-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
Jaj jaj már rég rossz ha szívó benzinhez turbos benzint meg turbodénest hasonlítunk...nem egy ligába játszanak Teljesen máshol adják le a nyomatékot, értelmetlen is hasonlítani egymáshoz... most ez olyan dolog ha haladós 1.6ost szeretnél akkor civic vti és ahhoz még az 1.9 dci is kevés lenne (persze nem nyomatékba) de a civic-et is rommá kell forgatni csak az bírja is főleg hogy gyárilag 5500 körül kapcsol a vti vezérlés és onnan jön meg igazán az ereje
De hogy a földön maradjunk az az 1.6 bőven elegendő erővel rendelkezik és ahol ezek a motornak csúfolt turbos babetta motorok már rég kihalnak a tied vígan fogja róni az utakat
(#15812) MMA87: Most így fejből meg nem mondom mennyinél adja le a max nyomatékot de semmi baja nem lesz tőle hisz 16 szelepes jobban kell forgatni...ettől függetlenül ha mind1ik fokozatban tiltásig csapkodnád neki egyértelműen nem hálálná meg.. most az hogy gyorsításnál előzésnél elforog 5000ig semmi baja nem lesz Spec édes anyám golfjával 3000-es fordulat alatt nem lehet emberien közlekedni mert megalszik a tej a szájába
[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Megane 2 tulajok ne nézzék ezt meg
Ezt hogy a f*szomba tudta így felhajtogatni
-
tresh
addikt
válasz SocketA #15879 üzenetére
Erre az m2-es lámpa izzó cserére is csak azt tudom mondani hogy 2-3szor kicseréled és reflexből fog menni utána...a cégesnél is itt töketlenkedtek vagy 20-25 percig mondom akkor ácsi majd én kb 1 perc se volt.. néztek mint pocok a lisztbe Mondjuk az más kérdés hogy az M1 be a kettő kicserélése tart eddig
-
tresh
addikt
Nem árthat Legalább is én mindig így teszem
rob: kis csinos családi autónak jóféle választás szerintem
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz keroatis #15905 üzenetére
Hát most agyalok hogy dupla ventis e vagy csak szimpla az m2.. viszont sok dolog lehet pl egy lemozdult vagy kontkaktos csati..ez a szerencsésebb helyzet...hőfokok hogy állnak eléri az üzemi (90fokot) nyít a termosztát az autó nem melegszik túl? Hőgombák, jeladók is lehetnek lehet behalt és nem küld jelet a ventinek az meg nem kapcsol ugye csak úgy Ha ezek rendbe akkor megadta magát a venti bár ilyen fiatal autónál elég mókás lenne de nem lehetetlen..
-
tresh
addikt
Ma ismét okosabb lettem 98-07 közötti francia autók szarok
Imádom hogy ez él a köztudatba már látom hogy olcsón lesz új meganeom
-
tresh
addikt
válasz Reaper04 #15919 üzenetére
Amúgy ezt a gyorsabban váltok stb dolgot nem is nagyon értem..egy a váltó se arra van kitalálva hogy csapkodja neki meg nem tolókerekes váltó ez kettő ha haladni akar akkor 3-4ezer körül forgatja és jó lesz..amúgy szerintem annak az autónak csak egy kicsit oda kéne lépni egyszer kétszer egy hóban hogy ki kórmólja magát és megy mint akit seggbe rúgtak
-
tresh
addikt
Kopni fog a tárcsa... Tudod libikóka eset él ahogy engeded a kuplungot fel úgy nyomod arányosan a gázt
Nem nagyon értem én a városba simán elvagyok az m2 vel ha a fordulatot 2ezer fölött tartod akkor nem kell kapcsolgatni mint az örült
wertigo1984: nem tudom miért lehet az alakja véget de a thalia kicsit olyan ellenszenves autó nekem, nagy faternak volt az első szériából nem volt rossz gép de nekem is kicsit szűkös volt lehet a 46os lábam miatt
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Magas hőfok sose tesz jót a gépnek nem lesz hűtése a blokknak..nem hiába van egy üzemi hőmérséklet az alatt/felett se jó a motornak..hengerfej nem fogja meghálálni..a hő gomba nem összeg 1-2 ezres tétel..a venti meg max bontva 10-15k..mindenképp cseréld ki a hibás alkatrészt , ha nem szeretnél sokat költeni az autóra
AMD: Erre a francia szar stb dologra röviden ennyit tudok hozzá fűzni: Tipikusan az az eset hogy nem fogod tudni megmagyarázni senkinek se főleg aki ilyen elvakult hogy a das auto-n kívül is gyártottak jó autókat..felesleges..én már csak jókat mosolygok ezeken hisz én tapasztalatból ő meg hallásból beszél
(#15933) MMA87: valószínű a kuplungod most olyan amilyennek kell lenni megszokod és öröm és boldogság lesz a kis autód
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Egy városba használod kettő nem úgy melegszik be a diesel mint egy benzin,három nem ártana havi egyszer hosszabb távon picit meg taposni huzamosan 90-100-as tempóval...és akkor 6 alatt elmegy télen is Másik fele amit írnak egyesek hogy neki 4 litert eszik azt akkor hiszem el ha a 2.0szivó benzin meg csak 6-ot..
Csak pár valós adat diesel gépek terén hogy legyen hova belőni a gépeket:
1.9dci 136 Le Laguna 2 város 7-7,5 télen városba, nyáron 6,5-7 liter
1.9 PDTDI 101 Le Cordoba 6-7 liter város télen, nyáron 5,5-6 között
1.6 HDi pözsó 307 kombi 110 Le 6,5-7 városba télen, nyáron 6 körül
1.9 TDi 90 Le 80-as Audi 6,5 város tél, nyáron 5,5-6 liter
1.5 Szívó Dénes 4-5 mindig
Ezek a dieselek mozognak a család/baráti körbe és nem fed.komp. által ki írt varázsszámok hanem km alaponAz más hogy ha kimész az országútra és 90-nel tötyögsz, akkor tuti lehet 5 liter körül autókázni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Jo lenne lecserelni dizelre, azokat egyebkent is jobban szeretem.
Hát ez merész kijelentés, amik itthon eladó sorba vannak nagyon nehéz jót kifogni amire nem megy rá a gatyád ha rendbe akarod tenni ettől függetlenül tényleg nagyon jó az a nyomaték ami alattuk van de azért ha lesz időd/alkalmad csücs be egy 2 liter szívóbenyába rájössz hogy nem feltétlen kell diesel Jó tudom jön a fogyasztás téma megint De mivel a tied így is eszik -9-10-et avval a 2.0 szívó is beéri és 2 annyi NM és LE van benne
-
tresh
addikt
válasz FerNandor #15999 üzenetére
Nekem nem kell a kettős tömegű és társai hibaforrás lehetőségek..használtan dieselt meg csak dti vagy tdi-t vennék, mert arra talán lenne annyi pénzem hogy utána rendbe is tudjam tenni Viszont ebbe mi megy tönkre ami nagyobb összeg lenne mint egy dci-nél se turbó se semmi csak a bevált szívóbenya
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
már már erősen kezdem elveszíteni a franciák iránt a bizalmam.... Tényleg 2 hónap alatt többet volt szervizben mint nálam
Nézőpont kérdése ez a történet..ugyanis használt autóval mindig lesznek előjövő gondok viszont a mértéke nem mind1..illetve tökéletes autót úgy se fogsz belőle csinálni mert egy olyan nem létezik már akkor sem mikor kigurult a gyárból és kettő nincs is értelme.. most az hogy a kötelező szerviz dolgok után egy két kapcsoló megadja magát beragad a zár stb az nudli...ha a motorikus/mechanikus része rendbe a kocsinak már pedig nálad ha jól tudom ott nincs baj a többi kis apró sz@rság még ha bosszantó néha szép lassan ráérősen ki lehet javítani...és az összegek se eget verőek..a megbízhatósága úgy se 2 hónap alatt fog kiderülni hanem mondjuk ha már egy éve nálad van karban tartod megadod neki azt az olajat amit kér,szűrőt stb hidd el nem fog az útszélén hagyni szervizfelirattal a műszerfalon...nálunk egy kombi m2 1.6 16v -van mint írtam 250k km-rel annál is vannak kisebb hibák de elhanyagolható az viszont nem hogy magyar utakat rója lassan 8éve és még 1szer se állt meg senki alatt pedig nem egy láb tapossa...ráadásul nem egyszer vitt ki majd hozott vissza németbe kb 2000-3000km-et ment ilyenkor csak inni kért és ment nem is rosszul Szerintem jó kocsiba ülsz és megfogja hálálni azt hogy törődsz vele karban tartod de ahogy írták nem kell keresni a hibákat mert akkor sose lesz vége a körnek...használni kell és élvezni ha valami olyan hibája lesz az autónak azt vagy jelezni fogja vagy te fogod hallani
(#16042) Ghandi: automata klíma nem kapcsol mínuszokba
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Figyelj ha előtte a másik tulajt ezek a dolgok nem érdekelték csak használta akkor igen elő fog jönni sok kis apróság én azt mondom ezen ne aggódj szép lassan rendbe teszed fontossági sorrendbe és örömed lesz benne
Záras dolog lehet egy kis wd-40 megoldja a gondot ha már kivan nyitva
Belül van vésznyitó a csomagtartó záron... <<ezt írják
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #16051 üzenetére
Mikor volt jó?
Náluk minden autó szar ja és mindenhez értenek..nekem ne újságíró teszteljen autót hanem az aki min30 éve autókkal foglalkozik.. arra minden 8 általánost végzett ember képes hogy írjon egy 2 oldalas semmit és bemásolja a végére a típus specifikációkat.. Nem is nézem már soha inkább külföldi fórumokat olvasgatok pont e végett
Új hozzászólás Aktív témák
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Politika
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Nők, nőügyek (18+)
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Horgász topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- OpenWRT topic
- További aktív témák...