-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
mycso
Topikgazda
Akkor jövök kilógni a sorból, nekem EZ kéne.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
00.113 az eddigi legjobb
Ehh, közben 00.032
Egyébként átlagban 00.2xx
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Nekem Osram valami silver vagy mi volt, az kb. 3 hónapot bírt, majd valami gagyi kékes, az is vagy 2-3 hónapot, viszont ez utóbbit fogóval tudtam kiszedni csak.
Most pedig már a második garnitúra tescoban kapható GE, ebből az első kb. fél évet kibírt...
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Hali, rob210, elsősorban téged kérdeznélek.
Mivel erről a xado-ról csak jókat hallok mindenhonnan, ezért úgy döntöttem, hogy idén az elf-et hanyagolom és megnézem a xado-hoz mit szól az autó.Ha jól gondolom nekem (1.5dci) 5w30-as olaj kellenem viszont van belőle SM/CF és SL/CF és valami City jelzésű, ezekből melyik az ami nekem jó....nem vágom, hogy mi a különbség köztük (az oldalukon elolvastam a leírást, de abból nekem nem jön le semmi különbség)
Illetve még ezeket a xado géleket néztem, de ezek sem egyértelműek számomra...igazából a váltóba gondoltam, illetve a motorba hova lehet?? Üzemanyag vagy az olajba???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
dci-s kollégák hogy állnak a fogyasztással, amióta bejött a jó idô?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #9346 üzenetére
Az a lyuk lesz az. Simán be van vezetve egy cső, aztán ha megy a klíma akkor fújja a kesztyűtartóba is a hideget...
(#9345) FerNandor: nekem annó, egy szigetelés darab lazult meg valahol bent a "fűtés box"-ban, először csak a ventilátor néha-néha fura hangot adott, mintha valami beleérne, majd a szigetelés "leesett" és meg is fogta a ventilátort. Hát utána jó kis egész napos szerelés volt szétszedni, kiszedni....Meg is van
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #9378 üzenetére
Ha az ajtó nyitás-zárásra gondolsz gombbal, akkor az jóval több, mint 1-1,5m. De lehet a szabadkéz funkcióra gondoltál, ott valóban közel kell lenni az autóhoz.
Egyébként nem hiszem, hogy frekvenciákat figyelgetnek...egyszerûen odamegy, kinyitja és elmegy vele, vagy trélerre rakja és elviszi.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz zsizsef #9414 üzenetére
Ez az amit benzines megane-oknál mindenki okoskeréknek hív??
más.: megane vagy a renault klubon volt egy részletes leírás az EGR tisztításról, csak most nem találom, ha valaki tudja a linkjét, tegye már be ide legyen szíves.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
A második linken amit írtál:
van egy kicsi olajfogyasztásom (3000km-ként 1l, már 10w40-ből)
253000km körül van már. Az előző olajcsere előtt is eszegette egy kicsit de utána a 14000km alatt bekapott 4,5l 5w40-et. Most ezért van már benne 10w40.Uhh, és még én féltem, hogy sok olajat eszik...nekem olajcserék között 10w40-ből (10-14k km) max 1-1.5L-et kell apránként hozzáönteni.
Viszont én e miatt féltem a gyárilag is előírt 5w40-től, de most majd egy hónap múlva cserekor, mindenképp az megy bele, aztán majd kiderül.
Viszont a xado-t hanyagolom, először is derüljön ki, hogy ez az 5w40 "benne marad-e".
Illetve xado revit. gélt szerintem veszek hozzá mindenképp.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Mi itt ez a nagy tavaszi auto-hifi építési láz???
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #9465 üzenetére
Még a kapaszkodó alatt is vannak csavarok asszem. Annak a burkolatát csak le kell 'tépni'.
(#9466 ) rob210: egyébként a megane 2-nél ez tudtommal tipushiba, hogy beázik az ajtó, nekem pl az ajtózseb aljában is szokott néha lenni víz, nagyobb esôzéseknél.
Viszont az ajtóban lötyögni még nem hallottam, majd figyelem már én is.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #9494 üzenetére
Ne mindegyikben van, szerintem felszereltség függő....
(bár most nem is tudok olyan megane2-t a z ismerettségemben sem, akinek lenne benne gyárilag...)A Berline az a csapott hátú (3/5 ajtós) kivitelt jelenti tudtommal, nem pedig a felszereltséget.
pl. ilyen felszereltségek vannak:
Autehentique, Authentique plus, Dynamique, Dynamique Plus és Privilege (illetve volt valami más elnevezési rendszerben is Extreme, Expression, Extreme plus, Monaco)
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz engine88 #9522 üzenetére
Az RT az a felszereltségi szintet jelenti a TechRun, meg a motort, asszem ez az 1.4 16v 98ló.
A lényeg amit szerintem javasolni akartak, hogy ha a 2literest hanyagolod, akkor ezzel az 1.4 98 lóval elég jól lehet közlekedni. Egyébként van még ezekből 1.6-os 107 lóval.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz honeker #9536 üzenetére
Hali, én is nemrég gondolkodtam el ezen, hogy cserélem mp3-as gyári fejre a mostani cd-t, jelenleg ezzel szemezgetek: [link] (a tiéd is hasonló??).
Majd még a méreteit/alakját kellene megnézni, hogy egyezik-e az enyémmel.Bekötéshez illetve lábkiosztáshoz van egy rajzom:
Ez amit én néztem, az imént linkelt képem alapján tuner list-es, tehát egyértelmű a bekötése.
És amit te linkeltél képet, az alapján az is tuner list-es, nem pedig update-es.
Hátha ez alapján be fogod tudni kötni.(#9538) Reaper04: hali valamelyik renault/megane fórumon (illetve többön is) KOAN nevezetű fórumozó foglalkozott ezzel (ő gyártotta és akár be is szerelte), viszont én kb. egy fél éve kerestem mail-ben, azután meg pár hónapja, de nem válaszol....így én sem tudom honnan lehetne beszerezni az eszközt.
Aki tud ebben segíteni, engem is érdekelne.(#9548) rob210: a lökhárítóban semmi nincs, ami ezzel kapcsolatos.
Más: megane 2 orrára nem tud valaki emblémát???
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz honeker #9551 üzenetére
Teljesen ugyan ilyen fejegységem van jelenleg. Akkor ebből létezik mp3-as, tudtommal az enyém cd-t játszik????
Akkor nekem így egyszerű lenne a helyzet, csak keresnem kell egy ilyen mp3-ast.(#9552) Ghandi: hát igen, arra sajnos nem fogsz tudni...nekem ugye update és meg is csináltam rá aux bemenetet, egy jack jön ki róla és egy mp3 lejátszó van rákötve.
Kuplungozni nekem is kellene lassan.....(#9553) rob210: a cliot csak sejtem, hogy így van, ugyanis nekem a megane2-ben sincsen semmi a lökhárítókban....(a ködlámpákon kívül )
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz zsizsef #9560 üzenetére
Nekem is 2007-es update list-es és nem mp3-as, mint már írtam is.
Viszont akkor a kolléga szerint ebből van mp3-as változat, és meg is találtam.(#9557) honeker: no amiről beszélünk, meg visszább is linkeltél és nekem is van, az így néz ki: link [link], na ebből van tuner list is és ezek szerint akkor update + mp3 verzió is, tehát ez 3db különböző készülék, az update list önmagában nem jelenti azt, hogy mp3-at is játszik.
Amit pedig a (#9558) -ben linkeltél, az a régebbi modell, fateromék 2000-es megane-jában van ilyen. [link] ebből is van tuner és update is.(ezekből nem is tudok mp3-ast)
Egyébként ITT egy francia oldal, ami valami átalakítást ír tuner -ről update-re.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Mozogni mozog nekem is mint az állat (m2 dci), ugyanis az egész kipuff 2 ponton van megfogatva, elől meg hátul....közötte semmi.
Nekem ez volt a problémám: [link]
Lehet a tiéd is hasonló.
A flexi cső ami lejön elől a motor felől, abba csatlakozik az egész kipuff cső, illetve ilyen "gömbfejes" megoldással csatlakoznak egymásba, hogy tudjon mozogni, na nekem ott súrlódtak össze, és onnan jött a hang --> be lett kenve hőálló zsírral, és azóta nincs hangja. (már lassan fél éve)“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
A 120 lovas 1.9dci-k voltak problémásak a megane2-ben.
A 106 lovas 1.5dci egyébként egészen használható: jól megy, jól eszik.Nekem a megane2-n 205/55 16 nyárim van, nincs vele baj. Barátomnak megane1 195/45 16, városban használja,el van vele.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Reaper04 #9987 üzenetére
Lejárt a szerkesztés.
Hajtogatva (el is törhet pár helyen) nehezen jön ki és mire kiszeded, olyan állapotban lesz, hogy nem hasonlít majd az eredeti önmagára. Visszarakni ugyan ez a technika és szintén mira berakod/behajtogatod, rommá lesz gyûrve/törve. No meg simán eltart addig, mintha kiszedted volna a kesztyûtartót.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
Az 1.9dci ezeknél felejtôs, pont pár oldallal visszább volt róla szó. Nagyon sok a gond velük. Egyébként a 106lovas 1.5dci-vel teljesen vállalható.
Fateromnak megane1 ph2 kombi, 1.6 benzin van (110ló). Megyeget az is (nekem az 1.5dci használhatóbbnak tünik) illetve ez eszeget is a dci-vel szemben. [link][ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz Ghandi #10045 üzenetére
Megane2 vs galaxy tab 7": [link]
(#10053) Reaper04: amióta nálam van, azóta vagy 4-5x cseréltem már pollenszűrőt és még nem durrant el....nem kell ettől megijedni. Annyit szoktam, hogy mielőtt lehúzom a kapcsolórol, előtte a kapcsolóvlal kikapcsolom a légzsákot....
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #10160 üzenetére
65: turbo
80: + erősített blokk + cooler
82: + változógeo. turbó + plusz töltőnyomás
86: + ???
101: + olajsugárral hűtött galériás dugattyú + olajhűtő + módosított befecskendezés és szivattyú(1600bar) + módosított EGR + módosított intercooler + 1.2bar töltőnyomás
106: + 6gangos váltó + ???(szerintem csak ECU)???
110: + ???(talán módosított hajtókar+dugattyúk)???Én ennyit tudok/találtam róluk.
Illetve még annyit hozzá, hogy amit a kolléga akar venni 2006 környéki M2-t, azokból tudtommal 86 és 106 lovas van. Nos, a 86 lovas (legalább is kombi megane 2-nél, mert ezzel van tapasztalatom) - halál. Talán, ha csak és kizárólag városban fogja használni, akkor lehet értelme, illetve max. 2-3-an fognak benne utazni klíma és csomagok nélkül.
Ha többen, megrakva is szeretnék használni, esetleg még a klímát is használni, sőt lakott területen kívül, ahol akár 1-1- előzést is szeretnének sikeresen teljesíteni, sőt ha autópályára is rá-rá tévednek néha, akkor csak is a 106 lovas, ami szóba jöhet.
Látszik, hogy nagyon sok különbség van a 86 és 106 lovas között, tehát nem fog az hamarabb szétmenni.
mod.: nekem pl. EZ de nagyon kéne
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #10165 üzenetére
Nem-nem, 2006 utáni azaz ph2 megane2-ről volt szó, amiben mint írtam 86 és 106 lovas motor volt/van. Ha ezen kívül mást látsz, akkor az elírás, vagy esetleg ilyen "hibrid", hogy 2006 utáni, de régebbi alkatrészek is vannak benne....
99 lovas tudtommal nincsen, csak az előbb általam felsoroltak. Valószínűleg a 101 lovas lesz az, csak a tulaj elírta a hirdetés feladásakor.
120 lovas főleg nincsen, az csak az 1.9dci-ből van és 116 lovas sincsen, csak 1.6 benzinből.
Mivel 1.5dci-ről volt szó, én azokra írtam példát.
Az, hogy a 106 lovasokkal több a baj, nagyobb a meghibásodás, még mindig nem értek egyet. Ami a 106 lovasoknál van, az a hajtókar csapágy cseréje, mert azok megadják magukat mindegyiknél, de az meg filléres tételnek mondható...“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #10179 üzenetére
Fentebb, 2006 utánit linkelt, onnan gondoltam, de most látom, hogy előttit írt vagy 2-vel fentebb.
A motorkódokat ne is mondd....meg az enyém ráadásul 2007.02. havi, viszont 2006. nyár végi gyártású, így van benne a ph1-ből is alkatrész és a ph2-ből is...így nagy élmény hozzá, akár a le egyszerűbb alkatrészt is megvenni...mod.: Nekem az 1.5dci 90-nél 5.-ben 2100 körül forog, 6.-ban 1700 körül.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
mycso
Topikgazda
válasz FerNandor #10381 üzenetére
Nekem, az 1.5dci-be jó helyen/jó áron 100k-t mondtak szereléssel együtt...ami egyébként még bele is férne, csak már kezd prüszkölni a kettőstömegűm is, így marad a sz@r kuplung amíg szét nem hullik...vagy véletlenül nem találok valahol egy igen jóárasított megoldást.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen