-
Fototrend
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
just
aktív tag
válasz peugeotmate #30826 üzenetére
Vízpumpát is illik cserélni a vezérléssel, már nem nagy tétel hozzá.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz cellpeti #30842 üzenetére
Van itt néhányunknak kombi Megane II. Nálunk a családban kettő is. Egyik benzines 1.4, újkora óta van fateromnál, a trafókat még gariban cserélték, azóta a kötelező szervízeken kívül semmi baja nem volt. 120ezer körül jár. 1.6-tól már van okoskerék ami meghibásodhat. Nekem az 1.9 dci után olyan mintha vontatnék valami bazinagy hajót, annyira nem megy, de megszokható, városba és országútra elég, autópályán egy idő múlva hangos, főleg kílmával. Amúgy 7liter alatt elautózik vele.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31106 üzenetére
Mi az a váltógomb A kormány egy kicsit kopottas, 200k km körül járhat. Egyébként korrektül néz ki. Kétzónás klíma és gyalogoslégzsák az nincs benne. Trafókat kell figyelni [link] [link] és az okoskerék [link] állapotát.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31119 üzenetére
Nem túl sokat, 4-5évente cserélhető a vezérléssel. Hangját nem lehet eltéveszteni: [link]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #31219 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz Sgt. Chris #31225 üzenetére
Érdemes lehet cserélni.
JH3 váltó:1.4 (K4J) és 1.6 (K4M) benzines = 2.8 liter
JR5 váltó: 1.5DCi (K9K) = 2.5 Liter
ND0 váltó: 1.9DCi (F9Q) dízel és 2.0 (F4R) benzin = 2.1 Liter
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31232 üzenetére
Ő foglalkozik javítással. Érdeklődj Nála.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31278 üzenetére
Szép, de biztos hogy nem Authentique felszereltség, akkor full fapad lenne. Inkább azt mondanám hogy Dynamique Plus, ami ugyanaz mint a Privilége csak más felni és kárpit.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz PowerBuldog #31281 üzenetére
Másik fórumon már összeszedték a listát, igaz Scenic II fórum, de igaz a Megane II-re is. [link]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz moriak #31286 üzenetére
Attól függ melyik motorral veszitek. A leggyengébb sima turbós, utána változó geometriás,a legerősebb 1.5dCi pedig már kettőstömegűvel is felszerelt. Hajtókarcsapágyakat vásárlás után azonnal cserélni olajjal és szűrőkkel együtt.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz moriak #31312 üzenetére
Passz, én lassan egy éve csak prémium MOL gázolajat tankolok. Télen bizonyított úgyhogy az megy csak bele.(Egyik rokonom tankolt nekem külön kannába mert céges autó mellett megtehette, hát kb. 2 hónapig bírta aztán porlasztócsere volt a koszos gázolajtól.(noname kút) Még egyszer írom hogy nem visszaszívott gázolaj volt, hanem pisztolyból kannába amit mindig kimostam.) 1.5 dCi hajtókarcsapágyai gyárilag ha mondhatjuk így akkor gyengék. Nekem 1.9 dCi van, de én is megejtem majd a hajtókarcsapágy cserét mert 240 ezernél járok. Az alacsony fordulat (1300-1500 alatt) megöli, és a 30 ezres olajcsere periódus. Tessék szépen 1800-2000 körüli fordulaton járatni és 10 ezrenként cserélni szűrőkkel, na meg a hajtókarcsapágyakat is max. 150 ezernél. Turbó szeret még meghalni idejekorán, a nem megfelelő olajtól, cserétől, és a hajtás módjától.(hidegen nem nyomjuk ki a szemét, egy autópálya vagy hegymenet után pedig alapjáraton 1 percig hagyjuk ketyegni mielőtt leállítjuk.)
szerk: Ha a tulaj odafigyel, és nem csak tankolja mert megy még, akkor sokáig bírják a motorok. Nagyon jó motorok mert mennek és keveset fogyasztanak. Kókány szerelőhöz nem viszem, ha lehet már a márkaszervízt is kerülöm. Maglódon van egy bevált szerelő, oda hordom, gyorsan jó áron profi munkát végez.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
No, dci vakvágányon. Szombat reggel a megyeri hídon elkezdett kerepelni a motor, így pesten hagytam egy rokonnál. Mivel Zoltán szabin van, így egy másik renault szerelővel megnézettem ma, hát nem túl sok jóval biztatott. Tuti a motorból jön a hang, de még nem biztos hogy hajtókarcsapágyas. Lehet hogy valami valahonnan levált és a szelepnél megragadt. Fejlemények később, kb 2 hét múlva mikor Zoltán ráér.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz viperabácsi #31636 üzenetére
Helytálló, nem nagy összeg, kb +10.000 ft a csapágy
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz rob210 #31641 üzenetére
Nem csak a 106 lovas 1.5 dci-t érinti a gyárilag gyenge csapágy probléma. Ugyanúgy a 80 lovast is. A Megane kb 1300kg-t cipel, míg egy clio csak 1 tonna körül ugyanazzal a motorral. Tessék szépen cserélni minden dci-ben a csapágyakat mert rosszak, nem akkora tétel hogy utána kikönyököljön egy hajtókar. Vonatkozik 1.9 dci-re is.
szerk: Ja, és szűrőt is meg olajat is 10 ezrenként cserélni. Tankolni meg csak márkás kutaknál, noname kutakat el kell kerülni.[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
Bocs h itt teszem fel: M0-ás autóúton lehet vontatni?
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
Fejlemények: Zoltánhoz elhúztuk az autót. Beigazolódott h sajnos hajtókarcsapágyas az autó. Holnap kapják szét, meglátják h mekkora a baj. Majd írok még. Minden dci-s cseréltessen hajtókarcsapágyat!!!
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
Cseréltesd ki, az a biztos. Nem 200-nál kell. Már 150-160ezernél csúnya a csapágy. Nem tudom h nekem a szervíz miért rakott 10W-s olajat bele, de valószínűleg az a sűrűbb olaj lefogta a csapágyat. Zolival meg beleraktuk a gyári 5W-s gyárit és 4 ezer után megszólalt. Hát majd meglátjuk h megúszom-e egy főtengely köszörüléssel meg egy hajtókar cserével..
Zoli is behozott egy 2.0dci-t magának egy elkent olajnyomás hibával. Persze akkor derült már ki amikor csapágyas lett neki. Pár hete volt. Szóval érinti az összes dci-t.[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz Sly189 #32115 üzenetére
Hívd fel nyugodtan, olajcsere szűrőkkel kb 20k, erre számolj kb még 20-at. Megéri, azt mondom. Örülök ha holnapra lesz bontott főtengelyem és kedden elhozhatom a kocsit. Majd beszámolok hogy mennyi lett és mik lettek cserélve.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
No, autót elhoztam Zoltántól. 1főtengely,1hajtókar,hajtókarcsapágyak,csapágysor,hengerfejtömítés,vezérlés összes szíjjal és vízpumpával, főtengely ékszíjtárcsa, motor 2x átmosva, alul is felül is. apró tömítések és velejáró csavarok. Azthiszem nem hagytam ki semmit. 270ezer ft lett. Most megy mint az állat. Befecs. fejeket be kell vizsgáltatnom még.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz ZoliM@ster #32370 üzenetére
Semmi gond az 1.9 dci-vel, nekem 2004-es van. 1 hónapja lett hajtókarcsapágyas. Megelőzhető csapágycserével, olajcserekor +20ezer ft.. Befecskendezőrendszere kényes mint az összes többinek, a turbókat meg csak annak eszi aki nem tudja használni. Országúton ha kitaposom a belét akkor 5.2 körül eszik. Városban ez +1 liter.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz Sly189 #32385 üzenetére
Az enyémben például Bosch rendszer van, ami jobb mint a Delphi. Tény, hogy a laguna II-ben több a gond, de ami ott megjelent a 2000-es évek elején, azon sokat faragtak mire MII-be került, többek közt nem zabálja a turbókat. Amúgy miért kapna nagyobb terhelést? Nem ugyanaz a turbó van rajta mint ami a legerősebb 1.5-ösön.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz imyourfriend #32642 üzenetére
Én 2000 alatt elváltok hidegen, de addig se padlógázzal gyorsítok. Ha már meleg akkor kapja a 2000-2200-as fordulatot. Fogyasztást sose nézem, nem érdekel. Azért vettem dízelt mert tetszik a nyomaték, hát akkor ki is használom.
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
just
aktív tag
MII-be keresek olyan hangszórót első ajtóba, amit csak kiveszek, csatit átdugom az újba és kész.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
válasz kilozsul #33169 üzenetére
Maglód messze van neki? Van ott egy korrekt szerelő. Számot tudok adni, hívja munkaidőben, kitartóan, többször. +36 20 480 21 08 - Zoltán. Egy telefont mindenképp megér, biztos tud valakit Budapesten.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
Találós kérdés: mi az, hogy ha tartósan megyek mondjuk egyenesen 50el akkor elkezd nyöszörögni meg nyikorogni, de ha kanyarodok akkor pár száz méterig megint csönd. Első kerék felől hallom.
Two things what i hate. People that can't count...
-
-
just
aktív tag
válasz -=Tiger=- #33964 üzenetére
Kezdődő hajtókarcsapágy hang:[link] 10 másodperc környéken nagyon jól hallani a csörömpölést. Ha másból nem veszed észre, akkor mikor üresben rálépsz a gázra és amikor visszaesik alapjáratra akkor kegyetlenül csörög.
szerk: Nekem nem eszi az olajat 10 ezrenkénti cserénél, de lehet 20 ezernél már csipegetne.
[ Szerkesztve ]
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
Ki milyen elemet használ a Megane 2 kártyájába? Nekem 2025-s van de mostanában a hidegben szórakozik.
Two things what i hate. People that can't count...
-
just
aktív tag
Biztos, ha hideg helyen van a kulcs akkor nem nagyon működik csak ha valahogy felmelegítem. 2éve csinálta ugyanezt, akkor kicseréltem az elemet és jó lett, tavaly nem jelentkezett. Csak fura hogy ennyit bírt? Kicserélem megint.
Two things what i hate. People that can't count...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen