Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Predator2

    addikt

    válasz dhgm #43854 üzenetére

    Igen az volt. De egy másik ugyan csak TC cikkben is halálra fikázzák.

    Nem rég volt egy ilyen hibám: [link]
    Első körben kapott 4 új Bosch izzító gyertyát, de nem oldódott meg. Voltam Renaultnál diagon, esetleges hiba forrásként fent állt a nagynyomású szivattyú esetleges haldoklása is. Azt mondták, hogy a nyomások rendben vannak a kocsiban, de ennek ellenére, vannak buborékok a csövekben (szerintem nem sok).
    Mikor ezt megkérdeztem a szervizes faszitól, egy elég érdekes kérdést tett fel nekem. Nem biztos, hogy pontosan fogalmazok, de valahogy úgy hangzott, hogy buborékok vagy hézagok/szakaszok, mert hogy nagyon nem mind1?! Máig nem értem ezzel mire akart utalni. Anélkül, hogy ránézett volna, megbízott a számítógép által szolgáltatott adatokban->nyomások rendben vannak. DE ezt is az én unszolásomra. Elég csalódás volt számomra ez a diagnosztika, mert ha nem erőltetem a dolgokat, 5 perc után leráztak volna.

    Első körben ezek voltak a kocsim számítógépében:[link]

    Törölték őket, mondván kitudja mikor kerültek bele, az is lehet, hogy egykét javítás alkalmával.
    Egy hét után vissza mentem, akkor már csak a jeladó maradt a listában. Amit cseréltek is (vezérmű tengely jeladót).
    Azóta pöccre indul. Most megint egy hét múlva kell vissza mennem, megint megnézik, és ha nincs semmi, és indul rendesen, akkor fizetek.

    Ezek a buborékok, a befecskendező rendszer hibájára utalnak? 1 hónapja van nálam, az ilyenkor kötelező cseréken átesett a kocsi +2 spirál rugón.
    Mivel/hogyan melegíted elő?

    [ Szerkesztve ]

    >> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

Új hozzászólás Aktív témák