-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Soulfly842
addikt
-
válasz lugosi #105143 üzenetére
Mindenképp megírom.
De ha a T sem tudja, akkor mi lehet a megoldás?◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz lugosi #105153 üzenetére
Megoldottam....ennyi!
A T-nél nem tudom milyen emberek vannak, de nem oda valóak, na az is biztos!
V20-ba is T-s SIM van és azon van Net. V30+ telefonba (amit most használok) adtam hozzá új hálózati hozzáférést (V20-ból másoltam ki az adatokat) és jó lett....ennyi!Most kártérítést kértem az egész miatt! /72 óra is letelt a probléma bejelentés óta/
Korábbi 2 panaszra (hibás teljesítés) kaptam 2x5 ezret (kötbér)
Amit leküldtek az csak "mms"-s volt (tehát eleve nem netes hozzáférés!Várom a továbbiakat.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz lugosi #105160 üzenetére
Tudom én és ők is tudják.
Panaszt tettem+kártérítési igényem is leadtam.
Majd valami lesz. Azt is panaszoltam, hogy az 1 hét alatt összesen csak 1x hívtak (e hét Szerdán) és kérdezték, hogy megy-e a Net. Minden nap 1x legalább fel kellett volna hívni és meg érdeklődni. Én hívogattam őket...aztán sokat nem tettek azért hogy jó legyen.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz lugosi #105164 üzenetére
Az üzletvezető állította be személyesen (mikor T-Pontba voltam és 1 órát ültek rajta...aztán bejelentették hibára), majd telefon restart és nem volt jó (eleve rosszul állította be) és a központban is rosszul küldték le a telefonra... (a beállítást) meg volt teljes ellenőrzés, stb..
[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
válasz lugosi #105167 üzenetére
Pontosan, ott a pont!
Nekem mint felhasználónak/fizetőnek mi közöm a beállításokhoz való értéshez/alkalmazáshoz?
Bevittem személyesen T-Pontba és ők sem tudták megoldani a problémát...(ott is 1 órát vártam a semmire) No comment!Többiek:
Hagyjátok a fenébe, most jó és ez a lényeg, a többi már egyáltalán nem érdekel! Mint ahogy a telefonos ügyintéző is mondta "az ön problémája egyedi eset"[ Szerkesztve ]
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
kali
legenda
válasz lugosi #105250 üzenetére
Nem olyan céllal írtam pedig.
Érintett illetékes mondta:
Nagyon sok panasz van az iPhone-okkal kapcsolatban eSIM és dual SIM kezelése terén, aminek a szolgáltató is issza a levét, mert sokan arra próbálják fogni, pedig más gyártóknál gond nélküli a működés ilyen téren.
Jobban nem faggattam a srácot, mert tudom, hogy Huawei és Samsung eszközökben gond nélkül megy a Telekomos eSIM régóta, de gondolom iPhone-ok kapcsán hirtelen megugrott most a váltások és azzal a problémák száma.[ Szerkesztve ]
-
thomas77
senior tag
-
válasz lugosi #105391 üzenetére
Nem emlékszem, vagy nem olvastam.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
-
kali
legenda
válasz lugosi #105426 üzenetére
Igen, ezen gondolkodtam én is, mert jó a 4G lefedettség, illetve olyan ritkán használok wifi hálózatot - csak a sajátot a lakásban és ott sem folyamatosan, de otthon szintén jó a 4G(+) -, hogy esetemben kérdéses lehet részben a funkció kihasználtsági mutatója.
Igaz, volt már rá példa, hogy olyan stúdióban voltam egy pincében, ahol egyik szolgáltató hálózatán sem lehetett bárhol telefonálni - a társalgóban sem, ahol pedig szabadna -, wifi viszont adott és mivel nem nyitott, hanem komoly titkosítású, talán rászánnám magam, hogy felcsatlakozzak arra szükség esetén a telefonommal.[ Szerkesztve ]
-
Onderon
senior tag
válasz lugosi #105671 üzenetére
és (#105673) 4Grider
Igen, bár évek óta próbálkozom a használható minőségű VoIP megtalálására (Viber, Whatsapp, Messenger) eddig a Facetime Audio bizonyoult a leghasználhatóbbnak, de sokszor az is szórakozik. Alapvetően próbálom minimalizálni a mobilszámlám, próbálom értelmes keretek közé szorítani, így pl szóba sem jöhet a Telekom korlátlan opció, mert nevetségesen drága a nyugati országok áraihoz képest. Így most jelenleg Mobil L + 3 GB net van, 7790 Ft havonta. Ezt szoktam néha átrakni 6gb netre, attól függően, hogy a munkámhoz éppen mennyi netre van szükségem. Úgy 9490 Ft a csomagom. Ehhez képest a Vodafone 9900 Ft lenne, korlátlan beszéd, chat, közösségi, EU-n belülre is és 4gb net. Szerintem ez nagyon is meggondolandó.
Mindig leírom, így most is megteszem: vicc, hogy más országokban (jellemzően tőlünk nyugatra), mobilelőfizetés választásnál csak azt kell megmondanod, hogy mekkora netet szeretnél. Nem létezik nem korlátlan beszéd/sms csomag már. Pl. Svédországban 9570 Ft-ért korlátlan beszéd/üzenet és 15Gb net jár havona. De nem kell messzire menni, nézzétek meg a lengyel T-mobile árait. 50 Zlotyi a teljesen korlátlan csomag (korlátlan beszéd/üzenet/internet). Nyomkodtam, hátha elnéztem valamit, de nem látok semmit, ami azt jelezné, hogy nem ennyi. Ehhez képest itthon még mindig a perceket kell számolni, hogy a 150 perc meg a 6gb net elég e, vagy fizessek 20ezret havonta a mobilszámlámért. Rettenet.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz lugosi #105705 üzenetére
Ráadásul a szolgáltatóknak is előnyös lenne, nem hiába próbálják ezt mindenhol annyira nyomni - intézz amit csak lehet full online, paperless = kevesebb alkalmazott, kevesebb shop, kevesebb költség.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kali
legenda
válasz lugosi #105896 üzenetére
Igen, nálam működik, de olvasom közben, hogy másnál is rendben van.
Korábban az egyik fórumtárssal próbálgattuk (iPhone volt akkor neki is, de hagyományos SIM kártyával), nem működött nála és nem is tudta beállítani az iPhone-on, áttette a SIM kártyát Androidos telefonba, belőtte a megfelelő hívásátirányításokat és utána már az iPhone-ba is megfelelően működött a szolgáltatás.[ Szerkesztve ]
-
Lackooo84
nagyúr
válasz lugosi #106418 üzenetére
Mert gondolom ezzel is babráltak. Először is ellenőrizni kell az appban, hogy az adott előfizetésen aktív ez ez az ingyenes szolgáltatás, (ha ott aktiválod, akkor automatikusan beírja majd a számot amikor a telefonon bekapcsolod) aztán meg a telefonon be kell állítani az átirányításokat foglaltság ill. nem elérhetőség esetére a +36309876543-ra.
The Truth is out there...
-
4Grider
nagyúr
válasz lugosi #106615 üzenetére
Én úgy gondolom, hogy az elvégzett munkával arányosan kell bérezni a munkavállalókat az alvállalkozóknál is, és nagyon nem jó gyakorlat, hogy pár száz Ft-ot ad a szolgáltató a munkáltatónak (nem a munkavállalónak!) egy prepaid előfizetői szerződés megkötéséért. Ennek egyenes következménye lesz az, amit néhányan jónéhány partnernél tapasztalunk. A szolgáltató véletlenül pedig pont abban érdekelt, hogy minél magasabb legyen a postpaid/prepaid arány.
-
kali
legenda
válasz lugosi #106663 üzenetére
Van egy Domino SIM, amin 2019. május 7-ig kellett volna elvégezni az adategyeztetést:
Csak és kizárólag emiatt megcsináltam az elmúlt percekben, az eredmény:
A következő adategyeztetést már nem 2019. május 7-ig írja, hanem 2019. április 20-ig, mert a jogszabály úgy rendelkezik, hogy az évfordulót követő ötödik napon köteles a szolgáltató a nem adategyeztetett előfizetést azonnali hatállyal felmondani, de addig jó vagyok az új dátum alapján.
Érdekes persze a dolog, mert a jogszabály a szerződés időpontját veszi alapul és onnan számolódik az évforduló.Lackooo84: Gyártó függvénye, valamelyik simán cseréli egy pixelhiba esetén is, de nem mindegyik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Wise (ex-TransferWise)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Energiaital topic
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Xbox Series X|S
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Horgász topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs