Új hozzászólás Aktív témák

  • Littoral

    aktív tag

    Telekom, Dominó kártya.
    Tisztában vagyok a cég ún. szervezettségével, de ez most nekem is új.
    Egy családtag kétségbeesve felhív, hogy sms-t kapott a cégtől, hogy ha szeptember 13-ig nem adategyeztet, a kártyát/számát elveszíti.
    Megnézem a webes felületen: a következő adategyeztetés 2022. február x-én (nem jegyeztem meg) esedékes.
    Nos, a családtag felhívta őket, hogy elvégezzék az adategyeztetést, rendnek lenni kell. 80 fölött van már, a régi típusú személyi igazolványa van (lejárat nélküli), ami mindent tartalmaz, ezért lakcímkártyája nincsen. A kiválóan felkészült ügyintéző szerint a rendszer a régi típusú szem. ig. számot nem fogadja el, lakcímkártya ugye nincsen, így befenyítették (!), hogy hétfőtől a számát elveszíti. Ennyi.
    Érdekes részlet, hogy az eddigi, x alkalommal lefolytatott adategyeztetéseknél ez a tény nem merült fel problémaként.

    Kérdés, hogy melyik nagyobb értékű "lap": egy felkészületlen ügyfélszolgálatos vagy a következő adategyeztetést 2022 februárjára jegyző webes felület. Amúgy szinte mindegy, a róka történetének poénja jutott eszembe, amikor elindul a nyuszikához kölcsönkérni a ketteslétráját (bármi mást), de közben lebeszéli magát. Szívesen megosztom a poént, ha valaki nem ismeri.

    Itt valami hasonló van leírva, egy másik szolgáltatónál. Eddig mi nem szeretnénk eljutni, inkább a ketteslétrás poén fog következni.

Új hozzászólás Aktív témák