-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16080 üzenetére
Hű ez nekem is kell!! Mikor mész ?
ESP: Na jól emlékeztem én hogy megoldható olcsón a probléma
Ha pedig továbblépünk a hajtásláncon, a rettegett kettős tömegű lendkerékkel szerelt kuplunghoz jutunk. Mivel a motor és a váltó a régi iskola szerinti, egytömegű lendkerékkel és ahhoz való Sachs kuplunggal is tökéletesen, károsodás nélkül fog működni, állítja a szerelő.
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz kisninja #16102 üzenetére
Régi gyertya NGK bcp5es volt kb 100-120k km el.
Most EYQUEM rfn58lz van benne úgy veszem észre hogy sokkal pörgősebb és erősebb lett.Nem bántás ként de azért egy gyertya élete/futás periódust nem ártana meg lesned mikor esedékes a csere..és hidd el egy új NGK val ugyan ezt éreznéd... az más kérdés hogy én csak ezt tennék bele újra..ja jut eszembe gyertya cserélnél egy szelephézag állítás se ártana
Viszont az autórádióba behallana a szikrahangot fm sávon.... valakinek 5let mitől lehet ? gyújtáskábel valahol rosszalkodik?
az se egészséges főleg hogy 100-120k ig voltak a gyertyákon gondolom bontás nélkül..értem én hogy használni kell az autót de azért sok ilyen kis apróságnak a nem törődéséből lesznek a nagy javítási árak...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16116 üzenetére
semmi küzük hozzá mit csinálsz belűl...de akár neon is mehet az autó allá egy feltétellel hogy menet közbe nem használod.Ha állsz és világít akkor nem szólhat bele de ha út közbe akar belekötni akkor megmondod neki hogy szerelő fény azt semmit nem fog tudni mondnai lekapcsolod és mész tovább.. De a kérdésre viszsa kanyarodva csomagtérbe úgy világítasz ki dolgokat ahogy szeretnél
-
tresh
addikt
válasz rob210 #16118 üzenetére
az elsőre a válasz nem lehetetlen én is 83 k val vettema kocsim és tényleg annyi volt benne
A másodikra meg romá volt tőrve az eleje és bizonyíték hogy az okos neper még ahhoz is hülye volt hogy szín azonos lufit tegyen vissza az anyosülésnél...mondjuk én jót nevettem
Reaper04 szerintem a xenon tarfójánál lesz valami kondi ami kezd meghalni szerintem bár ez így csak tipp
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
R5 újra épül beteg kis gép lehet
(#16163) MMA87: kárpit csavarok belső szereléshez ha bitfejes is csak manuálisan kézzel... legalább is én nem sajnálom rá az időt mert kézzel érzésre lehet húzni a csavarokat plusz a géppel nem fogsz oda férni sok helyre
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz SocketA #16187 üzenetére
szíjakat kéne megnézni elég feszesek, nem e csere érettek... és szerintem a vezérmű szíjat is cseréld ki +minden cuccát hozzá...nem fog ártani . Mikor fogja azt az autót szerelő is látni ? Csak mert azért tényleg nem ártana ezeket a dolgokat átnézni és mint első dolog ként említettem azt mindenképp megcsinálni ha még sokáig szeretnéd használni a gépet
-
tresh
addikt
válasz SocketA #16197 üzenetére
Értem én csak úgy gondoltam hogy olyanhoz vidd aki jó áron és jól megcsinálja...szerintem az első a vezérlés legyen aztán a kuplung
MMA87
Én is így voltam vele, aztán megadta magát a tükörállító gomb, meg a hátsó csomagtér zár. Igaz nem hiszem, h ez drága lesz.
Ez már csak nézőpont kérdése nem befolyásolja az autó működését amikor lesz idő szép lassan orvosolod
-
tresh
addikt
Azért kollega a vagyonör után a senicet mindenbe vissza fogod sírni kényelem ,biztonság stb motorikus részekbe ne menjünk bele mert ez sok össze tevőtől függ.. de ha a biztonság a fontos akkor inkább egy új 2005-6 os Stift vagy egy 99-es megane ph1 8 szelep benya ...
A vagyönörös (aka wagonr+) dolgot azért írtam mert volt szerencsém egybe utazni ,utána sx4 be és lefostam a gatyám 80-as temponál...gyerekkel én tuti nem vállalnám be és most lehet kövezni motorikusan kiváló gépek tényleg igénytelen dinamikus jó cucc de a biztonság még mindig gyenge..
ez meg robnak találós kérdés estére..vajon mi van a képen ?
Erre tényleg 0ft-t kell költeni.
ESP: olyan nincs
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Eddig helyes Nem akarom az elejét is megmutatni mert úgy túl egyszerű
ESP: második rönó autóm van nem azt mondom hogy egyiket se kell kellett rendbe tenni a hanyag előző tulaj véget.. de még soha nem hagyott az út szélén.. és nem 2 km megy per nap Rönóból dieselt meg csak nagyon leinformálható előéletűt vennék amúgy csak a benzin és szívó.. én csak azt sajnálom hogy nem 2 litereset vettem De szerintem jövőre csere lesz vagy átépítem és megy a mostani kaszni alá a 2liter 16 v azért az a 150LE már jól szaladgál a megane alatt
-
tresh
addikt
Bocs, de ne vezess. semmit, ha félsz egy autóban 80-al
Az a baj hogy csak abba "féltem" (mondjuk úgy hogy a biztonsági érzetem szinte nulla volt) és itt
nem a vezetésről van szó hanem arról hogy rövidebb tengelytáv ,gyengébb futómű,vékonyabb gumik,nagyobb légellenállás..kevesebb biztonsági felszereltség.. ízlések is pofonok ezért írtam hogy akkor inkább egy új swiftet nézzél..ok, nem egy passat/laguna, ami a 4,5m hosszával és 205-ös 16-os gumikon tempomattal autópilótaként megy előre egyenesen, de ne szarozzunk le semmit, ha nem tudunk vezetni.
Nem tudom hol szaroztam le..de akkor legyen így és nem is tudok vezetni...senki nem mondta hogy laguna/passat-hoz kell nézni.. de sejtettem hogy a lényeget nem sikerül majd belőle kihámozni csak azt hogy szerintem szar..pedig nem ezt írtam szimplán megjegyeztem hogy a biztonság megtartása végett nem választanám azt,főleg egy senic után...
Azt megértem hogy csalódtál a renault-ba de hidd el az nem a márka sara hanem a gazdájáé akitől vetted..
Mellesleg én csak felhoztam pár érvet hogy miért nem venném a wagyonőrt és miért gondolkodnék inkább már egy új swiftbe ha ebben a kategóriában nézelődnék..
(#16254) MMA87 : És a 2literes 150 pacis autohoz biztonsagos lesz ez a kasztni Csak mert a WagonR-ben feltel,akkor abban is fogsz
Coupe megane 2.0liter van az egyik srácnak itt meló helyen vezettem nem egyszer full gyári észre se veszed hogy 100-al mész...mellesleg szerelték ezt a típust is 2literes motorral..így nem tudom hol lesz sok vagy kevés hozzá..ahogy írták egy jó futómű alá és vígan fog rohangálni..meg nem gyorsulni akarok vele csak azt akarom hogy legyen tartalék a gépbe ha meg kell indulni
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Nem a légzsákokra értettem.. Nem egy autóm volt amibe nem volt..
Hanem mondjuk a futóműre,fékekre.. azért egy új swift alatt komolyabb fék van
Illetve hely kínálat terén is a swift a nyerőbb a wagonR egy szempontból jobb jobban pakolható a magassága végett azért ez megnyerőbb mint a wagonR(#16256) MMA87 : azért a megane a 2lteres motorral kb 1,2 tonna, és ha van alatta normális fék +futómű, meg gumi..nem fogja 130nál se dobálni a menetszél
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #16265 üzenetére
Nekem a swiftel semmi bajom főleg a 2004-től gyártottakkal 1 hónapig használtam szerettem nagyon De azért egy különbség volt a röncimhez képest az a kényelem minden másban vele azonos vagy jobb volt
Nekem a következő jelölteim:
Rönci marad >>motor csere
Rönyó 2.0 liter coupe 2000-es körüli évjárat
Audi A4 1.9tdi b5
pözsó 406 2.0 literBár francia autóim ellenére nagyon gondolkozok hogy audi lesz a következő, csak asszonyt is rá kell beszélnem hogy szép az az avant a4 nem szereti a kombikat nekem meg mostanába azok a gyengéim
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz AMD Power #16267 üzenetére
Azért a 99 es évjáratúak már bőven jók de szigorúan 1.3 benya
Nem tudom miért de tényleg egyre jobban fáj a szívem egy ilyenért és még ezt a peros szint és elnézném neki annak ellenére hogy nem szeretem
egy ilyen kéne nekem azt hiszem[ Szerkesztve ]
-
-
tresh
addikt
Jut eszembe mostani jogállás szerint ha nem olvasható a motorkód akkor kapok egyet matricán azt csók?
-
tresh
addikt
Valakinek nincs véletlen képe megane 1 ph 2 óraegység hátsó csatijairól?
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
Reggelt
Rönósport power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs