-
Fototrend
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoli62
addikt
válasz manchester85 #9237 üzenetére
Ezek szerintem igenis arra lettek kitalálva, hogy használda benne levő szolgáltatásokat. Minél kevésébé használod ki, annál több a szolgáltató bevétele ebből, mint ahogy a mp-perc alapú elszámolás különbözetéből is.
-
zoli62
addikt
válasz manchester85 #9239 üzenetére
Alternatív javaslat. El kéne felejteni már a két év hűségeket a szolgáltatóknak. Egyszerűbb, átláthatóbb szerződések kellenek. Nem mindenáron kellene erőltetni a mobilnetet.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
válasz manchester85 #9241 üzenetére
Egyébként a szolgáltatóknak nem kellne telefont árúsítaniuk, hanem csak szolgáltatást. Alternatív javaslatokat vártál? Hát tessék. Például előre megvásárolható T Másodpercek, a T Percek mintájára. 40 Ft /perc árszinten másodperc alapú elszámolása publikus lakossági szegmensben. Telefonhoz használható mobilinternetnél az 1000 Ft/GB árszintú díjcsomag bevezetése.
-
zoli62
addikt
válasz koviandri76 #9292 üzenetére
Tudom, anetstarttal kapcsoltban. Itt viszont a hívószámkijelzésről volt szó, amiért egyedül csak a T-Mobile kér külön pénzt.
-
zoli62
addikt
A lényeg, hogy a T-Mobile egy olyan szolgáltatást aktivál díjcsomagváltásnál is és új előfizetés megkötésekor, amit az ügyfél nem kér. Pár hete én is tarifacsomagot váltottam személyesen, direkt szóltam, hogy nem kérek internetszolgáltatást, mert eddig se használtam. Otthon első dolgom volt a My T-Mobilbe belépve ellenőrízni. Természtesen, mondanom sem kell, hogy aktív volt a Net Start. Ennyit erről.
-
zoli62
addikt
Másnál sem lehet belépni a t-email-be? Nálam gateway timeout üznetet dob ki hosszabb kapcsolódási kísérlet után.
Na időközben megszűnt a probléma.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Ez a mérés mennyire számít jónak? Mostanában rendszeresen ilyen értékeket kapok. [link]
-
zoli62
addikt
Van valaki, aki már váltott Net&Roll-ra és ha igen,mik a tapasztalatai?
-
zoli62
addikt
Gondolom hűségidős Relaxnet M-ről lehet felfelé váltani szintén hűségidős Net&Roll M-re?
-
zoli62
addikt
Lassú még mindig.
Más. Telefonon hogy lehet megtudni, hogy mennyi van még hátra egy Domino kártya hívószámlekötési idejéből?
A webshopban láttam akkut Galaxy S-hez, ez gyári? [link] Érdemes cserélni, ha egy és negyedév után a készenléti idő a kezdeti 9 napról 7 napra csökkent? Nokiáknál ennyi használat után nem tapasztaltam ilyet -
zoli62
addikt
Na végre az Ecoba is bekerült a hívószámkijelzés? A Médiamánia utód Mozaik összehasonlítva a kettőt relatív bújtatott áremelést tartalmaz hála a marketingnek.
-
zoli62
addikt
válasz Nietzsche_ #14639 üzenetére
Valamelyik beletette a hívószámkijelzést a leírásba, de már ki is vették. Láthatóan nagy a káosz, amit csak a zseni láthat át.
[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
A régi, lezárt egyenleget is képes rosszul mutatni a My T-Mobile, még akkor is, ha nettóban látszik, de az új ÁFA kulccsal számolva is épphogy nem stimmel...
-
-
zoli62
addikt
Gonetet aktiváltam aranykártya pontok terhére. A My T-Mobile-ban az egyenleg nem frissül az adatforgalmazás után, pedig úgy tudom, a Net Start díjait számolja ilyenkor is a rendszer. Persze ez nekem így jó, mert átlátható, csak kérdezem, hogy mi ennek az oka?
-
zoli62
addikt
Oké. Hol kérdezhetem le mégis ingyen az elhasznált adatforgalmat T-pontokon kívül? Admin felületen gondolom látszik.
-
zoli62
addikt
A wepshopban most is lehet készülékváltás meglevő díjcsomagra nem aranykártyás számmal. Ez még mindig működik? A másik dolog: Egy régebben aranykártyás számra, ami most már nem az, a 1430-on azt mondták, sosem volt az, ez hogy lehet?
-
zoli62
addikt
1400-án mondták, hogy speciális vállalati csomagban meglebő előfizetés mehtartásával nem lehet aranykártya nélkül készüléket váltani/vásárolni, ugyanakkor 1430-on meg azt, hogy lehet, csak nem részletre, a webshopban is ez látszik. Flottaleírás is utóbbit állítást erősíti meg. Hogy lehet feloldani a két ellentétes információ közötti ellentmondást?
-
zoli62
addikt
válasz Nietzsche_ #15146 üzenetére
Köszi, ez így korrelt, elvégre a webshop se lehet az összes ajánlatnál "hibás", hogy az egyik telefonos ügyintéző kolléga szavaibal éljek.. Lumia 800-nál tényleg ilyen nagyságrendű az árkülönbség. A hangsúly azon van.hogy működik a készülék upgrade, amint az a tavaly áprilisinál korábbi flottaleírásban is szerepel.
-
zoli62
addikt
Értem. Nálam iis pontokra lett beállitva a GoNet. 3 hónapra. Csakhogy a beszelgetésben elhangzott, hogy a bevaltás a 90 Ft-os havidíjon történik. Akkor lett gyanús az egész, amikor a 1430-on valaki utánanézett ennek, és kiderült, hogy nem történt beváltás. Valószínüleg azért, mert nem volt annyi beváltható pont.
Én az egészben csak azt nem értem, hogy miért nem lehet beváltani a pontokat a promóciós havidíjra.[ Szerkesztve ]
-
zoli62
addikt
Ez a zaklatásra hivatkozó ingyenes számcsere a Telenornál működik is az Egyedi Igénykezelési Csoportnak írva, de a T-Mobile-nál nincs ilyen hasonló jogosultságú csoport, ergo....
-
zoli62
addikt
Amikor három éve a Pannonnál bevezették a "csekkdíjat", akkor utána többször rákérdeztem, hogy T-Mobile-nál ugye nem lesz ilyen. Persze, hogy nem, mi ilyet nem tervezünk. Na tessék. Ez persze nem az erdők védelme miatt van, hanem egy újabb bevételi forrás. Ettől függetlenül aki csak teheti, utalással, vagy csoportos befizetéssel egyenlítse meg ki a számláját. Persze akinek nincsen folyószámlája, az továbbra is csekken tudja ezt megtenni.. Mivel a túlnyomó többség még mindig a csekkes módot hasznűlja, ez negatív diszkrimináció. Mondanom sem kell,. hogy üzleti előfizetőkre ez a csekkdíj nem vonatkozik.
-
zoli62
addikt
T-Home-nál én sem, akarok csak azért távszámlára váltani, hogy a befizetési határidő fix legyen. Tartsák csak be a saját ÁSZF-ük által leírtakat, mármint, hogy minden hónapban ugyanabbban az időben állítják ki a számlát. Ebből a szempontból a T-Mobile számlázási rendszere sokkal zártabb.
-
zoli62
addikt
Nem tudom, ki az, aki ráerőszakolja a szolgáltatókra ezt, mindamellett, hogy én is időtlen idők óta nem jártam postán csekkfizetés miatt, legfeljebb szökőévente egyszer. Sajnos még mindig a kézpénzfizetés a legelterjedtebb mód. A szolgáltató a maga részéről azzal tudná népszerűsíteni a papír nélkül számlát, ha például az áttérők számláján jóváírná ezt a csekkdíjat, akkor tényleg sokan meggondolnák akik csak megszokásból fizetnek csekken. ÍAmeddig ez nem így van, addg ez csak egy plusz bevételi forrás, és diszkrimnatív az előfizetőkre nézve.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- A Lian Li kompakt AIO-k mellé szánt tornya újragondolta a szellőzés módszertanát
- Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
- Filmgyűjtés
- Xbox tulajok OFF topicja
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Politika
- Cyberpunk 2077
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs