Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • juhaszattee

    csendes tag

    válasz tresh #10779 üzenetére

    Indítási kísérletnél a műszerfalon csak annyit látni, hogy elalszik a STOP, olajnyomás, és töltésjelző, kb mire normálisan be is indulna, de köszörül tovább, és kigyullad ismét a STOP, olajnyomás és kigyullad az izzítás jelző is. Hangra kb. olyan mintha nem kapna üzemanyagot, "szárazon" járna a motor, tekerhetném akku lemerülésig, akkor se indulna be. Ha visszaveszem a gyújtást és picit várok, majd újra indítok, akkor pöccre megy. Ja és még annyi, hogy ha csak teker az önindító, akkor hiába nyomok gázt, akkor se reagál rá semmit, csak teker tovább. Diag nem lenne hülyeség, de környéken nincs olyan ember akinek oda merném adni az autót akár annyira, hogy guminyomást ellenőrizzen, nemhogy a motorhoz nyúljon, szóval tudsz valami diag műszert, amivel itthon is meg tudnánk nézni?

    Porlasztó tényleg nem olcsó, de az a 70k nagyon sok érte, nézegettem neten ezt a delphi szelepet és külföldről kb. 20k-ból meglenne. Amúgy mire való ez a cucc? Mit csinál konkrétan? (Tudom láma kérdés... :DDD ) Esetleg csak ennek a cseréjével meg lehetne oldani az alapjárati rángatást? (Mielőtt először lett cserélve azelőtt is így rángatott, majd csere után kb. 2 évig bírta, de ugyanaz a henger g*cizik megint. Gondolom, nem csak ez a kis mütyür a baj, hanem porlasztó csúcs, vagy komplett porlasztó is lehet..)

    #10781 biker: Agipnál tankolunk mióta megvan az autó (2007) és csak az utóbbi időben kezdte el. Nem volt a gázolajjal eddig baj, környéken ez a legjobb. (esetleg MOL lenne, más nemnagyon)

    [ Szerkesztve ]

    "... úgy szórtad a hedshátokat, mint S3 VGA a hardveresen gyorsított kékhalált" - bacsis

Új hozzászólás Aktív témák