-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
senior tag
válasz rob210 #21967 üzenetére
Igen, ezt en is sejtettem, hogy nem viccbol keri el az enyemet. Viszont a 20eFt az nagyon jo ar erte. Renaultalkatresz 90.000.- Ft netto arat mondott ugy, hogy keri az en valtomat.... ehhez kepest...
Te beleugranal?
Honnan tudhatnam meg, hogy milyen valto jo az en kocsimba?! Nem talalok leirast sehol..
-
senior tag
tresh: Nekem meg megerne 20k-t, hogyha nem ragadna a valtom, meg egyesbe nem lenne olyan hulye hangja. 1 nap alatt ki lehet cserelni. Mig a valtofelujitas lehet heteket vesz igenybe, es 70-80eFt-ba kerul.
Nem ertitek a kerdesemet: TUDOM, hogy JH3-as valto van a kocsimban (a 3 szamjegyu kodjat nem neztem meg, de tudom, hogy a valtora ra van irva), viszont a kerdes az lenne, hogy pl nekem van JH3-111, akkor a JH3-222 -t es a JH3-333 -at ra tudom tenni ?!?! Vagy csak es kizarolag a JH3-111 fog menni az en kocsimhoz, hiaba egy masik 1.4-es Megane II-bol van a valto.
-
senior tag
Beszeltem egy Renault szervizes ismerossel, O azt mondta, hogy Nyiregyhazan van egy ceg, akinek vannak felujitott, garancias Renault valtoi. De mivel most nem dolgozik, nem tudja megadni az elerhetoseget. Melyik az a ceg?!
giigz: Igen, a napokban tobbszor is mondtam Neked, hogy en szoktam neha hozza vinni a kocsit, mert nagyon ert hozza. O volt, aki segitett az Electronic fault problemammal, amikor a Bosch szerviz meg kiolvasni sem tudta a hibakodot...
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
rob210: A valton hol van feltuntetve, hogy milyen tipus? Ez a JH3 melyik reszen van rajta? Felulrol ra tudok nezni, vagy megint ala kell fekudni?
-
senior tag
Koszi mindenkinek a segitseget! Tegnap megneztem a valto kodjat, itt helyben mar van egy ilyen valto hozza.
Hetfon megy a szerelohoz a kocsi, aki elsonek szetkapja az en valtomat, hogy lehet-e valamit kezdeni olcson vele, ha nem, akkor megveszem a bonottat.Amugy vicces, hogy tegnap egesz jol viselkedett a valto, biztos erzi a vesztet
Ti megmernetek venni ezt a Megane II RS-t? Borzasztoan jo arban van, egesz szep. Bar apro hibai vannak a kasztnin, de legalabb igy nem sajnalnam az utcan hagyni. Vagy gyanusan olcso? Meg ugyis a fara csavarnam fel
-
senior tag
-
senior tag
válasz Laraxior #22035 üzenetére
Meg sosem lattam kozelrol Laguna kupet, megneznem.
De en ennyi penzbol meg mindig a Megane III RS-t vennem. Kar, hogy felvittek az arat 5 milliora. Pedig 4.4-ert tenyleg nagyon megerte.
Szerk.: Mondjuk meg 3 literes Lagunaban sem ultem soha... hatha egyszer valaki kolcsonad egyet
[ Szerkesztve ]
-
-
senior tag
Ma reggel elhoztam a kocsit a szervizbol.
Elkezdtek a valtot szetszedni, de mar az egyes fokozat annyira meg volt kopva, hogy nem erte volna megcsinalni. Viszont, ami erdekes volt, hogy mondta a szerelo, hogy teli van kis lyukakkal, kopasokkal a fogaskerek, de a Xado tenyleg kitoltotte ezeket. Ezert is ereztem, hogy mostanaban finoman ment a valto.
Szerencsemre volt egy debreceni srac, akinek volt egy pont ugyanilyen valtoja, odavitte a szerelohoz. 30eFt-ert kaptam egy bontott valtot, kuplungszerkezetet, meg kinyomocsapagyat is.Kiprobaltam a kocsit, ami nagyon furcsa, hogy a kuplung nagyon puha, es mar az elejen fog. De MMA87 is irta, meg a szerelo is mondta, hogy idovel majd kemenyszik.
Ami viszont nem tetszik, hogy bar mar nem akad meg a valto, minden fokozatot szepen vesz, egyesben igy is van egy pici hangja (de akkor tenyleg ez annak koszonheto, hogy egyenesen allnak a fogaskerek bordai), de ez teljesen jo igy, viszont meg egyesben igy is erzem neha, hogy nem "becuppantja" a valtot, hanem valami meg utkozik. De azert jobb mar igy minden, szerencsere.
Illetve elkovettem azt a hulyeseget, hogy a valto es a bowden csatlakozasat befujtam WD40-el, es azota femes zorgest hallok valtaskor lehuzott ablaknal. A szerelo azt mondta, hogy ezen van egy teflon bevonat, nem kellett volna rafujni. Lehet ezzel vmit csinalni? Vagy idoval majd lekopik a WD40, es elmulik a hang?
Az utolso kerdesem pedig, hogy a Xado tenyleg segitett erzetre is, meg szetszereleskor is bebizonyittotta, hogy er valamit. A bonott valtot szarazon kaptam, az en februarban cserelt olajom lett attoltve bele, amiben ugye volt mar 2 adag Xado.
rob210: foleg Neked szol a kerdes: szerinted tegyek bele meg egy adagot, hogy ugy jarjon, mint az olajozott villam?! Mert a 2 adag eleg ugyebar, viszont az mar lehet, hogy "beepult" a regi valtombaJa, es hogy kicsit reklamozzam a szerelomet: mindezt ket nap alatt csinalta meg 53.000.- Ft-ert, amibol ugye 30.000.- Ft a valto es kinyomo meg a kuplungszerkezet. Meg 6.000.- Ft-ert szerzett bele bonott kuplungtarcsat, igy az is ki van cserelve.
-
senior tag
(#22231) tresh En se igy akartam, de a srac elvitte a szerelohoz a valtot, meg ingyen adott hozza kuplung szerkezetet, meg kinyomot. En tenyleg bizok a szereloben, mindenkitol jot hallok rola. A taxis, aki vitt ki hozza, O is Penteken viszi oda a kocsit.
Szoval a szerelo atnezte, azt mondja, igy par evig rendbe lesz a valto, kuplung, kinyomo.
De en is tudom, hogy ezeket csak egyutt erdemes, ujonnan megvenni. Hat meglatjuk, mi lesz En orulok inkabb most, hogy ennyibol megusztam. Csak a kuplung csere lenne 50eFt.rob210: A bontott valto olaj nelkul volt, az en regi valtombol tettek at a februarban lecserelt olajat. Igy is csereljem? Xadobol megint vegyem ezt a 9 miliset, vagy vegyem meg inkabb Pesten a 27 ml-s adagot?
-
senior tag
válasz rob210 #22243 üzenetére
Azert mert jovoheten indulnek nyaralni a kocsival, aztan vegre jaratva lesz a kocsi, igy lenne lehetosege beepulni.
Szerk.: 2.300.- Ft a 9ml Xado, a nagy adag meg 5-6 korul van. Nekem ennyit meger, ha van eredmeny.
Ennel meg varhatok javulast? Az atcserelt olajban van meg Xado? Kb. 3 hete tettem sztem bele a regi valtoba.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Most meg kicsit szokatlan, hogy nagyon hamar fog a kuplung, es ha picit is megnyomom, akkor mar bontja a kapcsolatot (ha pl megyek 50-nel, es rateszem a labam pihentetni a pedalra, akkor mar latom, hogy a fordulatszam megugrik).
Viszont az teny, hogy regen kemenyen kellett nyomni, mar nyikorgott is kicsit a pedal, be is fujtam Wd40-elBaratnomet feltettem, hogy fogja megszokni, de most beszeltem vele, le sem fulladt es mondta O is, hogy tok siman megy minden Szoval ugy erzem, ezt a majd' 60eFt-ot megerte, plane, hogy a kuplungcsere mar amugy is kilatasban volt, es bar most bontott kerult bele, de ugy nez ki, ezzel is el leszek egy ideig, igy meg vegulis a valtocsere ingyen volt.
Nagy szerencsem van ezzel a szerelovel. -
senior tag
Megint gyors segitseg kellene:
Elindulaskor ma este a kocsival, lehuztam az ablakot, minden oke. Aztan menet kozben parszor meg le-felhuztam (szelvedot mostam).
Aztan amikor leparkoltam es huztam volna fel az ablakot, akkor nem akart normalisan menni. Aztan vegul mar semmit nem moccant, vegul kezzel felhuztam, es odaragasztoszalagoztam.
Azt vettem meg eszre, hogy az ajtoban levo ablakemelo kapcsolo is mozog.Ugyebar egy honapja csereltek ki egy bontott ajtora a jobb ajtot, mivel osszetortek. Azt nem tudom, hogy a toreskor serult-e az ablakemelo mechanika vagy sem. Azt sem tudom, hogy csereltek-e.
Mit csinaljak? Vigyem vissza oda, ahol javitottak?! De sztem egy honap utan ugysem fognak foglalkozni vele. Vagy probaljam meg en szetszedni? Mi tortenhetett amugy? Eddig siman ment (bar neha kis szorulas hangja hallattszott, de semmi veszes).
-
senior tag
válasz kisninja #22326 üzenetére
Es akkor most szedjem szet, ne szedjem szet? Ez lehet az egy honappal elotti szereles hibaja? Egy honapja csereltek a teljes ajtot, de a bontott ajto pucer volt, csak a fem. A tobbi az en regi ajtombol van, amit osszetortek. Lehet, hogy az utkozes szoran ment szet?
Hetfon indulnank nyaralni, most mit csinaljak mar megint?
Szerk: Merre van ez a tarcsa? Meg lehetne ugy nezni, hogy ne kelljen az egesz ajtot szetszedni?!
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
giigz: jo, de akkor meg nem volt meg a professzionalis kulcskeszleted P Mostmar gondolom 5 perc alatt leszeded
(#22332) mycso Megprobalom, aztan hatha. Koszi a linkeket! En is remelem, hogy csak valami kiakadt. De szerencsere heten megyek Pestre, ott ugy latom van olcson alkatresz hozza, vagy akar szerviz is, ami 1-2 ora alatt megcsinalja.
-
senior tag
Leszedtem az ajtot, ugy nez ki, hogy a kabellel valami torent: Az egyik vege (ami felhuzza) az kijott, es teljesen fel van kunkorodva, mint a malac farka. A masik vegevel is ugyanez a helyzet az egyik kereknel.
Eselytelennek tartom megcsinalni, kellene masik kabel. Hol lehet ilyet kapni, mennyire tipus specifikus ez?
Vagy ne szarakodjak es vigyem Pestre az "ablakszerelohoz", ahol allitolag 1-2 ora alatt megcsinaljak?!
-
senior tag
Udv ujra itt!
Hazatertunk Ronivel a nyaralasbol, kb. 1600km-ert mentunk vele, miota 3 hete bele lett teve az uj valto+kuplung.
A valto egesz jol bekopott, nagyon szepen vagy, megerte megcsinaltatni (pedig meg Xadot nem kapott).
Szerencsere lerobbanas nem volt, egyedul az elektromos ablakra kellett koltenem majdnem egy 20-ast, mert most derult ki, hogy amikor az ajto osszetort, akkor elferdult a sin, es ledobta a bowdent.De aztan Pesten egy lassitasnal ereztem, hogy a pedalok elkezdenek remegni. Azota mentunk vele tobb, mint 1000 km-t, mostmar nem mindig erzem, de neha ugy remegnek a pedalok, mint amikor le akar fulladni a kocsi. De van, hogy uresben allok, fek benyomva, es akkoris erzem. Mi lehet ez? Van valami otletetek? Csinalni kellene vele valamit, vagy lassan teljesen meg fog szunni?
-
senior tag
válasz FerNandor #22839 üzenetére
Nem tudom... Pestig nem volt semi baja. Aztan egyszercsak Pesten lassitottam, es akkor ereztem, hogy olyan, mintha a pedal bowdenes lenne es valamihez hozzaerne.
Azota amugy a kuplung is a regi, mar nem olyan kis puha, mint a valtocserekor volt. Nem tudom, hogy most megint menjek szerelohoz, vagy varjak-e inkabb...
-
senior tag
Tegnap eszrevettem, hogy le van csuszva a legszurohaz (mivel a felfogato csavarnal el van torve a muanyag). Fogtam a ragasztoszalagot es a helyereraktam.
Beinditottam a kocsit. Mar az jo jel volt, hogy nem rantott, mint ahogy mostanaban szokott, mint egy dizel. Es hazafele uton sem volt a szokasos pedalremeges sem. Meg a parkolohazba felfelemenet sem, pedig "nagy terhelesnel" szinte mindig erezheto volt.
Ja, meg motornal az egyik gyujtotrafo lotyogott, azt meghuztam
Lehetseges, hogy lecsuszott legszurohaz miatt remegtek volna a pedalok?!?! Nagyon orulnek, ha sikerult volna megszuntetnem a problemat.
-
senior tag
Szep napot Urak!
Regen irtam mar ide, mivel mostanaban egesz jol futkarozik a kocsi, de azert van par aprosag, amiben megint a segitsegetek kernem:
1. A csomagter ajto meg mindig azt jatsza, hogy hol kinyilik, hol nem. Mondtatok a kabelt a teto es az ajto kozott, de azt azert nem tartom valoszinunek, mert van ugy, hogy hozza sem nyulok a kocsihoz, aztan egyszer nyilik, maskor nem. Tehat amikor a kabel meg sem mozdul, valamikor nyilik, valamikor nem.
Olyan is elfordul, hogy nem nyilik ki, lezarom a kocsit, ujra rapittyentek, es akkor meg kinyilik. (nem hiszem, hogy az elektromos zar behuzasa akkor mozgast kelteni a kocsiban, hogy a kontakthiba megszunjon)
Hol lehetne meg a hibat kereseni?2. Nagyon jol fut a kicsi kocsi, jo a futomuve, de rossz utakon, bukkanokon egyszeruen a hatso reszbol (ules korul) jon valami nyiszorgas, es nem tudom, hogy mi az. Szerintem nem a futomu, mert ha all a kocsi, hiaba nyomogatom, ugralok rajta, akkor nincs hangja. Mintha a hatso uleseknel levo oldaso idom lenne, de az mar meg van huzva, es megis ilyen hangja van. Manualt meg nem talaltam, hogy kellene leszedni a hatso panelt (meg idom sem volt vele foglalkozni). Vagy mi lehet meg? 5 ajtosokban van ilyen hang?
3. Vasarnap mentem a kocsival, odafele meg ment a homero, aztan par oraval kesobb, amikor jottunk haza, akkor mar semmit nem mutatott. Kedden bnom ment vele dolgozni, akkor meg allitolag -33 meg hasonlokat mutatott Ez mitol lehet, mit lehet csinalni vele?
-
senior tag
-
senior tag
tresh: de nincs hideg meleg: probalom nyitni semmi. Lezarom a kocsit, kinyitom, es nyilik a csomagtarto. 10 masodperc alatt nem hul annyit a levego De valamikor meg hiaba zarom-nyitom, semmi. Motorra meg nem tudok honnan 12V-os adni. Na mind1, majd megnezetem valamikor...
-
senior tag
Ez teljesen normalis sajnos. Az enyem is szet van esve, en gumival oldottam meg Nehez talalni olyan kesztyutartot, amiben jo a kilincs. Van ra manual, hogy kell szetszedni, de en nem akarom megbontani a ragasztott feluletet, aztan megint osszeragasztani.
Ha mar olaj tema: MII ugye jelzi, hogyha keves olaj van benne, nem kell nezegetni a szintet? Mert remlik, hogy tud valami olyat kijelezni a muszerfalon, hogy mennyi olaj van benne, csak mar nem tudom azt hogy' kell elohozni. Valaki arulja el, legy' szives!
(#24452) mycso: Nekem most amikor megtortek a kocsit, akkor csak szurke diszlecet tudtak szerezni az ajtora, az enyem meg fekete. 4eFt -ert fujtak le darabjat. Ez a fenyezes tenyleg jo lett! (a szereles mar mas kerdes... :S )
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Urak!
Ket gondom akadt:
1. Tegnap este a kocsi alatt fekete foltot vettem eszre. Rajottem, hogy a kipufogobol kerul az aszfaltra. Ez normalis dolog? A lefele aramlo kipufogogaz "lecsapodik" a hideg asztfalton?
A fogyasztasom rendben van.2. Ugyebar nem reg csereltettem hasznalt valtot, kinyomot meg kuplungot. Egesz jol mukodik (bar a valto tovabbra sem a kedvenc reszem), viszont a mostani hideg reggeleken megin "felsir" a kinyomo, amikor inditom a kocsit, par masodperc utan elhallgat. Biztos, hogy a kinyomo az, nem lehet, hogy valami szij megcsuszik inditaskor? Vagy hulyeseg volt hasznalt kinyomot beletenni? (vagy lehet a mester at sem cserelte )
Masoknak nincs ilyen gondja, aki a csillagok alatt tarolja a kocsit es nem (futott) garazsban?
Extra kerdes: A Megane III-ban is olyan vacak valto van, mint a kettesben?! Valaki probalta mar?
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Eddig nekem sem sirt. Pont ez a furcsa, hogy megint csak akkor, ha egy ideig nem inditom be a kocsit. Ezert furcsa nekem, hogyha a kinyomo lenne a rossz, akkor az minden inditaskor, minden idoben sirna, nem?
Mert nekem inkabb az tunik most logikusnak, hogyha hidegben all a kocsi (kint), es egy ideig nem inditjuk be, akkor valamelyik szij szerintem kicsit nyirkos lesz, vagy megmerevedik.Bar lehet ujra probalgatnom kellene, hogyha fekkel inditom, akkoris lesz-e a hang. Mert ha akkor nem, akkor tenyleg kinyomo. Na mind1, egyelore nem fontos, a kocsi egesz szepen fut...
-
senior tag
válasz Dareios 86 #24794 üzenetére
Szia!
Szerintem Neked is az lesz a problemad, mint nekem: eldugult a szelvedo elotti vizelvezetod, megallt benne a viz, es a szellozorendszer legbeszivojaba befolyt, igy az utasterbe.
Nekem is ez mar tobbszor gondot okozott. Volt, amikor ki kellett beleznem a kocsit miatta. Most, hogy megjott az osz, teli ment falevellel, megint eltomodott. A jobb oldalit gyorsan kitakaritottam, a bal oldalt kicsit nehezebb (en ahhoz szet szoktam huzni a gumicsovet), azt ma este fogom.
Szerk.: Ha jaratod a ventillatort, es marad a para, akkor tuti viz van a kocsiban. Ellenorizd le ugy, hogy felszeded az ajtonal levo kuszobot, vagy ha van a padloba epitett rekesz, nezz bele, hogy vizes-e.
Ha igen, akkor nezd meg, hogy a pedalok felett, illetve a kesztyutarto mogott van-e viz. Ha igen, akkor szellozesen keresztul jon be valoszinuleg... mint nekem...[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz csibor #24914 üzenetére
MII, manual klima? Ha igen, akkor en kiszednem a kesztyutartot, akkor ralatsz a konzol oldalara. Nezd meg, miert nem forog. Lehet, hogy a bowden elszakad, vagy kiakadt a kis legterelo laprol
Nekem is lenne ket kerdesem:
1. A hutovizem minimum alatt van picivel. Most csak desztillalt vizem van (nem merem tel elott beletenni), de holnap veszek hutofolyadekot, es azzol toltom meg. Mennyibe kerul egy mero, ami mutatja a fagyaspontot? Egyszerubb benzinkutast megkerni?
Amugy a fed.comp. irja, ha tul alacsony a hutoviz?2. Tegnap leszedtem a belso burkolatot hatul (mivel nekem 3 ajtosom van, nincs hatul ajto), es bar par patent torve van rajta, meg parat en tortem, szerintem a nyikorgas nem onnan jon. Plane, hogy szerintem a muanyag inkabb zorogne, mint nyikorogna. De akarhogy ugralok a kocsiba, ugy nincs hangja, csak menet kozben. Sztem az ulesek csatlakozoi nyikorognak. Mivel lenne erdemes befujni? WD40?
-
senior tag
Koszi! Akkor lehet kuton veszek fagyallot, es akkor megnezetem. Nem merek vizet ratolteni tel elott....
Nekem meg nehezen lehet csavargatni a hoszabalyzo gombjait, de nem jottem ra, miert. Lehet magaval a panellel van baj. Ha veszek WD40-et lehet megkinalom azt is vele
Es ha mar leszedem a kozepso panelt megint: van valami specko kocsis cucc, amit a muanyag panelek ala lehetne tenni, hogy ne zorogjenek annyira a muanyagok? Olyanra gondolok, mint a szigetelo a nyilaszarok szelen.
-
senior tag
válasz rob210 #24926 üzenetére
De en a hatso ulesek csatlakozasait szeretnem befujni, meg a biztonsagi ov csatlakozokat, mert szerintem valahonnan onnan jon a nyiszorgas. Ott nincs muanyag, de koszia figyelmezetest!
Ev elejen ellenoriztettem a hutovizet, akkor MAX-nal volt, most picivel a MIN alatt van. Bo fel ev alatt ez olyan nagy fogyas?!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest