-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
blackmajesty
aktív tag
válasz st3v3np3t3r #120503 üzenetére
A Mobil XS ugyanúgy nem számít, mint a sima net csomagok. Mivel nem tartalmaz lebeszélhetőséget. Így neked csak 2 meglévő hang csomagod van. Vagyis ha azok közül váltasz egyet, akkor nem jár az 50% a korlátlan netre. Míg ha a Mobil XS csomagot teszed át bármi más hang csomagba, vagy bármelyik 0 percest, azzal már látja a 3 hang csomagot, vagy ha egy új mobil hang csomagot kötsz (S-XL), akkor is, így már azzal az árral számol.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz snooze #121796 üzenetére
Üzleteink nyitva tartása a veszélyhelyzet alatt
Üzleteink 2021. március 8. és 29. között is nyitva tartanak a vonatkozó Kormányrendelet szerint, informatikai, kommunikációseszköz-javítási szolgáltatás céljából – ideértve az elveszett, meghibásodott SIM kártyák pótlását is. Kérjük, hogy üzleteinket csak halaszthatatlan ügyekben, arcmaszkban, egészségesen látogasd!A számhordozáshoz valóban kell új kártya, de azért az nem ennyiből áll. Emellett ha meghibásodik a kártyám, akkor nem tudom a szolgáltatást használni. Míg a számhordozás baromira rá kellene hogy érjen még pár napot, hetet.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz Gabesz87 #122031 üzenetére
Váltottatok díjcsomagot mostanában? Ha korábban Mobil S 2019 volt, az hálózaton belül korlátlan volt (ezzel a csomaggal a Telekom hálózatba menő hívások nem jelennek meg a számlán). Most a Mobil S 2020 van, az pedig 50 perc mindössze, bármilyen hálózatba.
Vigyázni kell, mert bár mindkettőt Mobil S-nek hívják, de nagyon nem ugyanaz a csomag. Ezért csomagváltás esetén nagyon meg kell nézni, mit tud az új csomag, és mit tudott a régi.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz Fire/SOUL/CD #122041 üzenetére
Okostelón van Telekom app, ott le tudod kérdezni. Így ott megszűnt a lehetőség. De buta telón nincs lehetőség appra, ezért ott le tudod kérdezni a régi módon a kóddal.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz kakuk.tamas #123673 üzenetére
Nem kell hűség ahhoz hogy havidíj kedvezményt kapj!
-
blackmajesty
aktív tag
válasz szirtesi #124052 üzenetére
Ez így ebben a formában azért nem igaz. A hang csomagod határozza meg, hogy melyik korlátlan csomag jár, nem mindegyik korlátlan adat csomag 5g képes.
Eddig a 2020-as üzleti mobil keretszerződés mellé járt az 5g, de már a régebbihez is kérhető 5g képes korlátlan adat csomag, de árban picit több, mint a csak 4g képes.
[ Szerkesztve ]
-
blackmajesty
aktív tag
válasz szirtesi #124073 üzenetére
A 10GB és 15GB csomagra már nem jár az 5g 3 hónapos promóció, ez tavaly szeptemberben járt le. Azóta csak a korlátlan csomaggal van 5g.
A 3 hónapos korlátlan adathoz pedig nem jár, csak azok a csomagok tudják az 5g-t, amik eleve korlátlan adat csomagok. (2020 előtti mobilhoz ahogy írtam korábban is, lehet kérni ilyet, de az feláras)
-
blackmajesty
aktív tag
Otthoni oldalon ha 2019-es csomagokban van vagy régebbiben, akkor ha a netet 2020-asra váltja, akkor a TV-t is kell (ha már a 2020-asban van, akkor válthat a neten úgy, hogy nem nyúlnak a TV-hez). Ezzel szemben mobil oldalon nem kell változtatni a külön szerződéseken, de egy szerződésen belül ha a hang csomagot 2020-ra váltod, akkor a netet is kell (és fordítva). De a többi szerződéshez (havidíjas mobil előfizetés) nem kell nyúlni. Tehát mobil oldalon lehet egyik telefonszám 2017-es csomagban, a másik 2019-esben a harmadik meg 2020-asban. De adott számon belül nem lehet a hang és net csomag eltérő évszámú már.
-
blackmajesty
aktív tag
Ha 2019-es net csomagja van azt csak 2020-as net csomagra módosíthatja akkor pedig a TV-t is 2020-asra kell módosítania. Mivel a 2019-es otthoni csomagokat lezárták, már nem lehet váltani köztük. Nem mondtam, hogy van különbség, de pl tv-nél adott esetben lehetnek árbeli eltérések 2019-es és 2020-as csomagok között. Ez a szabály, nem válthatod át a netet ha a tv-t nem akarod. Az hogy hűség van, az nem akadály, ha nem olcsóbb csomagra akar váltani, de a promóciós dátumok 2019 óta együtt kell mozogjanak otthoni oldalon, nem lehet vegyes. Akár tetszik akár nem, ez így van.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz Littoral #124658 üzenetére
A lakcímkártyát a 2021.06.30-as EHT jogszabály változás miatt kérik, ugyanis a lakcímkártya száma is kötelező adat lett. Nem a Telekom találta ki, nem ők akarják, hogy így legyen, hanem egyszerűen minden szolgáltatónál kötelező bekérni a többi kötelező adattal együtt. Ezért nem sikerült most enélkül adategyeztetni, és ezért lehetett korábban.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz Littoral #124677 üzenetére
Én csak arra a részre írtam, hogy az ügyfélszolgálatos nem tudta megoldani az új adategyeztetést, mert béna volt. Jelen esetben ez nem bénaság, nem azért van mert nem tud valamit, hanem, hogy kötelezően kell a lakcímkártya száma.
Az, hogy akkor most mi is az a dátum, azt ő látja a rendszerben, lehet, hogy tévesen ment ki az sms, lehet, hogy bármi más történt, arra nem reagáltam, mert ezt ugye innen senki sem fogja tudni neked megmondani, csak az ott dolgozók.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz kakuk.tamas #124831 üzenetére
Ha gigaerős net+ csomag mellé kéri, akkor ingyenes (kérheti teljes sebességgel, vagy lassítottan is). Ha sima gigaerős mellé, akkor fizetős, és dönthet, hogy teljes sebességgel kéri (3990ft/db), vagy lassítva (990ft/db). Ha nem korlátlan net csomag mellé kéri, akkor nincs lassított sebesség, de fizetős, ekkor 990ft/db.
atees: Ha nem veszel hozzájuk készüléket, akkor mindegy, most kötsz szerződést a mostani csomagokkal, és ha jobban tetszenek az újak ha jönnek, akkor október 1-től át tudod váltani bármelyikre. Ha veszel készüléket, akkor viszont olcsóbb csomagra nem válthatsz, mert van egy költési szint, amire a 2 év hűséget vállalod. Azt minimum meg kell tartani a hűség végéig, de feljebb bármikor válthatsz, de csak havonta egyszer. Szóval nyugodtan megkötheted most is.
Arra figyelj, hogy általában úgy lesz, hogy ha bejönnek az új csomagok, akkor készüléket már csak azokkal tudsz vásárolni, csak készülék vásárlás nélkül választhatod a régit addig, amíg nem zárják le az értékesítését a réginek. -
blackmajesty
aktív tag
válasz atees #124834 üzenetére
Ha mind a 10 benne lesz a csoportos hűségben, akkor a teljes csoport költési szintje nem lehet kisebb. Vagyis ha az egyik előfizetésen kisebbre, másikon nagyobbra váltasz, de a csoport nem csökken, akkor lehet. De felfelé akkor is változtathatsz, csak a költési szintnél kisebbre nem.
-
-
blackmajesty
aktív tag
válasz kory24 #126335 üzenetére
A Gigaerős Net csomaghoz csak az okosóra mutlisim kérhető 0Ft-ért, de akár 2 db is, míg a tabletes multisim fizetős.
A Gigaerős Net+ csomaghoz, mind az okosóra, mind pedig a tabletes multisim 0Ft-ért kérhető, 2db, mindegy, milyen kombinációban kéred.De mivel te nem csomagot akarsz váltani, csak simet cserélni, nem változna amúgy sem.
[ Szerkesztve ]
-
blackmajesty
aktív tag
válasz Rotyi #126575 üzenetére
Készülékbiztosítás (amit SIM kártyás eszközre lehet kötni) telefonon nem köthető, ha a megrendeléskor a webshopban nem kötöttél, akkor már csak személyesen tudsz, és be kell mutatnod a készüléket, hogy sérülésmentes és működőképes.
Ha ez a Telekom Garancia biztosítás, amit TV-re, sim nélküli tabletre, laptopra vagy konzolra lehet kötni, akkor sajna már nincs lehetőség utólag üzletben sem. -
blackmajesty
aktív tag
válasz RandomName #127208 üzenetére
A hűségidő letelte előtt maximum 90 nappal volt ez, hogy nincs kötbér, ha megújítod a hűséget, és ez továbbra is így van.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz Indian74 #127532 üzenetére
Nem tudja senki. De ha mégis, az nem mondhatja el. Az is lehet, hogy tegnap változott, de azért nem vetted észre, mert az általad kinézett készülék listaára nem változott. Lehet, hogy csak 2 telefon ára változott/fog változni. Ha te arra vársz, hogy az általad kinézett telefon ára az általad vágyott árszintre essen, lehet, hogy várhatsz örökké, mert sosem fog megtörténni. Az árlista változás nem azt jelenti, hogy minden eszköz ára változik. Van ami csökken, van ami nő, van ami marad annyi amennyi.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz lugosi #127898 üzenetére
Gondolom az van, hogy a telefonodon beállítod, de a rendszer törli ezeket, ezért nem tudod állandóra beállítani. A szolgáltató nem fogja neked beállítni a feltételes hívásátirányítást, mert a multisimek miatt nem tudja. Tehát neked van egy félmegoldásod, amivel ideig-óráig megkerülöd a működést. Ez nem garantált, hogy bárki másnál is menni fog, illetve bármilyen más telefonon is működni fog.
-
blackmajesty
aktív tag
Az összes belföldi hálózatból ingyenesen hívható, ahogy a Telekom ügyflszolgálat is.
Vodafone honlap szerint is
Telekom ÁSZF Domino díjszamás 33. oldala szerint is. -
blackmajesty
aktív tag
válasz CrazySouls #128346 üzenetére
Nem lehet ráfizetni. A vásárláskori listaár a számlán szépen látszik, 242880Ft, ha az aktuális listaáron van tv ami ennél nem drágább akkor arra mehet a csere, ha nem, akkor pénz vissza.
-
blackmajesty
aktív tag
válasz CrazySouls #128453 üzenetére
Mivel előfizetés mellé lett vásárolva, ezért a pénzt neked nem adják vissza. Csak az előfizetőnek. Mivel nincs ráfizetés a Telekomnál a csereigazolványra, így ha nem találsz ugyanabban a listaárban semmit amibe a tv vásárláskor került, ezért csak a pénz vissza játszik, de a szerződő fél, akivel a Telekom a szerződést kötötte nem te vagy.
A hűségidőt fel kell bontani ehhez, a részleteket amik még esetlegesen vissza vannak azt pedig szintén törlik a felvásárláskor. Tehát nem fogod tovább fizetni a tv árát, vissza pedig annyit kapsz, amit már befizettetek.
A tv-t akkor kellene tovább fizetnetek, ha csere lenne, mert ugye a tv amit vettetek az még nem volt kifizetve, de ha cserélik másik típusra, akár másik márkára az ugye olyan, mint ha visszamenőleg a számlán átírnák egy másik típusra.
Ha a gyártónak megfelel, hogy a csereigazolvány más nevére szól, akkor a Telekomot sem
kellene hogy érdekelje, ezt biztos el lehet intézni, de csak apukáddal együtt megy. De az is lehet, hogy az LG és a Telekom között olyan megállapodás van, hogy csak akkor téríti meg a gyártó a javíthatatlan tv árát, ha ugyanazon a néven van a számla és a csereigazolvány. Lehet a szervízben tudják ezt rosszul, nem tudom.[ Szerkesztve ]
-
blackmajesty
aktív tag
válasz zsoltzsolt #129692 üzenetére
Korlátlan hang, korlátlan adat
-
blackmajesty
aktív tag
válasz icecave #129793 üzenetére
Pedig a Multisim a megoldás. Meg tudod oldani, hogy kérsz egy Multisimet esim-mel, és ha már nem kell, akkor lemondod, és akkor teszed át a főkártyát az esimes telóba. Egy előfizetés nem lehet egyszerre két sim kártyán multisim nélkül, és nem tudod a fizikai simet és az esimet váltogatni, hogy hol egyik működjön, hol másik. Amint átváltod esimre a fizikai simet, onnantól az megszűnik működni, és már nem lesz soha visszaaktiválható, ha mégis fizikai sim kellene, akkor új sim kártyát kapnál,
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai