-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #54136 üzenetére
Úgy tudom, egy kis gumihenger van, az irányváltó gumi, ami bedagad, és beáll valahol.
Aki szerencsés, annál úgy áll be, hogy előre spriccel, de hátra nem. Ha úgy áll be, hogy egyik irányba sem tömít, akkor semerre sem spriccel.
Néhány ablakmosóban, talán főleg a "nagyon mínuszos"-okban van valami, ami ezt teszi a gumival?!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #54230 üzenetére
Nekem 1.5dCi-ben most S4 Silver 60Ah/540A-es van, de hidegben karcsú, tavaly a nagy hidegben, amikor -25 volt éjjel és -14 volt délelőtt, akkor alig tekerte meg a motort, be sem indult. Fél óra melegvizes lavórban melegítés után már megtekerte a motort.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #54259 üzenetére
A porlasztótól tekerne rendesen, nem?
Legalább 680A-est vegyél, az 540-es nekem nem nagyon elég...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz diablo1984 #54361 üzenetére
Talán törvény van rá, hogy nem kell kiadniuk... röhejes!
30e-hez: épp ezért passzolják le 5 év/150e km környékén a kocsikat, amikor a gari lejár.
De az EuroV-ös 1.5dCi-knek már nem km alapú a szervizszámlálójuk, hanem felhasználás.
Szerintem 30e-t kb. csak tiszta országúti üzemnél adhat a fedcomp.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
TL4-es váltóba mennyi olaj kell?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Kérdés, hátha valaki tudja a választ:
A M2 belső tükör esetleg csereszabatos a L3-éval?
Képek alapján egész hasonlónak néz ki a felfogatása.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #54987 üzenetére
Nekem az Osram Silverstar2.0 vált be. A színhőmérséklete is ideális.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #55009 üzenetére
A kerék levétele nélkül lehet, hogy hozzá sem lehet férni... Én is cserélem lassan, de amúgy szerintem jobb az ilyeneket melegebb időben csinálni, kevésbé törékenyek a műanyagok.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #55079 üzenetére
A mo-i nem biztos, hogy egyenlő a Mo-on újonnan üzembe-helyezettel.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz orosziem81 #55083 üzenetére
Ez csak egy tipp, de akár lehet, hogy a 178e-s óraállással importálták. Hogy aztán a valós mennyi volt...
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Lukoil TopN Plus gázolajat próbálta valaki FAP-os 1.5dCi-ben?
Most még a Nitro is belekerült a nevébeA sima Lukoil + Spurit a M2-m 1.5dCi-je szereti, de az 15 éves Delphi rendszer
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
+Mycso:
Furcsa, most a nekem legjobb földrajzi pozícióban lévő kút Lukoil, de még az Auchkásnál is olcsóbb a HT szerint...
Így nagyon jó áron lenne a Lukoil prémium gázolaja, gyakorlatilag OMV/MOL normál árában van, mert a Lukoilnál amúgy sem 40Ft a felár(sőt, most olvasom, hogy akcióban normál árban adnak dec. végig prémiumot). Úgyhogy lehet, hogy Lukoil prémium lesz Spurival vagy nélküle. A Spuri az ajánlott adagolással 11Ft/l-be kerül.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #55151 üzenetére
Ja, te írtad, hogy ritka kútra jársz.
Én is jobban szeretem fél felett látni a mutatót
De ha minden igaz, fél vagy 40% GO szint alatt a FAP nem is regenerál?!
A márkán belüli eltérésekben az is benne lehet, hogy mennyien járnak arra a kútra, ha túl sokan, sztem felnyomják az árakat, ha meg alig, akkor lenyomják visszacsalogatni a népet.[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #55199 üzenetére
A rugótörés szerintem vagy anyagfáradás, vagy a toronyhoz köthető, ha utóbbi, akkor kormányzáskor az adhat ropogó hangot.
A Lagunába Spurit még én sem raktam, most a Luk Nitro dízele van benne. Egyelőre nem érzek különbséget az OMV Prémiumhoz képest.Más téma:
A L3 bal1 ajtaját mennyire bonyolult lebontani, hogy a központi motorjához hozzáférjek?http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #55204 üzenetére
Nekem 345e alatt 3db törött el, szóval 4 lett cserélve. A két hátsót észre sem vettem, mert helyükön maradtak a rugók a letört darabokkal(kb. 1/3 menetnyi) együtt. a bal első egy nagy fémes csattanás volt... fél menetnyi szakadt le.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz speedydb23 #55247 üzenetére
Sajnálatos eset. Sajnos télen mindig számítani kell a rossz útviszonyokra, de még akkor sincs biztonság, mert meg is tolhatnak...
Ahogy Péter írta, jó eséllyel javítható.Hidd el, ennél csúnyább autók jönnek kintről sérülésmentes kevés km-esként hirdetve...http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz eTrade #55302 üzenetére
Ezt nem is láttam, itt 100°C-os mérések is vannak + néhány használt olaj is.
Ebben a Full Tech nem győzött meg, de nem igazán látok jobb RN0720-as olajat.Az viszont azért kemény, hogy az 5 perc x 1kg helyett az 1perc x 2kg mennyivel jobban "gyilkol".
Az életre lefordítva, ezt teszi a nagy nyomaték rendszeres kihasználása... így fogynak el a hajtókar csapágyak, ha az olajozással együtt a nyomatékhoz alul vannak méretezve.Gajdán Úr videóját láttam már, meg szoktam nézni, ha tesznek fel új részt.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Csak a szintén 5W30, low SAPS és HTHS>3.5-ös olajokkal érdemes összehasonlítani.
Egyszerűbb úgy, hogy amelyik olajnak van RN0720 minősítése, az az olaj tölthető bele. Sztem minden nagyobb márkának van ilyen terméke.
Eaglenek a Liqui Moly tetszik, de ezen táblázatban azok sem jobbak semmivel sem, de árban duplája.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
Ilyet is találtam, Shell.
[link]
Illetve a hivatalos honlap:
[link]
"Fully synthetic motor oil – Tailored to meet engine manufacturers’ special requirements.
Designed to meet the demanding requirements of particular high-performance engines, including Renault and those requiring ACEA C4
Shell is currently the number one global lubricants supplier to the Renault-Nissan alliance for factory-fill lubricants
Passes an extensive range of performance tests to meet engine oil specification Renault RN0720"http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #55356 üzenetére
Rönó esetén Renault CAN Clip. Nem tudom, van-e más, ami valóban lekezel mindent?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #55373 üzenetére
Tegnap szeles időben azt hittem, hogy elszállt a termosztát, olyan lassan indult meg.
Az út: az első 4km kb. 60-nal(egy megállás lehet lámpánál), majd utána 90-100-110-zel megyek, időtől függően.
-5°C-0° körüli időben, indítás után kb. fél perc járatás után indulok, úgy a 3 km körül indul el a mutató, majd 10-12 mire beáll.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz Mágus2 #55378 üzenetére
Az a baj, hogy sokan nem tudják elfogadni, hogy az autózás nem csak a megvétel-biztosítás-tankolás-olajcsere négyesből áll.
Én ezt úgy számolom, hogy külön kezelem a mindenképp szükséges dolgoktól(ezeket fogyónak nevezem, mint pl. féktárcsa) a hiba vagy kopás miatt cserélendő dolgokat.
Én már pl. nem veszem a sima kopó alkatrészek közé pl. a gátlókat, lengőkarokat, vagy az elfáradástól elpattanó rugókat.De neked is igazad van, egy gátló sem örök életű, hosszú távon számolva azt is lehet fogyó alkatrésznek venni. Sőt örülhetek, hogy 300e km felett kellett csak cserélni.
Kopás vagy hiba miatt eddig ~290-300e ment nekem a M2 1.5dCi-re.
(ebbe sorolom pl. a gátlókat, lengőkarokat, rugókat)
295e km és 11 év alatt, amit én mentem vele
És persze az idő is használja az alkatrészeket, nem csak a km.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz #32577792 #55380 üzenetére
Mint plusz fogyasztásra gondolhatott. 110W a két égő, ami a generátoron keresztül kb. 130W plusz fogyasztásként jelentkezik. Szerintem nem ez a plusz 130W fogyasztása fogja a motort felmelegíteni.
Ráadásul télen elég gyakran alapból kell kapcsolni lámpát a rövid nappalok miatt.
Ha óvatosan mész hideg motorral, akkor lassabban fog felmelegedni, de szerintem ez a kímélőbb hozzáállás, mint hogy azért kicsit jobban nyomni neki, hogy előbb bemelegedjen a motor.
Az a motorgyilkos, ha hideg motorral rögtön emelkedőre kell menni[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #55385 üzenetére
A két helyzetjelző az 6db, de csak 5W db-onként, ami össz. 30W.
A lényeg, hogy szerintem nem az a módja az autó bemelegítésének, hogy felkapcsolunk fogyasztókat, hogy a generátoron át jobban leterheljük a motort...(#55388) Gombinyó: hiába, ha valaki nem akarja megérteni, hogy 10 év feletti autónál bármi lehet és az ellenkezője is... (neked még van majdnem 10 éved erre )
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Elden Ring
- fűnyíró traktor
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- E-roller topik
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen