Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CrazySouls

    tag

    válasz blackmajesty #128457 üzenetére

    Nekem tökéletes megfelelne az is. Tudom, hogy mivel apám néven van minden, ezért személyesen ott kell lennie neki is. TCL TV volt. Viszont azt nem értem, hogy mi ez a felesleges huzavona. Fizetem tovább a részletet csak fizessék ki a készüléket, vagy töröljék a részleteket és fizessék ki a már befizetettet. És probléma megoldva.
    Azt pedig nem tartom reálisnak, hogy az igazoláson is egyeznie kell a névnek, ugyanis mi van ha veszel valamit 5 év garanciával, eladod 2 év után papírokkal együtt persze, és Gipsz Jakab az ország másik végén lakik, de épp a közeledben járt, megvette, elvitte a készüléket. Rá 1 évre kampó a terméknek. Üzlet, szerviz, javíthatatlan, csere engedély. Akkor nekem el kell mennem az ország másik végére?
    Vagy még szebb, ha külföldön dolgozik és lakik az illető és csak évente 1x jár haza.
    Szerintem a szerviz jól mondta. Ott a gyári szám, ami rajta van a garancia papíron és a számlán szintén. Ha minden műszaki terméket csak az eredeti tulaj tudna gariztatni szép világ lenne.
    A panaszt felvették, normálisan leírtam mindent és csatoltam az összes dokumentumot. Nem szeretnék náluk semmire ráfizetni, mikor pl Samsung oldalán egy ~880k-s TV kijon egy ~300k-s soundbarral jelenleg 520k-ert. Meg persze arukereson az összes értelmes boltban jobb árak vannak.
    Valószínűleg akinél voltam srác új volt, azzal kezdte hogy odahivott valakit. És eddigi tapasztalataim alapján ahány ügyintéző annyi válasz.

Új hozzászólás Aktív témák