-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
tresh
addikt
válasz SocketA #11685 üzenetére
Ahogy írták a futóművet rendbe kell rakatni ez az alap tök mind1 hogy mire használod a kocsit..lehet hogy mosta rendberakási költség jóval barátibb lesz mintha x km után még több dolgot kell majd cserélni a hibás alkatrész végett.. katalizátorból meg vagy utángyártottat vagy gyárit a lényeg hogy csak újat.
-
tresh
addikt
válasz SocketA #11693 üzenetére
Valószínű gömbcsukló elfáradt és nagynak nem nagy gond de már csak a gumik és menet stabilitás végett is fontos hogy rendbe legyen most cska hasra ütök a gömbcsukló 5k körül már tuti van ami jó + eg y futóműbeállítás újabb 3-4k és ennyit megér hogy biztonságosan közlekedj
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
Kis megjegyzésként:
Mindenképp el kell vinni egy megbízható szervizbe ahol át vizsgálják és ledokumentálják a hibákat majd vissza a kereskedőhöz/tulajhoz és egy kis alku, megegyezés..ha ez az opció nem él akkor felejtős a dolog...
szerk: ha a kereskedő mondja hogy hova vigyed az is rég rossz már
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #11773 üzenetére
Nézőpont kérdése és én nem fogom sajnálni a kereskedőket hogy éhen halnak..kezdjük ott az egy dolog hogy használt autónak vannak hibái csak a lényeg itt jön hogy mekkora hibái vannak mert nem mind1 hogy max költesz rá 200ezret és autót csinálsz belőle vagy még egyszer annyit mint az adott autó.. kettő az a duma amit mondtak neked a legrosszabb amit lehet akciós ár = avval hogy 20%-ot min nyertek rajtad.
Mellesleg én is kereskedőtől vettem a m1 -es megane-om de én aláfeküdtem és körbe néztem (láttam pár autót már főleg hogy apám révén azok között nőttem fel) és láttam a hibáit de mivel kintről jött első tulajtól és tényleg 83ezer km volt benne (német szervizel beszéltem)én lettem az első mo.-i tulaja így tudtam hogy megkímélték és tényleg.. igazából ha nem költöttem volna semmit rá akkor is vígan rohangálhatna de most fél év alatt közel összesen 150-ezret költöttem rá, (mert sajnos én ilyen vagyok és szeretem tudni hogy minden rendben van ki van cserélve)de ebbe minden ami létezik meg volt, ki lett cserélve.. már csak a fékek és két gumi harang van hátra aminek egy része a polcon várakozik a beépítésre természetesen az is majd csak jövőre lesz mert a fékeim tökéletesek de azért én kicserélem mivel nem tudom mennyi idős a betét és a tárcsa(szerintem még gyári )
szóval a lényeg én nem azt mondtam hogy rossz vétele a kereskedésből vett kocsi de ha nem engedik szakival megnézetni, többe is kerülhet mint az autó vételára.. mivel épp eszű ember nem km-re és kinézetre vesz autót hanem műszaki állapotra.. nekem is ecsetelte anno a kereskedő a km-t hogy csak ennyi és elég nagyot nézett amikor mondtam neki hogy le...rom mert ha 180ezer is lenne benne akkor is elvinném..
-
tresh
addikt
Autót ha van lehetőség személyesen foglalóval a zsebedben kell menni nézni Barátomnak is így vettük a kocsit és faternak is persze ezt megelőzte a minden napi használtautó nézése és amikor jött egy jónak tűnő ajánlat akkor go kocsiba elmentünk és megnéztük persze nem egy darabot hanem egy ilyen kis körutat és mindig sikerült a legjobbat megtalálni megvenni Mellesleg ez lehet bunkónak fog hangzani de én mindig elküldöm a kereskedőt hogy igyon egy kávét mert a népmese nem érdekel az autót meg majd én megnézem hogy mi a helyzet.. a kedvencem még mindig a hölgy tulajú autó eladó szlogen na az nálam alapból kilőve
SocketA: Értettem én is a helyzeted csak mondtam hogy ez undorító dolog a kereskedő részéről hiába olcsó te is szeretnéd tudni mit veszel... ez kb olyan hogy a kereskedő is elmegy a ruha boltba az új makkos cipőt venni, felveszi előtte majd fizet
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Hát szerintem ez a többségnél is így van
Nem rossz bár az ár kicsit gyanúsan lent van de meg kell nézni élőben, mellesleg én a helyedbe a m1-eket is nézném a ph2 -es kiadásokat ott is van pár jó kostrukció 1.4 16v vagy az 1.6 de még dti dieslet is ki lehet fogni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #11788 üzenetére
Nem tudom nekem pl szerviz terén poz. élményeim vannak persze a 2 szervizes srácra érettem, ők is mondták hogy vannak apróbb hibák de simán vállalható a kocsi így megvettük faternak és azóta is 2 db gömbcsukló meg fékek + betétek lettek cserélve illetve a kuplung persze a két srácnál de nem is a renault szervizbe hanem magánba. Szóval a lényeg a kereskedő lesz..ja ezt a részét mert 10 ből 1 ember ha kér ilyet tőlük.. a többinek még az is jó ha a kereskedő bemutatja a béla bácsi által aláírt szervizkönyvet
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #11792 üzenetére
Igen az a fél év gari is addig tart még kijössz a kapun a kocsival, utána ők sose láttak vagy mondták hogy ilyen hibái vannak vagy ha vissza viszed jön a brazil TEK
Nálunk a családba kb 8-9 francia autó volt már most is van 3 egy új clio egy 2006os laguna és az én 98-as megane-om.. szerintem mi erre a 3ra költöttünk annyit mint más egy hude jó golfra amit 2 szer ennyiért vett Ráadásul a kis clio franciaországi hegyed dombos utakat tapossa nővéreméknél 1.2 -es és hibátlanul üzemel pedig megy bele a km rendesen
Mellesleg ezt már beszéltük is hogy nekünk csak jó ha szarozzák a francia autót mert nincs értékük és fele annyiért veszek autót mint más márkából
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Végre a totalcar-on is írnak értelmes dolgokat.
"jól érzi, ez az ársáv valódi aknamező. Tíz-tizenöt év körüli dízeleket nézegetünk, kombisággal súlyosbítva. Vagyis minimum két-háromszázezret futott, nyilvánvalóan vagy leplezetten leharcolt autókra kell számítani. Mivel nem írta, hogy lennének kedvenc márkái, sőt, a felsorolt típusok között is komoly méretbeli különbség van, hallgasson a használtautó-vásárlás első aranyszabályára: állapotot veszünk.
Agyoncsépelt, de igaz. Ne foglalkozzon az évjárattal, egy tízéves autó sokkal rosszabb lehet, mint egy tizenöt éves. A kilométeróra állását is csak tájékoztató jelleggel nézegesse, egyrészt többször hazudik, mint igazat mond, másrészt ötvenezer kilométer alatt is meg lehet gyilkolni egy Suzukit, és TDCi Mondeóból is létezik ötszázezret futott, bontatlan blokkal. Nézze meg az autót, és ha van lehetősége rá, a tulajdonost is, majd döntsön az állapot alapján. Inkább vegyen egy ismert előéletű, egészséges F Astrát, mint egy lógó belű B Vectrát, jobban fog járni."
Na ezt csak a kevés km-t futott autó vásárlók kedvelőinek mutatnám Ja és 800kilóért akart/akar emberünk dieselt A lényeget kiemeltem
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #11926 üzenetére
Nem tudom mi a cél vele de pl én átírva (kinti autó M1 98 1.6 RT) lepapírozva friss műszakival 525be vettem az enyémet és tényleg hibátlan beltérrel, külsővel egy két apró rozsda pötty van a hátsó sárvédőknél ahol az ilyen korú megane-ok már rommá rohadtak, és tényleg jó gép és használhattam volna még vagy 5 évig úgy hogy csak kopó cuccokat cserélek de én mindent megcsináltam rajta ez kb még plusz 150 de hibátlan autóm volt csak cseréltem a biztonság kedvért szinte majdnem mindent aminek kétes volt az előélete.. szóval evvel csak azt akartam kihozni lehet lejjebb ment az áruk de 300 ért nagy rizikó könnyen rá mehet az autó ára még egyszer
-
tresh
addikt
válasz rob210 #11929 üzenetére
Felszereltség függő is ez az ár dolog..meg állapot nem azt mondtam hogy nem lehet jó de 300k ért nagy csodát nem fogsz kapni az más kérdés hogy 1 misiért is lehet hulladékot venni én csak azt mondtam hogy okosan kell nem lehetetlen kifogni egyet és elhozni 300k ért, de akkor a 400-420-as árából kell alkudozni.
-
tresh
addikt
válasz rob210 #11966 üzenetére
Én pont azon agyalok hogy egy törött m1 ph2 ből kikapom ecu-stól a 1.6 16.v-t és bepattintom a régi 1.6 8v helyére Túl jó állapotba van a kocsi hogy eladjam viszont avval a 110 pacival mindjárt barátibban mozogna az az 1130 kg
Bár múltkor volt fent egy 2004-es 2.0 Turbos laguna nagyon jó áron és most erősen hajt a gondolat hogy arra kéne cserélni de ilyen benya árak mellett
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Ja..természetesen nem azt mondtam hogy könnyű de nem lehetetlen csak kéne rá egy kicsit nagyobb hely meg úgy 2-3 szabad nap (ami sosincs) Valószínű hogy váltó cserét is kell eszközölni Viszont szerintem annyi minden nem változott nem hiszem hogy kivitelezhetetlen lenne, bár az is meg fordult a fejembe hogy ott a coupé 2.0 -ás mocija 150 LE, az pedig belemegy tutira mert volt 5 ajtósba is az a moci szerelve(az igazi méreg zsák lenne okozna nem kis meglepetéseket a "kollégáknak" ) , csak hát a papírozással van a baj meg az alá fék és futómű is kell.. kicsit mindig bele élem magam de ha lenne időm szép lassan megcsinálnám csak hát sajnos az autó minden napi használatba van így nem tudom ezt megoldani
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #11980 üzenetére
Nem tudom, nekem a beltér és az ott használt anyagok miatt nem tetszik túl műanyag mint pl egy golf semmi se fog meg benne...inkább rönó még ha ezt is ők gyártják csak más emblémával (bár gondolom saját maguknak konkurenciát nem csinálnak)
rob210: telon voltam csak az első képet néztem
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nyomtató topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Autós topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Computex 2024: jóvágású Gigabyte alaplap Threadripperek alá
- További aktív témák...
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!