-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #55353 üzenetére
Elm327 obd scanner ebayről, mellé megfelelő program - vw-nél pl. van droidra vag dpf app, renualt esetén passz Mindenesetre fokozott odafigyeléssel 1-2-3 évig talán ellesz az autó úgy-ahogy, meg kéne nézni, mennyi korom van most a szűrőben, amit nem tudott kiégetni.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Ha már minden rossz for the record: Grand Scenic 1.9 dci gázpedál 198 ezret élt, elkezdett hidegben lent maradni, nem tért vissza alaphelyzetbe (csak nagyon lassan/akadozva).
-
-
molnarpeter
nagyúr
Úgyis termosztátot kéne cserélni, sokkal nagyobb munka lenne műszerfalat bontani a szenzor vezetéke miatt. Szvsz nettó fölösleges, inkább próbálj pár napra hőmérőt kérni, hogy hosszabb utat követően le tudd mérni a blokk hőmérsékletét. Az nem játszik, hogy megállás után felnyitod a géptetőt? Szenzor a tágulásiba, mellé valahol rögzíted a kijelzőt a motortérbe, és nem kell annyit mahinálni - csak néha megállni egy gyors ellenőrzésre.
Még jobb lenne időpontot kérni szerelőnél -
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #55755 üzenetére
2009 1.9-nél 180k körül kezdődtek a bajok, elektromos rögzítőfék hibát dobott, illetve intercooler szétment. 200k körül gázpedál szerkezetet kellett cserélni, nem húzta vissza, illetve a váltógomb bevonata lebomlik. Előtte nem követtem a pályafutását, de tudom, hogy hátsó biztonsági öv szenzor hiba volt 1-2.
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #56330 üzenetére
[link] pár variáció a témára, a hangszórós nagyon elegáns, és talán nem is zavar sötétben sem, azt próbálnám meg elsősorban Mondeo 2.0 TDCI-nél jobb egy fokkal a helyzet, van módszer a dpf előtti izzítógyertyára csatlakozáshoz, nincs plusz fény reggel fagyban
polonic: multiméter vagy infra hőmérő, aztán pillanatnyi fogyit figyelni
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #56617 üzenetére
Ha 20 évre tervezel, gondolkodhatsz rajta, egyéb esetben nem éri meg. Amúgy szerintem nem rohadós a grand scenic, legfeljebb a dobbetéteket leszedheted valamikor, néha érdemes lehet mögöttük kimosni a sárvédőt (első keréknél szokott jelentkezni, de még mindig jobb, mint ha nem lenne dobbetét és mindenhová jutna piszok), ha otthon cserélsz kereket, tavaszonként érdemes előszedni az emelő mellé a slagot is
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gergo5991 #57036 üzenetére
Olyan helyre vidd, ahol csinálnak jégkáros kocsikat. Ki kell húzni ahol pontban meg van nyomva, aztán kitölteni és simára dolgozni a felszínt, majd fényezés (lehet ködölni is tudják külön a sérült felső részét a lemeznek, úgy olcsóbb). Szvsz casco önrész alatt meg lehet úszni. Bontott ajtó árával hasonlítsd a javítás árát.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest