-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #75564 üzenetére
Régen izzítófejes motorok képesek voltak konkrétan ellenkezőleg beindulni, néha csak akkor vette észre pl a traktoros, mikor előre akart indulni és tolatni kezdett
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Joe.36 #75685 üzenetére
Jól értem, levegős volt a rendszer? Azt nem szereti a nagynyomású pumpa szerintem. Ha pedig az elkezdi lereszelni magát, kuka tud lenni miatta tank és motor között sok alkatrész, porlasztók sem szeretik a fémet gázolaj helyett Ha ilyen van, akkor át is kell mosni, ne maradjon spén a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Szerintem a pasztát kifújná, hegesztéssel kezdeném Dobbetét dugóban akár meg is olvadhatna extrém esetben, illetve a karosszéria védelmét célozza valószínű, aerodinamikailag nem tudom.
Kinézett listád alapján a Megane logikusnak tűnik megint - egyszerű motor és nem idegen márka. Ford hátsó futóműve sok év múlva drágább lehet, koreai vonalon vezérlés és koksz probléma magas futással elő-előfordul, Astra túlsúlyos.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz LamerGyuri #75754 üzenetére
Clio ülés nem ugyanaz?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz FRENK1988 #75767 üzenetére
Tűzkarika, kb 500 Ft darabja (gondolom dci), ha arra gondolsz, ami az injektor alá, hengerfejbe kell. Tajga opció: reszelővel mindkét oldalán megigazítani, üveglapon csiszolópapírral finomítani a felületet, aztán jól meghúzni. Van az úgy... (orosz technika elviselte)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Nagyon extrém dolgot mondok, ha tényleg lehetetlen beszerezni a rendes rugót - mivel van minta, azt be lehet mérni, és az alapján szerintem tudnak segíteni pl Vörös autórugó műhelyében. De ha találnál ilyen konfigurációban bontást (motor, kasztni, 4control), aminek pl pont azonos a rugó színkódja is, szerintem az lenne árban a legjobb megoldás
-
molnarpeter
nagyúr
válasz salieri. #75944 üzenetére
Ki lehetne kapni a légzsákot, és megnézni, zár-e a gomb, illetve szakadást sem nagy ügy ellenőrizni multiméterrel, ha megvan a hozzá tartozó vezeték pár két-két vége. Akku le szerelés előtt és légzsák vezetékeket elkerülni amennyire lehet
Gyakorlatilag mivel írtad, hogy a két sarut összeérintve szól, így csak végig kell mérni a szakaszokat, hogy hol a szakadás. Aztán ha megvan a nyűg, én összevadásznám bontóból, hacsak nem valami über gyakori hiba, akkor meg ebay talán
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #76025 üzenetére
Ha nincs csao, akkor érdemes nyitni a pénztárcát :/ Pilkington esetén tudom, hogy rendelkezésre áll mindenféle felszerelés a különböző szenzorok kalibrációjához. (Nekünk Vácon csinálta egy műhely, bestglass-on keresztül, utóbbi az árban jelentett egy számottevő kedvezményt, viszont ez szenzor nélküli történet volt.) Szerintem a kivágás része a kritikus lépés, ha olyankor megsérül a festés alatta, akkor fontos lenne lekezelni, különben onnan fog megindulni a rozsda.
Fehér Farkas: Agromehanika permetezők viszont pl kifejezetten jók, mondjuk drágák is. Nem valami kínai típus lehet a traktor, aztán matricázták?
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz golyós #76032 üzenetére
Nem értek a lovakhoz viszont volt, hogy a céges Grand Scenic is random riasztott egyszer nálam. Akkor fedeztük fel, hogy a láb alatti titkos rekeszekben víz volt - utólag gondolkodva esetleg nálad is rá lehetne nézni, hátha beázás van valahol, hátha az okozza a fals riasztást. Vagy riasztó off
-
molnarpeter
nagyúr
válasz polonic #76044 üzenetére
Kb úgy képzeld el a vágást, mintha egy erős damilt húznának körbe. Aztán el kell távolítani a régi ragasztót és a keret maradványait is. Alapvetően ha igényes helyre mész, nem kéne gond legyen a korrózió, a szélvédő matricát is át tudják rakni speckó késsel, biztosan erre is van megoldás, de rá lehet kérdezni. Igazából egy nitrós festék max fél óra alatt megszárad legrosszabb esetben. Nameg ez ott kritikus, ahol éri víz, szóval ha jól van beragasztva, nincs gond, ha nem kívülre esik egy karc. (Nekünk furgonon volt ilyen jellegű rozsda, ott a szélvédő keret sarka felül nem takarta a fémet tökéletesen amúgy sem, de az is 20 éves kora körül lett probléma, és az első 4 évében kapott új szélvédőt. Szóval figyelni érdemes a dologra, de nem kell túlaggódni nálad szerintem a szenzorok helyes kezelése - zselé és beállítás - fontosabb kérdés )
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Atti777 #76153 üzenetére
Vastagság: mérd le szerintem, a mostani milyen ha van UV lámpád, azzal is rá lehet nézni, hol ereszt, nehogy cső vagy egyéb más legyen. Ha drága az új és a mostani még aránylag jó állapotú, lehet javítani is, illetve adott esetben epoxival egy darabig meg lehet állítani a szivárgást. Mi off-ba Van Wezel hűtőt vettünk, az volt a legolcsóbb kauffernél, egyelőre bevált.
Ha szerencséd van, ki lehet bújtatni klíma bontás nélkül, nem ismerem a típust.
rob210: csak arra gondoltam, némelyik hűtőfolyadék jobban látszik UV fényben, de igazából szükség még nem volt ilyenre, elég egyértelműen látszottak a problémák
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
A tetőkárpitot illetően mondjuk nem tudom, mennyire lehet nyom nélkül eltávolítani a tépőzárat, de ha van a szövet lógna utána, akkor meg lehet próbálni injekciós fecskendővel pillanatragasztót a szövet mögé nyomni a szivacsra óvatosan, hogy ne üssön át mikor odanyomod a külső réteget. Rendes megoldás meg az új kárpit előbb-utóbb, ha máshol is elereszt. Napellenző épsége megint érdekes kérdés, de ha műanyagos jellegű a felület, akkor gyógyszertári benzin vagy alkohol vonalon meg lehetne próbálni szépen beitatott ronggyal ledörzsölni a maradékot
-
molnarpeter
nagyúr
2004-2011 Logan egyik tompított nem világít, lámpa kapcsoló lesz a gond? Szabad aliról rendelni, vagy van esetleg bevált olcsó forrás? Gondolom utána ki kéne relézni és akkor jobban bírja majd, bár valószínű ez is a gyári még benne.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz valaki_xy #76366 üzenetére
Hosszú úton hirtelen fogyás normális, ha előtte csak rövideket ment. Ilyenkor fel tud melegedni az olaj és a víz stb elpárolog belőle. Másik, hogy meleg motornál pontatlan szokott lenni a szint általában, nézz rá holnap, ha ugyanott áll megint (domborzati viszonyok is jelenthetnek valamennyi különbséget, érdemes ugyanott állva nézni)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Kronos3000 #76479 üzenetére
Amíg nincs jelentős veszteség, én is hagynám. Olajszintre érdemes néhány motorolajcserénként ránézni, ha számottevően fogy, akkor foglalkoznék a javítással szerintem
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs