sem ér az is szét tud hullani? Mert nekem anno a laguna 1-es benzinesben el volt dugulva, mert a fagyállót kb sosem cserélték és a retek beleállt a radiátorba, a másik véglet mikor kilyukad. De akkor tud még ilyet is?
-
diablo1984
veterán
Nekem is nincs már meg a laguna, légyszives töröljétek a listából(igazából már az utódját is lecseréltem). Olvasni és ha tudok segíteni maradok, ha van időm és olyat látok amihez érdemben hozzá tudok szólni!
-
diablo1984
veterán
Sziasztok. 1,6 SCe motor 190e km-el a háta mögött, végig 30-32ezres olajcserével vajon milyen állapotban lehet motorikusan?
-
diablo1984
veterán
válasz
lsebestyen #86056 üzenetére
4 év alatt 175e km, hát nem tudom, szerintem inkább pálya. Az a baj, hogy ezek céges/flottás autók, azonban nem fogják 10ezrenként az olajat cserélni, 30 ezrenként elég költség, úgyis mire a gari lejárna, már más gondja lesz...
-
diablo1984
veterán
válasz
kisgyerek85 #86059 üzenetére
Nekünk van olyan sprinterünk aminek az árában az első 3 olajcsere benne volt, de csakis 60ezres periódussal! Hamarabb csak fizetősben csinálták volna meg, így 180ezer alatt 3 olajcserére volt. Most 256ezer van benne és működik, 45 ezer alatt 1 liter olaj kell neki, de az mindig is kellett...
-
diablo1984
veterán
válasz
Tibko8 #86061 üzenetére
Én most is efy olyan focust hajtok ami céges flottában volt használva, 170 ezernél 3 évesen megvette az aki hajtotta addig, a felesége 40 ezret belerakott 6 év alatt, utána vettem én meg. Most 229ezer km van benne, tökéletes motorikusan, el sem hiszem, hogy ennyire egyben van, egy minilális olajat sem eszik. Ha cserélem, akkor a feleségem fogja tovább használni.