-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz domper2015 #92690 üzenetére
Mik voltak a körülmények, nagyon sebesség vagy teher nem volt? Korábban alacsony nyomás mellett ugyanez? Nekünk egy Barum lett pár éve durrdefektes, de azon vágás látszott, találtam jófogáson azonosat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz domper2015 #92699 üzenetére
Nem voltam ott, de nekünk kevesebbet mehetett... Látszott egy vágás, az úton lehetett valami. Ha egyformán körben gyengült az oldalfal, akkor gondolok túlmelegedésre az említett okokból, de csak találgatás
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Ace Ventura #92717 üzenetére
LPG nem lenne opció? Hasmagasság szükséges?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #92777 üzenetére
Poros helyekre (lásd mezőgazdaság ) új kattanásom a száraz teflon spray, nem gyűjti a koszt a zsírokkal, olajokkal ellentétben... Vízlepergető, de nem tudom, mennyire hatásos zártabb helyen korrózió ellen. Na nem feltétlenül fékhez akarom reklámozni, csak eszembe jutott, mindennek megvan a maga helye.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Sirus86 #92811 üzenetére
BMW Service Inclusive miatt a gyártó minél kevesebb, ritkább olajcserében érdekelt. Másrészről utóbbi években terjednek a dinamikus periódust számoló autók, szerintem az a legjobb megoldás - ha autópályán meg egész nap, futhat hosszabb cserét, de ha rövid utakat megy, ami miatt hamarabb romlik az olaj, akkor le tudja magának rövidíteni a periódust az autó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz domper2015 #92885 üzenetére
Nem lehet kábel törés átvezetőben?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #92917 üzenetére
Lendkerék mondjuk használati szokások függvénye is, más típus& motor mondjuk, de ismerősnek nemrég kellett cserélni... Több, mint félmillió km után. 2 tárcsa elkopott közben, a harmadikat már nem szolgálta ki. (Egytömegű szett került bele.)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Alusky #92932 üzenetére
Az alapján, hogy nem nagyon van tele a net a problémával, itt szerintem pont nem nyúlásra húzás történik. Ha mégis megtörténne pl pontatlanságból, ami nyúlik, az mérhető is... hosszabb lesz a többinél, menet nem egyforma, vastagság egy ponton csökken, meghúzásnál lehet érezni is, stb. Elég azt cserélni, múltkori csapágyazás alapján ezen a helyen a csavarok nem szenvednek maradandó alakváltozást - hogy a gyár újat ír, az igaz, és úgy máris jóval kisebb a hibalehetőség (de mondjuk én csak második szerelésnél gondolkodnék rajta, pláne ha megelőző csapágy csere, nem megszorult motor). Aztán ahogy írtad, egyéni preferencia kérdése is, adott pénzért nekem megérné méregetni, márkaszerviz óradíjjal fölösleges nekiállni is, olcsóbb az új szett csavar. Mondjuk itt nagyon egyszerű a szétszerelés is, ha mégis elszakadni az előírt nyomaték+fok alatt a régi csavar, nem egy hengerfej ahol tömítés csere és komplett hf ki-be a szakadás "ára".
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #92962 üzenetére
Ez így hogy? Túl lett húzva a kontra anya? Hézag elfogyott/vezérlés szétment?
Nemrég egyik traktoron nyomórúd végén a sapka volt megrepedve, valószínű nem ugyanoda lett visszarakva minden és nem lett kilazítva sem az állító, meg gondolom a dugattyú is pont fent lehetett, és kitámaszthatott amikor helyére lett húzva a himba.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Scenic 4 1.7 dci intercooler vízpumpa hiba - 102813 Electric Pump Unit Open Circuit, hátha érdekes. (Fb-n láttam.)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Háztartási gépek
- Trollok komolyan
- Projektor topic
- Azonnali notebookos kérdések órája
- MSI Thin: gamer notebook két változatban
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Külpolitika
- Kompakt vízhűtés
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs