Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morales72

    csendes tag

    válasz #89309696 #68268 üzenetére

    @Fehér Farkas: Én is jobban örülnék az 1.6-nak. Mivel ezt az 1.4-et, ami itt van helyben, egyáltalán nem biztos, hogy meg fogom venni, még akár beeshet egy 1.6-os is.
    Volt egy A Vectra GT-m, 2.0 150 lóval. Nem részletezem. Ment, mint a szél. Élmény volt vele menni bárhová. Ahogy tapostam neki, érezni lehet, ahogy megérkezik a leszorítóerő, és az autó egyre jobban tapad az aszfalthoz. Vadásztam a kanyarokat. Aztán egy nap kiszakadt a jobb hátsó teleszkóp. Ennyi. 20 éves volt az autó, és akkora G erőket már nem bírt ki a hervadó karosszéria.
    Az előzés egy álom volt. Visszafékezni, hogy beférjek két teherautó közé, már nem annyira.
    Az Astrával már nem lehetett úgy menni, sőt. 1.6-os motor, 101 lóerő, de sokat nem lehetett belőle érezni. Közlekedni lehetett vele, de ez minden. Egy halál unalmas autó, hülye hibákkal. Kényelmetlen, nulla stílus. Az a fajta autó, amiből kiszállni szeret az ember. Mint apósom Wagon R-re. Nem kérem kölcsön, inkább gyaloglog 3-4 km-et, és úgy csinálom meg a bevásárlást.
    Ahogy számoltam, az 1.4-es Megane és az Astra tömeg-lóerő aránya egyébként megegyezik. De már amúgy sem szeretnék olyan autót, amiben nagyon nagy erő szunnyad. Félő, hogy kihozná belőlem a régi énemet, az pedig senkinek nem lenne jó. :)
    Szóval mivel mi vidéken lakunk, és le is vagyok nyugodva (többnyire, csak ne húzzanak fel, mert akkor bezöldül a szemem), bele tudok törődni az 1.4-be, ha az marad.

    @Nordik: :)

    @rob210: Sirius 32? Jól hangzik. Mármint úgy hangzik, mint egy űrhajótípus valami sci-fi filmből. :) De értem, akkor nem kell tőle parázni. Csak azért kérdeztem, mert ha van bármi, amiből nagy gubanc lehet, akkor azt megpróbálnám előre megoldani. Egyébként is tervezem, hogy veszek gyertyakulcsot, egy racsnis készletet, némi WD40-et, esetleg egy felső holtponti jeladót, két trafót, plusz elkérem az összes olasz kolléga telefonszámát. :)
    Próbálok nem felelőtlenül eljárni.

    @CactuS: Pontosan. Mégis mire gondolhattak, amikor megrajzolták? Valami nagyon csúnya cipőre, esetleg?

    Nem tudom, írtam-e, de a kollégák le akarnak beszélni úgy általában a francia autókról. Azt mondják, japánt vegyek, lehetőleg újat, de ne Mazdát, mert rohad. A japánok soha nem romlanak el. Persze, hogyne. Újat. Bár találnék olyat, ami színben megy az új Gucci öltönyömhöz...
    Sosem romlanak el? Én úgy tudom, hogy leginkább azok az alkatrészek nem romlanak el, amiket nem építenek be az autóba. Egyébként is teljesen testidegen számomra minden japán autó. Nem tudom, miért.

    Amit én olvastam, hallottam a Megane I ph2-ről, abból az jött le, hogy ezzel az autóval igazságtalanul bánt el az autós társadalom. Ehhez képest a G Astrát szinte mindenki jó autónak tartja, mert német. Szerintem nem jó autó. A trafója állandóan szarrá megy, belül minden zörög, az alapjárata ingadozik, és senki nem tudja megmondani, miért. A vízpumpája híresen szar, és mindegyik motorja eszi az olajat. Az ablaktörlő mechanikája nálam szétesett, kilyukadt a fűtőmátrix alu csöve, és befolyt a hűtővíz az utastérbe, és még sorolhatnám. Amikor éppen minden jó volt rajta, akkor is kényelmetlen volt benne utazni.

    "I'm too old for this sh.t..."

Új hozzászólás Aktív témák